Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Zalespljavejs
20. Sep 2022, 19:41 #12101

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


19 Sep 2022, 20:26:53 @DM-101 rakstīja:

19 Sep 2022, 17:47:32 @HiJaCKeR rakstīja:
reviews no Vlasika, BMW I4 M50 Tesla 3 sux
Spied "Play", lai skatītos video!



Man bail skatiities Sanjas video par vinja jauno diizeli. Man ir sajuuta,ka vinjsh beidz no taa hlama piemineeshanas vien.
Par Tesla - nu,bet tas auto paraada,cik dazhaadi var buut cilveeki. Ir tachu daudzi,kam der. Kas ir staraa. Nee,es tajaa hlamaa pat iekshaa negribu seesties.

Vieniigaa piebilde par to stuures sajuutu - izskataas,ka Vlasovs braucis ar kaut kaadaam miskasteem un izjukushaam razdatkaam. Taa klemmeeshanas sajuuta ir arii maneejam pie suuda 450Nm.
Bet nu faak,atgriezhoties pie teemas - panjemt dirseli/jaunu ar vinja (kaa nojaushu) braukshanas profilu... cik ljoti jaamiil tie kveepi... nahujam? Taapeec,ka benziinu nespees saremonteet? Nev dpf,ko izraut?



Hlams, ne hlams, bet, ja skatījies viņa apskatu, tad viņš skaidri un gaiši izstāstīja iemeslus kāpēc viņš nopirka to auto. Gan jau ka uzturēt arī mācēs.


Bet vispār, Tu kā meagamainds aka BMW eksperts varētu pieteikties pie viņa uz vizīti. Viņš taču ir atvērts visādiem ekspertiem, un gan jau ka varētu sarunāt ka abi runājat valsts valodā.
Offline
Jonjis
22. Sep 2022, 16:30 #12102

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:

Es jau tikai viņu āzēju
Pie kam viņš tīri veiksmīgi tad ir ticis cauri, ja tikai nec's, parasti tur nopūst daudz globālāk. Kā jau visi zin, saknē visu maitā šī moduļa korpuss, kuram vāks temp. izmaiņu dēļ vienkārši deformējas un vairs nenosedz.

Par Siglentu fakts, bet atkal Rigol salīdzinoši populārs kļuva ar iespējām /ieurķēt/ apgreidus, kuri vienkārši bija sw līmenī apgriezti, nu tur vecajām sērijām joslas platumu, nedaudz jaunākiem - atmiņu.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 22 Sep 2022, 16:31:12 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
australia
22. Sep 2022, 16:45 #12103

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Vēl bija interesanti pavērot, kā MCU taupa katru miliampēru.
Viņš pamodina uztvērēju/dekoderi tikai uz ļoti īsiem brīžiem un paklausās, kas nāk iekšā.

Offline
abyss
23. Sep 2022, 18:08 #12104

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši
Offline
HiJaCKeR
23. Sep 2022, 18:28 #12105

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši

jāatgaiso priekša
Offline
abyss
23. Sep 2022, 20:17 #12106

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


23 Sep 2022, 18:28:41 @HiJaCKeR rakstīja:

23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.

Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši

jāatgaiso priekša


Varbūt uzšļakstījas ūdens uz karsta, zuda performance

Nospiedīs cits čalis tur atkal citi rādijumi. Bet pieņemām bremzēm uz vienas ass būs max.līdzīgi
Offline
CAPSLOCK
23. Sep 2022, 21:03 #12107

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 878

Braucu ar:

Sanāk puisim ielika subi ar pastūzi pa 1k
Offline
halloween
28. Sep 2022, 02:56 #12108

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


27 Sep 2022, 23:52:32 @DM-101 rakstīja:
vechi jau rausta sprauslas, spoles, 'specs'/elektrikjis par paarsimts EUR meklees probleemu DME... Cilveeki, nah juus graabstieties, ja sajeega nulle?
Un kāpēc ne?
Ar šāda tipa problēmām gadās aizbraukt uz poweristu ieteiktiem "LV labāko specu" servisiem (vārdus nesaukšu), tur nomudrījās dažas dienas ar obd2 lētāko vadu, neko nemāk atrast un pasaka "nu šitiem motoriem tā ir - kad šitas sākas, vnk ved uz šrotu, nau vērC" un atdod nesalabotu atpakaļ. Tad pats bez sajēgas, bet ar labu googlēšanas/youtubēšanas/TIS lasīšanas skilu vnk buries cauri, atrodi vainu un salabo. Uz E65+N62 man vismaz 3 scenāriji šādi bija. Neviens jau nepiedzimst visu zinot - uz kaut ko jāiemācās. Priekš kam tad ir forums, ja uz tehnisku jautājumu atbildes ir no sērijas "ko Tu te prasi - Tu tak tāpat neko nerubī!". Ja nav ko atbildēt, nav jau obligāti kko iedirst. Ja atbildi zin, bet speciāli nesaka, tad nu skumji vnk. Tāda banānrepublikas problēma - dažiem laikam liekas, ka ja viņi cilvēkam forumā nepalīdzēs pašam problēmu atrisināt, tad dabūs klientu un izdosies baigi nopelnīt.




27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?
Neko nemaksā vispirms noswapot spoles un paskatīties, vai problēma pārvietojas/pazūd. Ja tā, tad lēti un vienkārši tiksi cauri. Tālāk var pačekot sveces (vai vnk paņemt un samainīt, ja sen nav mainītas).
Secībā čekotu: spoles, kļūdas pie kompja, kompresija, sprauslas, sadalenes pozīcijas sensors, DME plates/cpu lobīšanās, galvas blīve (eļļas zudumi, apcepusies svece, tosola zudumi)

[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Sep 2022, 03:14:12 ]

Offline
halloween
28. Sep 2022, 09:50 #12109

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Un kur tavs varonja sindroms paliek, kad jaamin konkreti cilveeki par tiem 3 keisiem? Tad dirsaa visa drosme?
1. BR man ieteica šrotot mašīnu pie hardcore misfirēm, kad beigās vnk samainīju CPS un izgāju flywheel kalibrāciju. "vienam citam ar tādām pašām problēmām esot ņēmies un visu motoru jaucis un labojis, tas viss esot nostājies uz 2.5k - nau vērC". Par šādu diagnostiku vēl paņēma naudu.
2. Kaut kāds mega-secret elektriķis (laikam Aleksandrs) Iļģuciemā - 2 nedēļas mocījās un spekulēja, ka ātrumpārslēdzēja svirā vaina, ka met kārbas errorus un neliek robā, bet beigās bija DME (jau trešais) sācis lobīt nost cpu no plates un vnk tika pārklonēts, samainīts un viss bija ok. Pēc dedukcijas to atradu, jo bija viens vecais DME palicis, kuram atlika tikai uztaisīt CAS-DME alignment un ar viņu varēja piešķilt auto (tas arī gļukoja tikai kad sasila).
3. Neatceros user, bet te powerā ieteikts mega BMW mehs pie Kandavas ielas, kuram konkrēti paprasīju atrast, kāpēc E70 salonā sākas vibrācija pie ~70kmh. Konkrēti teicu, ka man ir aizdomas uz razdatkas kardānu. Viņš piedāvāja piekarē visātas dumības mainīt ar tekstu "nu ja šito visu samainīs (par 1.5k, tad noteikti būs ok - kamēr nesamaina, nevar zināt, kas tieši to ietekmē". Kardānu pat neskatījās. Sapratu, ka tas ir sviests, aizbraucu mājās, uzbraucu uz klučiem, ar pirkstu pabakstīju razdatkas kardānu un sapratu, ka tur nūtis bija izjātas un viņš stāvēja ne-pa-centru.

Es vnk defaultā jau vairs tricky lietas nevedu pie meistariem, jo tādas vainas, kuras nav triviāli atrast man NEVIENS NEKAD NAV ATRADIS! Vienmēr piselīgās ne-pašsaprotamās vainas ir nācies atrast pašam.


a par meistariem - tu te baigais varonis esi uz maajieniem, ka es nepaliidzu vinjam, ja?
Ibo man par savu ''nepaliidzeeshanu'' ir gana daudz ko teikt.

Tad kur prikols vnk kādam uzdirst vai ierēkt, neatbildot vispār uz viņa jautājumu? Kaut kāda pārākuma sajūta rodas?
Kas ir tas, kas reizēm Tev liek kādam vnk uzdirst vai izrēkt, tā vietā lai paklusētu vai vnk palīdzētu cilvēkam?
(es nesaku, ka Tu nekad nepalīdzi, bet vnk nevar saprast, kuri ir tie triggeri, pēc kuriem ieslēdzas tas izrēcēja režīms)

[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Sep 2022, 10:04:59 ]

Offline
PiRX
28. Sep 2022, 11:06 #12110

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


28 Sep 2022, 09:50:06 @halloween rakstīja:

Es vnk defaultā jau vairs tricky lietas nevedu pie meistariem, jo tādas vainas, kuras nav triviāli atrast man NEVIENS NEKAD NAV ATRADIS! Vienmēr piselīgās ne-pašsaprotamās vainas ir nācies atrast pašam.



Man jau sen nav BMW, bet tik ļoti šis, neatkarīgi no markas! Ved pie kādiem slavētiem speciālistiem gribi, zivi par to, kā autiņš darbojas neviens īsti necērt.
Offline
depo
28. Sep 2022, 15:37 #12111

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Kaspič var sākt plaudēt

CSDD vs amputētie DPF
Offline
HiJaCKeR
28. Sep 2022, 15:45 #12112

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt

CSDD vs amputētie DPF

parasti jau no augša griež, tā lai šuves neredz no apakšas. bet ja ļoti gribētu, man liekas varētu ar spogulīti vai ar endoskopa kameru aibāztu un apskatītu no augšas, ir vai nav šuves.
Offline
abyss
28. Sep 2022, 15:50 #12113

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Kāpēc tikai Kapsich

Tu vai tad kaut kādu kaifu gūsti ostot tos dīzeļus?

Domāju, visi varam priecāties. Arī pašu dīzeļu īpašnieki.
Offline
Mixzzz
28. Sep 2022, 15:51 #12114

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt

CSDD vs amputētie DPF
Es ar plaudēju - zbal tie kūpošie/smirdīgie mēsli. Sen jau vajadzēja.
Offline
depo
28. Sep 2022, 16:28 #12115

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


28 Sep 2022, 15:50:57 @abyss rakstīja:
Kāpēc tikai Kapsich


Tapēc, ka viņš ir pats pats kvēlākais DPF cīņu biedrs.
Offline
depo
28. Sep 2022, 16:28 #12116

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


28 Sep 2022, 15:50:57 @abyss rakstīja:
Kāpēc tikai Kapsich


Tapēc, ka viņš ir pats pats kvēlākais DPF cīņu biedrs.
Offline
ATB
28. Sep 2022, 16:50 #12117

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt

CSDD vs amputētie DPF




Aleluja
Offline
Kaross
28. Sep 2022, 16:52 #12118

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Noskatījos to autospeci video. Kārtējo reizi parāda, ka maz viņam ir sajēgas, bet dirst māk.
Tādu blociņu, par ko viņš runāja, uztaisīt ir easy. vispār nekas. Sen atpakaļ daudz sarežģītākus DPF emulatorus taisīja cilvēki un viss strādāja.
Smieklīgākais no visa ir tas, ka viņš tur urķēja to izpūtēju mašīnai, kurai DPF nekad nav nācis no rūpnīcas. Un lielās cik viņam labi strādā DPF. Pāķis, nekas vairāk.
Nevienam BMW nav izputēji uz leju ja ir uzstādīts DPF. Tādi ir tikai pirms DPF auto.
Jebkurā gadījumā par šuvi uz DPF nevar ielikt 2, jāpalasa noteikumi tam skates vecim. Paķēra kādu uz muļķi. Remontmetinājumi drīkst būt izpūtējam, par to nevar ielikt 2.
Būs interesanti, kad visi sāks kaukt cik slikti un jāliek atpakaļ DPF.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Sep 2022, 16:54:14 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
28. Sep 2022, 17:04 #12119

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Par DPF, nu tad beidzot ledus ir sakustējies!

Kad aizies vairāk tautās, kādu dziesmu dziedās mudaki no mods.lv utlm.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 28 Sep 2022, 17:05:44 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
depo
28. Sep 2022, 17:07 #12120

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


28 Sep 2022, 16:52:18 @Kaross rakstīja:
Smieklīgākais no visa ir tas, ka viņš tur urķēja to izpūtēju mašīnai, kurai DPF nekad nav nācis no rūpnīcas. Un lielās cik viņam labi strādā DPF. Pāķis, nekas vairāk.


Bļāāāā šahs un mats Jurkam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4