Online

Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Wilsons86
26. Feb 2014, 08:24 #12081

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:



Līdz šim vēl nedaudz šaubījos, bet nu esmu pilnīgi drošs - Tu tak esi viens apaļš muļķis!

[ Šo ziņu laboja Wilsons86, 26 Feb 2014, 08:25:10 ]

Offline
Modjo
26. Feb 2014, 08:32 #12082

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Drīzāk plaša profila speciālists ar šauru zināšanu loku.
Offline
Vienpatis
26. Feb 2014, 08:54 #12083

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.
Offline
martinssirants
26. Feb 2014, 09:12 #12084

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


26 Feb 2014, 08:24:44 Wilsons86 rakstīja:


Līdz šim vēl nedaudz šaubījos, bet nu esmu pilnīgi drošs - Tu tak esi viens apaļš muļķis!


Kadelj? Kads sakars kartupelja varishanai vai malkas degshanai ar gaazes paarishanu gazveida agregatstavoklii. Degshana ir kimisks process, kursh notiek degkameraa, nevis gazes reduktoraa...

Probleema kartejo reizi ir taada, ka lielie speicialisti nezpej atbildet uz elementaru jautajmu.

Kapec parastai iekartai nevaretu likt filtru pirms balona un nosmelt visus suudus jau pirms nonaksanas balonaa? Kapec neviens to nedara, ja tas reaali straadaa.
Offline
Vecais
26. Feb 2014, 09:32 #12085

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Tak rakstīju, ka draza 4.gen rodas iztvaicējot LPG... tapēc tas filtrs pirms balona nav aktuāls. 5./6. gen kur sūknis maisa propānu viņš ir svarīgs, lai metinātāja Vasjas šlaga metinot uzpildes tanka mucu nenonāk sūknī.
p.s Ķīmiju, fiziku bij jāmācās skolā... ja kādam ir vēlēšanās tad varat aprakstīt procesu kas rodas 90grādos sildod propāna butāna maisījumu bezskābekļa vidē.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
balticlpg
26. Feb 2014, 09:34 #12086

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Šķidrās frakcijas filtru uz uzpildes nelieto iekārtās, kas darbojās ar tvaika fāzi jo:
1)Ražotāji parasti ražo tikai vadības sistēmu, nesatraucoties par pārējiem komponentiem;
2)tie kas ražo reduktorus - šķidrās frakcijas filtrus lieto pirms reduktora, vai iebūvē tos jau reduktorā;
3)balonu ražotāji ražo tikai balonus, nesatraucoties par pārējiem komponentiem.

Ja uzstādītājs vēlētos, viņš uzstādītu šķidrās frakcijas filtru uz uzpildes!

5. un 6. paaudzes sistēmas ražotāji piedāvā pilnu gāzes iekārtas komplektu un arī nodrošina visiem komponentiem garantiju - tas liek domāt par gāzes filtrāciju pirms tā nonāk balonā.

šķidrajā frakcijā nav nepieciešams filtrēt autogāze esošas vielas, kuras ir šķidrā frakcijā, jo tās iesmidzina degkamerā un tiek sadedzinātas!

reduktors spēj iztvaicēt autogāzi, izņemot vielas, kas nepakļaujas iztvaicēšanai un tamdēļ tiek lietots filtrs starp reduktoru un gāzes sprauslām lai sprauslas tiktu pasargātas.

5. un 6. paaudzei ir arī smalkais filtrs apkārt sūknim, kurš netiek mainīts, tāpat kā filtrs, kas atrodas benzīna bākā. Filtram balonā ir ļoti liels filtrējošais laukums, kas nodrošina ilgu resursu.
Offline
Wilsons86
26. Feb 2014, 10:44 #12087

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


26 Feb 2014, 09:12:47 martinssirants rakstīja:

26 Feb 2014, 08:24:44 Wilsons86 rakstīja:


Līdz šim vēl nedaudz šaubījos, bet nu esmu pilnīgi drošs - Tu tak esi viens apaļš muļķis!



Kadelj? Kads sakars kartupelja varishanai vai malkas degshanai ar gaazes paarishanu gazveida agregatstavoklii. Degshana ir kimisks process, kursh notiek degkameraa, nevis gazes reduktoraa...

Probleema kartejo reizi ir taada, ka lielie speicialisti nezpej atbildet uz elementaru jautajmu.

Kapec parastai iekartai nevaretu likt filtru pirms balona un nosmelt visus suudus jau pirms nonaksanas balonaa? Kapec neviens to nedara, ja tas reaali straadaa.



Tas ir salīdzinājums no dzīves, lai Tev pielektu! Daudzām vielām, tās termiski apstrādājot, papildus mūsu vajadzībām(siltumam, mīkstam kartupelim) rodas dažādas blakus vielas(pelni, darva, dūmi putas, dzeltens ūdens). Tā pat ar propāns-butāns, kuru mēs sildām reduktoros, izdala kaut kādu papildus drazu.

Es to sapratu tā un netaisos iedziļināties tieši kas tās par vielām un kāpēc viņas tur ir. Ja cilvēki, kas lietu zina, tā saka, tad ir jātic, jo paši neesam tik gudri, lai to apstrīdētu.

[ Šo ziņu laboja Wilsons86, 26 Feb 2014, 10:45:18 ]

Offline
Vienpatis
26. Feb 2014, 11:23 #12088

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


Varbūt tomēr ir kāds, kas man varētu apstāstīt vai šim auto ir jēga centu?
Offline
Modjo
26. Feb 2014, 11:47 #12089

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Man ir 2 gāzēti auto. Problēmu nav, tikai taisi pārbūvi pareizi, un viss būs labi

26 Feb 2014, 11:23:35 Vienpatis rakstīja:

26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


Varbūt tomēr ir kāds, kas man varētu apstāstīt vai šim auto ir jēga centu?
Offline
matrixxxx
26. Feb 2014, 12:28 #12090

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


26 Feb 2014, 09:12:47 martinssirants rakstīja:
Kadelj? Kads sakars kartupelja varishanai vai malkas degshanai ar gaazes paarishanu gazveida agregatstavoklii. Degshana ir kimisks process, kursh notiek degkameraa, nevis gazes reduktoraa...
Probleema kartejo reizi ir taada, ka lielie speicialisti nezpej atbildet uz elementaru jautajmu.
Kapec parastai iekartai nevaretu likt filtru pirms balona un nosmelt visus suudus jau pirms nonaksanas balonaa? Kapec neviens to nedara, ja tas reaali straadaa.

Es tikai mineeshu, lai gaazinieki peec tam noliek pie vietas.
Gaazei piemaisiijumi ir shkidraa veidaa, un peec paarieshanas gaazveidaa, tos piemaisiijumus var ar filtriem izkjert.
Shnjabis ir spirts + uudens. Kaa ar mehaanisku filtru shamos atdaliit ?
Peec iztvaiceeshanas drusku vieglaak (tur gan savaadaaka tehnologjija, kaa atdaliit).

Shiir, ja gaaze shkidraa veidaa nonaak cilindraa, tad visi shuudi sadeg/piedeg/izlido pa izpuuteeju.
Liidz sprauslaam gaaze ir shkidra.

PS., palabojiet luudzu vietaas kur mulkjiibas sarakstiiju.
Offline
balticlpg
26. Feb 2014, 14:07 #12091

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP

Ja 15 000 km noēsto benzīna daudzumu iztvaicētu un izlaistu caur gāzes filtru, rezultāts būtu ļoti līdzīgs.

Šķidrajā tie mēsli nekam nekaitē un tiek filtrēti tikai mehāniskie piemaisījumi.

Tvaika fāzē jau arī no kvalitatīva gāzes tvaika frakcijas filtra var savākt to drazu un salīdzināt apjomus:
kopējais izfiltrētais gāzes daudzums - un savāktie netīrumi.
Offline
Shkodists
26. Feb 2014, 17:11 #12092

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Bija te forumā reiz biedrs ar niku audi a4. Baigi nolika gāzi un mēģināja iestāstīt, ka gāze sūkā un ka pēc 30k km jebkurš gāzmobīlis smirdēšot. Man gāze drīz būs 2 gadi. Nobraukts 40k km. Joprojām nekas nesmird. Bija pāris reizes pie lieliem mīnusiem neliels smaķelis uz īsu brīdi no benžas pārslēdzoties uz gāzi. Pievilku homutus un atkal nav ne smakas no gāzes. benzīns gan iesmird iesākumā, kad piešķiļu auto. To parasti jūtu skrāpējot ledu no logiem. Tā kā viltus trauksme no nezinātāju puses.
Offline
edzulis
26. Feb 2014, 17:20 #12093

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

biedrs ar niku audi_a4 ir/bija šīris un viņam jau sen ir gāze un viņš to slavina
Offline
kkas
26. Feb 2014, 17:21 #12094

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9329

Braucu ar: Alfu


26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


viss atkarīgs no auto karmas un no licēja.
kā man viens no powera gāziniekiem teica, daļa brauc no apkopes līdz apkopei. daļai vienmēr ir kkāds mistisks čakars. proporcijas neatceros, negribu samelot.
pats pa diviem gadiem rullēju jau 60 tūkstoti no apkopes līdz apkopei.
Offline
edzulis
26. Feb 2014, 17:40 #12095

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


Tev ir 10+ litri, bet citiem ir 23

Sākumā iespējams nāktos piebraukt pie gāzinieka un pačakarēties, jo pieredze rāda, ka visam jābūt ļoti labā stāvoklī (sveces, zondes, katiņi) lai viss darbotos nevainojami. Bet, kad viss beidzot strādā, tad strādā labi Mana pieredze tāda, ka ar vienu autiņu viss bija labi jau no pašas pirmās reizes, ar otru bija nedaudz jāpačakarējas, bet beigās arī viss labi.
Offline
Vienpatis
26. Feb 2014, 17:54 #12096

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


26 Feb 2014, 17:40:12 edzulis rakstīja:

26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


Tev ir 10+ litri, bet citiem ir 23

Sākumā iespējams nāktos piebraukt pie gāzinieka un pačakarēties, jo pieredze rāda, ka visam jābūt ļoti labā stāvoklī (sveces, zondes, katiņi) lai viss darbotos nevainojami. Bet, kad viss beidzot strādā, tad strādā labi Mana pieredze tāda, ka ar vienu autiņu viss bija labi jau no pašas pirmās reizes, ar otru bija nedaudz jāpačakarējas, bet beigās arī viss labi.


kāja viegla un riepas taupu
Offline
Driver
26. Feb 2014, 18:04 #12097

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Feb 2014, 11:23:35 Vienpatis rakstīja:

26 Feb 2014, 08:54:35 Vienpatis rakstīja:
Es te lasu un brīnos vienam ir super citam dirsā, kāpēc tā? Esmu runājis ar cilvēkiem arī ārpus powera, bet neko nesaprotu. Man ir e60 530Xi, protams patēriņs ir 10+, bet man tas nesagādā lielas problēmas, bet vēlme ietaupīt ir vienmēr. Kā tur īsti būtu, ja es viņam uzliktu gāzi, nebūtu mūžīgie servisa apmeklējumu ar regulēšanām un raustīšanās, kad auksts utt (gāzinieku problēmas). Varbūt kādam ir 3.0l (N52) BMW benzīns ar gāzi un varētu ar mani padalīties iespaidos. Respektīvi kur liki, cik maksāji, kā ar jaudu un patēriņu un galvenais - kādas ir problēmas.


Varbūt tomēr ir kāds, kas man varētu apstāstīt vai šim auto ir jēga centu?

Smags jautajums ar parak daudziem mainigajiem, tai skaita ir tadas lietas, kaa "koponenshu kvalitate", "instalatora zinasnas", kas nebeidzas ar "zinu kaa strada gazes ecu, lambdu klat slegt nevajag, obd rulle, bet kaa strada konkretais dzineja ecu man pohuj".
Kaa ari ne mazak svarigs ir faktors kadas katram ir prasibas pret auto dzineja darbibu - kas vienam ir pohuj, citam atkal bus pasaules gals.

Bet ja galvena velme un prsiba ir "braukt 2x letak" un viss parejais ir otrskirigi, tad varbut ari jaapdoma ne tikai auto gazificeshana, bet ari citas auto markas izvele.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modjo
26. Feb 2014, 18:38 #12098

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Šo terminu parliecinoša piesaukšana kopā ar pēc iespējas mazāku ciparu ir daudzu gāzes entuziastu mārketinga triks Jāatceras ka LPG ir faktiski alternatīvā degviela, un lielu ietekmi veiksmei vai neveiksmei atstāj auto faktiskais stāvoklis kopā ar meistara māku/nemāku, un rīcība pareizā secībā. Man ir pieraksti par diviem maniem gāzmobīļiem, par visām uzpildēm vairāku gadu garumā. Gadījumā, ja kādam tie cipari ir vairāk kā bla bla interesei, tad PM.
Offline
BMW-Valcha
26. Feb 2014, 18:39 #12099

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Kuram te ir TAP-02
Offline
koijotss
26. Feb 2014, 19:20 #12100

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


26 Feb 2014, 18:39:02 BMW-Valcha rakstīja:
Kuram te ir TAP-02

nu protams ka man plauktā

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo