Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.

AutorsZiņojums
Chainsaw
07. Aug 2011, 00:14 #12041

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

konussib
negribu izklausīties pēc tuneļa, bet bļin dot ir dot un DOD rakstās ar D burtu.
un tev nav vienalga ko citi svapo savās mašīnās? gribēs visi sāks svapot m10b16, ko tad ?!ielikt tādu dīzeļmotoru manuprāt ir daudz foršāk nekā par pāris štukām turbinizēt m10b16, kā to dara zviedri. par sašķūnētu dīzeļmotoru arī neesi redzējis, bet viedoklis vairāk nekā visiem kopā.
Offline
badmoon
07. Aug 2011, 01:03 #12042

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


07 Aug 2011, 00:04:41 konussib rakstīja:

06 Aug 2011, 23:56:45 Badmoon rakstīja:

06 Aug 2011, 23:45:21 konussib rakstīja:
A kāda jēga pārlikt dīzeli, ja var uzlikt gāzi un sanāk lētāk.. (Ikdienai)

Vai arī uzliet turbo un ir daudz ātrāk? (Trasei)

Viena lieta ir nopirkt gatavu dīzeli, otra ir pisties, lai pārliktu..


Piemēram, E30 fans, ir kupejas bundža, gribas un ekonomiski, iemet dīzeli. Alternatīva - ielikt 2.8 benzīnu/gāzi, bet tas jau vairs nav tas prikols
Marihuanu varu saprast, E36, cabrio, smuks un dīzelis, lēti un iet
Katram savs


Tev tiešām liekas, ka ielikt gāzi ir dārgāk kā ielikt dīzeli??? Cik daudz ir jānobrauc lai to naudu, ko esi izmetis lai ieliktu dīzeli atpelnītu? Reāli ar dīzeli sanāks dārgāk braukt nekā benzīns+gāze, tīri degvielas/gāzes ziņā...

Un vispār - kopš kura brīža dīzelis palika kruti? Jā - dīzelis ir ekonomisks un ērts braukšanā, bet kopš kura laika tas palika kruti???

Marihuāns - nu, saprotu, labs kabrio, pats visu atjaunojis un pārlasījis, bet vienalga, dīzeli neliktu.. Bauskas aivara E30 - tas ir interesants projekta auto, bet nevis E36 Cabrio ar dīzeli


Btw, ~3.0d iekš E30 ies labāk nekā 2.3...2.8 benzīns, izmaksas degvielas patēriņā labam dīzelim +/- līdzīgas kā ar lielmotora gāzinieku.
Rīt vai nu admini topiku satīrīs, vai atnāks spečuki un noliks mūs visus
Offline
marihuans
07. Aug 2011, 10:49 #12043

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

es ieliku diizeli deelj jaudas un ekanomijas
otra lieta ir taa,ka to nevar izdariit visi,jo 2k ls nemeetaajas katram otrajam skapii parasti visi,kas intereseejas par to kas jaamaina/vai var ielikt apraujas ar to,ka izmaksas ir

naakamais solis 3.0 biturbo no 535d e60

-----------------
T: 203-65-203
Offline
marihuans
07. Aug 2011, 10:58 #12044

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666


07 Aug 2011, 00:04:41 konussib rakstīja:
...Jā - dīzelis ir ekonomisks un ērts braukšanā, bet kopš kura laika tas palika kruti???


kopsh taa laika,kad chipotam 3.0d ir 505nm pie 2300rpm kamer 2.8 ir tikai 280 nm pie 3950


-----------------
T: 203-65-203
Offline
Whazaaa
07. Aug 2011, 11:03 #12045

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

kā to krutumu mēra ?

tādi pamatskolnieku komentāri

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
konussib
07. Aug 2011, 18:39 #12046

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Aug 2011, 10:58:32 marihuans rakstīja:

07 Aug 2011, 00:04:41 konussib rakstīja:
...Jā - dīzelis ir ekonomisks un ērts braukšanā, bet kopš kura laika tas palika kruti???


kopsh taa laika,kad chipotam 3.0d ir 505nm pie 2300rpm kamer 2.8 ir tikai 280 nm pie 3950



Un Škoda 2.0 motors iet ātrāk par 1.6 BMW...

Cik tu vispār vasaras laikā nobrauc ar kabri? Pienemu, ka pa ziemu nebraukaa...
Offline
Mikuzz
07. Aug 2011, 18:43 #12047

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Dīzelis ir kruti dēļ griezes, tikai un vienīgi, tur benzīnieki nestāv līdz, neredzu izmaksu alternatīvu tādam 3.0D iekš E36, kas tā vērptos un tanī pat laikā varētu braukt relatīvi lēti.
Offline
konussib
07. Aug 2011, 18:43 #12048

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Aug 2011, 10:49:40 marihuans rakstīja:
es ieliku diizeli deelj jaudas un ekanomijas
otra lieta ir taa,ka to nevar izdariit visi,jo 2k ls nemeetaajas katram otrajam skapii parasti visi,kas intereseejas par to kas jaamaina/vai var ielikt apraujas ar to,ka izmaksas ir

naakamais solis 3.0 biturbo no 535d e60


Tāpēc jau es ar domāju, ka nav jēgas ielikt D - pienemu, ka tev srotaa kaads labs D metaajaas, bet citaados gadiijumos neredzu jeegu likt D kabrii vai vispaar projekta auto, jo lai tas atmaksaatos ir LOTI daudz janobrauc...

Offline
Driver
07. Aug 2011, 18:48 #12049

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

dizelis man pat kaa lietotajam ir pretigs - atgazes vienkarshi pretigi smird, uzpildoties gandriz vienmer rokas ir jamazga, jo ir kaa nospermotas, ja laistas kreiso no kannam, tad gan auto salons,gan pasha drebes nes pec traktorista pa kilometru, plus vel regularas mozgajobkas ar nobraukto motoru problemam un remontiem.

ir tikai viens pluss - laba grieze, pie relativi maziem rpm.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
artursz
07. Aug 2011, 18:50 #12050

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

hvz, es labaak buutu licis kaadu 4.4 un
penciins/gaaze kaa X5, taa tas auto buutu tikpat baudaams kaa meriva ar 1.3 diizeli, tikai veertos un ruuktu kaa normaals v8..
Offline
Mikuzz
07. Aug 2011, 18:53 #12051

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ielikt 4.4, pārbūves projekts, gāzi uzlikt, tur finālā 2x vairāk iztērētos
Offline
Driver
07. Aug 2011, 19:02 #12052

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja jau braukt ir daargi, degviela darga varbut visar vajag parastos dzinejus iznjemt ara un ielikt to vieta mehanismus ar atsperem, kas kaa rotalju mashinitei ir ik pa laikam jauzvelk

ik pa 10km apstajies un ar specialu klokji caur baigo zobratu parvadu ar mega attiecibu 5min "uzvelc auto"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
konussib
07. Aug 2011, 19:04 #12053

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Aug 2011, 18:50:06 artursz rakstīja:
hvz, es labaak buutu licis kaadu 4.4 un
penciins/gaaze kaa X5, taa tas auto buutu tikpat baudaams kaa meriva ar 1.3 diizeli, tikai veertos un ruuktu kaa normaals v8..


Un stabili, ka 4.4 ietu labāk kā 3.0D, skaņa būtu tīkamāka kā arī ar gāzi izmaksas būtu mazākas, gan braukt, gan uzturēt (sprauslas, turbo, sūknis, etc...)
Offline
Driver
07. Aug 2011, 19:07 #12054

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Aug 2011, 19:04:25 konussib rakstīja:

07 Aug 2011, 18:50:06 artursz rakstīja:
hvz, es labaak buutu licis kaadu 4.4 un
penciins/gaaze kaa X5, taa tas auto buutu tikpat baudaams kaa meriva ar 1.3 diizeli, tikai veertos un ruuktu kaa normaals v8..


Un stabili, ka 4.4 ietu labāk kā 3.0D, skaņa būtu tīkamāka kā arī ar gāzi izmaksas būtu mazākas, gan braukt, gan uzturēt (sprauslas, turbo, sūknis, etc...)

nekaas nebutu mega letak. pat V8 samainit dazas nenozimigas blives un citus sikumus itka labam motoram izmaksa 300Ls (tikai par daljam) - velreiz pieradas, ka bmw nav paredzets plukatam, lai cik vecs tas butu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
07. Aug 2011, 19:10 #12055

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


07 Aug 2011, 19:04:25 konussib rakstīja:
Un stabili, ka 4.4 ietu labāk kā 3.0D, skaņa būtu tīkamāka kā arī ar gāzi izmaksas būtu mazākas, gan braukt, gan uzturēt (sprauslas, turbo, sūknis, etc...)


Nav gan stabili, ietu ļoti līdzīgi.
Offline
konussib
07. Aug 2011, 19:14 #12056

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


07 Aug 2011, 19:10:22 Mikuzz rakstīja:

07 Aug 2011, 19:04:25 konussib rakstīja:
Un stabili, ka 4.4 ietu labāk kā 3.0D, skaņa būtu tīkamāka kā arī ar gāzi izmaksas būtu mazākas, gan braukt, gan uzturēt (sprauslas, turbo, sūknis, etc...)

Nav gan stabili, ietu ļoti līdzīgi.

Nu, bet vienalga liekas, ka tas 4.4 būtu "Baudāmāks" par M57..

[ Šo ziņu laboja konussib, 07 Aug 2011, 19:15:32 ]

Offline
Mikuzz
07. Aug 2011, 19:15 #12057

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

V8 ir smuks trobelis,
D ir smuka grieze jau no mazajiem, katrs izvēlas sev tīkamo
Offline
b1te
07. Aug 2011, 19:26 #12058

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: das auto


07 Aug 2011, 18:48:29 Driver rakstīja:
dizelis man pat kaa lietotajam ir pretigs - atgazes vienkarshi pretigi smird, uzpildoties gandriz vienmer rokas ir jamazga, jo ir kaa nospermotas, ja laistas kreiso no kannam, tad gan auto salons,gan pasha drebes nes pec traktorista pa kilometru, plus vel regularas mozgajobkas ar nobraukto motoru problemam un remontiem.


es diezgan daudz norbraukāju ar dīzeļiem un īsti man nav skaidri tavi argumenti, pēc pārējas vecuma kliedziena izklausās. esmu lējis arī no kannām, bākā iekšā, un lai rokas nesmird vilku darba cimdus, sev uz drēbēm neko neleju, pēc troktorista nesmirdēju. tak što viss ir relatīvi.

toties kad ar pilnu bāku 70L var nobraukt ap 1200km tā ir cita lieta.
Offline
Driver
07. Aug 2011, 19:32 #12059

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Aug 2011, 19:26:01 b1te rakstīja:

07 Aug 2011, 18:48:29 Driver rakstīja:
dizelis man pat kaa lietotajam ir pretigs - atgazes vienkarshi pretigi smird, uzpildoties gandriz vienmer rokas ir jamazga, jo ir kaa nospermotas, ja laistas kreiso no kannam, tad gan auto salons,gan pasha drebes nes pec traktorista pa kilometru, plus vel regularas mozgajobkas ar nobraukto motoru problemam un remontiem.


es diezgan daudz norbraukāju ar dīzeļiem un īsti man nav skaidri tavi argumenti, pēc pārējas vecuma kliedziena izklausās. esmu lējis arī no kannām, bākā iekšā, un lai rokas nesmird vilku darba cimdus, sev uz drēbēm neko neleju, pēc troktorista nesmirdēju. tak što viss ir relatīvi.

toties kad ar pilnu bāku 70L var nobraukt ap 1200km tā ir cita lieta.

man ir pretigas atgazes no jebkura d auto, kas ilgaku laiku man atrodas iedarbinats blakus - saku klepot nav svarigi vai pasuds/e34 vai pat e60 ar vel itka dziviem kvepu filtriem.

kaa ari pietiek kada klienta dizeljauto detalju sava auto grabaznieka pavadat, lai mana mashina vel paris dienas prieksh manis smirdetu...

man vispar reti kuras smakas patik un uz vinjam nereagjeju, bet benzins (par laimi) man gan patiik

sev dizeli noteikti negribetu un nepirktu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
marihuans
07. Aug 2011, 20:13 #12060

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666


07 Aug 2011, 19:14:04 konussib rakstīja:
Nu, bet vienalga liekas, ka tas 4.4 būtu "Baudāmāks" par M57..




ja liekas,tad var sasisties

ne Tev 4.4,ne 3.0d man ir abi un kabrii V8 negribeetu tikai deelj taa,ka ir pisiens ar apskati,savaadaak butu licis to
gaazi uz kabra protams neliktu,tas tachu nav ikdienas auto.

-----------------
T: 203-65-203
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo