Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
kawaracer
04. Mar 2015, 22:42 #1221

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


04 Mar 2015, 20:34:06 edzulis rakstīja:
ko jūs te diršat... pēdējos 6 vai 7 gadus braucu ar M60 un M62. Mehāniski neviena kasjaka motoram. Kārba viena nokauta, zondes un viss kas cits nesaistīts ar motoru. 4.4 vismaz iet, bet 3.0i neiet vispār! Un kas tur vispār var būt dārgs tajā vecajā M62? Arī ar 4.6is ar motoru nekādu probl. Kartera ventilācija tik vienreiz aizsala lielā salā pēc maza brauciena. It kā būtu laiks tirgot to 4.6 raķeti, bet patīk tas auto ar visu to, ka dated patīk dinamika, skaņa, izskats, vadāmība. Ja vēlreiz būtu jāņem E53, tikai un vienīgi V8, vienīgi normālu jāsameklē.




Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!
Es Tev Edzuli iedošu izbraukt ar kārtīgu nenojātu 3,0i un gribu dzirdēt viedokli! Nezinu ar ko Tu esi braucis un kas neiet!

Par M62B44 (tas gan man bija 540i), bet vienalga - murgs absolūts. Kā arī tos motorus mainīja vēl Mikas vienu pēc otra pa garantiju.
Nu nav tik traki kā tagad ar N63/S63, bet nu problēmas bija daudz.
Man pēc 2000LVL ielikšanas un trīs motoru maiņas - vairs negribās V8.

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
kawaracer
04. Mar 2015, 22:45 #1222

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.


Šeit tuvāk salīdzinot ar moto būs 600cc vs 1000cc
Tikai es ar 125cc Biķeros abus varu izcirst



-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:46 #1223

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:42:31 kawaracer rakstīja:

04 Mar 2015, 20:34:06 edzulis rakstīja:
ko jūs te diršat... pēdējos 6 vai 7 gadus braucu ar M60 un M62. Mehāniski neviena kasjaka motoram. Kārba viena nokauta, zondes un viss kas cits nesaistīts ar motoru. 4.4 vismaz iet, bet 3.0i neiet vispār! Un kas tur vispār var būt dārgs tajā vecajā M62? Arī ar 4.6is ar motoru nekādu probl. Kartera ventilācija tik vienreiz aizsala lielā salā pēc maza brauciena. It kā būtu laiks tirgot to 4.6 raķeti, bet patīk tas auto ar visu to, ka dated patīk dinamika, skaņa, izskats, vadāmība. Ja vēlreiz būtu jāņem E53, tikai un vienīgi V8, vienīgi normālu jāsameklē.




Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!
Es Tev Edzuli iedošu izbraukt ar kārtīgu nenojātu 3,0i un gribu dzirdēt viedokli! Nezinu ar ko Tu esi braucis un kas neiet!

Par M62B44 (tas gan man bija 540i), bet vienalga - murgs absolūts. Kā arī tos motorus mainīja vēl Mikas vienu pēc otra pa garantiju.
Nu nav tik traki kā tagad ar N63/S63, bet nu problēmas bija daudz.
Man pēc 2000LVL ielikšanas un trīs motoru maiņas - vairs negribās V8.

Kas lūza tiem motoriem?
Offline
Montana
04. Mar 2015, 22:47 #1224

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


04 Mar 2015, 22:42:28 smagratis rakstīja:

04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.

3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.

Man uz 4.6 stāv 4.4 kārba un gāzi rij apmēram 18L
katrā ziņā tas dzeks kas tev vinu pardeva iebrauca zaagjii ap 4k eur
Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:49 #1225

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:47:02 Montana rakstīja:

04 Mar 2015, 22:42:28 smagratis rakstīja:

04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.

3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.

Man uz 4.6 stāv 4.4 kārba un gāzi rij apmēram 18L
katrā ziņā tas dzeks kas tev vinu pardeva iebrauca zaagjii ap 4k eur

Kādā ziņā
Offline
Montana
04. Mar 2015, 22:53 #1226

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nopirka to mašīnu, uzlika atpakaļ 4.6 paku(bija aplasīts) nopirka diskus, saveda kārtībā elektroniku (pie elektriķa nostāvēja diezgan ilgi. ) gāzei kautko pārlasīja, vienreiz uzlika spoguļus, tad otreiz, tad kad bija zb, tad tos ļevos beigās tas auto izmaksāja viņam 10 eur, vel grabeja motors, vinsh nopirka audi a5 un pardeva pa 6 ja nemaldos jo vairs nevajadzeja to masinu.
Offline
sergis15
04. Mar 2015, 22:57 #1227

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?

jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.

elektronika nejāj prātu?

[ Šo ziņu laboja sergis15, 04 Mar 2015, 22:58:22 ]



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
smagratis
04. Mar 2015, 23:01 #1228

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:53:57 Montana rakstīja:
nopirka to mašīnu, uzlika atpakaļ 4.6 paku(bija aplasīts) nopirka diskus, saveda kārtībā elektroniku (pie elektriķa nostāvēja diezgan ilgi. ) gāzei kautko pārlasīja, vienreiz uzlika spoguļus, tad otreiz, tad kad bija zb, tad tos ļevos beigās tas auto izmaksāja viņam 10 eur, vel grabeja motors, vinsh nopirka audi a5 un pardeva pa 6 ja nemaldos jo vairs nevajadzeja to masinu.

Tehniski jau es to ixu drīz būšu savedis kārtībā, vēl pie vizuālā roka jāpieliek.
Offline
kawaracer
04. Mar 2015, 23:04 #1229

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


04 Mar 2015, 22:46:20 smagratis rakstīja:
Kas lūza tiem motoriem?


Pie īstiem 140tkm vienā cilindrā kompresiju nozaga





Nu tad nācās darīt šādi - cits bloks un viss pārlasīts:







-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Bullis
04. Mar 2015, 23:05 #1230

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

No personiskās pieredzes pie -10 bez svecēm būs pagrūti iedarbināt M57 dzinēju, ja uzsilda ar autonomo apkuri tad varētu piekrist.
Offline
miki
04. Mar 2015, 23:23 #1231

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


04 Mar 2015, 23:05:26 Bullis rakstīja:
No personiskās pieredzes pie -10 bez svecēm būs pagrūti iedarbināt M57 dzinēju, ja uzsilda ar autonomo apkuri tad varētu piekrist.


nu nez, bez svecēm, pie -10 leca bez problemam. konstatēja ka visas beigtas un mainija tikai kad pie -20 bija ilgi jāgriež.
Offline
Mikuzz
04. Mar 2015, 23:29 #1232

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Mar 2015, 22:42:31 kawaracer rakstīja:

Te nu gan man ir viedoklis!
Man ir 3,0i un manuprāt M54B30 ir ļoti labs motors un pilnīgi pietiek.
Varbūt esmu vecs, bet man pietiek.
Nu nav tā, ka viņš neiet!



+1
Man arī pietika
Offline
Taspac
05. Mar 2015, 04:01 #1233

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Palasot sho visu naakaas secinaat ka vienkaarsh m60b40 un B30 laikam nav tik problemaatisks. Tagad gan gadi aizgaajushi bet aviem videeji 200 tkst bija. B30 gan sjiet krietni vairaak . Pusotra gada laikaa pilniigi nekaa. Arii diagnostika neko neuzraadija. Iznaak kaa parasti jo jaunaaks, jo neuzticamaaks. Izskataas ka V8 vanoss vispaar ir tikai viena nelaime
Offline
AF
05. Mar 2015, 07:24 #1234

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


04 Mar 2015, 22:57:39 sergis15 rakstīja:
nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?

jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.

elektronika nejāj prātu?
Jāskatās noteikti ir FL modeļi, tiem ir jestrāks motors, kā arī kārba daudz labāka.
Pneima arī nav nekas ūber slikts, vienreiz nomaini un brauc. Tāpat arī ar piekari.
Offline
Sormis
05. Mar 2015, 12:57 #1235

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Kāds par šo zin kko?
Links
Offline
Agritis
05. Mar 2015, 13:55 #1236

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Labi, ka topiks ir karsts un infa krājas. Esošais "limo" vairs nespēj turēties pretī korozijas uzvaras gājienam, tādēļ arī skatos e53 virzienā - benzīnu, 3.0 vai 4.4.

Atliek tikai secināt, ka ar 3.0 ir pašam jāizbrauc un jāsaprot - pietiek vai nepietiek. Itkā pēc parametriem visam vajadzētu pietikt manuprāt, ja salīdzina ar e32 735
Offline
sergis15
05. Mar 2015, 19:14 #1237

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


04 Mar 2015, 22:59:11 riddler rakstīja:

04 Mar 2015, 22:57:39 sergis15 rakstīja:
nu piem ja skatās 3.0d, izņemot stūres reiku, kas visbiežāk var klāties nost?
3.0d pats pa sevi labs, kārba piem savādāka nekā e38?
piekare, sviras neskaitās, pilnpiedziņa?

jo man piem 3.0d e38 ar pareizu pulksteni kkur 430k
dzinējs pie mīnus 10 leca bez svecēm, pie -25 uz sitiena ar 4rām, nekur nekas nepuņķojās, kārba slēdzās čotka.

elektronika nejāj prātu?



wat wat?

nopietni
visām bija pisec, pirms lielajiem mīnusiem izdomāju nomainīt, izrādījās, ka laiks nomainīt jau bija sen
un pie -20 līdz 25 principā leca kā silts
tagad kur stāv viņš šrotā nošķilts šrotists pabrīnījās, ka tik ilgi nostāvēja mīnusos un pieleca no pusapgrieziena, kompresija stobros kā mazlietotam un tehačā 3gadus pēc kārtas atgāzēs ap 1.00

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Bullis
05. Mar 2015, 23:30 #1238

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Hvz, bet man tomr G klase kaut kā liekas interesantāka, nekā 53nieks
Offline
DFS
05. Mar 2015, 23:34 #1239

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

imho,pilnīgi atšķirīgi un ne no vienas klases auto...
Offline
Bullis
05. Mar 2015, 23:38 #1240

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Bet abi tak džipveidīgie ir
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo