Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
-Edm-
04. Mar 2015, 18:58 #1201

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


04 Mar 2015, 18:38:31 Archuks rakstīja:
Protams, ka salīdzinājumā ar 3.0d vai 4.4i viņš nav nekāda raķete, bet viņš vismaz "iet", nevis stāv servisā ar 1xxx EUR rēķinu
3.0dīzelim jebkura gadījumā pat ja tas ir fl ir mazāk hp tākā viņam viennozīmīgi ir jāiet labāk
un es neteiktu ka trīslitru dīzelis ir psc sprāklis

-----------------
Offline
Mikuzz
04. Mar 2015, 19:22 #1202

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Mar 2015, 16:40:04 Sormis rakstīja:

Un ar ko visticamāk varētu saskarties nopērkot to 4.4 pieņemsim nobrauktu. Un kādas varētu būt izmaksas.?
Jo man šķiet ka tas 3.0 ir pa īsu tam kuzavam, nē?


Motors nopuņķojies no visām malām, ķēdes, vanosi, kārba nomocīta, tas populārākais.

Man pietika ar 3.0, vienmēr var vairāk, bet rīga-pierīga bija pavisam ok.
Offline
edzulis
04. Mar 2015, 20:34 #1203

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ko jūs te diršat... pēdējos 6 vai 7 gadus braucu ar M60 un M62. Mehāniski neviena kasjaka motoram. Kārba viena nokauta, zondes un viss kas cits nesaistīts ar motoru. 4.4 vismaz iet, bet 3.0i neiet vispār! Un kas tur vispār var būt dārgs tajā vecajā M62? Arī ar 4.6is ar motoru nekādu probl. Kartera ventilācija tik vienreiz aizsala lielā salā pēc maza brauciena. It kā būtu laiks tirgot to 4.6 raķeti, bet patīk tas auto ar visu to, ka dated patīk dinamika, skaņa, izskats, vadāmība. Ja vēlreiz būtu jāņem E53, tikai un vienīgi V8, vienīgi normālu jāsameklē.

Offline
Bagio
04. Mar 2015, 21:09 #1204

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Arī nesaprotu, ko te lej... Nekādas dižas problēmas pa 3 gadiem nav bijušas.. Tas, ka Marihuānam ir bijusi slikta pieredze nenozīmē, ka visi 4.4i pre FL ir nojāti un naudas kapsētas..
Offline
Sormis
04. Mar 2015, 21:15 #1205

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.


04 Mar 2015, 19:22:38 Mikuzz rakstīja:

04 Mar 2015, 16:40:04 Sormis rakstīja:

Un ar ko visticamāk varētu saskarties nopērkot to 4.4 pieņemsim nobrauktu. Un kādas varētu būt izmaksas.?
Jo man šķiet ka tas 3.0 ir pa īsu tam kuzavam, nē?


Motors nopuņķojies no visām malām, ķēdes, vanosi, kārba nomocīta, tas populārākais.

Man pietika ar 3.0, vienmēr var vairāk, bet rīga-pierīga bija pavisam ok.

Nu man nedēļā standarts ir Alūksne-Rīga, tāpēc jautāju vai nav tā ka ar nezinu kkādu 1.6 B5 pasātu uz štrāses.
Bet nu katrā ziņā, ar tiem abiem motoriem ir jaizbrauc lai saprastu čo pa čom.
Offline
smagratis
04. Mar 2015, 21:43 #1206

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 16:40:04 Sormis rakstīja:

04 Mar 2015, 16:01:29 Mikuzz rakstīja:
Tak viss ok ar tiem 3.0, vismaz galva nesāpt, nenobrauktu 4.4 Latvijā neatrast

Un ar ko visticamāk varētu saskarties nopērkot to 4.4 pieņemsim nobrauktu. Un kādas varētu būt izmaksas.?
Jo man šķiet ka tas 3.0 ir pa īsu tam kuzavam, nē?

Es pagāšgad ieķēru sev nojātu 4.6is, tikai tāpec ka bija vislētākais no esesā piejamajiem. Beigās sanāca nožēlot, ka nepiemetu 2k un nenopirku normālu. Detaļās izgāzu apmēram 2500 eur, labi ka pats māku skrūvēt, citādi summa būtu daudz lielāka, pārsvarā liku oem detaļas. Uztaisīju motoram kap remontu (gredzeni ,visas blīves, vanosi, galvu slīpēšana, ķēdes utt.), nomainīju sadales kārbu. Vēl tagad braukāju ar defektainu automātu, tā arī būs jāmaina, plus vēl visādi sīkumi. Galvenais nepirkt pašu lētāko un kārtīgi pārbaudīt pirms pirkšanas.
Offline
marihuans
04. Mar 2015, 22:01 #1207

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Nu 4.4 super auto,bija man kādus gadus 5 atpakaļ
vanosi,ķēde,tosola dzeses ģenerators,devēji,pneimo piekare,gaisa mērītājs,visādas blīves,kartera ventilācija utt.
Principā tikai mēnesi pabrauc un servisā un tā visu laiku piekare arī lūza labi,bet to noveļu uz braukšanas stilu un 22 collu ripuļiem



-----------------
T: 203-65-203
Offline
edzulis
04. Mar 2015, 22:02 #1208

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

kurš tad bija tas lētākais? Melnais tītais?
Offline
edzulis
04. Mar 2015, 22:06 #1209

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

piekare imo ļoti izturīga Man vienīgi kaut kas ieklabās līkumos. Izmeklēts 10x, neko nevar atrast. Ir aizdomas, ka reika.
Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:07 #1210

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:02:35 edzulis rakstīja:
kurš tad bija tas lētākais? Melnais tītais?

Tieši tā
Offline
sergis15
04. Mar 2015, 22:11 #1211

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


04 Mar 2015, 19:22:38 Mikuzz rakstīja:

04 Mar 2015, 16:40:04 Sormis rakstīja:

Un ar ko visticamāk varētu saskarties nopērkot to 4.4 pieņemsim nobrauktu. Un kādas varētu būt izmaksas.?
Jo man šķiet ka tas 3.0 ir pa īsu tam kuzavam, nē?


Motors nopuņķojies no visām malām, ķēdes, vanosi, kārba nomocīta, tas populārākais.

Man pietika ar 3.0, vienmēr var vairāk, bet rīga-pierīga bija pavisam ok.

protams, biju ar tādu pabraucis, likās plus mīnus ok.
pārkāpt uz mazāku jaudu vienmēr ir diskomforts, pieņemsim kā tagad, iekāpu 2.8 semerī, liekas gliemezis, bet kad ir sanācis pabraukt ar kādu 1.6, un cilvēki lepojās, ka iet un viss pizdāta, tad tas pats 2.8 liekas raķete.
to pietiek vai nē, parasti ieņem galvā no tā ko tantes saka un pats savā galvā iedomājas, man pašam vienmēr liekas, ka jaudas par maz, bet salīdzinot, ar ko brauc citi, tad nu jāpriecājas, kā iet tas pats 2.8 vai 3.0

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Montana
04. Mar 2015, 22:20 #1212

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


04 Mar 2015, 22:07:35 smagratis rakstīja:

04 Mar 2015, 22:02:35 edzulis rakstīja:
kurš tad bija tas lētākais? Melnais tītais?

Tieši tā

tu tak bm auto strādā, ne ?
Offline
Bullis
04. Mar 2015, 22:22 #1213

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2431

Braucu ar:

Tie tādi tīņu neizsapnotie sapņi, ikdienā tak pilnīgi pietiek tas 3 litru dīzelis, uz ceļa nav nevienam nekas jāpierāda.
Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:23 #1214

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:20:07 Montana rakstīja:

04 Mar 2015, 22:07:35 smagratis rakstīja:

04 Mar 2015, 22:02:35 edzulis rakstīja:
kurš tad bija tas lētākais? Melnais tītais?

Tieši tā

tu tak bm auto strādā, ne ?
Nu ja, tapēc jau pats visu saskrūvēju. Tikai nesprotu kā tādu sūdu varēju nopirkt. Bet nu tagad motors vismaz ir ok, atlikusi kārba.
Offline
Montana
04. Mar 2015, 22:25 #1215

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nedomāju ka daudz ko esi zaudējis nopērkot to lētāko un dzinējam uztaisot kapitalku. tas ir daudz labāk kā nopirkt dārgāko un tad tam izlien visi tie paši kasjaki un tad nu gan ir dirsā. tam melnajam cik atceros bija izstaipīta ķēde kautkādi hyundai spoguļi un zilas lampas salonā, nelikās ka kārbai pizdauskis

ps. 4.6 lielākā problēma vaitad nebija pārkaršana ?

[ Šo ziņu laboja Montana, 04 Mar 2015, 22:26:34 ]

Offline
Lauriits
04. Mar 2015, 22:32 #1216

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 205

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46

redz kaa saceelu veetru uudensglaazee ar savu jautaajumu, bet vismaz topiks atdziivojaas!
biju jautaajis atsauksmes par 3.0i un 4.4 tieshi uzticamiibas un uztureeshanas zinjaa ,ne jaudas vai ziimeeshanaas zinjaa! kas attiecas uz diizeljiem, tad nezinu vai vajadzeetu njemt diizeli prieksh 10-20k km gadaa, peec manaam domaam tas neatmaksaajas- vai vrb tomeer maldos?
Offline
edzulis
04. Mar 2015, 22:39 #1217

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.

3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 04 Mar 2015, 22:39:50 ]

Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:40 #1218

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:25:35 Montana rakstīja:
nedomāju ka daudz ko esi zaudējis nopērkot to lētāko un dzinējam uztaisot kapitalku. tas ir daudz labāk kā nopirkt dārgāko un tad tam izlien visi tie paši kasjaki un tad nu gan ir dirsā. tam melnajam cik atceros bija izstaipīta ķēde kautkādi hyundai spoguļi un zilas lampas salonā, nelikās ka kārbai pizdauskis

ps. 4.6 lielākā problēma vaitad nebija pārkaršana ?

Es arī no sākuma domāju, ka ķēde. Iepirku visu ķēdes komplektu . Izjaucu, skatos, vanosi kautkādi no rokas drāzti, tie arī bija lielākie grabētāji. Ķēde vispār izskatījās kautkad mainīta, arī sliedes bija ok. Kārbas defektus tik nākamajā dienā, kad braucu sāku just, ka noraustās ik pa brīdim. Bet nav jau tik traki pabraukt var. Kārba un reduktori vispār ir no 4.4, labi ka motors bija 4.6is. Un iespējam ka tas motors bijis kautkad pārkarsēts. Noņemot galvas vēl atklājās ka cilindri ir čauloti. Tātad tur bijis nopietns bloka defekts kautkad.

[ Šo ziņu laboja smagratis, 04 Mar 2015, 22:40:28 ]

Offline
hasans
04. Mar 2015, 22:42 #1219

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

+1 ka pie jaudas pierod un kas nu kuram skaitas iet/neiet
Ari emka pec kada laika "neiet"

[ Šo ziņu laboja hasans, 04 Mar 2015, 22:42:52 ]

Offline
smagratis
04. Mar 2015, 22:42 #1220

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


04 Mar 2015, 22:39:24 edzulis rakstīja:
es 4.4 un 4.6 liktu vienā maisā. Ja ir labs 4.6, droši var ņemt. Gāzi rij ~ 22L. 4.4 ēdīs nedaudz mazāk dēļ garākās kārbas.

3.0i vienkārši neiet. Tas ir tāpat kā nopirk 250cm pēc skata baiku un saprast, ka vajadzēja vismaz 600 Pie tam tas 3.0i tāpat dafiga rij. rēc, neiet un rij.

Man uz 4.6 stāv 4.4 kārba un gāzi rij apmēram 18L
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo