Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
karlsonss
28. Dec 2016, 11:13 #1221

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:



Bomzhiem liizingus ja kas nedod.... bomzhi njem mogo
Offline
Dzhonatans
28. Dec 2016, 12:01 #1222

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


28 Dec 2016, 10:52:13 @arba rakstīja:
ja runā par tēmu
ņēmu veikalā lexus is250, nobraucu 7 gadus un 150 000
naudas zaudējums cenas kritumā 24 000 + apdrošināšana
Ieguvums - jauna auto smarža + neviens neplānots servisa apmeklējums 7 gadu laikā !



ir tāds wunderbaums,new car tas ar dod jaunas mašīnas smaržu tas tā humoram,TE powerā,pačotā ir e46 vai e39 dīzelis no jelgavas pa 7k,un kredītā,tas ir pačots,cits nekas

tiem kam nav vis ok ar galvu tie brauc par pēdējo naudu nopirktiem x5 un e65 ,bet dzīvo komunalājā dzīvoklī,un ēd roltonus,un viņi domā ka tādā veidā ir krutāki,tipa biznesmeņi,vai prosta biezie!

tie kam ir nauda un nopirkt labu auto,vinjiem kā parasti ir poh,vw škoda utt nopērk ko grib,un vālē!tā teikt cits intelekts cilvēkiem!

ar auto statusu noteica tikai padomoju gados,kad autiņš bij kruta,bet krutāks autiņš kā kaimiņam bij 3x mega krutāk bet ne tagad !

[ Šo ziņu laboja Dzhonatans, 28 Dec 2016, 12:03:11 ]

Offline
e34
28. Dec 2016, 12:07 #1223

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Dec 2016, 12:01:46 @Dzhonatans rakstīja:

28 Dec 2016, 10:52:13 @arba rakstīja:
ja runā par tēmu
ņēmu veikalā lexus is250, nobraucu 7 gadus un 150 000
naudas zaudējums cenas kritumā 24 000 + apdrošināšana
Ieguvums - jauna auto smarža + neviens neplānots servisa apmeklējums 7 gadu laikā !



ir tāds wunderbaums,new car tas ar dod jaunas mašīnas smaržu tas tā humoram,TE powerā,pačotā ir e46 vai e39 dīzelis no jelgavas pa 7k,un kredītā,tas ir pačots,cits nekas

tiem kam nav vis ok ar galvu tie brauc par pēdējo naudu nopirktiem x5 un e65 ,bet dzīvo komunalājā dzīvoklī,un ēd roltonus,un viņi domā ka tādā veidā ir krutāki,tipa biznesmeņi,vai prosta biezie!

tie kam ir nauda un nopirkt labu auto,vinjiem kā parasti ir poh,vw škoda utt nopērk ko grib,un vālē!tā teikt cits intelekts cilvēkiem!

ar auto statusu noteica tikai padomoju gados,kad autiņš bij kruta,bet krutāks autiņš kā kaimiņam bij 3x mega krutāk bet ne tagad !


Viņi tā pat nespēj nopirkt to ko viņi grib, bet to ko var un tur nav nekāds poh viņiem.Pa lielam viņi tāpat ir bomži.Maligins piemēram var nopirkt to ko grib un viņam ir pohuj.

[ Šo ziņu laboja e34, 28 Dec 2016, 12:13:53 ]

Online
onkul5
28. Dec 2016, 14:19 #1224

Kopš: 08. Sep 2006

Ziņojumi: 686

Braucu ar: e70 4.8, e53 4.6is

topika nosaukums, tomēr, ir pieredze ar jauniem auto, nevis lietotām ielasmeitām vai koksa šņaukšanas ieradumiem.

izklāstīšu savējo, ar vw tiguan 2.0 tsi 4motion, dsg 7pak., 0 - 97k km.

ikdienas braucējs.

pirms, gandrīz 5 gadiem ar grūtu sirdi pārdevu e46 330ci, jo zadalbala ikdienā ar sīko pārvietoties ar kupeju, garāžā ir vieta tikai 2 auto, bet pie mājas pūdēt nevēlējos/nevēlos. ja būtu vieta 3 auto garāžā, būtu paturējis.

bija iespēja salikt jebkuru vw/audi ar griestiem 30k+ eur, un pēc gada atpirkt par atlikušo vērtību, aptuveni, mīnus 30% no griestiem.

plusi :

brauc un vadās ok;
nekas nelūzt - tikai nolietojuma maiņa; pa šiem gadiem vienu reizi izdega abas spuldzītes, kas pieslēdzās pagriezienos.
nav koka rati;
nekas arī negrab kaitinoši - moš ziemā panorāmas lūka bišku rada kkādu troksni;
dinamika pret patēriņu ir ok, ja vien salons nav piebāzts ar tautu, protams;
navigācija ir vienkārša;
telefona bt integrācija ir vienkārša.
kopš braucu ar šo auto, stāvošie sastrēgumi ir super, jo var multenes paskatīties. diemžēl, reti sanāk.
mūziku klausos no usb, kas jau ir novecojis variants, bet visa vadība ir uztaisīta ok.
nedārgs kasko - laikam neviens neaplasa un nezog šitos.

mīnusi:

atpakaļskata kamera mitrā laikā ir nelietojama un Dažreiz marinē kautko - pārāk ilgi nav attēla;

aprīkojums (šitais besī ārā) - el. beņķiem nav pieejama atmiņa, nav rūpnieciski paredzēti saulessargi - šīm lietām ir jābūt pamataprīkojumā.

(šitais nebesī ārā)no augstākas klases vw pieejamā modernā aprīkojuma, protams, te nav nekā, taču nekas no tā man nebojā dienu. ok, panorāmas kameras aprīkojumā varēja būt pieejamas - vienīgi, labošana ir dārgs prieks.

āda varēja būt labākas kvalitātes - vajadzēja citu šuvumu/tipu izvēlēties, taču, visticamāk, nebija lielas izvēles.

uz stūres ir poga, kuru netīšām nospiežot, izlec helps un gustavo vietā man tante sāk gruzīt kkādu ža-ža-žagainu herņu par tēmu, ko esmu saspaidījis.

kopumā, esmu apmierināts ar auto - sūdzību nav. vai komplektētu tādu vēlreiz ? pa pieciem gadiem jebkurš ikdienas braucējs apnīk. ideāli, ja ir iespēja katru gadu vai divus mainīt darba auto, bet tas jau ir offtopiks

EDITS:

Gadā pie dīlera atstāju 100 - 200 eur par apkopi, izņēmums bija apkope uz 60k, kad atstāju 500+ eur un šogad mainīja sveces un ko-tur-vēl, atstāju 300+ eur.

[ Šo ziņu laboja onkul5, 28 Dec 2016, 14:24:42 ]

Offline
darknmy
31. Dec 2016, 10:23 #1225

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Skandi motors iedevis nereālo atlaidi
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i40/bmbjec.html

Nedaudz smiekli nāk, kādā kapeikpisēju valstī oficiālie dīleri dzīvo

diez, vai uzlīmes pašam jāplēš nost?

Automašīnai ir spēkā ražotāja garantija līdz 2020. gada 29. oktobrim

29.10.2020 - 5 gadi = 29.10.2015.

Ņemot vērā ka tas ir testa auto, tad nobraukums 15tkm ir pielīdzināms x3 parastam pilsētas nobraukumam.

Cenu kritums par 1gadu+ vecu auto ar reāliem kādiem 40tkm

[ Šo ziņu laboja darknmy, 31 Dec 2016, 10:30:41 ]

Offline
markelis
31. Dec 2016, 10:29 #1226

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: eFku


31 Dec 2016, 10:23:08 @darknmy rakstīja:
Skandi motors iedevis nereālo atlaidi
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i40/bmbjec.html

Nedaudz smiekli nāk, kādā kapeikpisēju valstī oficiālie dīleri dzīvo

diez, vai uzlīmes pašam jāplēš nost?


aizej pie vinjiem ar 25k naljikaa - atdos.
Offline
karlsonss
31. Dec 2016, 11:36 #1227

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Parasti jau ar demo mashiinaam brauc no kurienes taa teorija par 15x3

Nu jaa un cik tad vajadzeja buut cenai, ekspert?


Man liekas ka tev vnk nav naudas at chai iizeru lamatai

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 31 Dec 2016, 11:38:41 ]

Offline
Damn
31. Dec 2016, 11:49 #1228

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Pieļauju, ka doma = demo auto tiek drāzti tā, ka noskrējiens jāreizina ar 3
Offline
Damn
31. Dec 2016, 11:57 #1229

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Cik sanācis izbraukt ar dažiem demo auto + radiniece arī vienu iepirka ar ~20k km, tad augstākminētajam viedoklim nepiekrītu. (noskrējiens x3)

[ Šo ziņu laboja Damn, 31 Dec 2016, 11:58:11 ]

Offline
Murphy
31. Dec 2016, 11:59 #1230

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


31 Dec 2016, 11:36:52 @karlsonss rakstīja:
Parasti jau ar demo mashiinaam brauc no kurienes taa teorija par 15x3

Nu jaa un cik tad vajadzeja buut cenai, ekspert?


Man liekas ka tev vnk nav naudas at chai iizeru lamatai


Vismaz tikpat cik folksim normāla atlaide jaunam - 20%

A te demo tačka ar 15k nobraukumu un knapu 10% atlaidi
Offline
Belluuns
31. Dec 2016, 12:07 #1231

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro


31 Dec 2016, 11:54:48 @bertons rakstīja:
Kaa tieshi vinjus draazh? Tiiri interesei.


netēlo ka nezini

[ Šo ziņu laboja Belluuns, 31 Dec 2016, 12:08:33 ]

Offline
karlsonss
31. Dec 2016, 12:09 #1232

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

neviens jau nav aizliedzis iet un pidaavaat savu cenu tam "nopistenim"
Offline
e34
31. Dec 2016, 12:12 #1233

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Dec 2016, 14:19:15 @onkul5 rakstīja:
topika nosaukums, tomēr, ir pieredze ar jauniem auto, nevis lietotām ielasmeitām vai koksa šņaukšanas ieradumiem.

izklāstīšu savējo, ar vw tiguan 2.0 tsi 4motion, dsg 7pak., 0 - 97k km.

ikdienas braucējs.

pirms, gandrīz 5 gadiem ar grūtu sirdi pārdevu e46 330ci, jo zadalbala ikdienā ar sīko pārvietoties ar kupeju, garāžā ir vieta tikai 2 auto, bet pie mājas pūdēt nevēlējos/nevēlos. ja būtu vieta 3 auto garāžā, būtu paturējis.

bija iespēja salikt jebkuru vw/audi ar griestiem 30k+ eur, un pēc gada atpirkt par atlikušo vērtību, aptuveni, mīnus 30% no griestiem.

plusi :

brauc un vadās ok;
nekas nelūzt - tikai nolietojuma maiņa; pa šiem gadiem vienu reizi izdega abas spuldzītes, kas pieslēdzās pagriezienos.
nav koka rati;
nekas arī negrab kaitinoši - moš ziemā panorāmas lūka bišku rada kkādu troksni;
dinamika pret patēriņu ir ok, ja vien salons nav piebāzts ar tautu, protams;
navigācija ir vienkārša;
telefona bt integrācija ir vienkārša.
kopš braucu ar šo auto, stāvošie sastrēgumi ir super, jo var multenes paskatīties. diemžēl, reti sanāk.
mūziku klausos no usb, kas jau ir novecojis variants, bet visa vadība ir uztaisīta ok.
nedārgs kasko - laikam neviens neaplasa un nezog šitos.

mīnusi:

atpakaļskata kamera mitrā laikā ir nelietojama un Dažreiz marinē kautko - pārāk ilgi nav attēla;

aprīkojums (šitais besī ārā) - el. beņķiem nav pieejama atmiņa, nav rūpnieciski paredzēti saulessargi - šīm lietām ir jābūt pamataprīkojumā.

(šitais nebesī ārā)no augstākas klases vw pieejamā modernā aprīkojuma, protams, te nav nekā, taču nekas no tā man nebojā dienu. ok, panorāmas kameras aprīkojumā varēja būt pieejamas - vienīgi, labošana ir dārgs prieks.

āda varēja būt labākas kvalitātes - vajadzēja citu šuvumu/tipu izvēlēties, taču, visticamāk, nebija lielas izvēles.

uz stūres ir poga, kuru netīšām nospiežot, izlec helps un gustavo vietā man tante sāk gruzīt kkādu ža-ža-žagainu herņu par tēmu, ko esmu saspaidījis.

kopumā, esmu apmierināts ar auto - sūdzību nav. vai komplektētu tādu vēlreiz ? pa pieciem gadiem jebkurš ikdienas braucējs apnīk. ideāli, ja ir iespēja katru gadu vai divus mainīt darba auto, bet tas jau ir offtopiks

EDITS:

Gadā pie dīlera atstāju 100 - 200 eur par apkopi, izņēmums bija apkope uz 60k, kad atstāju 500+ eur un šogad mainīja sveces un ko-tur-vēl, atstāju 300+ eur.


Ļoti labs pieredzes apraksts
Online
calibreens
31. Dec 2016, 15:04 #1234

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli

Kādam ir bijusi pieredze ar citroen DS5?
Saprotu, ka dārgs un citroen un būs grūti pārdot.
Kā ar lietošanas izmaksām, materiālu kvalitāti?
Vizuāli patīk, interesē 2.0 dīzelis.
Varbūt te kādam ir pieredze ar konkrēto auto un nav vērts tērēt laiku?
Offline
Dzhonatans
31. Dec 2016, 15:19 #1235

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


31 Dec 2016, 15:04:31 @calibreens rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar citroen DS5?
Saprotu, ka dārgs un citroen un būs grūti pārdot.
Kā ar lietošanas izmaksām, materiālu kvalitāti?
Vizuāli patīk, interesē 2.0 dīzelis.
Varbūt te kādam ir pieredze ar konkrēto auto un nav vērts tērēt laiku?


tože intresē,intrasanst dizains,smuks salons,vairāk viedokļa nav
Offline
32cm
31. Dec 2016, 15:20 #1236

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

2.0HDI dīzelis uzticams, bet godīgi tie 163 z/s ar automātu neiet, ļoti gauss, jo pati mašīna smaga. Patēriņš būs Rīgā ~8l/100km. +- tehniski tur vispār nekā saražģīta nav, jo taisīts uz C4 bāzes. Kārba normāls hidraulisks automāts, nav robots. Ļoti cieta piekare uz 18" diskiem. Aizmugurē maz vietas, ja hybrid tad bagāžnieks pavisam mazs. Dizains iekšā ļoti patīkams, salona kvalitāte labāka daudz kā passat, plastmasa visur diezgan mīksta, ērts, bet iespējams ~2 m cilvēkam pa šauru.

Galvenais neņemt 1.6T, tie ir mēsli.

Ja tu skaties uz jaunu eksemplāru, tad tur būs 2.0 BlueHDI, tas ir ievērojami ņiprāks.
Offline
Dzhonatans
31. Dec 2016, 15:41 #1237

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


31 Dec 2016, 15:20:27 @32cm rakstīja:
2.0HDI dīzelis uzticams, bet godīgi tie 163 z/s ar automātu neiet, ļoti gauss, jo pati mašīna smaga. Patēriņš būs Rīgā ~8l/100km. +- tehniski tur vispār nekā saražģīta nav, jo taisīts uz C4 bāzes. Kārba normāls hidraulisks automāts, nav robots. Ļoti cieta piekare uz 18" diskiem. Aizmugurē maz vietas, ja hybrid tad bagāžnieks pavisam mazs. Dizains iekšā ļoti patīkams, salona kvalitāte labāka daudz kā passat, plastmasa visur diezgan mīksta, ērts, bet iespējams ~2 m cilvēkam pa šauru.

Galvenais neņemt 1.6T, tie ir mēsli.

Ja tu skaties uz jaunu eksemplāru, tad tur būs 2.0 BlueHDI, tas ir ievērojami ņiprāks.


ar tiem 160hp dizels brauc 8.5sec lidz 100km/h nevar teikt ka neiet,pilnīgi pietiekoša dinamika!!Protams ja līdzīna ar čipotu 535d tad vispār nekas neiet pat m5 nē
Offline
gacciZm
31. Dec 2016, 17:31 #1238

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314


31 Dec 2016, 11:54:48 @bertons rakstīja:
Kaa tieshi vinjus draazh? Tiiri interesei.

Gadās, ka žurnālisti izceļās. Savulaik sanāca taisīt savirzi nedēļu vecam demo Audi A4 pēc žurnālistu izbraukšanas cauri bedrei. Bonusā ar 2 pārsistiem riteņiem bija atstājuši šosejas malā ar atslēgām salonā.
Offline
32cm
31. Dec 2016, 17:43 #1239

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

Auto data ir nepareizs info, 2.0 hdi ieskrienas līdz 100 km/h 10.4 sec, kas ir lēni. Euro6 2.0 bluehdi jau 8,6 sec, kas jau ir pieņemami.



31 Dec 2016, 15:41:43 @Dzhonatans rakstīja:

31 Dec 2016, 15:20:27 @32cm rakstīja:
2.0HDI dīzelis uzticams, bet godīgi tie 163 z/s ar automātu neiet, ļoti gauss, jo pati mašīna smaga. Patēriņš būs Rīgā ~8l/100km. +- tehniski tur vispār nekā saražģīta nav, jo taisīts uz C4 bāzes. Kārba normāls hidraulisks automāts, nav robots. Ļoti cieta piekare uz 18" diskiem. Aizmugurē maz vietas, ja hybrid tad bagāžnieks pavisam mazs. Dizains iekšā ļoti patīkams, salona kvalitāte labāka daudz kā passat, plastmasa visur diezgan mīksta, ērts, bet iespējams ~2 m cilvēkam pa šauru.

Galvenais neņemt 1.6T, tie ir mēsli.

Ja tu skaties uz jaunu eksemplāru, tad tur būs 2.0 BlueHDI, tas ir ievērojami ņiprāks.


ar tiem 160hp dizels brauc 8.5sec lidz 100km/h nevar teikt ka neiet,pilnīgi pietiekoša dinamika!!Protams ja līdzīna ar čipotu 535d tad vispār nekas neiet pat m5 nē
Offline
Dzhonatans
31. Dec 2016, 17:46 #1240

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


31 Dec 2016, 17:43:10 @32cm rakstīja:
Auto data ir nepareizs info, 2.0 hdi ieskrienas līdz 100 km/h 10.4 sec, kas ir lēni. Euro6 2.0 bluehdi jau 8,6 sec, kas jau ir pieņemami.



31 Dec 2016, 15:41:43 @Dzhonatans rakstīja:

31 Dec 2016, 15:20:27 @32cm rakstīja:
2.0HDI dīzelis uzticams, bet godīgi tie 163 z/s ar automātu neiet, ļoti gauss, jo pati mašīna smaga. Patēriņš būs Rīgā ~8l/100km. +- tehniski tur vispār nekā saražģīta nav, jo taisīts uz C4 bāzes. Kārba normāls hidraulisks automāts, nav robots. Ļoti cieta piekare uz 18" diskiem. Aizmugurē maz vietas, ja hybrid tad bagāžnieks pavisam mazs. Dizains iekšā ļoti patīkams, salona kvalitāte labāka daudz kā passat, plastmasa visur diezgan mīksta, ērts, bet iespējams ~2 m cilvēkam pa šauru.

Galvenais neņemt 1.6T, tie ir mēsli.

Ja tu skaties uz jaunu eksemplāru, tad tur būs 2.0 BlueHDI, tas ir ievērojami ņiprāks.


ar tiem 160hp dizels brauc 8.5sec lidz 100km/h nevar teikt ka neiet,pilnīgi pietiekoša dinamika!!Protams ja līdzīna ar čipotu 535d tad vispār nekas neiet pat m5 nē



nu 10sec arī nav traģiski,biki uzčipojot noteikti būtu baudāms!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo