Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Fandulis
09. May 2013, 15:09 #12181

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Audi C2 nostāvēja ziemu, izlādējās aķis, uzlādēju, piešķīlu, pēc laika atkal piešķīlu, aizbraucu līdz Biķernieku ielas Neste no Teikas, tur noslāpa un vairs nešķiļās, nevar pielaist, sveces baltas, benzīnu no bākas sūknē. Tā kā mašīna diezgan vienkārša iesakiet ko pārbaudīt.
Offline
TP
09. May 2013, 16:23 #12182

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


09 May 2013, 15:09:18 Fandulis rakstīja:
Audi C2 nostāvēja ziemu, izlādējās aķis, uzlādēju, piešķīlu, pēc laika atkal piešķīlu, aizbraucu līdz Biķernieku ielas Neste no Teikas, tur noslāpa un vairs nešķiļās, nevar pielaist, sveces baltas, benzīnu no bākas sūknē. Tā kā mašīna diezgan vienkārša iesakiet ko pārbaudīt.


gjeneratoram izklausas ka pizdohens
Offline
cipargalva
09. May 2013, 16:25 #12183

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Tas, ka sūknē no bākas, nenozīmē, ka nonāk cilindros
Offline
Kaross
09. May 2013, 16:47 #12184

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

karburators vai šprice?
neatceros vai tajos gados vispār bija šprice.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
LostTouch
09. May 2013, 16:50 #12185

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu

Sveiki!
Tā kā beidzot apnika ka manam E34 tds nerāda odometrs(Ierastā slimība izdegusi pikseli).
Nolēmu samainīt visu instrumentu paneli, jo mājās stāv vēlviens E34 tds tā paša gada (donors), bet ieliekot viņš rāda pilnīgu kosmosu!

Tukšgaitā 3 stukas abarotu un bail iedomāties ko vēl braucot neizmetis! Takā rodas jautājums, ar ko tad atšķiras instrumentu paneļi. Un kā lai sataisa izdegušo odometru! Pārlodēt ir iespējams? Ja nē tad kur vai kāds ar to nodarbojas par saprātīgām cenām!?
Offline
Janusss
09. May 2013, 17:20 #12186

Kopš: 09. Feb 2012

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

E39 2002 525i , Iedarbinot auto iedegas check engine un EML lampiņas, auto apgriezieni neceļas augstāk par 1,5k spiežot gāzes pedāli, any ideas?
Offline
Zoo
09. May 2013, 17:22 #12187

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

kaut kas būs saplīsis
Offline
Fandulis
09. May 2013, 17:24 #12188

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


09 May 2013, 16:47:47 Kaross rakstīja:
karburators vai šprice?
neatceros vai tajos gados vispār bija šprice.

Karbūzis, nu tā arī domāju, ka neaiziet degviela, bet ko jaukt? Līdz cilindriem tur daudz šļauku, varbūt kāds kloķvārpstas datčiks, ja vispār tur tāds ir vai aizdedze hvz? griež bet nelec, ja ir ko ieteikt iesakiet, iešu pagaidām lasīt manuāli

ps. ok ģenģeri arī pārbaudīšu

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 09 May 2013, 17:26:33 ]

Offline
Raimospeed
09. May 2013, 17:27 #12189

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

Kur priekš Toyota Corolla Verso iegādāties ļitokus
No kādām markām vēl der riteņi šitam sūdam
Offline
edzhaans
09. May 2013, 17:30 #12190

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


09 May 2013, 16:50:23 LostTouch rakstīja:
Sveiki!
Tā kā beidzot apnika ka manam E34 tds nerāda odometrs(Ierastā slimība izdegusi pikseli).
Nolēmu samainīt visu instrumentu paneli, jo mājās stāv vēlviens E34 tds tā paša gada (donors), bet ieliekot viņš rāda pilnīgu kosmosu!

Tukšgaitā 3 stukas abarotu un bail iedomāties ko vēl braucot neizmetis! Takā rodas jautājums, ar ko tad atšķiras instrumentu paneļi. Un kā lai sataisa izdegušo odometru! Pārlodēt ir iespējams? Ja nē tad kur vai kāds ar to nodarbojas par saprātīgām cenām!?

Jānoskaidro, kas ir ar software un hardware versijām un oriģinālā paneļa un kas ir uz donora paneļa. Parasti uzdrukāts vai atrodas OBC testos panelī un apzīmēts ar HW un SW. Ko darīt, un cik tas maksā uzsit PM useram ar niku Driver
Offline
Janusss
09. May 2013, 17:35 #12191

Kopš: 09. Feb 2012

Ziņojumi: 41

Braucu ar:


09 May 2013, 17:22:52 Zoo rakstīja:
kaut kas būs saplīsis

precizē spečuk
Offline
cmax
09. May 2013, 17:47 #12192

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


09 May 2013, 14:51:47 Laoshi rakstīja:

09 May 2013, 13:05:21 b1te rakstīja:

09 May 2013, 11:51:51 Laoshi rakstīja:

09 May 2013, 10:48:43 b1te rakstīja:
Kur ir iespējams iegādāties normālas detaļas par labām cenām? (mans iepriekšējais detaļu dīleris atvaļinājies)

Intresē viss tādai lielākai apkopei:
-eļļa, filtri
-bremžu škidrums
-kāda plaukta bukse vai lodbalsts (kaut kas klab)

auto ir VW


APE vai BAP.



tur nav tā, kā privātajiem viņu cenas ir tādas neintresantas? (zinu, ka uzņēmumi, kas vairumā pērkās tur tiek pie labām atlaidēm)


Tur jāpiezvna un jāuzprasa. Dažus loriņus pats APĒ pirku, bija tāpat kā autosparēs, daudz kas uz vietas, nav tāds kosmoss, kuru ierubī gross, piemēram

Ja zin Apes detaļu kodus tad no viņiem detaļas var dabūt caur mybmw.lv, amortizatoriem cenu Ape pa telefonu nosauca 60Ls gabalā, caur to kantori sanāca 35, kas praktiski ir vairumnieka cena.
Nav reklāma bet reāla pieredze, jo tādu ciparu nevarēja dabūt ne autospares ne gross ar 6 līmeņa zelta atlaidēm.
Offline
vilks85
09. May 2013, 18:09 #12193

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

bmw e39 530d
sāka smakot pēc soļķa no dzinēja.aizbraucu uz servi,pie sprauslām degviela nedaudz sakrājusies.nomazgāja dzinēju un gaidījām kad sāks kkur sulot.bet nesāk sulot nemaz.nogaidījāmies un metu mieru.nav nav.vizinos tālāk.
šodien atkal smaka.noņemu motora vāku,un akal soļķis pie sprauslām,piebraucu nomazgāt un kaut kāds pilnīgs pi..ec
http://youtu.be/_0DGUv0XspA
tas soļkis pie sprauslām burbuļo.ja pareizi saprotu divi vidējie virzuļi palikuši augšā un tajos cilindros ir spiediens,kas gar sprauslām tiek laukā,un pa cik tur degviela,burbuļo.ar ko mani var apsveikt,ar sprauslu misiņa šaibu maiņu,ar sprauslu maiņu,ar motora galvas maiņu vai ar pirmo auto manam šrotam?
zinu ka jādzen uz diagnostiku pie draivera,zinu neko nerubīju,zinu ka mans auto ir uz tolmetu jādzen utt.bet varbūt kāds kko gudru var pateikt?

[ Šo ziņu laboja vilks85, 09 May 2013, 18:21:13 ]

Offline
uldens1
09. May 2013, 19:59 #12194

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


09 May 2013, 18:09:50 vilks85 rakstīja:
bmw e39 530d
sāka smakot pēc soļķa no dzinēja.aizbraucu uz servi,pie sprauslām degviela nedaudz sakrājusies.nomazgāja dzinēju un gaidījām kad sāks kkur sulot.bet nesāk sulot nemaz.nogaidījāmies un metu mieru.nav nav.vizinos tālāk.
šodien atkal smaka.noņemu motora vāku,un akal soļķis pie sprauslām,piebraucu nomazgāt un kaut kāds pilnīgs pi..ec
http://youtu.be/_0DGUv0XspA
tas soļkis pie sprauslām burbuļo.ja pareizi saprotu divi vidējie virzuļi palikuši augšā un tajos cilindros ir spiediens,kas gar sprauslām tiek laukā,un pa cik tur degviela,burbuļo.ar ko mani var apsveikt,ar sprauslu misiņa šaibu maiņu,ar sprauslu maiņu,ar motora galvas maiņu vai ar pirmo auto manam šrotam?
zinu ka jādzen uz diagnostiku pie draivera,zinu neko nerubīju,zinu ka mans auto ir uz tolmetu jādzen utt.bet varbūt kāds kko gudru var pateikt?
viena problema ka puš garam gar sprauslam kompresiju,bet no kurienes soļķis hvz.parasti jau soļķis nak no atpludes trubiņam bet ja izgaidijaties un neparadijas tad hvz
Offline
Mikuzz
09. May 2013, 21:08 #12195

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


09 May 2013, 17:24:58 Fandulis rakstīja:

09 May 2013, 16:47:47 Kaross rakstīja:
karburators vai šprice?
neatceros vai tajos gados vispār bija šprice.

Karbūzis, nu tā arī domāju, ka neaiziet degviela, bet ko jaukt? Līdz cilindriem tur daudz šļauku, varbūt kāds kloķvārpstas datčiks, ja vispār tur tāds ir vai aizdedze hvz? griež bet nelec, ja ir ko ieteikt iesakiet, iešu pagaidām lasīt manuāli

ps. ok ģenģeri arī pārbaudīšu


Ja griež, bet nelec, liec ģeneratoram mieru, skaties vai dzirkstele nonāk līdz cilindram
Offline
vilks85
09. May 2013, 21:10 #12196

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


09 May 2013, 19:59:58 uldens1 rakstīja:

09 May 2013, 18:09:50 vilks85 rakstīja:
bmw e39 530d
sāka smakot pēc soļķa no dzinēja.aizbraucu uz servi,pie sprauslām degviela nedaudz sakrājusies.nomazgāja dzinēju un gaidījām kad sāks kkur sulot.bet nesāk sulot nemaz.nogaidījāmies un metu mieru.nav nav.vizinos tālāk.
šodien atkal smaka.noņemu motora vāku,un akal soļķis pie sprauslām,piebraucu nomazgāt un kaut kāds pilnīgs pi..ec
http://youtu.be/_0DGUv0XspA
tas soļkis pie sprauslām burbuļo.ja pareizi saprotu divi vidējie virzuļi palikuši augšā un tajos cilindros ir spiediens,kas gar sprauslām tiek laukā,un pa cik tur degviela,burbuļo.ar ko mani var apsveikt,ar sprauslu misiņa šaibu maiņu,ar sprauslu maiņu,ar motora galvas maiņu vai ar pirmo auto manam šrotam?
zinu ka jādzen uz diagnostiku pie draivera,zinu neko nerubīju,zinu ka mans auto ir uz tolmetu jādzen utt.bet varbūt kāds kko gudru var pateikt?
viena problema ka puš garam gar sprauslam kompresiju,bet no kurienes soļķis hvz.parasti jau soļķis nak no atpludes trubiņam bet ja izgaidijaties un neparadijas tad hvz

es liku papīra salvetītes pie sprauslām apakšā un pie atbratkām un rūcināju,bet salvetītes sausas.tātad tas soļķis tur parādās arreiz un hvz no kurienes.un cik reāli ir izņemt sprauslas lai nomainītu tās misiņa šaibītes neko nesačakarējot?atskrūvēt uzgriežņus un tad ar tām mazās špiļkas skrūvējot visai sprauslai vajdzētu izņemties?sanāk ka to sprauslu tur tikai tās divas mazās špiļkas pa sāniem?
Offline
Mikuzz
09. May 2013, 21:14 #12197

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Man jau liekas ka spiež ar spiedienu visu to zupu no cilinra ārā, sprauslas mājās apstākļos izņemt būs diezgan problēmātiski vai pat neiespējami. Es saku ka labs serviss ir pareizā izvēle.
Offline
Nello
09. May 2013, 21:28 #12198

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


09 May 2013, 09:43:21 Nello rakstīja:
Ko sakat par ssaadu instrumentu komplektu? Vairak interesee kaa ir ar taam jociigajaam mucinnaam,labaakas kaa standarta,jeb nekaa laba? Kaa arii parasto atsleegu tas izliekums,aizdoma ka diezgan biezzi tas vareetu trauceet...? http://content1-foto.inbox.lv/albums/n/nello7/0.../28042013515.jpg

Offline
oshels638
09. May 2013, 23:04 #12199

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5


09 May 2013, 21:31:29 archers330 rakstīja:
no e46 stūri var uzlikt uz e39?

Arī interesē un kā tur pa gadiem viņas sader?
Offline
Oldijs
10. May 2013, 00:03 #12200

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Iesakiet ziepes un vasku ko izmantot kopa ar Karcher`i labakam rezultatam, ideali ja zhuustot neatstaj peedas!
Velams lielos un ilgi lietojamos iepakojumos!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo