Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Android
06. Jun 2011, 23:26 #1221

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


06 Jun 2011, 23:18:41 konussib rakstīja:

24 May 2011, 08:07:57 facex rakstīja:

23 May 2011, 21:53:23 Android rakstīja:
Rīga-Bauska drīz sāks rušināties, Rīga-Jelgava laikam nākamgad- kaut kāda laža tur ar izsolēm sanākusi. Precīzi nezinu, varētu zināt Facex, viņš tur stipri tuvāk sēž.


Buskas šosis vēl izsolās... 1.06. būs piedāvājumu atvēršana, tad vismaz pāris nedēļas vērtēšanai. ja būs piedāvājumi plānotā budžeta robežās, nebūs sūdzības, tad uz pusaugustu sāks rušināt.
Jelgavas šosejas 19.-30. km izsole beigsies 27.maijā, tad vēl 0.5-1.5mēnesis līdz līguma noslēgšanai un ja viss būs ok , tad apm. pusjūlijā varētu sākties darbi uz ceļa


Jelgavas šosejas 19. - 30. km ir domāts tas pretīgais posms no Olaines līdz Pagriezienam uz Ozolniekiem?

Jā.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
bmwaddict
06. Jun 2011, 23:34 #1222

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Jun 2011, 00:29:56 JAGUAR rakstīja:
Braucot uz Kekavas pusi..
Tur taas miljooniem reizhu laapiitaas vietas kad no HES lejup jau brauc

tā vieta ir tiešām konkrēts pipec, GADIEM ilgi tās bedres tur ir un ir, visapkārt kautko pielabo, bet tieši to briesmīgāko vietu laikam speciāli ignorē! tak augšu nofrēzēja, es jau cerēju - BEIDZOT tā laimīgā diena ir klāt.. haha.. kā tad, ne pirkstu nav pielikuši.
interesanti būtu uzzināt kurš ir tas KRĀNS kas atbild par to ceļu..
Offline
Android
06. Jun 2011, 23:42 #1223

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


06 Jun 2011, 23:34:44 bmwaddict rakstīja:

05 Jun 2011, 00:29:56 JAGUAR rakstīja:
Braucot uz Kekavas pusi..
Tur taas miljooniem reizhu laapiitaas vietas kad no HES lejup jau brauc

tā vieta ir tiešām konkrēts pipec, GADIEM ilgi tās bedres tur ir un ir, visapkārt kautko pielabo, bet tieši to briesmīgāko vietu laikam speciāli ignorē! tak augšu nofrēzēja, es jau cerēju - BEIDZOT tā laimīgā diena ir klāt.. haha.. kā tad, ne pirkstu nav pielikuši.
interesanti būtu uzzināt kurš ir tas KRĀNS kas atbild par to ceļu..

Es. Un?

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
06. Jun 2011, 23:44 #1224

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

ir kaads normaals arguments tam drausmiigajam staavoklim, iznjemot to, ka naudas nav?
Offline
Android
06. Jun 2011, 23:46 #1225

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


06 Jun 2011, 23:44:10 karlsonss rakstīja:
ir kaads normaals arguments tam drausmiigajam staavoklim, iznjemot to, ka naudas nav?

Smejies vai nē, bet nav.
Un pagājušajā gadā ACB sāka tur ķēpāties, plānā bija sataisīt apmēram 4x vairāk nekā viņi pa pagājušo gadu paspēja. Tagad it kā darbi atsākušies, šogad plāno pabeigt visu posmu no HES tilta līdz Jaunjelgavas ceļa aplim.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
06. Jun 2011, 23:48 #1226

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


06 Jun 2011, 23:46:58 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:44:10 karlsonss rakstīja:
ir kaads normaals arguments tam drausmiigajam staavoklim, iznjemot to, ka naudas nav?

Smejies vai nē, bet nav.
Un pagājušajā gadā ACB sāka tur ķēpāties, plānā bija sataisīt apmēram 4x vairāk nekā viņi pa pagājušo gadu paspēja. Tagad it kā darbi atsākušies, šogad plāno pabeigt visu posmu no HES tilta līdz Jaunjelgavas ceļa aplim.

jaaprasa rupji, ko vinji tur pisaas?
Offline
bmwaddict
06. Jun 2011, 23:48 #1227

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


06 Jun 2011, 23:42:37 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:34:44 bmwaddict rakstīja:
tā vieta ir tiešām konkrēts pipec, GADIEM ilgi tās bedres tur ir un ir, visapkārt kautko pielabo, bet tieši to briesmīgāko vietu laikam speciāli ignorē! tak augšu nofrēzēja, es jau cerēju - BEIDZOT tā laimīgā diena ir klāt.. haha.. kā tad, ne pirkstu nav pielikuši.
interesanti būtu uzzināt kurš ir tas KRĀNS kas atbild par to ceļu..

Es. Un?

NU TAD IZDARI KAUTKO BEIDZOT!! KAUT VAI PALAID FREEZI VAI JA VISI GALI PLIIST IEDOD ES PATS NOFREEZEESHI ZAJEBAL KAS TAA PAR ATTIEKSMI!!! tā sapistā posma dēļ ir bezmazvai jābrauc pa dienvidu tiltu apkārt, bet tur arī priekšā ne par kapeiku labāks posms līdz Ķekavai.

Offline
Android
06. Jun 2011, 23:52 #1228

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


06 Jun 2011, 23:48:32 karlsonss rakstīja:

06 Jun 2011, 23:46:58 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:44:10 karlsonss rakstīja:
ir kaads normaals arguments tam drausmiigajam staavoklim, iznjemot to, ka naudas nav?

Smejies vai nē, bet nav.
Un pagājušajā gadā ACB sāka tur ķēpāties, plānā bija sataisīt apmēram 4x vairāk nekā viņi pa pagājušo gadu paspēja. Tagad it kā darbi atsākušies, šogad plāno pabeigt visu posmu no HES tilta līdz Jaunjelgavas ceļa aplim.

jaaprasa rupji, ko vinji tur pisaas?

ACB taču pagājušajā gadā uz grunti gāja, labi ka viņus šopavasar nopirka, citādi būtu pilnīgs žoops - nobankrotētu, paliktu puspabeigti objekti un vēl pūlis ar bezdarbniekiem.
Vispār viņiem viss objekts stipri mīnusos - nosolīja 2009. gadā pa lēto, tagad cenas dafiga izaugušas... pagājušajā gadā pa visu to HES objektu 1 bobcats un 4 vasjas ar lāpstām ņēmās..

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
06. Jun 2011, 23:54 #1229

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

un tev nav nekaadu iespeeju vinus draazt par neizdariibu??
Offline
Android
06. Jun 2011, 23:56 #1230

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


06 Jun 2011, 23:54:11 karlsonss rakstīja:
un tev nav nekaadu iespeeju vinus draazt par neizdariibu??

Objekts plānots kā 2gadīgais, tb šogad jāpabeidz. Ja nepaspēs laikā, tad gan jau būs soda sankcijas.
Taču no drāziena viņi ātrāk un labāk būvēt nesāks.
Es neesmu tur projekta vadītājs, es tajā zonā tikai pa ikdienas uzturēšanu atbildu..

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
07. Jun 2011, 00:09 #1231

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

kas ACB nopirka UR nav datu par īpašnieku maiņu kopš 2009?!
Offline
Android
07. Jun 2011, 00:12 #1232

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


07 Jun 2011, 00:09:51 shibernieks rakstīja:
kas ACB nopirka UR nav datu par īpašnieku maiņu kopš 2009?!

Klīst runas, ka MONO
Moš vēl tur darījums tiek formēts, hvz, katrā ziņā finansiāli ACB atdzīvojies.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
07. Jun 2011, 00:33 #1233

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Datu bāzei par AS akcionāriem ir uzziņas raksturs un nav juridiska spēka. Akcionāru saraksta iesniegšana Uzņēmumu reģistrā nav obligāta, tādēļ precīzs akcionāru reģistrs ir pieejams attiecīgajā akciju sabiedrībā.


līdz ar to viss ir iespējams
Offline
Instigater
07. Jun 2011, 00:43 #1234

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


06 Jun 2011, 23:56:21 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:54:11 karlsonss rakstīja:
un tev nav nekaadu iespeeju vinus draazt par neizdariibu??

Objekts plānots kā 2gadīgais, tb šogad jāpabeidz. Ja nepaspēs laikā, tad gan jau būs soda sankcijas.
Taču no drāziena viņi ātrāk un labāk būvēt nesāks.
Es neesmu tur projekta vadītājs, es tajā zonā tikai pa ikdienas uzturēšanu atbildu..
Android, es jau neko, bet projekta vadītājs ir tieši atbildīgs par to, lai viss būtu laicīgi, ja neesi paredzējis, piemēram, darba nodošanu posmam 150-200m vienu nedēļu un 200-250m nākamajā (nepiesieties piemēram, nezinu kā var šos darbus skaldīt un valdīt pa posmiem), tad tu tur esi tikai projekta novērotājs vai fans.
Offline
Android
07. Jun 2011, 08:41 #1235

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


07 Jun 2011, 00:43:28 Instigater rakstīja:

06 Jun 2011, 23:56:21 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:54:11 karlsonss rakstīja:
un tev nav nekaadu iespeeju vinus draazt par neizdariibu??

Objekts plānots kā 2gadīgais, tb šogad jāpabeidz. Ja nepaspēs laikā, tad gan jau būs soda sankcijas.
Taču no drāziena viņi ātrāk un labāk būvēt nesāks.
Es neesmu tur projekta vadītājs, es tajā zonā tikai pa ikdienas uzturēšanu atbildu..
Android, es jau neko, bet projekta vadītājs ir tieši atbildīgs par to, lai viss būtu laicīgi, ja neesi paredzējis, piemēram, darba nodošanu posmam 150-200m vienu nedēļu un 200-250m nākamajā (nepiesieties piemēram, nezinu kā var šos darbus skaldīt un valdīt pa posmiem), tad tu tur esi tikai projekta novērotājs vai fans.

Gluži tā nav- par to ir atbildīgs būvdarbu vadītājs un uzraugs, projektu vadītājs no LVC veic drusku citas funkcijas - kontrolē naudas plūsmas, seko līdzi lai visi dokumenti/akti/formas būtu pareizi utt. Katrā ziņā uz HES strādā viens no labākajiem LVC projektu vadītājiem.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Norchx
07. Jun 2011, 08:56 #1236

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


07 Jun 2011, 08:41:15 Android rakstīja:

07 Jun 2011, 00:43:28 Instigater rakstīja:

06 Jun 2011, 23:56:21 Android rakstīja:

06 Jun 2011, 23:54:11 karlsonss rakstīja:
un tev nav nekaadu iespeeju vinus draazt par neizdariibu??

Objekts plānots kā 2gadīgais, tb šogad jāpabeidz. Ja nepaspēs laikā, tad gan jau būs soda sankcijas.
Taču no drāziena viņi ātrāk un labāk būvēt nesāks.
Es neesmu tur projekta vadītājs, es tajā zonā tikai pa ikdienas uzturēšanu atbildu..
Android, es jau neko, bet projekta vadītājs ir tieši atbildīgs par to, lai viss būtu laicīgi, ja neesi paredzējis, piemēram, darba nodošanu posmam 150-200m vienu nedēļu un 200-250m nākamajā (nepiesieties piemēram, nezinu kā var šos darbus skaldīt un valdīt pa posmiem), tad tu tur esi tikai projekta novērotājs vai fans.

Gluži tā nav- par to ir atbildīgs būvdarbu vadītājs un uzraugs, projektu vadītājs no LVC veic drusku citas funkcijas - kontrolē naudas plūsmas, seko līdzi lai visi dokumenti/akti/formas būtu pareizi utt. Katrā ziņā uz HES strādā viens no labākajiem LVC projektu vadītājiem.
Bet vai strādīgākie ļoskas ? Cik vispār tādiem ir algas, palīgstrādniekam, racējam, ceļarullistam utt. ? Nu vidējais nozarē ? Kāpēc tur diezgan bieži ir jau padzīvojuši veči, kuri vairāk slinko nevis dara ?
Offline
Android
07. Jun 2011, 09:23 #1237

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


07 Jun 2011, 08:56:20 Norchx rakstīja:

Bet vai strādīgākie ļoskas ? Cik vispār tādiem ir algas, palīgstrādniekam, racējam, ceļarullistam utt. ? Nu vidējais nozarē ? Kāpēc tur diezgan bieži ir jau padzīvojuši veči, kuri vairāk slinko nevis dara ?

Tas, kādus strādniekus pieņem darbā būvuzņēmējs, ir tīri viņa darīšana - mūs kā pasūtītājus tas nedz interesē, nedz mēs to varam ietekmēt. Mūs interesē, lai objekts ir uzbūvēts noteiktajā laikā un noteiktajā kvalitātē un no noteiktajiem materiāliem. Tas, vai tur lāpstu vicina vasja vai koļa, mums pilnīgi nav saistoši. Būvnieks par savu darbu atbild kā juridiska persona.
Kopumā par algām - nekā diža tur nav, tie lāpstas operatori ~250-300 mēnesī uz rokas dabū.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Norchx
07. Jun 2011, 09:27 #1238

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


07 Jun 2011, 09:23:16 Android rakstīja:

07 Jun 2011, 08:56:20 Norchx rakstīja:

Bet vai strādīgākie ļoskas ? Cik vispār tādiem ir algas, palīgstrādniekam, racējam, ceļarullistam utt. ? Nu vidējais nozarē ? Kāpēc tur diezgan bieži ir jau padzīvojuši veči, kuri vairāk slinko nevis dara ?

Tas, kādus strādniekus pieņem darbā būvuzņēmējs, ir tīri viņa darīšana - mūs kā pasūtītājus tas nedz interesē, nedz mēs to varam ietekmēt. Mūs interesē, lai objekts ir uzbūvēts noteiktajā laikā un noteiktajā kvalitātē un no noteiktajiem materiāliem. Tas, vai tur lāpstu vicina vasja vai koļa, mums pilnīgi nav saistoši. Būvnieks par savu darbu atbild kā juridiska persona.
Kopumā par algām - nekā diža tur nav, tie lāpstas operatori ~250-300 mēnesī uz rokas dabū.
Tev tiešām vienmēr apmierina kvalitāte ?
Offline
Android
07. Jun 2011, 09:34 #1239

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


07 Jun 2011, 09:27:29 Norchx rakstīja:

07 Jun 2011, 09:23:16 Android rakstīja:

07 Jun 2011, 08:56:20 Norchx rakstīja:

Bet vai strādīgākie ļoskas ? Cik vispār tādiem ir algas, palīgstrādniekam, racējam, ceļarullistam utt. ? Nu vidējais nozarē ? Kāpēc tur diezgan bieži ir jau padzīvojuši veči, kuri vairāk slinko nevis dara ?

Tas, kādus strādniekus pieņem darbā būvuzņēmējs, ir tīri viņa darīšana - mūs kā pasūtītājus tas nedz interesē, nedz mēs to varam ietekmēt. Mūs interesē, lai objekts ir uzbūvēts noteiktajā laikā un noteiktajā kvalitātē un no noteiktajiem materiāliem. Tas, vai tur lāpstu vicina vasja vai koļa, mums pilnīgi nav saistoši. Būvnieks par savu darbu atbild kā juridiska persona.
Kopumā par algām - nekā diža tur nav, tie lāpstas operatori ~250-300 mēnesī uz rokas dabū.
Tev tiešām vienmēr apmierina kvalitāte ?

Nē, visai bieži neapmierina, tāpat kā vairumu LV autobraucēju.
Bet tas nenozīmē, ka tagad LVC var teikt būvniekam kuru koļu atlaist, un kuru arvīdu pieņemt darbā
Lai ceļš sanāktu kvalitatīvs, ir jābūt kvalitātei visos līmeņos - no koļas, kas vicina lāpstu, līdz anšpēterim, kurš vada būvuzņēmumu. Vienīgā problēma tā, ka mums visa sistēma valstī ir pakaļā - lai izdzīvotu, nosola pa lēto, pēc tam mēģina nogriezt stūrus kur vien var lai vismaz kaut kāda peļņa būtu. Un valstī arī remontiem naudas nepietiek - visu laiku remontdeficīts krājās.

Par ielāpu kvalitāti - var prasīt kvalitatīvu un gludu ielāpu, ja tas jāliek uz ceļa, kuram sega nav sabrukusi. Ja tur viss ir sasēdies, dolomīts saberzies putekļos, 95% no ceļa virsmas klāj ielāpi, tad nav arī pamata prasīt gludus ielāpus - tos vienk nav iespējams uzlikt. Vietās, kur ielāpi tādu vai citādu iemeslu dēļ ir likti uz nesabrukušām segām, tie ir ielikti kvalitatīvi (par Rīgas pilsētu es te nerunāju - tur viss pavisam slikti).

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
JAGUAR
07. Jun 2011, 09:43 #1240

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Hei, bet nevar, teiksim Aizkraukles - Jpils brigaadi atsuutiit uz kaadu nedeelju?
Te topikaa ieprieks viesulis mineeja ka shie naski straadaajot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo