Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
Permalat | 29. Jul 2005, 14:29 |
#1201
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 12:46, pluginss rakstīja:
labi teikts.
biezhi vien ir taa.
Kaiminju Janka uztaisa shaadu variantu, pabraukaa, un peec tam paardot.
Nopeerk Peecis un nevar saprast, ka tas neiet un tas neiet. taapeec brauc uz Permalat diagnostiku.
Shajaa gadiijumaa ir skaidrs, ka Permalat vinjus prom, jo tas nav standarta risinaajums.
Vai taa??
Iesākumam mans monologs šeit.
Slinkums vēlreiz visu rakstīt
1. Nevar diagnosticēt (klasiskajā izpratnē) to, kam pašdiagnostika vispār nav paredzēta.
2. Ja auto ir likts tūneru firmā, vajadzības gadījumā ir dabūjama tehniskā informācija. Pat, ja tā ir ierobežotā apjomā, ir neliela cerība, ka nav muļķības sadarītas.
Ko mēs varam darīt motoram, kuram, piemēram, ir B25 virzuļgrupa, galva no 2.7, ieplūdes kolektors no 2.3, izpūtējs - taisna truba, gaisa mērītājs no Motronic, vadības kompis L-Jertonic, salikts ne ’pa metkām’, bloks ar nenormāklu nodilumu, eļļa nav mainīta 30K, tās atlicis kādi 2L...
Lūk, klasiski ’pārbūvēts’ motors (par konkrēto variantu neznu, lūdzu neuztvert tieši).
Mūsu meistariem ir jāstrādā, nevis jāpēta amatieru pakaļdarinājumi. Ja klients ir gatavs par izpēti maksāt - super, večiem tehnika interesē!!!
Nu ja. Nav runa pat par standartu, bet bieži par pilnīgi nepareiziem un nekorektiem risinājumiem. Bet, kad saka: tā nevar, šitas jāpārbūvē, tas jāmaina, pretestība ir nežēlīga. ’Nē, Jūs man sataisiet šo motoru, jo netā lasīju, ka Dienviāfrikā viens līdzīgi esot izdarījis, baigi labi ejot..’. | Offline | | |
Permalat | 29. Jul 2005, 14:32 |
#1202
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 14:25, kro rakstīja:
2005-07-28 23:02, kro rakstīja:
cik maksā šitie bleķa gabali?
41628119768 Ls 295.00
41358215287 Ls 175.00
41358215288 Ls 175.00
original, jāpasūta.
| Offline | | |
Permalat | 29. Jul 2005, 14:35 |
#1203
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 13:51, edzulis rakstīja:
Kādi motoru kodi ir jaunajiem motoriem? Piemēram 645ci? Nekur nav, pat BMW lapā...
Jā, ETK arī uzreiz acīs nelec. Jaunajos TIS varētu būt.. | Offline | | |
Permalat | 29. Jul 2005, 14:41 |
#1204
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 14:22, RM1 rakstīja:
2005-07-29 10:53, Permalat rakstīja:
Ja tas bundulītis ir netalu no temostata/gaisa mērītāja, vāciņš sarkanā krāsā, 15 kontakti - bez pašdiagnostikas (tur ir tikai +12V, ģeneratora izeja, holla sensors aizdedzes uzstādīšanai).
Ja bundulītis ir lielāks, ar skrūvējamu vāku, tuvāk drošinātāju kastei (M20 ar tukšgaitas elektrisko vārstu, ir katalizators/zonde), ar 20 kontaktiem, tad vismaz kļūdu nolasīšana ir paredzēta. Bet, mistiskas ’pārbūves’ gadījumā arī tā diži nelīdzēs
Man nav nekas "parbūvēts", viss chih pih no ruupniicas, vienkaarshi gribeeju, lai nomet oilservice un inspection, un veel paarbauda vai nav kaada kljuuda izmesta Pie jums var veikt motora mehaanisko dizgnozi, nu tipa vai varstus nevajag reguleet, vai ellas suknis pietiekami suuknee, vai ellas spiediens iz pietiekams, vai katalizators nav ciet utt. Paldies
<font size=1>[ This message was edited by: RM1 on 2005-07-29 14:23 ]</font>
1. ja ir Motrnic ar 20pin ligzdu, tad: kļūdu apskate ir iespējama, kakatlizatora dabību pārbaudīt var (CO satura pārbaude).
Jebkurā gadījumā - eļļas sūkni/spiedienu pārbaudīt var, vārstus regulēt var (bet, uzreiz brīdinu - var būt nepieciešama rokeru/vārsu maiņa, galvas/vadotņu, utt., blīve jebkurā gadījumā).
Protams, mūsu motoristi veic visas remonta darbības, kas paredzētas motora konstrukcijā un TIS.
Oilservice un inspection ’nometam’ auto, kuriem šīs apkopes operācijas ir veiktas. Var būt tehniskas problēmas, tad jāmaina/jāremontē KOM (panelis). | Offline | | |
SpOrcMeN | 29. Jul 2005, 14:44 |
#1205
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34002
Braucu ar: banderautomobili
| varu shodien paslavet Olegu un team shodien ljoti atri un operativi viss notika un ari delatja izradijas letaka pa visu kopa samaksaju letak neka Basse prasija par detalju.
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
RM1 | 29. Jul 2005, 14:44 |
#1206
|
| Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Skiadrs, paldies
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
SEMIGALL | 29. Jul 2005, 22:00 |
#1207
|
| Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
2005-07-29 14:26, Permalat rakstīja:
2005-07-29 13:44, SEMIGALL rakstīja:
Jautājums:
uzmet acis uz šiem un saki savu viedo domu
esi manījis te Latvijā šādus?
http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=2...;products_id=227
Varbūt ir, neesmu īpaši meklējis.
Standarta problēmas ar TA, LCM kļūdām, utt. Plus vēl labā rekomendācija nomainīt 5A (piemēram) drošinātāju pret 15A
Pēc tam: LCM remonts, nepieciešamības gadījumā - vadu nomaiņa.
Tā fuse nomaiņa uz 15A jau ir tas joks,var uzmest 40A un nokurināt vēl nepaspējis štrumentus somā salikt
tāpē arī jautāju,jo nezinu cik ir jūtīgs LCM
un pie tādām modificēšanām,jo uzmetot jaudīgāku fuse nozīmē lielāks iespējamais nom.spriegums
bet ar TA? Nav EU homologacijas tapēc var neiziet? | Offline | | |
Permalat | 29. Jul 2005, 22:51 |
#1208
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 14:44, SpOrcMeN rakstīja:
varu shodien paslavet Olegu un team shodien ljoti atri un operativi viss notika un ari delatja izradijas letaka pa visu kopa samaksaju letak neka Basse prasija par detalju.
Hmm, saki, ka nesanāca, kā gribējām?
Cenšamies! | Offline | | |
|
Permalat | 29. Jul 2005, 22:53 |
#1209
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-29 22:00, SEMIGALL rakstīja:
2005-07-29 14:26, Permalat rakstīja:
2005-07-29 13:44, SEMIGALL rakstīja:
Jautājums:
uzmet acis uz šiem un saki savu viedo domu
esi manījis te Latvijā šādus?
http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=2...;products_id=227
Varbūt ir, neesmu īpaši meklējis.
Standarta problēmas ar TA, LCM kļūdām, utt. Plus vēl labā rekomendācija nomainīt 5A (piemēram) drošinātāju pret 15A
Pēc tam: LCM remonts, nepieciešamības gadījumā - vadu nomaiņa.
Tā fuse nomaiņa uz 15A jau ir tas joks,var uzmest 40A un nokurināt vēl nepaspējis štrumentus somā salikt
tāpē arī jautāju,jo nezinu cik ir jūtīgs LCM
un pie tādām modificēšanām,jo uzmetot jaudīgāku fuse nozīmē lielāks iespējamais nom.spriegums
bet ar TA? Nav EU homologacijas tapēc var neiziet?
LCM var saprast to kā pārslodzi, un vispār iekšā neslēgt, jeb var nocepties izejas MOSFET (jaudas) tranzistori..
TA neavr iziet, jo ksenonam jābūt apmazagāšanas un augstuma (automātiskajai) regulēšanas sistēmai.. | Offline | | |
Dj | 30. Jul 2005, 00:51 |
#1210
|
| Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Mani nomoka kāds jautājums .
Dots: BMW 535 E39 1997 gada izlaidums ar oriģinālo kasetnieku maģi. Pārdevējs komplektā sola dot līdzi navigācijas LCD vienā korpusā ar kasetnieku.
Jautājums: Cik lieli ir šī bloka instalācijas izdevumi un vai šāda instalācija vispār ir iespējama? Vai darbosies OBC (patreiz, šķiet, OBC tam nav)?
Plus BMW vēl ir bojāts lodziņš ar "Oil inspection" kvadātiņiem - var redzēt ka kristāli izplūduši. Vai ir jāmaina viss priboru bloks vai tikai "Oil inspection" lodziņš? Un, lūdzu, aptuvenās izmaksas. Iepriekš pateicos.
-----------------
| Offline | | |
100 | 30. Jul 2005, 01:37 |
#1211
|
| Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
2005-07-29 10:30, Permalat rakstīja:
2005-07-29 00:18, 100 rakstīja:
Vai permaltaa var uztaisit dzineja diagnostiku ja dzinejam M20 325 ir chips un dzinejs parbuvets uz 2.7
Nu, par čipu gan Motronic 1.1 vai 1.0 gan nenosauksi
1. pašdiagnostika kā tāda šim motoram (ja nav 20pin diagnostikas ligzda) nav
2. ja motors pārbūvēts (nevis profesionālā tūneru firmā, bet pagrīdes apstākļos), situācija ir bēdīga.
Varu piedāvāt sekojošu shēmu: Ls 15.00/stundā, bez jebkjādas garantijas (diemžēl). Bet, principā, būtu jāvēršas ’tūninga’ darbnīcā, kur tas motors pārbūvēts...
Nu par parbuuvi iisti nezinu jo iegadats no Vacijas nesen, taa kaa nekads pagrides kantoris jau noteikti nav bijis, viss jau stradaa un notiek, tik gribeju parbaudit vai strada visa ar dzineju saistita elektronika ka vaig, piem. lambda zonde, gaisa meritaaji jo apgriezienus tukshgaitaa netur ka vaig iisti!
----------------- 100. | Offline | | |
Permalat | 30. Jul 2005, 09:19 |
#1212
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-30 01:37, 100 rakstīja:
2005-07-29 10:30, Permalat rakstīja:
2005-07-29 00:18, 100 rakstīja:
Vai permaltaa var uztaisit dzineja diagnostiku ja dzinejam M20 325 ir chips un dzinejs parbuvets uz 2.7
Nu, par čipu gan Motronic 1.1 vai 1.0 gan nenosauksi
1. pašdiagnostika kā tāda šim motoram (ja nav 20pin diagnostikas ligzda) nav
2. ja motors pārbūvēts (nevis profesionālā tūneru firmā, bet pagrīdes apstākļos), situācija ir bēdīga.
Varu piedāvāt sekojošu shēmu: Ls 15.00/stundā, bez jebkjādas garantijas (diemžēl). Bet, principā, būtu jāvēršas ’tūninga’ darbnīcā, kur tas motors pārbūvēts...
Nu par parbuuvi iisti nezinu jo iegadats no Vacijas nesen, taa kaa nekads pagrides kantoris jau noteikti nav bijis, viss jau stradaa un notiek, tik gribeju parbaudit vai strada visa ar dzineju saistita elektronika ka vaig, piem. lambda zonde, gaisa meritaaji jo apgriezienus tukshgaitaa netur ka vaig iisti!
NU, auto ’pārbūves’ ģeogrāfiskajai vietai nav tieša sakara ar ’pagrīdes’ efektu. Tūninga firmas manā izpratnē ir Alpina, Hamann, u.c. Pārējie ir kaktu varianti.
Ja ir platfāzu sadales vārpsta, nestabila tukšgaita ir normāla parādība.
Arī pēc ’čiptūninga’ motora raustīšanās ir normāla.. Diemžēl. www.permalat.lv ir raksts par tēmu. Šeit.
Remonta/diagnostikas nosacījumus jau minēju.. Tas ir viss, ko varam piedāvāt.. | Offline | | |
Permalat | 30. Jul 2005, 09:21 |
#1213
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-30 00:51, Dj rakstīja:
Mani nomoka kāds jautājums .
Dots: BMW 535 E39 1997 gada izlaidums ar oriģinālo kasetnieku maģi. Pārdevējs komplektā sola dot līdzi navigācijas LCD vienā korpusā ar kasetnieku.
Jautājums: Cik lieli ir šī bloka instalācijas izdevumi un vai šāda instalācija vispār ir iespējama? Vai darbosies OBC (patreiz, šķiet, OBC tam nav)?
Plus BMW vēl ir bojāts lodziņš ar "Oil inspection" kvadātiņiem - var redzēt ka kristāli izplūduši. Vai ir jāmaina viss priboru bloks vai tikai "Oil inspection" lodziņš? Un, lūdzu, aptuvenās izmaksas. Iepriekš pateicos.
Ar šo auto būtu jāatbrauc ciemos. Iepriekš piesakoties. Jo, jāredz precīza komplektācija.
Par bojāto indikatoru: tos ražotājs kā rezerves daļu nepiedāvā. Tā, ka, jebkurā gadījumā, jāmeklē ’donors’.. | Offline | | |
Dj | 30. Jul 2005, 11:52 |
#1214
|
| Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
|
2005-07-30 09:21, Permalat rakstīja:
Ar šo auto būtu jāatbrauc ciemos. Iepriekš piesakoties. Jo, jāredz precīza komplektācija.
Par bojāto indikatoru: tos ražotājs kā rezerves daļu nepiedāvā. Tā, ka, jebkurā gadījumā, jāmeklē ’donors’..
Ir tikai funktieris šo auto pirkt. Atdzīt uz servisu nezvai izdosies. Teiksim, ļaunākajā gadījumā, cik lielas var būt izmaksas? Un cik var maksāt visi pribori? Ar priboru nomaiņu arī (cik ir dzirdēts) iespējamas problēmas, it kā kaut kas jāpārkodējot?
Кто к нам с мечом придёт, тот в орало и получит
[ This message was edited by: Dj on 2005-07-30 11:52 ]
-----------------
| Offline | | |
Bullis | 30. Jul 2005, 12:26 |
#1215
|
| Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2437
Braucu ar:
| Ko permalats var pastāstīt par bmw dīzeļiem, tds, td kurš labāks, kurš mazāk plīst, cik saprotu šiem dzinējiem degkameras ir galvā? | Offline | | |
edzulis | 30. Jul 2005, 13:12 |
#1216
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Visi viņi ir norullēti 50.000km gadā Savādāk dīzeļu pērk tikai ne visai udri cilvēki | Offline | | |
|
ANDERS | 30. Jul 2005, 13:33 |
#1217
|
| Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 2237
Braucu ar: Brutal Money Waster
| Nevaru nomest oil service... WTF ??? E38 94 gada... | Offline | | |
Bullis | 30. Jul 2005, 14:39 |
#1218
|
| Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2437
Braucu ar:
|
2005-07-30 13:12, edzulis rakstīja:
Visi viņi ir norullēti 50.000km gadā Savādāk dīzeļu pērk tikai ne visai udri cilvēki
Jā bet es nobraucu ~ 3000 mēnesī zb jau pa benzīntankiem dzīvoties Dzirdēju, ka bmw tds sucks...
[ This message was edited by: Bullis on 2005-07-30 14:40 ] | Offline | | |
matrixxxx | 30. Jul 2005, 16:50 |
#1219
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
2005-07-29 14:20, Permalat rakstīja:
2005-07-29 12:31, matrixxxx rakstīja:
Cik vareetu maksaat galvenais bremzhju cilindrs E30 320i 84g.
Interesē jauns vai lietots? Lietota uz vietas nav, jauns noteikti jāpasūta..
Intereseeja jauns. | Offline | | |
Permalat | 30. Jul 2005, 21:06 |
#1220
|
| Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-07-30 13:33, ANDERS rakstīja:
Nevaru nomest oil service... WTF ??? E38 94 gada...
Tas pašam arī nav jādara. Jābrauc uz servisa centru ar atbilstošu aprīkujumu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|