Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
MarC
23. Feb 2016, 12:46 #12181

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


23 Feb 2016, 12:42:38 boldrixx rakstīja:

23 Feb 2016, 10:33:23 bobix rakstīja:
Tak dārgi sanāk- atvest, pārbūves kompl, pārbūve, reģistrācija- pa rupjo 5k eur. Un par 2,5 motoriem nesen bija diskusija

Njemu pa 1.5e. Cik ta tu velies par parbuvi,regjistraacija peec tam.braukashu ar irl numuriem,kas tur bija par tiem 2,5 shales jatur zem spilvena vai kaa dziit rallija netaisos tik izklaidei un rokas lai nepaliek taisnas.


labāk iegūldi šo naudu izglītībā. Pēc tam varēsi iegūt labu darbu un nopirkt jaunu STIeni. win-win situācija

[ Šo ziņu laboja MarC, 23 Feb 2016, 12:47:37 ]

Offline
boldrixx
23. Feb 2016, 12:52 #12182

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

Par velu jau izglitoties.vairs netiik.
Offline
bobix
23. Feb 2016, 16:08 #12183

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


23 Feb 2016, 12:42:38 boldrixx rakstīja:
Njemu pa 1.5e. Cik ta tu velies par parbuvi,regjistraacija peec tam.braukashu ar irl numuriem,kas tur bija par tiem 2,5 shales jatur zem spilvena vai kaa dziit rallija netaisos tik izklaidei un rokas lai nepaliek taisnas.


Virzuļi lūzt sākot no 60k km.
Pārbūve no 850eur atkarībā cik pilnu un sakarīgu komplektu dabūsi.
Offline
boldrixx
26. Feb 2016, 04:23 #12184

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

Bet tam 2.5 wrx jau nav 280hp,standarta tik 224hp.vai kludos.
Offline
us
26. Feb 2016, 13:14 #12185

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Gan jau, ka vienkārši 2.5 wrx motors ar remapu.
Offline
RuncisRenars
28. Feb 2016, 22:45 #12186

Kopš: 04. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar: E91

Kādam ir pieredze ar Outback 3.0 H-6 dzinējiem?
Paziņa ar 2.5 brauc 6 gadus un nekādu problēmu nav, bet par 3.0 nekas nav dzirdēts.

Konkrētāk ir parādījusies interese par šotādu variantu:
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/kcxlb.html
Offline
Siipols
28. Feb 2016, 22:53 #12187

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Sen nav bijusi saistība ar naglu kastēm - kāds var pastastit cik tagad maksā WRX vai STI motors pilnā komplektā priekš swapa ?

džeks te taustās,grib kaut kādu gonki mašini uzbūvēt for fan un pavizinaties vecajā imprezas virsbūvē ..

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Locis
28. Feb 2016, 23:58 #12188

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Sveiki!
Ir doma rit aizbraukt apskatit Navaru 2004. gada dizeli? kads vispar viedoklis? kam pieverst uzmanibu,kaa labak tur blokus,razdatkas utt parbaudit?? vai tur nemedz nekas nobrukt?

Tehniska zinaa ir jega piemest jaunajai Navarai? Teiksim degvielas paterini utt?? Vnk neko mega shiku nevajag,parsvara uz vietas kratities lauku darbos.

Ir jau vel variants L200 un Ranger ,bet nu ap 5k, Navaras tadas mazak atbaidosas.
Online
Siipols
29. Feb 2016, 00:43 #12189

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Sūds tas nissans,kā tehniski,tā arī rūsas ziņā ja vien nav kāds baigi sterils un nebraukts (kas protams nebūs tā)

bet es pat nezinu,kurš no džipveidigajiem būtu ok pa 5000e

drizak kāds svaigāks china Sang jangs

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Locis
29. Feb 2016, 01:29 #12190

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

nu labi,kas tur tehniski slikts??Kur vispirms paradas ruusa,kur meklet?
nu pa 6-7k nopirkt jauno Navaru ari nebutu pratigi,jo piemaksaa par modeli,tad teoretiski vecais max sterils kalpotu labak.

vienk neko shiku galigi nevajag parsvara dricelet 3km radiusa ap bazi.
Ranger kkada 2007. butu labak?
Online
DjCrack
29. Feb 2016, 06:19 #12191

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Rangeru ruslans baigi iemiil, labak navaru, vispopularaka no tavam nosauktajam..
Offline
Delerium
29. Feb 2016, 07:18 #12192

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Vecaa navara esot daaaudz labaaka, tieshi izturibas zinjaa, par jauno..
To esmu dzirdejis no nordes mehiem vairaakkart.
Offline
ParaTr00per
29. Feb 2016, 07:41 #12193

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


28 Feb 2016, 22:52:27 bertons rakstīja:
rij nejeegaa un neiet



tev par nismo neprasīja, bet par h6

hvz, ja atskaita te pārīti, kas nevarēja divos spaiņos degvielas salīst, tad varu teikt, ka h6 priekšrocības pret turbo dzinēju ir:
* sadales vārpstas piedzen ķēde
* nav turbīnas (un attiecīgi arī turbo lags)
* dzinējs lietojams ļoti plašā apgriezienu diapazonā
* VDC un automātkārba ar pilnpiedziņu - normālu diferenciāli centrā un kompja regulētu centra bloķi (vēlākiem modeļiem ar Si-Drive arī ar roku var pieregulēt)
* skaņa

a tā - degvielas patēriņš neatšķiras no 2.0T vai 2.5, purns nav jūtami smagāks (h6 ir ļoti kompakts, tikai 19mm garāks par h4 dzinēju).

no trūkumiem - pamēģini sveces mājas apstākļos nomainīt...

ja man vēlreiz būs jāpērk outbacks, tad tikai ar h6.
Offline
gaazesmird
29. Feb 2016, 07:44 #12194

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu

nu nezinu gan par to paterinju. 2.5 ir krietni ekonomiskaaks, ja taa var teikt.
Offline
Hesus
29. Feb 2016, 10:06 #12195

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


29 Feb 2016, 01:29:02 Locis rakstīja:
nu labi,kas tur tehniski slikts??Kur vispirms paradas ruusa,kur meklet?
nu pa 6-7k nopirkt jauno Navaru ari nebutu pratigi,jo piemaksaa par modeli,tad teoretiski vecais max sterils kalpotu labak.

vienk neko shiku galigi nevajag parsvara dricelet 3km radiusa ap bazi.
Ranger kkada 2007. butu labak?


Ranger=Mazda
Nissan kaut cik, bet vecais modelis.

Ieteiktu vnk investēt laiku Hilux meklēšanā. Ies līdz pensijai, ja regulāri mazgāsi. Man bij 2.4d bez turbīnas un piekabi bij grūtāk vilkt. Var pietūnēt diezgan īzi turbo klāt, bet vislabāk uzreiz nopirkt td versiju.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Locis
29. Feb 2016, 10:25 #12196

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Hilux salīdzinoši dārgs,nezinu pēc cik gadiem atmaksāsies,labāk biežāk Navaru nomainīt,jo ļoti mazi noskrējieni paredzēti.

Kā tiem Navariem ar patēriņu???
Online
NarchiX
29. Feb 2016, 10:43 #12197

Kopš: 25. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10


28 Feb 2016, 22:45:08 RuncisRenars rakstīja:
Kādam ir pieredze ar Outback 3.0 H-6 dzinējiem?
Paziņa ar 2.5 brauc 6 gadus un nekādu problēmu nav, bet par 3.0 nekas nav dzirdēts.

Konkrētāk ir parādījusies interese par šotādu variantu:
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/kcxlb.html


Ar 2.5 nobraucu 4us gadus, nekas baigi nelūza rija apm 7EUR gāzes uz 100km un nekuja negāja(4u robu tomāts)

Drīz būs 1gads ar H6 2007 gads. Ēd 8EUR uz 100km jauktā režīmā, iet nesalīdzinami labāk. Pilsētā ir ēdelīgāks par 2.5, ārpus pilsētas ir tāpat vai ekanomiskāks (5 robu tomāts un nav jāiet ALL IN katrā apdzīšanā) SI-Drive ir patīkama ekstra. Savādāk ir bloķis aizmugurē, lielākā daļa griezes tiek novadīta uz aizmuguri, 2.5 savukārt uz priekšu un tas to auto padara par ļoti garlaicīgu. Mežā var iebraukt un arī izbraukt pašu spēkiem

ERX no šī foruma ir 5us gadus nobraucis ar H6 (Spec-B Legacy)izbauda to auto vēl jo projām.

Galvenā problēma ir, ka braucot ar gāzi viņam tiek salauztas galvas, kuras nelabojas... Notiek tas kautkur 100-150k robežās, pēc gāzes uzlikšanas. Pirmo reizi, ja neielaiž var iztikt ar vārstu regulēšanu, nākamo reizi jau maini galvas un tas ir dakuja EUR. Tantes pieturā runā, ka ja uz lielākiem apgriezieniem jauc gāzi ar degvielu, tas tā nenotiekot, bet nu HVZ.

Citādi ideāls auto.

[ Šo ziņu laboja NarchiX, 29 Feb 2016, 11:59:28 ]

Offline
Ruff
29. Feb 2016, 11:35 #12198

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3


29 Feb 2016, 10:25:40 Locis rakstīja:
Hilux salīdzinoši dārgs,nezinu pēc cik gadiem atmaksāsies,labāk biežāk Navaru nomainīt,jo ļoti mazi noskrējieni paredzēti.

Kā tiem Navariem ar patēriņu???


Nissanam tie abi motori ir katastrofa, vari papetit interneta, vai ari ticet man

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
_Eddy_
29. Feb 2016, 11:49 #12199

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


29 Feb 2016, 10:25:40 Locis rakstīja:
Hilux salīdzinoši dārgs,nezinu pēc cik gadiem atmaksāsies,labāk biežāk Navaru nomainīt,jo ļoti mazi noskrējieni paredzēti.

Kā tiem Navariem ar patēriņu???


Kur logjika?
Offline
Locis
29. Feb 2016, 11:57 #12200

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11226

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

neviens auto nav neaizvietojams,ja secina,ka kads bezsakarigi daudz rij,var izveleties citu. Pielauju,ka Tev nav kadas 8 tehnikas vienibas uzturesana,tapec nesaproti,ka gada griezuma,ja uz visam tehnikas vienibu ekonokmiju bus pajat,bus samera liela neekonomija.

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Feb 2016, 20:43:50 ]

Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex