Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
rihardsv
24. Feb 2014, 11:06 #12041

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


24 Feb 2014, 10:57:19 Jur rakstīja:

23 Feb 2014, 22:02:01 Modjo rakstīja:
400 km ar 53 L Lpg ir normali jebkuram autinam, kurs normali ed 12,... Benzina uz 100 km.
V8 4.4 tie ir ap 19-20l/ 100km.


Tu tā ļoti nopietni atbildi uz jautājumu kurs uzdots kā matemātikas uzdevums ar vairākiem nezināmajiem

Bet šobrīd ļoti nopietni; ņemam piemēram šo http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/fnexl.html
un liekam virsū gāzes iekārtu ? Kas tas par dzinēju, cik liels balons un kur. Vai kāds ir redzējis uzgāzētus hibrīdus? Laoshi - kādas izredzes kļūt par santīmmīlētāju


Koijota galerijā ir sagāzēts auris hsd. Tāpēc domāju, ka šo ar var, bet būs ļooooti ilgi jabrauc, lai atmaksātos
Offline
Jur
24. Feb 2014, 11:11 #12042

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW


24 Feb 2014, 11:06:51 rihardsv rakstīja:

24 Feb 2014, 10:57:19 Jur rakstīja:

23 Feb 2014, 22:02:01 Modjo rakstīja:
400 km ar 53 L Lpg ir normali jebkuram autinam, kurs normali ed 12,... Benzina uz 100 km.
V8 4.4 tie ir ap 19-20l/ 100km.




Tu tā ļoti nopietni atbildi uz jautājumu kurs uzdots kā matemātikas uzdevums ar vairākiem nezināmajiem

Bet šobrīd ļoti nopietni; ņemam piemēram šo http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/fnexl.html
un liekam virsū gāzes iekārtu ? Kas tas par dzinēju, cik liels balons un kur. Vai kāds ir redzējis uzgāzētus hibrīdus? Laoshi - kādas izredzes kļūt par santīmmīlētāju


Koijota galerijā ir sagāzēts auris hsd. Tāpēc domāju, ka šo ar var, bet būs ļooooti ilgi jabrauc, lai atmaksātos


Tāpēc jau ir jautājums par dzinēju, vai 4gen lpg tur stutējas virsu. Ja der, tad nemaz tik daudz nebūs jābrauc.

[ Šo ziņu laboja Jur, 24 Feb 2014, 11:12:53 ]

Offline
St21
24. Feb 2014, 13:15 #12043

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″


23 Feb 2014, 21:55:27 Jur rakstīja:

23 Feb 2014, 20:25:06 dete rakstīja:
tīri intereses pēc tas ir normāli, ka ar 53 litriem gāzes var nobraukt 400 km ar pasmagu kāju 50:50 pilsēta un šoseja

Pat tuvu nav!


Ja ar kādu V8 4,4 tad tā apmēram būtu jābūt

Kāds varētu apstāstīt par Prius sagāzēšanu, kā tas motors draudzējas ar gāzi?
Offline
koijotss
24. Feb 2014, 13:38 #12044

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


24 Feb 2014, 11:11:39 Jur rakstīja:

24 Feb 2014, 11:06:51 rihardsv rakstīja:

24 Feb 2014, 10:57:19 Jur rakstīja:

23 Feb 2014, 22:02:01 Modjo rakstīja:
400 km ar 53 L Lpg ir normali jebkuram autinam, kurs normali ed 12,... Benzina uz 100 km.
V8 4.4 tie ir ap 19-20l/ 100km.




Tu tā ļoti nopietni atbildi uz jautājumu kurs uzdots kā matemātikas uzdevums ar vairākiem nezināmajiem

Bet šobrīd ļoti nopietni; ņemam piemēram šo http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/fnexl.html
un liekam virsū gāzes iekārtu ? Kas tas par dzinēju, cik liels balons un kur. Vai kāds ir redzējis uzgāzētus hibrīdus? Laoshi - kādas izredzes kļūt par santīmmīlētāju


Koijota galerijā ir sagāzēts auris hsd. Tāpēc domāju, ka šo ar var, bet būs ļooooti ilgi jabrauc, lai atmaksātos


Tāpēc jau ir jautājums par dzinēju, vai 4gen lpg tur stutējas virsu. Ja der, tad nemaz tik daudz nebūs jābrauc.


tāds prius gāzējas un ir tur viss normāli

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
briinums
24. Feb 2014, 14:59 #12045

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


23 Feb 2014, 20:25:06 dete rakstīja:
tīri intereses pēc tas ir normāli, ka ar 53 litriem gāzes var nobraukt 400 km ar pasmagu kāju 50:50 pilsēta un šoseja


man 2.0 turbo forester eed 60 litrus uz 400km + hvz cik benziins uzsilstot.. dzineejs nav izcils, sanaak 10eur uz 100km

par tankshtelleem runaajot, ekogaaze pagaidaam vieniigaa bez probleemaam. Vakar uzpildiijos "LPG" kas ir Viada teritorijā uz dārzciema ielas - vot tik sūdīgi auto sen nebija gājis, zem 3k rpm vislaik kko bremzeejaas, spļaudās, sajuuta itkaa brauktu uz kkaadiem duljkjiem.. varbut kkaada zvaigzhnju poziiciju sakritiiba, bet nu vairs tur nepildiishos

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
dete
24. Feb 2014, 15:32 #12046

Kopš: 12. Jan 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 252

Braucu ar: auto


24 Feb 2014, 14:59:17 briinums rakstīja:

23 Feb 2014, 20:25:06 dete rakstīja:
tīri intereses pēc tas ir normāli, ka ar 53 litriem gāzes var nobraukt 400 km ar pasmagu kāju 50:50 pilsēta un šoseja


man 2.0 turbo forester eed 60 litrus uz 400km + hvz cik benziins uzsilstot.. dzineejs nav izcils, sanaak 10eur uz 100km

par tankshtelleem runaajot, ekogaaze pagaidaam vieniigaa bez probleemaam. Vakar uzpildiijos "LPG" kas ir Viada teritorijā uz dārzciema ielas - vot tik sūdīgi auto sen nebija gājis, zem 3k rpm vislaik kko bremzeejaas, spļaudās, sajuuta itkaa brauktu uz kkaadiem duljkjiem.. varbut kkaada zvaigzhnju poziiciju sakritiiba, bet nu vairs tur nepildiishos


man ir 2.5 v6 galant 99g un jaa ar pasmagu kaaju 50:50 sanaak 400km un benja vinjam garso labi
Offline
Negantelis
24. Feb 2014, 15:42 #12047

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


23 Feb 2014, 20:38:09 Modjo rakstīja:
Kapec gan ne.

23 Feb 2014, 20:25:06 dete rakstīja:
tīri intereses pēc tas ir normāli, ka ar 53 litriem gāzes var nobraukt 400 km ar pasmagu kāju 50:50 pilsēta un šoseja




Man ar E46 330i 231Zs Automāts, nu gan nesanāk tik daudz nobraukt. Ja tikai pa pilsētu tad 15l ar asti tikai tā.
Offline
Kalnz
24. Feb 2014, 16:03 #12048

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Honda Civic Type-R 2006+ gads, gāzējas? 4.paaudze?
Offline
koijotss
24. Feb 2014, 16:25 #12049

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


24 Feb 2014, 16:03:38 Kalnz rakstīja:
Honda Civic Type-R 2006+ gads, gāzējas? 4.paaudze?

Gāzējas ,acord type-r ir gāzēti

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
nagla
25. Feb 2014, 12:46 #12050

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


22 Feb 2014, 10:50:42 Dzhanis rakstīja:

20 Feb 2014, 11:27:54 Kalnz rakstīja:

18 Feb 2014, 22:50:51 Eglitis rakstīja:

18 Feb 2014, 22:39:12 rihardsv rakstīja:

18 Feb 2014, 22:33:57 Eglitis rakstīja:
kā ir ekogāzē pildīties, viss čotka? nemāku gāzesuzpildes stacijas


eko gāze




es par gāzes kvalitāti utt domaaju


Viss tur tik vien pildos...


ekogazes pincishu aparats norija 10nieku. :kroko_asarinjas: :gandriz_2_ligas_pieciisi: lieki piebilst, ka dabut naudu atpakal ir lielaaka pistacija neka naudas vertiba. lukoils ftw.




Spied "Play", lai skatītos video!
labi ka daiktu nenokoda!

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja nagla, 25 Feb 2014, 12:48:14 ]

Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 13:23 #12051

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


24 Feb 2014, 16:03:38 Kalnz rakstīja:
Honda Civic Type-R 2006+ gads, gāzējas? 4.paaudze?

Civic Type-R:
piektā paaudze būtu tieši laikā ( http://www.balticlpg.lv/lv/pakalpojumi/jtg-new/ ), protams ies arī ar 4. paaudzi.

[ Šo ziņu laboja balticlpg, 25 Feb 2014, 13:24:11 ]

Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 13:26 #12052

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


22 Feb 2014, 10:08:43 Shkodists rakstīja:

21 Feb 2014, 15:38:24 balticlpg rakstīja:

20 Feb 2014, 10:58:13 Shkodists rakstīja:

18 Feb 2014, 16:50:15 balticlpg rakstīja:

18 Feb 2014, 15:22:57 Shkodists rakstīja:
Ir viens jautājums speciem, kas liek 5. un 6.paaudzes gāzes iekārtas. Ja pareizi saprotu, tad gāze šķidrā veidā tiek padota uz tām pašām benzīna sprauslām. Zinot, cik kvalitatīva ir gāze LV, cik liels ir risks sabojāt benzīna sprauslas? Ko par to saka šo sistēmu ražotāji? Un ko saka lietotāji, kas jau līdz šim ir sagāzēti?



6. paaudze izmanto tās pašas benzīna sprauslas. 5. paaudzei uzstādās atsevišķas gāzes sprauslas.

6. paaudze paredzēta tiešās iesmizināšanas tipa motoriem.
Gāzes filtri ir pietiekami augstas kvalitātes un tie nodrošina ļoti kvalitatīvu filtrāciju, kas pasargā benzīna sprauslas.

Lietojot benzīnu arī pastāv iespēja sprauslu bojājumiem.

6. paaudzes gāzes iekārtas filtri ļoti labi tiek galā ar mūsu tirgū pieejamo autogāzi.

Cik lielākais km ir norulējis kāds no jūsu klientiem ar VAG FSI motoru?

Patreiz 40 000 km, jo kā dīleri esam tikai kopš 08.2013. , bet Vācijā autiņi ar 6. paaudzi ir noskrējuši pāri pa 200 000 km. Sistēma ir pārbaudīta, Austrālijā HOLDEN 489 000 km 100% LPG ICOM JTG HP (6. paaudze)
ražotāja mājaslapa - http://www.icomitalia.it/nel-mondo/

var arī pārbaudīt to ka esam oficiālie pārstāvi Baltijas valstīs!
http://www.balticlpg.lv/lv/par-mums/

Un kādas ir icom prognozes par 6.paaudzes tirgu eiropā? Vai tiešām šo iekārtu izstrāde ir bijusi tik dārga, ka palielinot apjomus, cenu nav iespējams samazināt? Pie šādām cenām iekārtas atmaksāšanās brīdis ir gana ilgi jāgaida. Es nobraucu ap 20k km gadā. Ar icom iekārtu man jābrauc 2 gadi, lai tā atmaksātos. Ir, saprotams, vērts likt arī tik dārgu iekārtu, jo vidēji jau ar vienu auto tomēr kādus 4-5 gadus braucu, bet nu vienalga 3200 EUR šķiet kosmoss.


Cenas:
http://www.balticlpg.lv/lv/pakalpojumi/cenas/uz...-gazes-iekartas/

4 cil. 2990
Offline
didzinators
25. Feb 2014, 13:47 #12053

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


24 Feb 2014, 16:25:58 koijotss rakstīja:

24 Feb 2014, 16:03:38 Kalnz rakstīja:
Honda Civic Type-R 2006+ gads, gāzējas? 4.paaudze?

Gāzējas ,acord type-r ir gāzēti


Civic Type R ir pavisam cits motors salidzinot ar Accord Type R un nav nekādas līdzības.
Offline
didzinators
25. Feb 2014, 13:49 #12054

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

Icom varat nelikt, kamer nebūs izmaiņas likumdošanā par gāzes kvalitāti un attiecīgas sankcijas par to neievērošanu.
Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 13:50 #12055

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


25 Feb 2014, 13:49:32 didzinators rakstīja:
Icom varat nelikt, kamer nebūs izmaiņas likumdošanā par gāzes kvalitāti un attiecīgas sankcijas par to neievērošanu.

Interesants viedoklis, kāds tam sakars ar ICOM?
Offline
Shkodists
25. Feb 2014, 15:38 #12056

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


25 Feb 2014, 13:26:23 balticlpg rakstīja:

22 Feb 2014, 10:08:43 Shkodists rakstīja:

21 Feb 2014, 15:38:24 balticlpg rakstīja:

20 Feb 2014, 10:58:13 Shkodists rakstīja:

18 Feb 2014, 16:50:15 balticlpg rakstīja:

18 Feb 2014, 15:22:57 Shkodists rakstīja:
Ir viens jautājums speciem, kas liek 5. un 6.paaudzes gāzes iekārtas. Ja pareizi saprotu, tad gāze šķidrā veidā tiek padota uz tām pašām benzīna sprauslām. Zinot, cik kvalitatīva ir gāze LV, cik liels ir risks sabojāt benzīna sprauslas? Ko par to saka šo sistēmu ražotāji? Un ko saka lietotāji, kas jau līdz šim ir sagāzēti?



6. paaudze izmanto tās pašas benzīna sprauslas. 5. paaudzei uzstādās atsevišķas gāzes sprauslas.

6. paaudze paredzēta tiešās iesmizināšanas tipa motoriem.
Gāzes filtri ir pietiekami augstas kvalitātes un tie nodrošina ļoti kvalitatīvu filtrāciju, kas pasargā benzīna sprauslas.

Lietojot benzīnu arī pastāv iespēja sprauslu bojājumiem.

6. paaudzes gāzes iekārtas filtri ļoti labi tiek galā ar mūsu tirgū pieejamo autogāzi.

Cik lielākais km ir norulējis kāds no jūsu klientiem ar VAG FSI motoru?

Patreiz 40 000 km, jo kā dīleri esam tikai kopš 08.2013. , bet Vācijā autiņi ar 6. paaudzi ir noskrējuši pāri pa 200 000 km. Sistēma ir pārbaudīta, Austrālijā HOLDEN 489 000 km 100% LPG ICOM JTG HP (6. paaudze)
ražotāja mājaslapa - http://www.icomitalia.it/nel-mondo/

var arī pārbaudīt to ka esam oficiālie pārstāvi Baltijas valstīs!
http://www.balticlpg.lv/lv/par-mums/

Un kādas ir icom prognozes par 6.paaudzes tirgu eiropā? Vai tiešām šo iekārtu izstrāde ir bijusi tik dārga, ka palielinot apjomus, cenu nav iespējams samazināt? Pie šādām cenām iekārtas atmaksāšanās brīdis ir gana ilgi jāgaida. Es nobraucu ap 20k km gadā. Ar icom iekārtu man jābrauc 2 gadi, lai tā atmaksātos. Ir, saprotams, vērts likt arī tik dārgu iekārtu, jo vidēji jau ar vienu auto tomēr kādus 4-5 gadus braucu, bet nu vienalga 3200 EUR šķiet kosmoss.


Cenas:
http://www.balticlpg.lv/lv/pakalpojumi/cenas/uz...-gazes-iekartas/

4 cil. 2990

Interese ir par 6 cilindriem. Nu un 4 cilindriem arī jau nav liela starpība. Tad icom neprognozē, cik liela iespējamība, ka nākotnē iekāras cena samazināsies? Vecais rakstīja, ka tuvākajā nākotnē tas nenotiks, jo neesot liela konkurence.
Offline
didzinators
25. Feb 2014, 16:20 #12057

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


25 Feb 2014, 13:50:55 balticlpg rakstīja:

25 Feb 2014, 13:49:32 didzinators rakstīja:
Icom varat nelikt, kamer nebūs izmaiņas likumdošanā par gāzes kvalitāti un attiecīgas sankcijas par to neievērošanu.

Interesants viedoklis, kāds tam sakars ar ICOM?


Ne tikai ICOM arī citi, kas izmanto šķidro iesmidzināšanu lieto arī gāzes sūkni, ja gāzei nav pietiekoša kvalitāte, tad klāsies nost sūknis. Kādu garantiju var iedot uzstādītājs? Cik daudz gatavs maksāt lietotājs?
Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 16:30 #12058

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


25 Feb 2014, 16:20:48 didzinators rakstīja:

25 Feb 2014, 13:50:55 balticlpg rakstīja:

25 Feb 2014, 13:49:32 didzinators rakstīja:
Icom varat nelikt, kamer nebūs izmaiņas likumdošanā par gāzes kvalitāti un attiecīgas sankcijas par to neievērošanu.

Interesants viedoklis, kāds tam sakars ar ICOM?


Ne tikai ICOM arī citi, kas izmanto šķidro iesmidzināšanu lieto arī gāzes sūkni, ja gāzei nav pietiekoša kvalitāte, tad klāsies nost sūknis. Kādu garantiju var iedot uzstādītājs? Cik daudz gatavs maksāt lietotājs?

Iekārtai garantija 2 gadi vai 100 000 km, pēc garantijā - sūknis maksā 188.76 eur. Sūkņi jau ir diezgan modificēti lai tiem būtu pietiekams resurs.
vidēji Eiropā icom sūkņus maina ik pēc 7 gadiem - tā ir ražotāja statistika.
Arī Itālijā ir problēmas ar gāzes kvalitāti...

4. paaudzei arī ir pēc garantijas ieguldījumi - sprauslas, reduktori, Map sensori.
Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 16:32 #12059

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


25 Feb 2014, 16:24:10 adolfs rakstīja:
kas ar to ICOM DIESEL? :
ja 'nemaaki', ta ari atbildi, nevis kluse

ICOM DIESEL sistēmu piedāvā tikai DAF smagajiem
Offline
balticlpg
25. Feb 2014, 16:34 #12060

Kopš: 05. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 135

Braucu ar: VW PASSAT B6 2.0 TFSI powered with LPG by ICOM JTG HP


25 Feb 2014, 15:38:57 Shkodists rakstīja:

25 Feb 2014, 13:26:23 balticlpg rakstīja:

22 Feb 2014, 10:08:43 Shkodists rakstīja:

21 Feb 2014, 15:38:24 balticlpg rakstīja:

20 Feb 2014, 10:58:13 Shkodists rakstīja:

18 Feb 2014, 16:50:15 balticlpg rakstīja:

18 Feb 2014, 15:22:57 Shkodists rakstīja:
Ir viens jautājums speciem, kas liek 5. un 6.paaudzes gāzes iekārtas. Ja pareizi saprotu, tad gāze šķidrā veidā tiek padota uz tām pašām benzīna sprauslām. Zinot, cik kvalitatīva ir gāze LV, cik liels ir risks sabojāt benzīna sprauslas? Ko par to saka šo sistēmu ražotāji? Un ko saka lietotāji, kas jau līdz šim ir sagāzēti?



6. paaudze izmanto tās pašas benzīna sprauslas. 5. paaudzei uzstādās atsevišķas gāzes sprauslas.

6. paaudze paredzēta tiešās iesmizināšanas tipa motoriem.
Gāzes filtri ir pietiekami augstas kvalitātes un tie nodrošina ļoti kvalitatīvu filtrāciju, kas pasargā benzīna sprauslas.

Lietojot benzīnu arī pastāv iespēja sprauslu bojājumiem.

6. paaudzes gāzes iekārtas filtri ļoti labi tiek galā ar mūsu tirgū pieejamo autogāzi.

Cik lielākais km ir norulējis kāds no jūsu klientiem ar VAG FSI motoru?

Patreiz 40 000 km, jo kā dīleri esam tikai kopš 08.2013. , bet Vācijā autiņi ar 6. paaudzi ir noskrējuši pāri pa 200 000 km. Sistēma ir pārbaudīta, Austrālijā HOLDEN 489 000 km 100% LPG ICOM JTG HP (6. paaudze)
ražotāja mājaslapa - http://www.icomitalia.it/nel-mondo/

var arī pārbaudīt to ka esam oficiālie pārstāvi Baltijas valstīs!
http://www.balticlpg.lv/lv/par-mums/

Un kādas ir icom prognozes par 6.paaudzes tirgu eiropā? Vai tiešām šo iekārtu izstrāde ir bijusi tik dārga, ka palielinot apjomus, cenu nav iespējams samazināt? Pie šādām cenām iekārtas atmaksāšanās brīdis ir gana ilgi jāgaida. Es nobraucu ap 20k km gadā. Ar icom iekārtu man jābrauc 2 gadi, lai tā atmaksātos. Ir, saprotams, vērts likt arī tik dārgu iekārtu, jo vidēji jau ar vienu auto tomēr kādus 4-5 gadus braucu, bet nu vienalga 3200 EUR šķiet kosmoss.


Cenas:
http://www.balticlpg.lv/lv/pakalpojumi/cenas/uz...-gazes-iekartas/

4 cil. 2990

Interese ir par 6 cilindriem. Nu un 4 cilindriem arī jau nav liela starpība. Tad icom neprognozē, cik liela iespējamība, ka nākotnē iekāras cena samazināsies? Vecais rakstīja, ka tuvākajā nākotnē tas nenotiks, jo neesot liela konkurence.


Par cenu nav patreiz komentāru - ja ražotājs dos lētāk, tad būs lētāk, es esmu informējis ražotāju par to, ka šī tipa iekārtas ir salīdzinoši dārgas mūsu tirgū.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo