Autors | Ziņojums |
kawaracer | 04. Mar 2015, 22:42 |
#1221
|
|
Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
|
04 Mar 2015, 20:34:06 edzulis rakstīja:
ko jūs te diršat... pēdējos 6 vai 7 gadus braucu ar M60 un M62. Mehāniski neviena kasjaka motoram. Kārba viena nokauta, zondes un viss kas cits nesaistīts ar motoru. 4.4 vismaz iet, bet 3.0i neiet vispār! Un kas tur vispār var būt dārgs tajā vecajā M62? Arī ar 4.6is ar motoru nekādu probl. Kartera ventilācija tik vienreiz aizsala lielā salā pēc maza brauciena. It kā būtu laiks tirgot to 4.6 raķeti, bet patīk tas auto ar visu to, ka dated patīk dinamika, skaņa, izskats, vadāmība. Ja vēlreiz būtu jāņem E53, tikai un vienīgi V8, vienīgi normālu jāsameklē.
Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!
Es Tev Edzuli iedošu izbraukt ar kārtīgu nenojātu 3,0i un gribu dzirdēt viedokli! Nezinu ar ko Tu esi braucis un kas neiet!
Par M62B44 (tas gan man bija 540i), bet vienalga - murgs absolūts. Kā arī tos motorus mainīja vēl Mikas vienu pēc otra pa garantiju.
Nu nav tik traki kā tagad ar N63/S63, bet nu problēmas bija daudz.
Man pēc 2000LVL ielikšanas un trīs motoru maiņas - vairs negribās V8.
----------------- Rezerves daļas un serviss
|
Offline | |
|
kawaracer | 04. Mar 2015, 22:45 |
#1222
|
|
Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
|
04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.
Šeit tuvāk salīdzinot ar moto būs 600cc vs 1000cc
Tikai es ar 125cc Biķeros abus varu izcirst
----------------- Rezerves daļas un serviss
|
Offline | |
|
smagratis | 04. Mar 2015, 22:46 |
#1223
|
|
Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
|
04 Mar 2015, 22:42:31 kawaracer rakstīja:
04 Mar 2015, 20:34:06 edzulis rakstīja:
ko jūs te diršat... pēdējos 6 vai 7 gadus braucu ar M60 un M62. Mehāniski neviena kasjaka motoram. Kārba viena nokauta, zondes un viss kas cits nesaistīts ar motoru. 4.4 vismaz iet, bet 3.0i neiet vispār! Un kas tur vispār var būt dārgs tajā vecajā M62? Arī ar 4.6is ar motoru nekādu probl. Kartera ventilācija tik vienreiz aizsala lielā salā pēc maza brauciena. It kā būtu laiks tirgot to 4.6 raķeti, bet patīk tas auto ar visu to, ka dated patīk dinamika, skaņa, izskats, vadāmība. Ja vēlreiz būtu jāņem E53, tikai un vienīgi V8, vienīgi normālu jāsameklē.
Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!
Es Tev Edzuli iedošu izbraukt ar kārtīgu nenojātu 3,0i un gribu dzirdēt viedokli! Nezinu ar ko Tu esi braucis un kas neiet!
Par M62B44 (tas gan man bija 540i), bet vienalga - murgs absolūts. Kā arī tos motorus mainīja vēl Mikas vienu pēc otra pa garantiju.
Nu nav tik traki kā tagad ar N63/S63, bet nu problēmas bija daudz.
Man pēc 2000LVL ielikšanas un trīs motoru maiņas - vairs negribās V8.
Kas lūza tiem motoriem? |
Offline | |
|
Montana | 04. Mar 2015, 22:47 |
#1224
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
04 Mar 2015, 22:42:28 smagratis rakstīja:
04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.
3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.
Man uz 4.6 stāv 4.4 kārba un gāzi rij apmēram 18L
katrā ziņā tas dzeks kas tev vinu pardeva iebrauca zaagjii ap 4k eur |
Offline | |
|
smagratis | 04. Mar 2015, 22:49 |
#1225
|
|
Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
|
04 Mar 2015, 22:47:02 Montana rakstīja:
04 Mar 2015, 22:42:28 smagratis rakstīja:
04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.
3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.
Man uz 4.6 stāv 4.4 kārba un gāzi rij apmēram 18L
katrā ziņā tas dzeks kas tev vinu pardeva iebrauca zaagjii ap 4k eur
Kādā ziņā |
Offline | |
|
Montana | 04. Mar 2015, 22:53 |
#1226
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nopirka to mašīnu, uzlika atpakaļ 4.6 paku(bija aplasīts) nopirka diskus, saveda kārtībā elektroniku (pie elektriķa nostāvēja diezgan ilgi. ) gāzei kautko pārlasīja, vienreiz uzlika spoguļus, tad otreiz, tad kad bija zb, tad tos ļevos beigās tas auto izmaksāja viņam 10 eur, vel grabeja motors, vinsh nopirka audi a5 un pardeva pa 6 ja nemaldos jo vairs nevajadzeja to masinu. |
Offline | |
|
sergis15 | 04. Mar 2015, 22:57 |
#1227
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?
jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.
elektronika nejāj prātu?[ Šo ziņu laboja sergis15, 04 Mar 2015, 22:58:22 ]
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
smagratis | 04. Mar 2015, 23:01 |
#1228
|
|
Kopš: 01. Apr 2009
Ziņojumi: 357
Braucu ar: kaķi
|
04 Mar 2015, 22:53:57 Montana rakstīja:
nopirka to mašīnu, uzlika atpakaļ 4.6 paku(bija aplasīts) nopirka diskus, saveda kārtībā elektroniku (pie elektriķa nostāvēja diezgan ilgi. ) gāzei kautko pārlasīja, vienreiz uzlika spoguļus, tad otreiz, tad kad bija zb, tad tos ļevos beigās tas auto izmaksāja viņam 10 eur, vel grabeja motors, vinsh nopirka audi a5 un pardeva pa 6 ja nemaldos jo vairs nevajadzeja to masinu.
Tehniski jau es to ixu drīz būšu savedis kārtībā, vēl pie vizuālā roka jāpieliek. |
Offline | |
|
|
kawaracer | 04. Mar 2015, 23:04 |
#1229
|
|
Kopš: 04. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2691
Braucu ar: FXFBS
|
04 Mar 2015, 22:46:20 smagratis rakstīja:
Kas lūza tiem motoriem?
Pie īstiem 140tkm vienā cilindrā kompresiju nozaga
Nu tad nācās darīt šādi - cits bloks un viss pārlasīts:
----------------- Rezerves daļas un serviss
|
Offline | |
|
Bullis | 04. Mar 2015, 23:05 |
#1230
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| No personiskās pieredzes pie -10 bez svecēm būs pagrūti iedarbināt M57 dzinēju, ja uzsilda ar autonomo apkuri tad varētu piekrist. |
Offline | |
|
miki | 04. Mar 2015, 23:23 |
#1231
|
|
Kopš: 28. Jul 2006
Ziņojumi: 352
Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7
|
04 Mar 2015, 23:05:26 Bullis rakstīja:
No personiskās pieredzes pie -10 bez svecēm būs pagrūti iedarbināt M57 dzinēju, ja uzsilda ar autonomo apkuri tad varētu piekrist.
nu nez, bez svecēm, pie -10 leca bez problemam. konstatēja ka visas beigtas un mainija tikai kad pie -20 bija ilgi jāgriež.
|
Offline | |
|
Mikuzz | 04. Mar 2015, 23:29 |
#1232
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Mar 2015, 22:42:31 kawaracer rakstīja:
Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!
+1
Man arī pietika |
Offline | |
|
Taspac | 05. Mar 2015, 04:01 |
#1233
|
|
Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Palasot sho visu naakaas secinaat ka vienkaarsh m60b40 un B30 laikam nav tik problemaatisks. Tagad gan gadi aizgaajushi bet aviem videeji 200 tkst bija. B30 gan sjiet krietni vairaak . Pusotra gada laikaa pilniigi nekaa. Arii diagnostika neko neuzraadija. Iznaak kaa parasti jo jaunaaks, jo neuzticamaaks. Izskataas ka V8 vanoss vispaar ir tikai viena nelaime |
Offline | |
|
AF | 05. Mar 2015, 07:24 |
#1234
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
04 Mar 2015, 22:57:39 sergis15 rakstīja:
nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?
jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.
elektronika nejāj prātu?
Jāskatās noteikti ir FL modeļi, tiem ir jestrāks motors, kā arī kārba daudz labāka.
Pneima arī nav nekas ūber slikts, vienreiz nomaini un brauc. Tāpat arī ar piekari.
|
Offline | |
|
Sormis | 05. Mar 2015, 12:57 |
#1235
|
|
Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| Kāds par šo zin kko?
Links |
Offline | |
|
Agritis | 05. Mar 2015, 13:55 |
#1236
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Labi, ka topiks ir karsts un infa krājas. Esošais "limo" vairs nespēj turēties pretī korozijas uzvaras gājienam, tādēļ arī skatos e53 virzienā - benzīnu, 3.0 vai 4.4.
Atliek tikai secināt, ka ar 3.0 ir pašam jāizbrauc un jāsaprot - pietiek vai nepietiek. Itkā pēc parametriem visam vajadzētu pietikt manuprāt, ja salīdzina ar e32 735 |
Offline | |
|
|
sergis15 | 05. Mar 2015, 19:14 |
#1237
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
04 Mar 2015, 22:59:11 riddler rakstīja:
04 Mar 2015, 22:57:39 sergis15 rakstīja:
nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?
jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.
elektronika nejāj prātu?
wat wat?
nopietni
visām bija pisec, pirms lielajiem mīnusiem izdomāju nomainīt, izrādījās, ka laiks nomainīt jau bija sen
un pie -20 līdz 25 principā leca kā silts
tagad kur stāv viņš šrotā nošķilts šrotists pabrīnījās, ka tik ilgi nostāvēja mīnusos un pieleca no pusapgrieziena, kompresija stobros kā mazlietotam un tehačā 3gadus pēc kārtas atgāzēs ap 1.00
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
Bullis | 05. Mar 2015, 23:30 |
#1238
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| Hvz, bet man tomr G klase kaut kā liekas interesantāka, nekā 53nieks |
Offline | |
|
DFS | 05. Mar 2015, 23:34 |
#1239
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| imho,pilnīgi atšķirīgi un ne no vienas klases auto... |
Offline | |
|
Bullis | 05. Mar 2015, 23:38 |
#1240
|
|
Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2431
Braucu ar:
| Bet abi tak džipveidīgie ir |
Offline | |
|