Online
Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
19 Sep 2022, 20:26:53 @DM-101 rakstīja:
19 Sep 2022, 17:47:32 @HiJaCKeR rakstīja:
reviews no Vlasika, BMW I4 M50 Tesla 3 sux
Spied "Play", lai skatītos video!
Man bail skatiities Sanjas video par vinja jauno diizeli. Man ir sajuuta,ka vinjsh beidz no taa hlama piemineeshanas vien.
Par Tesla - nu,bet tas auto paraada,cik dazhaadi var buut cilveeki. Ir tachu daudzi,kam der. Kas ir staraa. Nee,es tajaa hlamaa pat iekshaa negribu seesties.
Vieniigaa piebilde par to stuures sajuutu - izskataas,ka Vlasovs braucis ar kaut kaadaam miskasteem un izjukushaam razdatkaam. Taa klemmeeshanas sajuuta ir arii maneejam pie suuda 450Nm.
Bet nu faak,atgriezhoties pie teemas - panjemt dirseli/jaunu ar vinja (kaa nojaushu) braukshanas profilu... cik ljoti jaamiil tie kveepi... nahujam? Taapeec,ka benziinu nespees saremonteet? Nev dpf,ko izraut?
Hlams, ne hlams, bet, ja skatījies viņa apskatu, tad viņš skaidri un gaiši izstāstīja iemeslus kāpēc viņš nopirka to auto. Gan jau ka uzturēt arī mācēs.
Bet vispār, Tu kā meagamainds aka BMW eksperts varētu pieteikties pie viņa uz vizīti. Viņš taču ir atvērts visādiem ekspertiem, un gan jau ka varētu sarunāt ka abi runājat valsts valodā. | Offline | | |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
| Es jau tikai viņu āzēju
Pie kam viņš tīri veiksmīgi tad ir ticis cauri, ja tikai nec's, parasti tur nopūst daudz globālāk. Kā jau visi zin, saknē visu maitā šī moduļa korpuss, kuram vāks temp. izmaiņu dēļ vienkārši deformējas un vairs nenosedz.
Par Siglentu fakts, bet atkal Rigol salīdzinoši populārs kļuva ar iespējām /ieurķēt/ apgreidus, kuri vienkārši bija sw līmenī apgriezti, nu tur vecajām sērijām joslas platumu, nedaudz jaunākiem - atmiņu.[ Šo ziņu laboja Jonjis, 22 Sep 2022, 16:31:12 ]
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Vēl bija interesanti pavērot, kā MCU taupa katru miliampēru.
Viņš pamodina uztvērēju/dekoderi tikai uz ļoti īsiem brīžiem un paklausās, kas nāk iekšā.
| Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.
Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.
Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši
jāatgaiso priekša | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
|
23 Sep 2022, 18:28:41 @HiJaCKeR rakstīja:
23 Sep 2022, 18:08:21 @abyss rakstīja:
Atgriežoties pie bremžu tēmas. Šogad ar citām riepām tajā pašā stacijā, priekšā 2.6 un aizmugurē 3.1.
Stends un spiedējs, protams, arī cits. Bet kluči/diski tie paši
jāatgaiso priekša
Varbūt uzšļakstījas ūdens uz karsta, zuda performance
Nospiedīs cits čalis tur atkal citi rādijumi. Bet pieņemām bremzēm uz vienas ass būs max.līdzīgi | Offline | | |
CAPSLOCK | | Kopš: 17. Oct 2016
Ziņojumi: 878
Braucu ar:
| Sanāk puisim ielika subi ar pastūzi pa 1k | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
27 Sep 2022, 23:52:32 @DM-101 rakstīja:
vechi jau rausta sprauslas, spoles, 'specs'/elektrikjis par paarsimts EUR meklees probleemu DME... Cilveeki, nah juus graabstieties, ja sajeega nulle? Un kāpēc ne?
Ar šāda tipa problēmām gadās aizbraukt uz poweristu ieteiktiem "LV labāko specu" servisiem (vārdus nesaukšu), tur nomudrījās dažas dienas ar obd2 lētāko vadu, neko nemāk atrast un pasaka "nu šitiem motoriem tā ir - kad šitas sākas, vnk ved uz šrotu, nau vērC" un atdod nesalabotu atpakaļ. Tad pats bez sajēgas, bet ar labu googlēšanas/youtubēšanas/TIS lasīšanas skilu vnk buries cauri, atrodi vainu un salabo. Uz E65+N62 man vismaz 3 scenāriji šādi bija. Neviens jau nepiedzimst visu zinot - uz kaut ko jāiemācās. Priekš kam tad ir forums, ja uz tehnisku jautājumu atbildes ir no sērijas "ko Tu te prasi - Tu tak tāpat neko nerubī!". Ja nav ko atbildēt, nav jau obligāti kko iedirst. Ja atbildi zin, bet speciāli nesaka, tad nu skumji vnk. Tāda banānrepublikas problēma - dažiem laikam liekas, ka ja viņi cilvēkam forumā nepalīdzēs pašam problēmu atrisināt, tad dabūs klientu un izdosies baigi nopelnīt.
27 Sep 2022, 20:38:51 @sleiterss rakstīja:
Sveiki , E60 530i n53b30 aukstam motoram nestrada piektais cilindrs , kad motors uzsilts ,problema pazūd, tā varetu but sprausla ? vai vadibas bloks ?
Neko nemaksā vispirms noswapot spoles un paskatīties, vai problēma pārvietojas/pazūd. Ja tā, tad lēti un vienkārši tiksi cauri. Tālāk var pačekot sveces (vai vnk paņemt un samainīt, ja sen nav mainītas).
Secībā čekotu: spoles, kļūdas pie kompja, kompresija, sprauslas, sadalenes pozīcijas sensors, DME plates/cpu lobīšanās, galvas blīve (eļļas zudumi, apcepusies svece, tosola zudumi)[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Sep 2022, 03:14:12 ] | Offline | | |
|
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Un kur tavs varonja sindroms paliek, kad jaamin konkreti cilveeki par tiem 3 keisiem? Tad dirsaa visa drosme? 1. BR man ieteica šrotot mašīnu pie hardcore misfirēm, kad beigās vnk samainīju CPS un izgāju flywheel kalibrāciju. "vienam citam ar tādām pašām problēmām esot ņēmies un visu motoru jaucis un labojis, tas viss esot nostājies uz 2.5k - nau vērC". Par šādu diagnostiku vēl paņēma naudu.
2. Kaut kāds mega-secret elektriķis (laikam Aleksandrs) Iļģuciemā - 2 nedēļas mocījās un spekulēja, ka ātrumpārslēdzēja svirā vaina, ka met kārbas errorus un neliek robā, bet beigās bija DME (jau trešais) sācis lobīt nost cpu no plates un vnk tika pārklonēts, samainīts un viss bija ok. Pēc dedukcijas to atradu, jo bija viens vecais DME palicis, kuram atlika tikai uztaisīt CAS-DME alignment un ar viņu varēja piešķilt auto (tas arī gļukoja tikai kad sasila).
3. Neatceros user, bet te powerā ieteikts mega BMW mehs pie Kandavas ielas, kuram konkrēti paprasīju atrast, kāpēc E70 salonā sākas vibrācija pie ~70kmh. Konkrēti teicu, ka man ir aizdomas uz razdatkas kardānu. Viņš piedāvāja piekarē visātas dumības mainīt ar tekstu "nu ja šito visu samainīs (par 1.5k, tad noteikti būs ok - kamēr nesamaina, nevar zināt, kas tieši to ietekmē". Kardānu pat neskatījās. Sapratu, ka tas ir sviests, aizbraucu mājās, uzbraucu uz klučiem, ar pirkstu pabakstīju razdatkas kardānu un sapratu, ka tur nūtis bija izjātas un viņš stāvēja ne-pa-centru.
Es vnk defaultā jau vairs tricky lietas nevedu pie meistariem, jo tādas vainas, kuras nav triviāli atrast man NEVIENS NEKAD NAV ATRADIS! Vienmēr piselīgās ne-pašsaprotamās vainas ir nācies atrast pašam.
a par meistariem - tu te baigais varonis esi uz maajieniem, ka es nepaliidzu vinjam, ja?
Ibo man par savu ''nepaliidzeeshanu'' ir gana daudz ko teikt.
Tad kur prikols vnk kādam uzdirst vai ierēkt, neatbildot vispār uz viņa jautājumu? Kaut kāda pārākuma sajūta rodas?
Kas ir tas, kas reizēm Tev liek kādam vnk uzdirst vai izrēkt, tā vietā lai paklusētu vai vnk palīdzētu cilvēkam?
(es nesaku, ka Tu nekad nepalīdzi, bet vnk nevar saprast, kuri ir tie triggeri, pēc kuriem ieslēdzas tas izrēcēja režīms)[ Šo ziņu laboja halloween, 28 Sep 2022, 10:04:59 ] | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
28 Sep 2022, 09:50:06 @halloween rakstīja:
Es vnk defaultā jau vairs tricky lietas nevedu pie meistariem, jo tādas vainas, kuras nav triviāli atrast man NEVIENS NEKAD NAV ATRADIS! Vienmēr piselīgās ne-pašsaprotamās vainas ir nācies atrast pašam.
Man jau sen nav BMW, bet tik ļoti šis, neatkarīgi no markas! Ved pie kādiem slavētiem speciālistiem gribi, zivi par to, kā autiņš darbojas neviens īsti necērt.
| Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kaspič var sākt plaudēt
CSDD vs amputētie DPF | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt
CSDD vs amputētie DPF
parasti jau no augša griež, tā lai šuves neredz no apakšas. bet ja ļoti gribētu, man liekas varētu ar spogulīti vai ar endoskopa kameru aibāztu un apskatītu no augšas, ir vai nav šuves. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| Kāpēc tikai Kapsich
Tu vai tad kaut kādu kaifu gūsti ostot tos dīzeļus?
Domāju, visi varam priecāties. Arī pašu dīzeļu īpašnieki. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt
CSDD vs amputētie DPF
Es ar plaudēju - zbal tie kūpošie/smirdīgie mēsli. Sen jau vajadzēja. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
28 Sep 2022, 15:50:57 @abyss rakstīja:
Kāpēc tikai Kapsich
Tapēc, ka viņš ir pats pats kvēlākais DPF cīņu biedrs. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
28 Sep 2022, 15:50:57 @abyss rakstīja:
Kāpēc tikai Kapsich
Tapēc, ka viņš ir pats pats kvēlākais DPF cīņu biedrs. | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
28 Sep 2022, 15:37:50 @depo rakstīja:
Kaspič var sākt plaudēt
CSDD vs amputētie DPF
Aleluja
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Noskatījos to autospeci video. Kārtējo reizi parāda, ka maz viņam ir sajēgas, bet dirst māk.
Tādu blociņu, par ko viņš runāja, uztaisīt ir easy. vispār nekas. Sen atpakaļ daudz sarežģītākus DPF emulatorus taisīja cilvēki un viss strādāja.
Smieklīgākais no visa ir tas, ka viņš tur urķēja to izpūtēju mašīnai, kurai DPF nekad nav nācis no rūpnīcas. Un lielās cik viņam labi strādā DPF. Pāķis, nekas vairāk.
Nevienam BMW nav izputēji uz leju ja ir uzstādīts DPF. Tādi ir tikai pirms DPF auto.
Jebkurā gadījumā par šuvi uz DPF nevar ielikt 2, jāpalasa noteikumi tam skates vecim. Paķēra kādu uz muļķi. Remontmetinājumi drīkst būt izpūtējam, par to nevar ielikt 2.
Būs interesanti, kad visi sāks kaukt cik slikti un jāliek atpakaļ DPF.[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Sep 2022, 16:54:14 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Par DPF, nu tad beidzot ledus ir sakustējies!
Kad aizies vairāk tautās, kādu dziesmu dziedās mudaki no mods.lv utlm. [ Šo ziņu laboja Angelz, 28 Sep 2022, 17:05:44 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
28 Sep 2022, 16:52:18 @Kaross rakstīja:
Smieklīgākais no visa ir tas, ka viņš tur urķēja to izpūtēju mašīnai, kurai DPF nekad nav nācis no rūpnīcas. Un lielās cik viņam labi strādā DPF. Pāķis, nekas vairāk.
Bļāāāā šahs un mats Jurkam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|