Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIII

AutorsZiņojums
Locis
10. Feb 2010, 12:47 #1221

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11151

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 Feb 2010, 12:43:34 zbmono rakstīja:

10 Feb 2010, 12:36:34 ozo rakstīja:

bet tu pats skaidri pateici, ka no 700mio, 100 ir tilta buvniecibai. Tev pasam tas neskjiet sireali?


Ko nozīmē sirreāli? Es varu to saprast.

Redzi, kolīdz sākas runas par to cik tilts vai bibliotēka ir dārga, vislielākā problēma ir tajā, ka secinājumi tiek balstīti uz pieņēmumiem. Bieži vien šie pieņēmumi ir maigi izsakoties klaji dezinformējoši un aplami. Kāds, lai saprastu cik maksā bibliotēka salīdzina to ar savas mājas celtniecības izmaksām, cits lai saprastu cik daudz ir tilta būvniecības 100 miljoni saskaita naudu savā makā un saka, ka 100 miljoni ir ļoti daudz, jo viņam tāda nauda nekad nav rādījusies sapņos. Trešais vispār pasaka, ka tilts nav vajadzīgs, jo viņam ir laiva. Nopērciet katram iedzīvotājam pa laivai un visi būs laimīgi
Nu lai tas tilts kaut 300 miljardi reāli maksā..
Runa jau par to cik ir iztērēts,nevis cik izmaksā
Offline
Android
10. Feb 2010, 12:49 #1222

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Par turpinājumu caur mārupi - var paskatīties Mārupes novada teritorijas plānojumā, tur ir rezervētās teritorijas - tb notiek izpēte un tā.
Un pēdējā vversijā, ja nekļūdos, izvads bija uz lidostu.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
markelis
10. Feb 2010, 12:50 #1223

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12884

Braucu ar: eFku


10 Feb 2010, 12:43:34 zbmono rakstīja:

10 Feb 2010, 12:36:34 ozo rakstīja:

bet tu pats skaidri pateici, ka no 700mio, 100 ir tilta buvniecibai. Tev pasam tas neskjiet sireali?


Ko nozīmē sirreāli? Es varu to saprast.

Redzi, kolīdz sākas runas par to cik tilts vai bibliotēka ir dārga, vislielākā problēma ir tajā, ka secinājumi tiek balstīti uz pieņēmumiem. Bieži vien šie pieņēmumi ir maigi izsakoties klaji dezinformējoši un aplami. Kāds, lai saprastu cik maksā bibliotēka salīdzina to ar savas mājas celtniecības izmaksām, cits lai saprastu cik daudz ir tilta būvniecības 100 miljoni saskaita naudu savā makā un saka, ka 100 miljoni ir ļoti daudz, jo viņam tāda nauda nekad nav rādījusies sapņos. Trešais vispār pasaka, ka tilts nav vajadzīgs, jo viņam ir laiva. Nopērciet katram iedzīvotājam pa laivai un visi būs laimīgi


runas balstaas uz konkreetiem faktiem. piemeeram, biblioteekas celtnieciibas taame - iekshdurvis ar ozolkoka finereejumu un raami - Ls 850,- klajvas parkets Ls 120,- kv.m. lampas pa Ls 1,5k utt utt.
Offline
ozo
10. Feb 2010, 12:50 #1224

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18897

Braucu ar: Braucu ar


10 Feb 2010, 12:43:34 zbmono rakstīja:

10 Feb 2010, 12:36:34 ozo rakstīja:

bet tu pats skaidri pateici, ka no 700mio, 100 ir tilta buvniecibai. Tev pasam tas neskjiet sireali?


Ko nozīmē sirreāli? Es varu to saprast.

Redzi, kolīdz sākas runas par to cik tilts vai bibliotēka ir dārga, vislielākā problēma ir tajā, ka secinājumi tiek balstīti uz pieņēmumiem. Bieži vien šie pieņēmumi ir maigi izsakoties klaji dezinformējoši un aplami. Kāds, lai saprastu cik maksā bibliotēka salīdzina to ar savas mājas celtniecības izmaksām, cits lai saprastu cik daudz ir tilta būvniecības 100 miljoni saskaita naudu savā makā un saka, ka 100 miljoni ir ļoti daudz, jo viņam tāda nauda nekad nav rādījusies sapņos. Trešais vispār pasaka, ka tilts nav vajadzīgs, jo viņam ir laiva. Nopērciet katram iedzīvotājam pa laivai un visi būs laimīgi


nu cik vari muldet kaut kadu huinju? Es Tev konkreti pajautaju vai tev tas skjiet reali, ka bankam prcenti ir 600mio.
Ok, es neesmu taaaada liimenja specialists, bet ir jabut pilnigam daunim, lai 600mio procentos uz 20g. uzskatitu par normalu praksi par 6x mazaku aiznemumu.
Piekam njemot vera to, ka dalu naudas vareja no eiropas lidzfinansejuma atsist.
Offline
harits
10. Feb 2010, 12:51 #1225

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


10 Feb 2010, 12:49:31 Android rakstīja:
Par turpinājumu caur mārupi - var paskatīties Mārupes novada teritorijas plānojumā, tur ir rezervētās teritorijas - tb notiek izpēte un tā.
Un pēdējā vversijā, ja nekļūdos, izvads bija uz lidostu.
izvads uz lidostu būs šā vai tā, bet jautājums caur kurieni tas ceļš ies
Offline
Belluuns
10. Feb 2010, 12:51 #1226

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9599

Braucu ar: quattro


10 Feb 2010, 12:47:43 Locis rakstīja:

10 Feb 2010, 12:43:34 zbmono rakstīja:

10 Feb 2010, 12:36:34 ozo rakstīja:

bet tu pats skaidri pateici, ka no 700mio, 100 ir tilta buvniecibai. Tev pasam tas neskjiet sireali?


Ko nozīmē sirreāli? Es varu to saprast.

Redzi, kolīdz sākas runas par to cik tilts vai bibliotēka ir dārga, vislielākā problēma ir tajā, ka secinājumi tiek balstīti uz pieņēmumiem. Bieži vien šie pieņēmumi ir maigi izsakoties klaji dezinformējoši un aplami. Kāds, lai saprastu cik maksā bibliotēka salīdzina to ar savas mājas celtniecības izmaksām, cits lai saprastu cik daudz ir tilta būvniecības 100 miljoni saskaita naudu savā makā un saka, ka 100 miljoni ir ļoti daudz, jo viņam tāda nauda nekad nav rādījusies sapņos. Trešais vispār pasaka, ka tilts nav vajadzīgs, jo viņam ir laiva. Nopērciet katram iedzīvotājam pa laivai un visi būs laimīgi
Nu lai tas tilts kaut 300 miljardi reāli maksā..
Runa jau par to cik ir iztērēts,nevis cik izmaksā

tilts nevienam neko nemeksaa, mees par to visu maksaajam
Offline
martink
10. Feb 2010, 12:52 #1227

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


10 Feb 2010, 12:43:34 zbmono rakstīja:
..vislielākā problēma ir tajā, ka secinājumi tiek balstīti uz pieņēmumiem. Bieži vien šie pieņēmumi ir maigi izsakoties klaji dezinformējoši un aplami..


Tas tjip no sērijas čurā uz galvas, bet saka, ka līst.

Un ja kāds saka, ka tomēr čurā, tad viņš ir muļķis, jo vadās pēc pieņēmumiem un dezinformācijas. Un pat ja pierādīsi, ka tas ir urīns, izrādīsies, ka tas ir H2O ar piejaukumiem, no kuriem daudzi ir vērtīgi minerāļi. Tāpēc, priecājieties un sitiet plaukstas, muļķīši!
Offline
hronists
10. Feb 2010, 12:55 #1228

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Feb 2010, 12:42:20 diizelis rakstīja:

ko Tu ar to gribēji pateikt? kāda tur vispār starpība biezais, vai ne biezais?? Tu nopirktu dzīvojamo platību klusā rajonā, ja tur pēc pāris mēnešiem uzceltu maģistrāli blakām baigi laimīgais būtu?


Es šaubos vai šos protestētājus vadīja patiesa interese par Mārupi un cilvēkiem kas tajā dzīvo. It īpaši jau ņemot vērā, ka Edgars Jansons īsi pēc protestu uzsākšanas pārņēma Māra Gulbja partiju, pārkristīja par demokrati.lv un iestartēja pašvaldība vēlēšanās. Nu tas tā, nemaz neskarot faktu, ka EJ is ļoti tuvs ņekijam Aivaram no Ventspils.
Offline
Android
10. Feb 2010, 12:56 #1229

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 12:51:43 harits rakstīja:

10 Feb 2010, 12:49:31 Android rakstīja:
Par turpinājumu caur mārupi - var paskatīties Mārupes novada teritorijas plānojumā, tur ir rezervētās teritorijas - tb notiek izpēte un tā.
Un pēdējā vversijā, ja nekļūdos, izvads bija uz lidostu.
izvads uz lidostu būs šā vai tā, bet jautājums caur kurieni tas ceļš ies

Vēl tiek urbināta interesanta izpēte - no Rīga-Jelgava dzelzceļa būvēt atzaru caur Mārupi gar lidostu uz Bolderājas kravas ostām, un otru atzaru - caur Ķekavas un Daugmales pagastu, pāri Daugavai pretī Rīgas apvedceļa A4 un D-pils šosejas A6 krustojumam Daugavas labajā krastā. Vēl ir plānots arī Rīgas apvedceļu laist pāri daugavai (tip A4 turpinājums), cauri Daugmales pagastam un pieslēgt pie esošā apvedceļa A5 kaut kur Ķekavas putnufabrikas rajonā, sasaistot to arī ar projektēto Ķekavas apvedceļu (A7). Tākā par to galu plāni ir grandiozi.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
raivisp
10. Feb 2010, 12:58 #1230

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 12:51:43 harits rakstīja:

izvads uz lidostu būs šā vai tā, bet jautājums caur kurieni tas ceļš ies


pēdējais variants:

Offline
hronists
10. Feb 2010, 12:59 #1231

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Feb 2010, 12:52:48 martink rakstīja:

Tas tjip no sērijas čurā uz galvas, bet saka, ka līst.

Un ja kāds saka, ka tomēr čurā, tad viņš ir muļķis, jo vadās pēc pieņēmumiem un dezinformācijas. Un pat ja pierādīsi, ka tas ir urīns, izrādīsies, ka tas ir H2O ar piejaukumiem, no kuriem daudzi ir vērtīgi minerāļi. Tāpēc, priecājieties un sitiet plaukstas, muļķīši!


Redzi, normāli būtu, ja tev kāds uz galvas čurā tu izbāztu mēli un pagaršotu. Tas būtu ļoti informatīvs secinājums, kuru būtu grūti apstrīdēt.

Diemžēl, līdzko sākas runas par to, ka DT ir dārgākais tilts pasaulē, 99% diskutētāju izvēlas noticēt tam ka viņiem saka ka uz galvas čurā. Tas nekas ka teicējs nekad mūžā čuras nav redzējis un čurāšanas brīdī ir bijis Austrālijā.

p.s lai nesāktos (un es zinu ka sāksies ) bazars par to kā ir pareizi pagaršot čuras, es iesako šo šķidrumu aizvietot ar kokakolu
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:00 #1232

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 12:58:15 raivisp rakstīja:

10 Feb 2010, 12:51:43 harits rakstīja:

izvads uz lidostu būs šā vai tā, bet jautājums caur kurieni tas ceļš ies


pēdējais variants:

[IMG]taciņa uz lidostu[/IMG]

Šitas ir ok variants - praktiski neskar dzīvojamo apbūvi, daļēji iet pa esošajiem valsts un pašvaldības autoceļiem.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
raivisp
10. Feb 2010, 13:01 #1233

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 13:00:09 Android rakstīja:

Šitas ir ok variants - praktiski neskar dzīvojamo apbūvi, daļēji iet pa esošajiem valsts un pašvaldības autoceļiem.


tieši tā. Pirmais bija , un, godīgi sakot, ir pilnīgi pie dirsas kas ar ko saistīts panāca to, ka tāds variants tika aizliegts.
Offline
Android
10. Feb 2010, 13:01 #1234

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Feb 2010, 12:59:42 zbmono rakstīja:

10 Feb 2010, 12:52:48 martink rakstīja:

Tas tjip no sērijas čurā uz galvas, bet saka, ka līst.

Un ja kāds saka, ka tomēr čurā, tad viņš ir muļķis, jo vadās pēc pieņēmumiem un dezinformācijas. Un pat ja pierādīsi, ka tas ir urīns, izrādīsies, ka tas ir H2O ar piejaukumiem, no kuriem daudzi ir vērtīgi minerāļi. Tāpēc, priecājieties un sitiet plaukstas, muļķīši!


Redzi, normāli būtu, ja tev kāds uz galvas čurā tu izbāztu mēli un pagaršotu. Tas būtu ļoti informatīvs secinājums, kuru būtu grūti apstrīdēt.

Diemžēl, līdzko sākas runas par to, ka DT ir dārgākais tilts pasaulē, 99% diskutētāju izvēlas noticēt tam ka viņiem saka ka uz galvas čurā. Tas nekas ka teicējs nekad mūžā čuras nav redzējis un čurāšanas brīdī ir bijis Austrālijā.

p.s lai nesāktos (un es zinu ka sāksies ) bazars par to kā ir pareizi pagaršot čuras, es iesako šo šķidrumu aizvietot ar kokakolu

+1
Pārsvarā tiek spekulēts uz tā rēķina, ka jauc pašu tiltu (tb tas oranžais bleķis pāri grāvim) ar visu projektu - tb paša tilta izmaksas ar projekta kopējām izmaksām, kas ietver sevī arī visu pievedceļu, rampu, satiksmes pārvadu būvniecību, kā arī Slāvu tilta pārbūvi un vēl ko tik ne.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Srakans
10. Feb 2010, 13:02 #1235

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


10 Feb 2010, 12:34:47 martink rakstīja:

10 Feb 2010, 12:32:38 zbmono rakstīja:
par dienvidu tiltu ir cita lieta ko neviens nestāsta un par ko es labprāt uzzinātu - kāpēc tā projektēšana tik vilcināta tik ilgi kamēr palaida garām visus termiņus lai pietiktos Eiropas līdzekļiem.

emm, varbūt tāpēc, ka par ES naudu ir jāatskaitās?

Tā cilvēki runājot Kas attiecas uz DT. Nod. maksātājiem ir pilnīgi vienalga kā sadalās tilta izmaksas. Gala cipars no viņu kabatām 600 citroni un punkts.
Offline
raivisp
10. Feb 2010, 13:03 #1236

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Feb 2010, 12:59:42 zbmono rakstīja:

Redzi, normāli būtu, ja tev kāds uz galvas čurā tu izbāztu mēli un pagaršotu. Tas būtu ļoti informatīvs secinājums, kuru būtu grūti apstrīdēt.

Diemžēl, līdzko sākas runas par to, ka DT ir dārgākais tilts pasaulē, 99% diskutētāju izvēlas noticēt tam ka viņiem saka ka uz galvas čurā. Tas nekas ka teicējs nekad mūžā čuras nav redzējis un čurāšanas brīdī ir bijis Austrālijā.

p.s lai nesāktos (un es zinu ka sāksies ) bazars par to kā ir pareizi pagaršot čuras, es iesako šo šķidrumu aizvietot ar kokakolu


+1
Offline
runiigais
10. Feb 2010, 13:04 #1237

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
Offline
hronists
10. Feb 2010, 13:04 #1238

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 Feb 2010, 13:01:55 Android rakstīja:

+1
Pārsvarā tiek spekulēts uz tā rēķina, ka jauc pašu tiltu (tb tas oranžais bleķis pāri grāvim) ar visu projektu - tb paša tilta izmaksas ar projekta kopējām izmaksām, kas ietver sevī arī visu pievedceļu, rampu, satiksmes pārvadu būvniecību, kā arī Slāvu tilta pārbūvi un vēl ko tik ne.


Nujā, un pat tad kad skaidri un gaiši tiek teikts, ka iesaldēs trešo kārtu, vienalga uzrodas cilvēki, kas zina, ka šogad tiltu vairs nebūvēs, stahančika pārvads paliks kā ir etc.
Offline
harits
10. Feb 2010, 13:06 #1239

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


10 Feb 2010, 13:04:16 runiigais rakstīja:
tik ņemiet vēra ka nebuus kas brauc pa tiem ceļiem. nu nafig uz lidostu jābūvē jauns ceļš? tur tāpat nekad nav manīta probka. otra lieta ceļa nodokļa,degvielas cenu, krīzes un bezdarba ietvaros jau tā uz ceļa ir krietni mazāk mašīnu nekā agrāk. tas pats dienvidu tilts tagad vienmēr ir ar pāris mašīnām katrā virzienā. labi piekrītu par slāvu pārvadu- tas bija totāli nepieciešams. pārējais ir blefs
mērķis jau bija atvieglot pārējo tiltu satiksmi
Offline
martink
10. Feb 2010, 13:07 #1240

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


10 Feb 2010, 12:59:42 zbmono rakstīja:
Redzi, normāli būtu, ja tev kāds uz galvas čurā tu izbāztu mēli un pagaršotu. Tas būtu ļoti informatīvs secinājums, kuru būtu grūti apstrīdēt.

Diemžēl, līdzko sākas runas par to, ka DT ir dārgākais tilts pasaulē, 99% diskutētāju izvēlas noticēt tam ka viņiem saka ka uz galvas čurā. Tas nekas ka teicējs nekad mūžā čuras nav redzējis un čurāšanas brīdī ir bijis Austrālijā.

p.s lai nesāktos (un es zinu ka sāksies ) bazars par to kā ir pareizi pagaršot čuras, es iesako šo šķidrumu aizvietot ar kokakolu

Lai nu tā būtu, bet tāpat mums ir tiesības izteikt savu neapmierinātību.

Tāpat kā daudzi Kanādieši tagad cepas par olimpiskajām spēlēm, kuru izmaksas no 660 milj sakāpa uz 6 miljardiem un vēl kāps.

http://sportsillustrated.cnn.com/2010/writers/d...?eref=si_writers

Kola, čuras, vai kas cits, man vienkārši nepatīk un viss, es par tiem šķībajiem laidumiem, kur arī droši vien uz tērauda marku ietaupīts, nevienam neteikšu , es ar to lepojos. To naudu varēja un vajadzēja izlietot savādāk, piemēram, sabiedrības izglītošanai vai sporta atbalstam (tā, ka slēpotājam ir 10 pāri slēpju, nevis kā tagad, ka sportisti paši lūdzas inventāru no sponsoriem)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4