Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Huups
23. Mar 2011, 13:55 #1221

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1043

Braucu ar: e53

2,3 automāts ēd tikpat cik 2.0 manuālis..
Offline
poh
23. Mar 2011, 22:00 #1222

Kopš: 22. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 283

Braucu ar: ar kautko

labs vakars, man te saakas domas ka vajag iegadaaties 530D protams saaku skatiities ka principaa visi naak ar automaatiem! 3litru dizels ar manuaalo ir laba kombinaacija?( ir retums bet var atrast)protams lielaakais jautaajums ar tehniku esmu uz JUUS, kaa es vareetu perkot auto parliecinaaties ka ar turbinu viss ir ok un vai dzineejam ir ok?
un protams intresee remota izmaksas, cik maksaatu sataisit turbiinu, vai suukni kas galvenokart ir saistiits ar motoru?( janu naksies vest uz servisu)
Paldies jau ieprieksh
Offline
Peecis
25. Mar 2011, 13:16 #1223

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


23 Mar 2011, 22:00:12 poh rakstīja:
labs vakars, man te saakas domas ka vajag iegadaaties 530D protams saaku skatiities ka principaa visi naak ar automaatiem! 3litru dizels ar manuaalo ir laba kombinaacija?( ir retums bet var atrast)protams lielaakais jautaajums ar tehniku esmu uz JUUS, kaa es vareetu perkot auto parliecinaaties ka ar turbinu viss ir ok un vai dzineejam ir ok?
un protams intresee remota izmaksas, cik maksaatu sataisit turbiinu, vai suukni kas galvenokart ir saistiits ar motoru?( janu naksies vest uz servisu)
Paldies jau ieprieksh

Vienkārši nepažēlo naudu diagnostikai labā servisā.
Un labs 3,0d nemaksā lēti. Arī dārgie mēdz būt pusmiljonu nobraukuši.
Offline
plosiitaajs
26. Mar 2011, 22:20 #1224

Kopš: 06. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar: e34 530i / Zemenju kompotu :D

Nopirkšu e39 aizmugurējos bampera moldingus. Visu komplektu. No sedana,un bez parkošanās brīnumiem. Piedāvājumus uz PM vai arī sazvons pa mobiļņiku (26843663)

Jau iepriekš PALDIES
Offline
Sandis_UR
28. Mar 2011, 12:21 #1225

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Cik % ir atļauts benzīna piejaukums Dīzelim 530D motorītim?
Online
rencho
28. Mar 2011, 13:04 #1226

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Veči!kur šo pēcpusdien ap 5ciem Jelgavā var veikt E39 pirmspirkšanas apskati?varbūt ir kāds,kas var par nekosmosu uzmest aci uz 523? Man pazīstamais bmweksperts netiek.Pats šo to jēdzu,bet nekāds eksperts jau neesmu...
Offline
ivijs
28. Mar 2011, 13:13 #1227

Kopš: 23. Mar 2009

Ziņojumi: 296

Braucu ar: 2101

Aizlaid uz Mežciemu pie Inta. Viņš gan dīzeļu eksperts, bet noteikti saprot arī bendzīndzinējus.
Offline
rencho
28. Mar 2011, 14:08 #1228

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


28 Mar 2011, 13:13:22 ivijs rakstīja:
Aizlaid uz Mežciemu pie Inta. Viņš gan dīzeļu eksperts, bet noteikti saprot arī bendzīndzinējus.

ok,padomāšu. Varbūt var kāds kontaktus iedot?
Offline
gacha
29. Mar 2011, 15:54 #1229

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Help!!! PDC nosprādzis kāds no parking devējiem... kā lai uzzin kurš?

-----------------
Offline
dzhiidzhii
29. Mar 2011, 16:02 #1230

Kopš: 06. Feb 2006

Ziņojumi: 335

Braucu ar: x3 35i


29 Mar 2011, 15:54:01 gacha rakstīja:
Help!!! PDC nosprādzis kāds no parking devējiem... kā lai uzzin kurš?

Izslēdz dzinēju, atstājot aizdedzi, ieslēdz parkingus un katru no tiem paklausies, veselajam vajadzētu būt tādam klusam tirkšķītim, tas kurš klusē visticamāk ir beigts.
Offline
Black_russian
29. Mar 2011, 17:16 #1231

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


29 Mar 2011, 15:54:01 gacha rakstīja:
Help!!! PDC nosprādzis kāds no parking devējiem... kā lai uzzin kurš?


piesledz diagnostiku, un viss. ne tikai parkings var nomirt, daudzos gadijumos ta ir provodka, stekeri un t.t.
Offline
gacha
29. Mar 2011, 17:37 #1232

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

OKi! Paldies sākumā paprovēšu to DIY variantu un tad jau uz diagnostiku

-----------------
Offline
ilmars4998
05. Apr 2011, 21:02 #1233

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

sveiki, vai kādam nav gadijies metināt kādu no kondiškas caurulēm, cik tas prieks maksā, un vai jēga to darīt??
E-39 3,0D
Offline
andiss
07. Apr 2011, 20:51 #1234

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir

Kads man var apstāstīt kā var atšķirt vizuāli 523 un 528 motorus.Tā jau viņi izskatās vienādi.
Offline
Juanito
07. Apr 2011, 22:19 #1235

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu

Kāds ir štekeris uz M52TU25 īnžektoru? Bosch EV1, Siemens NH1 vai cits?
Offline
Peecis
08. Apr 2011, 00:09 #1236

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


05 Apr 2011, 21:02:52 ilmars4998 rakstīja:
sveiki, vai kādam nav gadijies metināt kādu no kondiškas caurulēm, cik tas prieks maksā, un vai jēga to darīt??
E-39 3,0D

Man metināja (lodēja) rusbemā kādus 4 vai 5 gadus atpakaļ un vēl tagad tur. Neko daudz nemaksāja.
Offline
rosigais
08. Apr 2011, 00:11 #1237

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


05 Apr 2011, 21:02:52 ilmars4998 rakstīja:
sveiki, vai kādam nav gadijies metināt kādu no kondiškas caurulēm, cik tas prieks maksā, un vai jēga to darīt??
E-39 3,0D

deglava 60, radiatorija
10 un uz augšu, atkarīgs nocauruma
Offline
oskars192
08. Apr 2011, 20:29 #1238

Kopš: 14. Jun 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: BMW

Nopirku BMW 528i 99g., viss ir skaidrs, bet kas tā par pogu S-EDC? ko viņa dara un kam viņa domāta?
Offline
audistsM5
08. Apr 2011, 22:02 #1239

Kopš: 21. Jan 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: HZ - 13


08 Apr 2011, 20:29:14 oskars192 rakstīja:
Nopirku BMW 528i 99g., viss ir skaidrs, bet kas tā par pogu S-EDC? ko viņa dara un kam viņa domāta?

tie ir regulejamie amartizatori,tipo ieslegts S - EDC ir cietaki sportiskai brauksani bet izslegts ir parsti bez liekiem vijiboniem
Offline
Arcus
09. Apr 2011, 10:47 #1240

Kopš: 13. Dec 2004

Ziņojumi: 621

Braucu ar: 5er

Temperatūras problēma.. Vakar dačiks pārkāpa normālajam vidus stāvoklim.. Padzēsēju, atsāku atkal braukt un atkal tas pats- sāka lēnām iet pāri vidum. Tā lēnām baidoties aizripināju līdz tuvākajam servisam Jelgavā, cerot, ka lieta nav tik nopietna, ka kāds mistiskais burbulis traucē (pirms tam uzlejot puslitru tosolu).
Visu laiku auto laboju pie Bauskas Aivara, tapēc zvans draugam- kas varētu būt pie vainas.. Ne pa jokam samīzos, ka viens no variantiem izskanēja, ka bēdīgākais šādos variantos ir plaisa galvā.. vel kaut kāds gaisa sūknis vai kā kuram mēdzot saplīst spārniņi.. Bet pirmais ko teica, lai tas jelgavas serviss pārbauda pašu sistēmu- kā cirkulē sistēma utt..
Tiekot līdz tam servisam (protams darba laiks uz beigām iet, attieksme nahuj neko negribam..), dačiks nostājies normas robežās- tieši uz vidu kā jābūt. Tā parūcināju kādu laiku un nolēmu prātīgi sekojot temp. maukt uz mājām, Dobeli. Visu ceļu dačiks rādīja norm. temp.. Salonā uzgriežot pečku, viss ok., taškents ir..
Kas varētu būt pie vainas?.. Tagad mīžu braukt pirms neesmu 100% pārliecināts par vainu.
P.S. Tososls līmēnī, pečka šancē.. 2.5i..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo