Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
gt99
22. Jun 2010, 10:01 #1221

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

So when Subaru packed up and left the World Rally Championship, you knew it was only a matter of time before David Richards and his company Prodrive would be back on stage. Now it looks like that opportunity could come from Toyota.



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ParaTr00per
22. Jun 2010, 10:24 #1222

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


22 Jun 2010, 10:01:55 gt99 rakstīja:
So when Subaru packed up and left the World Rally Championship, you knew it was only a matter of time before David Richards and his company Prodrive would be back on stage. Now it looks like that opportunity could come from Toyota.



hmm... awd ft86?
Offline
gt99
22. Jun 2010, 10:43 #1223

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


22 Jun 2010, 10:24:18 ParaTr00per rakstīja:
hmm... awd ft86?


Gan jau kaut kāds pārveidots Yaris S2000.
DĀR izmantotais Auris(Corolla) S2000 varētu būt pa lielu, iQ gan jau ka pa mazu.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
ParaTr00per
22. Jun 2010, 10:44 #1224

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


22 Jun 2010, 10:41:18 adolfs rakstīja:
tas viss ir suuds - iistie vechi ir te:

http://youtu.be/nR3YmNacTRQ

vispaar jau izskataas peec dzenjiem, kas nevar pa celju traapiit...
Offline
mrred
22. Jun 2010, 11:05 #1225

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX


22 Jun 2010, 10:41:18 adolfs rakstīja:
tas viss ir suuds - iistie vechi ir te:

http://youtu.be/nR3YmNacTRQ


Sēņu lasīšanas čempionāts?

[ Šo ziņu laboja mrred, 22 Jun 2010, 11:06:09 ]

Offline
arizah
22. Jun 2010, 11:08 #1226

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


22 Jun 2010, 10:36:54 moro rakstīja:

22 Jun 2010, 10:01:55 gt99 rakstīja:
хоть тушкой, хоть чучелком - vēl viens ražotājs WRC nepatraucētu


es ceru ka tas nav wrc, ko vini sataisiijushies buuveet

[ Šo ziņu laboja arizah, 22 Jun 2010, 11:09:21 ]

Offline
JZ
22. Jun 2010, 11:38 #1227

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu es jau nu neliktu to 130nm motoru kabra virsbūvē pārāk smags tas viss beigās būs, ja vien netiek būvēts kaut kādai specifiskai klasei, vai arī čaļiem plauktā stāv lieks ventilātors

p.s. vecais mini neskaitās
Offline
JZ
22. Jun 2010, 11:43 #1228

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


21 Jun 2010, 22:45:14 AV rakstīja:
http://passwordjdm.com/images/evox/1.jpg

http://passwordjdm.com/images/evox/2.jpg

http://passwordjdm.com/images/evox/4.jpg

http://passwordjdm.com/images/evox/15.jpg




4to bildi jau nevajadzēja likt :fiberglass_cheapskate:

starp citu, ir paņēmiens arī lai panāktu iekšpusi daudz maz gludu (nu daudz elegantāk izstītos ka te) bez speciāla puansona
Offline
JZ
22. Jun 2010, 11:50 #1229

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jun 2010, 11:40:04 moro rakstīja:

22 Jun 2010, 11:38:39 JZ rakstīja:
nu




es esu biš jau paracis tos motorus ar, es vienk par ideju - likt mašīnas kuzavā to motoru, tas viss beigās svērs pie 1t, bez ventilātora tur nekas iespaidīgs nebūs

un vēl, piedevām, viņi liek savu kārbu klāt, tur visa sāls tajā motorā ir tas, ka motors ar savu kārbu kopā sver pie 70kg + klāt daži kilo par reversa-high-low (ar kulaciņu zobratiem) kasti, viņus var saprast, jo tā orig kārba neturēs to auto kopējo massu, bet nu tādēļ nebija jāliek šitas motors tur iekšā

reku ir īstais pielietojums tam motoram: http://www.gt40s.com/forum/paddock/15410-gsx130...s-7-replica.html
Offline
JZ
22. Jun 2010, 12:22 #1230

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


22 Jun 2010, 12:01:38 moro rakstīja:
nu bet ja kosmisks straight line performance nav mērķis? svars tur nebūs lielāks par standartu, pat mazāks un ar lielāku nobīdi uz aizmuguri, plus rev-happy motors - īstais jinba ittai


nerunāju par dragu, es runāju par ideju kopumā, paņemt supervieglu motoru + kārbu, sačakarēt un ielikt smagā virsbūvē (kabriolets) - neracionāli

būtu labāk paņēmuši kādu 1,8 vai 2l un normāli iebraukuši ar vīli iekšā, rezultāts būtu daudz draudzīgāks, nevarētu tik krutu rakstu un nosaukumu projektam uzcept, bet rezultāts būtu labāks un lētāks (ja ņem vērā visas cilvēkstundas, kas aiziet uz moča motora adaptēšanu konkrētajai vajadzībai)

[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jun 2010, 12:23:25 ]

Offline
JZ
22. Jun 2010, 12:30 #1231

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

reku būtu ļoti labs pielietojums tam buzas motoram
Offline
facex
22. Jun 2010, 12:37 #1232

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


22 Jun 2010, 12:16:29 genaadijs rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/cbfgd.html





Offline
h2o
25. Jun 2010, 18:55 #1233

Kopš: 27. Aug 2009

Ziņojumi: 55

Braucu ar:

Man radies jautājums - vai ar auto, kas ir aprīkots ar drošības karkasu, drīkst normāli piedalīties satiksmē? Cik meklēju, it kā nevar, bet te ss.lv ir sludinājums, kurā apgalvots pretējais.
Tātad vai ir kāda iespēja mašīnai ar rāmi normāli piedalīties ceļu satiksmē, vai arī uz to var pat necerēt?
Offline
us
25. Jun 2010, 19:21 #1234

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Ja sporta mašīnai ir gan tehniskā apskate, gan apdrošināšana, tad teorētiski tā var piedalīties ceļu satiksmē Cik dzirdēts, tad galvenais ar tādu auto uz ceļa ir jāuzvedas godīgi, tad arī CP onkuļiem nebūs iebildumu
Offline
8203
25. Jun 2010, 21:30 #1235

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


Arī interesē šis jautājums par būri un koplietošanas ceļiem.
Bet tad laikam jātaisa sporta pase, ne?
Offline
Robcix
25. Jun 2010, 21:51 #1236

Kopš: 14. Dec 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar: pilnpiedziņu

Nu par to braukšanu pa koplietošanas ceļiem - noteikumos neatceros (vismaz padsmit gadus atpakaļ), ka būtu bijis kas teikts, bet nesen pie LAF nolikumiem vai noteikumiem lasīju, ka piedalīties tipa var tikai sacensību vai treniņu laikā + protams jābūt apskatei, apdrošināšanai, sporta pasei.

-----------------
Offline
Erx
25. Jun 2010, 22:35 #1237

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Problēma jau nav, un nekad nav bijusi pašas dugas. Problēma ir, ka nevar piedalīties ceļu satiksmē ar auto, kam nav derīga tehniskā apskate. Bet dabūt apskati var ar dugām tikai tad, kad auto ir ar sporta tehnisko pasi, kas savukārt liek auto īpašniekam pakļauties LAF prasībām.
Bez sporta pases, apskatē ir 3.
Man tas protams liekas sviests, varēja jau nu vismaz ar skrūvējamajām dot apskati.
Offline
arizah
25. Jun 2010, 22:45 #1238

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

a kur prikols braukt ar dugaam pa ielu
Offline
8203
25. Jun 2010, 22:49 #1239

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Lai pēc dopa varētu maukt uz darbu pa taisno.
Offline
h2o
25. Jun 2010, 22:51 #1240

Kopš: 27. Aug 2009

Ziņojumi: 55

Braucu ar:

Nu aptuveni tā, jā
Tak nejau katru dienu būtu tāda vajadzība, bet kaut kad var būt nepieciešams ar to auto kaut kur kustēties, un nez kāpēc negribās dabūt baigās problēmas dēļ tā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex