Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kā to saprast ,ka komerctransports nolietojas straujāk ? pie 200k samazinās patēriņš jo piebraukts motors zinu kolēģim ,kam tuvu no nulles Mercedes vilcējs ,tam pie 600-700k mašīna pateica ka dpf kapi(smagajiem paneli salīdzinoši smalki pasaka problēmu). Precizi neatceros par izmaksām,bet man šķiet kaut kāds OEM apmaiņas variants ap 3k(pa 3k piekabei riepas nesanāk ). | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
28 Sep 2022, 22:37:09 @Gestus rakstīja:
28 Sep 2022, 22:31:20 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
komerctransportam ir gana nopietni DPF
Un kāds viņiem resurs, kad vinjs jāmaina ? Kurš tos maina ? Komertransports gadā 100k
nobrauc....
Un ne jau mums visi vietējie pārvadātaji brauc ar jaunām fūrem....paskatiea vidējo vecumu un nobraukumus lv pārvadātajam...tur dalai kopš dzimšanas nav filtra....kur nu vel kāds resurs ja auto jau 1milj tāfelē...tiešam kāds vietejais vinjus maina pie tāda nobraukuma ? Nedomāju ka smago filtri ir letāki kā vieglajam...
12.gada MAN TGX OEM DPF filtrs 6800eur + PVN pie dīlera
Lielajiem dīzeļiem filtri pamatīgi, bet arī ir kaut kādas vainas kā jau visur.
Piemēram, viens šoferis stāstija, ka S line Scaniai jaunai pirktai LV pie 300k par garantiju mainīts DPF, jo reģenerācijas (laikam cik tik pasīvā strādāja) vnk nav notikušas (kaut kas no rūpnīcas brāķis)
Nu tad aptuveni resursu iedomājamies.
[ Šo ziņu laboja ATB, 28 Sep 2022, 22:59:49 ] | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
| Par to es nestridos, bet mums līdz eiropai tik tāls ceļš ejams, ka šaubos vai mes to paspēsim piedzivot jāsak jau ari ar cilveku domāšanu par šim lietam, bet kā redzams mēs jau daudzās lietās 30 gadus netiekam līdzi | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Sep 2022, 22:13:05 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:10:07 @Gestus rakstīja:
Nu man ir vag grupas auto...nav bmw...pec papiriem ir euro6...nekas amputets utml nav...bet es ka pilsonis parastais bez auto uzbuves zināsanam nevaru saprast kad pdf filtrs iet uz galu....lietotāja grāmatā rakstīt ka pie 180 000 km ir jāmēra aizpildījums vai kā to sauc....bet nekur nemin ši filtra resursu ( protams gan jau ari ši filtra dzīves ilgums atkarīgs no lietošanas paradumiem), bet pats dīlers saka, ka nē viss ok, nekas jāmaina nav, ražotajs neko nesaka utml...kā jau laikam zināms aizpildījums (kā es to saucu) neparāda cik daudz MP dalinjas vinjs aiztur....lidz ar to es braucu neuztraucoties jo man dīlers (kuram it kā vajadzētu viss labak rubīt ) brauc, viss ok, a reāli varbut nemaz tik labi nav....a tīri sirdmieram 5k eur par filtru nav vēlme izlikt...
Kur ir tā patiesība tā teikt ticēt nevienam nevar...es saprastu tas filtrs maksātu kā viena apkope, tad jau po, bet ja vinja maksā 1/4 no auto vērtibas tad ir japadomā vai mainīt tikai mainīsanas pēc.
vag useri te jau vairaakas reizes ir mineejushi razhotaaja teitkto - virs resursa X [ap 180kkm, ja pareizi atceros] jaaveic regulaari meeriijumi [ik pa 20kkm, ja pareizi atceros].
BET
mees ljoti labi saprotam, ka tev un vinjam, vinjai izdeviigaak ir pietureeties poziicijai 'taa kaa diileris saka, ka poh, tad poh'.
Jo preteejaa gadiijumaa zaljots uz 2K+ vai paardoshana ceriibaa, ka tjerpila neinteresesies pie diilera.
Tad nu.. pieturies pie shiis poziicijas, tikai atceries - MP gadiijumaa nav runa par ronjiem vai alnjiem. Runa ir par muusu plaushaam.
Labvakar. Manuprāt, jūs te nedaudz visu sarežģījat - filtrs ir robusts, mehānisks elements ar ļoti vienkāršu darbības principu.
Nezinu par BMW, bet VAG procedūras (arī post dieselgate, kad VAG ir pateicis, ka no 2025 ICE vieglos ES vai netirgos) nosaka, ka pie 180k km sāk mērīt filtra pretspiedienu un pēc tam katrus 30k km vai katru apkopi pēc mainīgā intervāla atkārto šo procedūru. Tās galvenais mērķis ir noskaidrot filtra piepildījumu ar pelniem (nedegoša substance, kas rodas pēc sodrēju sadedzināšanas reģenerāciju rezultātā), jo sadedzinātās degvielas daudzums uz noteiktiem km un degvielas kvalitāte atšķiras. procedūru veic, galvenokārt, izvērtējot filtra pretspiedienu.
Ir daudzi gadījumi, kad VAG DPF filtri iziet ražotāja noteiktos testus arī pie 400+ k km. Svarīgi, lai dzinējs strādā korekti, jo tā bojājumi (beigtas sprauslas, eļļas pastiprināta nonākšana izplūdē u.c.) bieži ir iemesls, kādēļ filtrs paātrināti "aizaug".
Tik ilgi, kamēr filtrs mehāniski netiek bojāts, pakāpeniska pelnu uzkrāšanās iekšējos kanālos nemazina tā spēju filtrēt MP.
Protams, ir gadījumi, kad šādās pārbaudēs atklājas arī mehāniski bojājumi arī pie mazākiem nobraukumiem (piemēram, plaisa filtra elementā) un tad, filtrs ir jāmaina, lai atkal tiktu atjaunota tā funkcija. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
28 Sep 2022, 22:57:57 @Locis rakstīja:
Kā to saprast ,ka komerctransports nolietojas straujāk ? pie 200k samazinās patēriņš jo piebraukts motors zinu kolēģim ,kam tuvu no nulles Mercedes vilcējs ,tam pie 600-700k mašīna pateica ka dpf kapi(smagajiem paneli salīdzinoši smalki pasaka problēmu). Precizi neatceros par izmaksām,bet man šķiet kaut kāds OEM apmaiņas variants ap 3k(pa 3k piekabei riepas nesanāk ).
Es to biju domājis tā ka pērk jaunu-mauc līdz sāk sadalīties un ņem nākamo-cik ir tā pavisam aktīvā fāze? 5-6-7 gadi? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Sep 2022, 23:09:13 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 23:04:03 @smudo rakstīja:
28 Sep 2022, 22:13:05 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:10:07 @Gestus rakstīja:
Nu man ir vag grupas auto...nav bmw...pec papiriem ir euro6...nekas amputets utml nav...bet es ka pilsonis parastais bez auto uzbuves zināsanam nevaru saprast kad pdf filtrs iet uz galu....lietotāja grāmatā rakstīt ka pie 180 000 km ir jāmēra aizpildījums vai kā to sauc....bet nekur nemin ši filtra resursu ( protams gan jau ari ši filtra dzīves ilgums atkarīgs no lietošanas paradumiem), bet pats dīlers saka, ka nē viss ok, nekas jāmaina nav, ražotajs neko nesaka utml...kā jau laikam zināms aizpildījums (kā es to saucu) neparāda cik daudz MP dalinjas vinjs aiztur....lidz ar to es braucu neuztraucoties jo man dīlers (kuram it kā vajadzētu viss labak rubīt ) brauc, viss ok, a reāli varbut nemaz tik labi nav....a tīri sirdmieram 5k eur par filtru nav vēlme izlikt...
Kur ir tā patiesība tā teikt ticēt nevienam nevar...es saprastu tas filtrs maksātu kā viena apkope, tad jau po, bet ja vinja maksā 1/4 no auto vērtibas tad ir japadomā vai mainīt tikai mainīsanas pēc.
vag useri te jau vairaakas reizes ir mineejushi razhotaaja teitkto - virs resursa X [ap 180kkm, ja pareizi atceros] jaaveic regulaari meeriijumi [ik pa 20kkm, ja pareizi atceros].
BET
mees ljoti labi saprotam, ka tev un vinjam, vinjai izdeviigaak ir pietureeties poziicijai 'taa kaa diileris saka, ka poh, tad poh'.
Jo preteejaa gadiijumaa zaljots uz 2K+ vai paardoshana ceriibaa, ka tjerpila neinteresesies pie diilera.
Tad nu.. pieturies pie shiis poziicijas, tikai atceries - MP gadiijumaa nav runa par ronjiem vai alnjiem. Runa ir par muusu plaushaam.
Labvakar. Manuprāt, jūs te nedaudz visu sarežģījat - filtrs ir robusts, mehānisks elements ar ļoti vienkāršu darbības principu.
Nezinu par BMW, bet VAG procedūras (arī post dieselgate, kad VAG ir pateicis, ka no 2025 ICE vieglos ES vai netirgos) nosaka, ka pie 180k km sāk mērīt filtra pretspiedienu un pēc tam katrus 30k km vai katru apkopi pēc mainīgā intervāla atkārto šo procedūru. Tās galvenais mērķis ir noskaidrot filtra piepildījumu ar pelniem (nedegoša substance, kas rodas pēc sodrēju sadedzināšanas reģenerāciju rezultātā), jo sadedzinātās degvielas daudzums uz noteiktiem km un degvielas kvalitāte atšķiras. procedūru veic, galvenokārt, izvērtējot filtra pretspiedienu.
Ir daudzi gadījumi, kad VAG DPF filtri iziet ražotāja noteiktos testus arī pie 400+ k km. Svarīgi, lai dzinējs strādā korekti, jo tā bojājumi (beigtas sprauslas, eļļas pastiprināta nonākšana izplūdē u.c.) bieži ir iemesls, kādēļ filtrs paātrināti "aizaug".
Tik ilgi, kamēr filtrs mehāniski netiek bojāts, pakāpeniska pelnu uzkrāšanās iekšējos kanālos nemazina tā spēju filtrēt MP.
Protams, ir gadījumi, kad šādās pārbaudēs atklājas arī mehāniski bojājumi arī pie mazākiem nobraukumiem (piemēram, plaisa filtra elementā) un tad, filtrs ir jāmaina, lai atkal tiktu atjaunota tā funkcija.
jaa, tikai ir viena 'neliela' probleema - pie lieliem nobraukumiem/esursiem DOMINEE shuunu rezgja strukturaalie bojaajumi. Deelj shiem bojaajumiem MP mieriigi nokljust aaraa/aiz filtra, pat saglabaajoties korektam pretspiedienam.
Tb., tieshi shii iemesla deelj BMW:
a. liek filtrus mainiit vecaakiem modeljim;
b. jaunaakiem ir ieviesis papildus MP sensorus.
Par visu sho es esmu runaajis 117 reizes, bet saprotu, ka teema ir tik 'vienkaarsha', ka nahuj ieglubinaaties.
To uzreiz vizuāli redz uzmetot aci izplūdes uzgalim - pat mikro bojājumu gadījumā izplūdes truba būs ar kvēpiem jau pēc pāris k km nobraukuma. Tie ir gadījumi, par ko es minēju - tādā situācijās filtrs jāmaina. Ja bojājumu nav - tad arī 200k km+ VAG filtram vari ar salveti nobraukt izpūtēja uzgaļa iekšpusē un tā būs tīra.
Protams, ka sensors to visu atgieglo, jo šādu plaisu gadījumā dos ziņu negaidot ikgadējo pārbaudi. [ Šo ziņu laboja smudo, 28 Sep 2022, 23:30:00 ] | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
| Ok zīmejam shēmu tālak...csdd skatē izdrāz pa mp....ko tālāk, vai tiešam cilvēks kas jau bija gatavs iepist kapeiku, to visu izgreiza, atkodēja utt, tagad pirks jaunu filtru pa pāris k eur ? (man kaut kā atminjā iesēdies ka iepriekz bija jau diskusija ka visiem filtriem cena katalogā uzgājusi kosmosā, nav vair nekādi 2k, bet varbut tas bija par catiem), tagad auto ar vērtibu 7k, liks piemēram filtru pa 5k eur ? Nedomāju gan....ko talak, šo auto naglās aizlaist, bet auto tak vajag, neies braukt ar sab. transportu un ne vienmēr to var izdarīt. Tātad vajag auto...pārkāps lepnunam un nenjems bmw...tādat kas paliek lai nākotnē izzietu skati...jameklē auto auto bez pdf filtra no rūpnicas, galvenais lai iziet dūmainības testu...cik zinu mums vēl nav likums ka nevar dizelis braukt bez pdf filtra ja jau no rupnicas nav nācis....ok, pirks tādu....un ko iegustam...tos pašus mp...ja ne vēl sliktakus, auto tad daudz vecaks utt....ok meklējam bendzīnu, kas nav tik lielā klāsta, bet tiem vai tad ar nav kati ? Gan jau ir....atkal jautājums, kādā stavoklī tir ir? Un kurš atkal gatavs pirkt jaunus, cik atceros, tad arī bendzīns izdala kaut kādus mp....bet moš sapnoju...lidz ar to ko tālak darit. Nu nav mums tāds vidējais dzīves līmenis kā eiropā lai visi pirktu jaunus auto un to varētu atļauties...ko tad ? Jākapj autobusā ? Paskatamies kā dūmo mūsu autobusi ? Ar diezgan...ja visi kāps autobusos, tad jāpalielina autobusu skaits...vairāk autobusu, atkal vairāk mp....karoch esam diezgan smagā bezzizejā. Vispirms jāsasniedz kāds eiropas dzīves limenis un tad arī varam runāt par smaržigu margrietiņu lauku un tīru gaisu bez mp | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| pie dirsas, brauciet kaut vai ar zirgu | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
28 Sep 2022, 23:55:42 @Gestus rakstīja:
Ok zīmejam shēmu tālak...csdd skatē izdrāz pa mp....ko tālāk, vai tiešam cilvēks kas jau bija gatavs iepist kapeiku, to visu izgreiza, atkodēja utt, tagad pirks jaunu filtru pa pāris k eur ? (man kaut kā atminjā iesēdies ka iepriekz bija jau diskusija ka visiem filtriem cena katalogā uzgājusi kosmosā, nav vair nekādi 2k, bet varbut tas bija par catiem), tagad auto ar vērtibu 7k, liks piemēram filtru pa 5k eur ? Nedomāju gan....ko talak, šo auto naglās aizlaist, bet auto tak vajag, neies braukt ar sab. transportu un ne vienmēr to var izdarīt. Tātad vajag auto...pārkāps lepnunam un nenjems bmw...tādat kas paliek lai nākotnē izzietu skati...jameklē auto auto bez pdf filtra no rūpnicas, galvenais lai iziet dūmainības testu...cik zinu mums vēl nav likums ka nevar dizelis braukt bez pdf filtra ja jau no rupnicas nav nācis....ok, pirks tādu....un ko iegustam...tos pašus mp...ja ne vēl sliktakus, auto tad daudz vecaks utt....ok meklējam bendzīnu, kas nav tik lielā klāsta, bet tiem vai tad ar nav kati ? Gan jau ir....atkal jautājums, kādā stavoklī tir ir? Un kurš atkal gatavs pirkt jaunus, cik atceros, tad arī bendzīns izdala kaut kādus mp....bet moš sapnoju...lidz ar to ko tālak darit. Nu nav mums tāds vidējais dzīves līmenis kā eiropā lai visi pirktu jaunus auto un to varētu atļauties...ko tad ? Jākapj autobusā ? Paskatamies kā dūmo mūsu autobusi ? Ar diezgan...ja visi kāps autobusos, tad jāpalielina autobusu skaits...vairāk autobusu, atkal vairāk mp....karoch esam diezgan smagā bezzizejā. Vispirms jāsasniedz kāds eiropas dzīves limenis un tad arī varam runāt par smaržigu margrietiņu lauku un tīru gaisu bez mp
Ļoti vienkārši vai nu benzīns. Vai jauna Dacia no salona. Nevics vecs 530d Problēmas jau būs tiem, kuri lec augst@k par savu dibuā jau tagad.
Mazliet hijack topicu - kāds zin g12 760 gāja tak sērijveida ražošanā? Vai uztaisīja tikai tos atvadu 12 gab izredzētajiem? Runāju par facelift | Offline | | |
maasters | | Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| @smudo kaspicha augstāk minētā korekcija ir pareiza. PM daļiņām tiešām nav konkrētas krāsas. Izputējs teorētiski var būt perfekti tīrs. PM rodas nejau no slikta sadegšanas procesa, bet no jebkura sadegšanas procesa. Arī mājās kurinot Jāņu ugunskuru izdalās PM un plītī tāpat. Tikai tur vilkme visu izrauj ārā pa skursteni, bet uz Brīvības ielas korķa laikā visi tie skursteņi ir zem acu augstuma.
Starp citu arī benzīni izdala PM un arī LPG utt. A labi strādājošam modernam benzīnam izputējs ta būs tīrs, melni dūmi nav redzami, bet Pm ir tāpat. Tiesa mazāk, kā dīzelim degvielas sastāva, sadegšanas īpatnību dēļ, bet ir.
[ Šo ziņu laboja maasters, 29 Sep 2022, 08:37:45 ] | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
28 Sep 2022, 23:02:48 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:59:28 @ATB rakstīja:
28 Sep 2022, 22:37:09 @Gestus rakstīja:
28 Sep 2022, 22:31:20 @DM-101 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
komerctransportam ir gana nopietni DPF
Un kāds viņiem resurs, kad vinjs jāmaina ? Kurš tos maina ? Komertransports gadā 100k
nobrauc....
Un ne jau mums visi vietējie pārvadātaji brauc ar jaunām fūrem....paskatiea vidējo vecumu un nobraukumus lv pārvadātajam...tur dalai kopš dzimšanas nav filtra....kur nu vel kāds resurs ja auto jau 1milj tāfelē...tiešam kāds vietejais vinjus maina pie tāda nobraukuma ? Nedomāju ka smago filtri ir letāki kā vieglajam...
12.gada MAN TGX OEM DPF filtrs 6800eur + PVN pie dīlera
Lielajiem dīzeļiem filtri pamatīgi, bet arī ir kaut kādas vainas kā jau visur.
Piemēram, viens šoferis stāstija, ka S line Scaniai jaunai pirktai LV pie 300k par garantiju mainīts DPF, jo reģenerācijas (laikam cik tik pasīvā strādāja) vnk nav notikušas (kaut kas no rūpnīcas brāķis)
Nu tad aptuveni resursu iedomājamies.
jaa, bet te ir jaapareekjina: 6K uz 300kkm - vnk papildus izmaksas uz to nobraukumu. Un pareekjinot, man chujs saka, ka taa delta buus viens procents vai dazhi.
Tb., nevajag te ziimeet tragjeediju.
Ir bišk savādāk realitatē - nevis uz 300k, bet gan jau nākamajam īpašniekam diezgan bieži ir papuldus 10k izdevumi tikko nopērkot lietotu transporty | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Un vispār ņemot vērā komerctransporta uzturēšanas izmaksas, tie 6k uz 300kkm ir diezgan sīkums. Tur visi remonti/apkopes iet ciparos, nevis, kā te privātajam transportam par 500eur izdevumiem jau traģedija. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
29 Sep 2022, 09:10:12 @Digital rakstīja:
Un vispār ņemot vērā komerctransporta uzturēšanas izmaksas, tie 6k uz 300kkm ir diezgan sīkums. Tur visi remonti/apkopes iet ciparos, nevis, kā te privātajam transportam par 500eur izdevumiem jau traģedija.
Tā ir, it īpaši ja remontējas pie dīlera. Vairāk vai mazāk viss mērās uzreiz sotakos | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
Pasaulē visslielākā mirstība ir no aptaukošanās un tās radītajām slimībām,ja kaukšana pa DPF neko būtiski nemainīs,tad nometot tauku čupu gan var pamatīgi uzlabot dzīves kvalitāti un samazināt risku nosprāgt.
Kaspičam protams skabarga cita acī svarīgāka nekā baļķis paša pakaļā
Es,ja kas,par to lai drāž TA par dpf neesamību | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
29 Sep 2022, 09:48:28 @DM-101 rakstīja:
29 Sep 2022, 09:43:24 @uldens1 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
Pasaulē visslielākā mirstība ir no aptaukošanās un tās radītajām slimībām,ja kaukšana pa DPF neko būtiski nemainīs,tad nometot tauku čupu gan var pamatīgi uzlabot dzīves kvalitāti un samazināt risku nosprāgt.
Kaspičam protams skabarga cita acī svarīgāka nekā baļķis paša pakaļā
Es,ja kas,par to lai drāž TA par dpf neesamību
vislielaakaa mirstiiba ir nevis no aptaukoshanaas, bet no stulbas riiciibas, ko izraisa smadzenju mazspeeja.
Un tas nu attiecas tieshi uz tevi, jo tavu smadzenju veiktspeeja ir tipiska biomasai.
aptaukošanās arī ir smadzeņu mazspēja,ja nespēj sakārtot pamatlietas organismam | Offline | | |
7781 | | Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
|
29 Sep 2022, 05:14:53 @DM-101 rakstīja:
BMW gadijumaa DPF pagaidaam bija ap 2K EUR.
Bet, abstraheejoties no shii filtra cenas, man ir DZILJI PAJAAT, ko nu dariis visi kapeikpiseeji. Goda vaards.
Juus, sukas, indeejiet MANAS, man tuvo cilveeku plaushas. Man ir pajaat, ka indeejiet savas plaushas [kaut arii - manis maksaataa nodoklju nauda aiziet/s juusu plaushu probleemu risinaashanai un buus jaaklausaas juusu zheelabas, ka tam/shim kaads nu mirst], bet, ja indeejiet arii manejaas - tam nav attaisnojuma. Man ir PAJAAT, ka juus skolaa nahuj neko nemaaciijaties, ka juusu smadzenju potenciaals ir par svaku, lai izdomaatu, ko nu dariit. Peerciet etalonu, raudiet internaatos, whatever...
p.s. Vecajiem dirseljiem MP ir mazaakaa apjomaa, tad nestraadaaja ar tik liesiem degmaisiijumiem.
Klau, sikak par tiem vecajiem dirseljiem. Vispar mans E65 prefs atnaca ar uzlimi euro4 loga no Vacijas(nesen). Tas ta strada? Jo man nav dpf jau stocka, bet parejais ir vieta. Es pat ja godigi labprat ieliktu tur vel kko, ja tas maksatu nu piem lidz 500 eur, bet kaa man ta regen notiks?
Kaspich, ja tu te ar merkji apdirst, tad skaidrs, saki, ka tev viss pohuj un neinterese ka pilsonji pa 2k 3k vai 5k pirks filtrus, bet nu saproti, vajag cilvekam kkada primitiva veida paskaidrot, ko iesakt. Tie filtri jau arii , nu labi ,pienjemsim nopirkshu, bet ja turbina man izgjerbsies no nopietnakas slodzes, ko nevar paredzet uz baanja un ko tad man atkal pizdec turbina+ jauns filtrs. Pietiek vienreiz shita ielidot un remonts gada laika parsniedz auto cenu.
Tad varbut vienkarshojam tik talu, ludzu neizvelieties auto, kursh maksa vairak neka sanjemat viena menesi, vai brauciet ar auto kuram ir garantija. Tos filtrus jau negriezh ara aiz gara laika, griezh kad vinji ir pilni a pilni vinji no nopistiibas vai nebraukshanas un tas pec filtra nomainjas nemainisies. | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
29 Sep 2022, 09:43:24 @uldens1 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
Pasaulē visslielākā mirstība ir no aptaukošanās un tās radītajām slimībām,ja kaukšana pa DPF neko būtiski nemainīs,tad nometot tauku čupu gan var pamatīgi uzlabot dzīves kvalitāti un samazināt risku nosprāgt.
Kaspičam protams skabarga cita acī svarīgāka nekā baļķis paša pakaļā
Es,ja kas,par to lai drāž TA par dpf neesamību
Turklāt LV 53% dirseļu nav dpf, 43% no tiem permanenti kūp tukšgaitā, 39% no benzīniem sit zilu dūmu vai pa izpūtēju pil nesadedzis degmaisījums. Visiem ir TA, visi brauc. Var pat uzskatīt, ka tiem, kuri brauc līdz 180K un grib mainīt auto DPF ir kādas personiskas problēmas
Kā jau esmu uzsvēris, visvairāk kūpekļu ir Rīgā, pie stūres ap 30 g.v. vīrietis, auto nav BMW | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 Sep 2022, 09:35:12 @DM-101 rakstīja:
peerkot to vilceeju, tu plaano komercpaarvadaajumus, pareizi? Pelniit naudu. Nu, tad ietver tos paaris K EUR pie iegaades savaa bizplaanaa. Kaa neizbeegamos izdevumus. Nu, kaa bremzhu apkopi.
Mani vairaak shokee cita teema. Ok, ir mums 90% to, kas nejeedz teemu. Nu, biomasa. Bet, ir tachu jeedzoshi kadri. Lai kaa es te dirstos ar Alenu, piem., dumjsh vinjsh nav. Vinjam pauris straadaa. Labi straadaa. Par teemu informeets. Bet taapat - jau 5+ gadus brauc ar sen izbeigushos DPF. Luuk, 1.5K EUR 75 collu OLED TV bija, bet 1.5K DPF nee. Un pohuj, vadaa savus beernus tajaa auto. Luuk, tas jau ir... Es nezinu, kaa nosaukt. Piedevaam, shis nav tas gadiijums, kad aarstu kabineti ir tikai no aarpuses redzeeti. Sho es izskaidrot nevaru. Un neba nu Alens ir unikaals piemeers. Karosa kungs ir veel skarbaaks piemeers. It kaa ar Viestura un taa otra sketa piemeeriem nepietiktu. Bet nee, visi muusu chipseri tak ar dubultu jaudu piekopj sho ruupalu.
Tā pati Scania piedāvā pie apkopes līguma iegādāties DPF maiņu;
ja tā huiņa izbeidzas kaut kur ārzemēs, tad papildus jāpiemaksā tikai cenas starpība starp home dealer un to servisu, kur maina
Pēc manas pieredzes, vidēji 300-500k viņš izvelk, pirms noviebjas, kas to variāciju rada, hui pateiksi, visas tās mašīnas tiek apmēram vienādi ekspluatētas.
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
29 Sep 2022, 10:03:35 @DM-101 rakstīja:
29 Sep 2022, 10:01:19 @bum_bumz rakstīja:
29 Sep 2022, 09:43:24 @uldens1 rakstīja:
28 Sep 2022, 22:19:41 @Gestus rakstīja:
A ko ar komerctransportu ? Visiem autobusiem, viss siem pašizgazējiem kas pilni celji ? Tiem kāds ko mēris kontroles utml ? Vai visu vainu novels uz viegliem auto ?
MP dalinjas izdala tikai auto ? Neesmu tēmā... bij tak jau ka arī kupinajumus ne ar ēst...tur ar vēzi izrausošas vielas ir... utt....
Pasaulē visslielākā mirstība ir no aptaukošanās un tās radītajām slimībām,ja kaukšana pa DPF neko būtiski nemainīs,tad nometot tauku čupu gan var pamatīgi uzlabot dzīves kvalitāti un samazināt risku nosprāgt.
Kaspičam protams skabarga cita acī svarīgāka nekā baļķis paša pakaļā
Es,ja kas,par to lai drāž TA par dpf neesamību
Turklāt LV 53% dirseļu nav dpf, 43% no tiem permanenti kūp tukšgaitā, 39% no benzīniem sit zilu dūmu vai pa izpūtēju pil nesadedzis degmaisījums. Visiem ir TA, visi brauc. Var pat uzskatīt, ka tiem, kuri brauc līdz 180K un grib mainīt auto DPF ir kādas personiskas problēmas
Kā jau esmu uzsvēris, visvairāk kūpekļu ir Rīgā, pie stūres ap 30 g.v. vīrietis, auto nav BMW
jaa, 2 stulbenji apvienojaas kopiigaa dziesmaa. smalki. Klau, puikas, varbuut nepieraadiet savu smadzenju vaajo veiktspeeju pie katras iespeejas sheit? Ir veel calis.lv, piem.
Skarbs arguments, bet atspēko, ka tā nav taisnība, turklāt, esmu tavā pusē | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
29 Sep 2022, 10:02:25 @mrc rakstīja:
29 Sep 2022, 09:35:12 @DM-101 rakstīja:
peerkot to vilceeju, tu plaano komercpaarvadaajumus, pareizi? Pelniit naudu. Nu, tad ietver tos paaris K EUR pie iegaades savaa bizplaanaa. Kaa neizbeegamos izdevumus. Nu, kaa bremzhu apkopi.
Mani vairaak shokee cita teema. Ok, ir mums 90% to, kas nejeedz teemu. Nu, biomasa. Bet, ir tachu jeedzoshi kadri. Lai kaa es te dirstos ar Alenu, piem., dumjsh vinjsh nav. Vinjam pauris straadaa. Labi straadaa. Par teemu informeets. Bet taapat - jau 5+ gadus brauc ar sen izbeigushos DPF. Luuk, 1.5K EUR 75 collu OLED TV bija, bet 1.5K DPF nee. Un pohuj, vadaa savus beernus tajaa auto. Luuk, tas jau ir... Es nezinu, kaa nosaukt. Piedevaam, shis nav tas gadiijums, kad aarstu kabineti ir tikai no aarpuses redzeeti. Sho es izskaidrot nevaru. Un neba nu Alens ir unikaals piemeers. Karosa kungs ir veel skarbaaks piemeers. It kaa ar Viestura un taa otra sketa piemeeriem nepietiktu. Bet nee, visi muusu chipseri tak ar dubultu jaudu piekopj sho ruupalu.
Tā pati Scania piedāvā pie apkopes līguma iegādāties DPF maiņu;
ja tā huiņa izbeidzas kaut kur ārzemēs, tad papildus jāpiemaksā tikai cenas starpība starp home dealer un to servisu, kur maina
Pēc manas pieredzes, vidēji 300-500k viņš izvelk, pirms noviebjas, kas to variāciju rada, hui pateiksi, visas tās mašīnas tiek apmēram vienādi ekspluatētas.
tas DPF izvelk kā nu kuram, iz pieredzes ir bijis, ka izvelk pāri pa miljonu km, un ir bijis, ka 700k km. Dīleris konstatē, ka aizaudzis ciet, jāmaina. Sūta pieprasījumu ražotājam, ka vajag DPF, un atbilde, ka nekur eiropā nav, pēc mēneša moška uzražos vienu. Bļaujot, ka DPF smagajiem esot deficīts eiropā. Volvo bija kampaņa, ka kkādiem konkrētiem gadiem mainīja pa garantiju.
Komerctransports, ka močī pa baltiju ir kapi tur vajag pa pilnu programmu ņemt priekšā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|