Autors | Ziņojums |
gt99 | 22. Jun 2010, 10:01 |
#1221
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| So when Subaru packed up and left the World Rally Championship, you knew it was only a matter of time before David Richards and his company Prodrive would be back on stage. Now it looks like that opportunity could come from Toyota.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
ParaTr00per | 22. Jun 2010, 10:24 |
#1222
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
22 Jun 2010, 10:01:55 gt99 rakstīja:
So when Subaru packed up and left the World Rally Championship, you knew it was only a matter of time before David Richards and his company Prodrive would be back on stage. Now it looks like that opportunity could come from Toyota.
hmm... awd ft86? |
Offline | |
|
gt99 | 22. Jun 2010, 10:43 |
#1223
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
22 Jun 2010, 10:24:18 ParaTr00per rakstīja:
hmm... awd ft86?
Gan jau kaut kāds pārveidots Yaris S2000.
DĀR izmantotais Auris(Corolla) S2000 varētu būt pa lielu, iQ gan jau ka pa mazu.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
ParaTr00per | 22. Jun 2010, 10:44 |
#1224
|
|
Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
22 Jun 2010, 10:41:18 adolfs rakstīja:
tas viss ir suuds - iistie vechi ir te:
http://youtu.be/nR3YmNacTRQ
vispaar jau izskataas peec dzenjiem, kas nevar pa celju traapiit... |
Offline | |
|
mrred | 22. Jun 2010, 11:05 |
#1225
|
|
Kopš: 02. Jun 2008
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: MX
|
22 Jun 2010, 10:41:18 adolfs rakstīja:
tas viss ir suuds - iistie vechi ir te:
http://youtu.be/nR3YmNacTRQ
Sēņu lasīšanas čempionāts? [ Šo ziņu laboja mrred, 22 Jun 2010, 11:06:09 ] |
Offline | |
|
arizah | 22. Jun 2010, 11:08 |
#1226
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
22 Jun 2010, 10:36:54 moro rakstīja:
22 Jun 2010, 10:01:55 gt99 rakstīja:
хоть тушкой, хоть чучелком - vēl viens ražotājs WRC nepatraucētu
es ceru ka tas nav wrc, ko vini sataisiijushies buuveet [ Šo ziņu laboja arizah, 22 Jun 2010, 11:09:21 ] |
Offline | |
|
JZ | 22. Jun 2010, 11:38 |
#1227
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu es jau nu neliktu to 130nm motoru kabra virsbūvē pārāk smags tas viss beigās būs, ja vien netiek būvēts kaut kādai specifiskai klasei, vai arī čaļiem plauktā stāv lieks ventilātors
p.s. vecais mini neskaitās |
Offline | |
|
JZ | 22. Jun 2010, 11:43 |
#1228
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
21 Jun 2010, 22:45:14 AV rakstīja:
http://passwordjdm.com/images/evox/1.jpg
http://passwordjdm.com/images/evox/2.jpg
http://passwordjdm.com/images/evox/4.jpg
http://passwordjdm.com/images/evox/15.jpg
4to bildi jau nevajadzēja likt :fiberglass_cheapskate:
starp citu, ir paņēmiens arī lai panāktu iekšpusi daudz maz gludu (nu daudz elegantāk izstītos ka te) bez speciāla puansona |
Offline | |
|
|
JZ | 22. Jun 2010, 11:50 |
#1229
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jun 2010, 11:40:04 moro rakstīja:
22 Jun 2010, 11:38:39 JZ rakstīja:
nu
es esu biš jau paracis tos motorus ar, es vienk par ideju - likt mašīnas kuzavā to motoru, tas viss beigās svērs pie 1t, bez ventilātora tur nekas iespaidīgs nebūs
un vēl, piedevām, viņi liek savu kārbu klāt, tur visa sāls tajā motorā ir tas, ka motors ar savu kārbu kopā sver pie 70kg + klāt daži kilo par reversa-high-low (ar kulaciņu zobratiem) kasti, viņus var saprast, jo tā orig kārba neturēs to auto kopējo massu, bet nu tādēļ nebija jāliek šitas motors tur iekšā
reku ir īstais pielietojums tam motoram: http://www.gt40s.com/forum/paddock/15410-gsx130...s-7-replica.html |
Offline | |
|
JZ | 22. Jun 2010, 12:22 |
#1230
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jun 2010, 12:01:38 moro rakstīja:
nu bet ja kosmisks straight line performance nav mērķis? svars tur nebūs lielāks par standartu, pat mazāks un ar lielāku nobīdi uz aizmuguri, plus rev-happy motors - īstais jinba ittai
nerunāju par dragu, es runāju par ideju kopumā, paņemt supervieglu motoru + kārbu, sačakarēt un ielikt smagā virsbūvē (kabriolets) - neracionāli
būtu labāk paņēmuši kādu 1,8 vai 2l un normāli iebraukuši ar vīli iekšā, rezultāts būtu daudz draudzīgāks, nevarētu tik krutu rakstu un nosaukumu projektam uzcept, bet rezultāts būtu labāks un lētāks (ja ņem vērā visas cilvēkstundas, kas aiziet uz moča motora adaptēšanu konkrētajai vajadzībai)[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jun 2010, 12:23:25 ] |
Offline | |
|
JZ | 22. Jun 2010, 12:30 |
#1231
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| reku būtu ļoti labs pielietojums tam buzas motoram
|
Offline | |
|
facex | 22. Jun 2010, 12:37 |
#1232
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 378
Braucu ar: Volgo un Pannu
|
22 Jun 2010, 12:16:29 genaadijs rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/cbfgd.html
|
Offline | |
|
h2o | 25. Jun 2010, 18:55 |
#1233
|
|
Kopš: 27. Aug 2009
Ziņojumi: 55
Braucu ar:
| Man radies jautājums - vai ar auto, kas ir aprīkots ar drošības karkasu, drīkst normāli piedalīties satiksmē? Cik meklēju, it kā nevar, bet te ss.lv ir sludinājums, kurā apgalvots pretējais.
Tātad vai ir kāda iespēja mašīnai ar rāmi normāli piedalīties ceļu satiksmē, vai arī uz to var pat necerēt? |
Offline | |
|
us | 25. Jun 2010, 19:21 |
#1234
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Ja sporta mašīnai ir gan tehniskā apskate, gan apdrošināšana, tad teorētiski tā var piedalīties ceļu satiksmē Cik dzirdēts, tad galvenais ar tādu auto uz ceļa ir jāuzvedas godīgi, tad arī CP onkuļiem nebūs iebildumu |
Offline | |
|
8203 | 25. Jun 2010, 21:30 |
#1235
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
|
Arī interesē šis jautājums par būri un koplietošanas ceļiem.
Bet tad laikam jātaisa sporta pase, ne? |
Offline | |
|
Robcix | 25. Jun 2010, 21:51 |
#1236
|
|
Kopš: 14. Dec 2004
Ziņojumi: 282
Braucu ar: pilnpiedziņu
| Nu par to braukšanu pa koplietošanas ceļiem - noteikumos neatceros (vismaz padsmit gadus atpakaļ), ka būtu bijis kas teikts, bet nesen pie LAF nolikumiem vai noteikumiem lasīju, ka piedalīties tipa var tikai sacensību vai treniņu laikā + protams jābūt apskatei, apdrošināšanai, sporta pasei.
-----------------
|
Offline | |
|
|
Erx | 25. Jun 2010, 22:35 |
#1237
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Problēma jau nav, un nekad nav bijusi pašas dugas. Problēma ir, ka nevar piedalīties ceļu satiksmē ar auto, kam nav derīga tehniskā apskate. Bet dabūt apskati var ar dugām tikai tad, kad auto ir ar sporta tehnisko pasi, kas savukārt liek auto īpašniekam pakļauties LAF prasībām.
Bez sporta pases, apskatē ir 3.
Man tas protams liekas sviests, varēja jau nu vismaz ar skrūvējamajām dot apskati. |
Offline | |
|
arizah | 25. Jun 2010, 22:45 |
#1238
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| a kur prikols braukt ar dugaam pa ielu |
Offline | |
|
8203 | 25. Jun 2010, 22:49 |
#1239
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Lai pēc dopa varētu maukt uz darbu pa taisno. |
Offline | |
|
h2o | 25. Jun 2010, 22:51 |
#1240
|
|
Kopš: 27. Aug 2009
Ziņojumi: 55
Braucu ar:
| Nu aptuveni tā, jā
Tak nejau katru dienu būtu tāda vajadzība, bet kaut kad var būt nepieciešams ar to auto kaut kur kustēties, un nez kāpēc negribās dabūt baigās problēmas dēļ tā. |
Offline | |
|