Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
dust
17. Aug 2010, 11:49 #1201

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Kāds netirgojas ar blīvēm vai saucamajiem o-ringiem. Vajag 2us steidzami, pagaidām meklēšana bez sekmēm.

1. 15mm ārējais, 12mm iekšējais, 5mm biezas
2. 15mm ārējais, 10mm iekšējais, 3mm biezas.

pa 4-6 gab no katra veida.
Neizgatavo nekur tādas?
STEIDZAMI

-----------------

Offline
Rikardo333
17. Aug 2010, 11:58 #1202

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


17 Aug 2010, 11:49:43 Dust rakstīja:
Kāds netirgojas ar blīvēm vai saucamajiem o-ringiem. Vajag 2us steidzami, pagaidām meklēšana bez sekmēm.

1. 15mm ārējais, 12mm iekšējais, 5mm biezas
2. 15mm ārējais, 10mm iekšējais, 3mm biezas.

pa 4-6 gab no katra veida.
Neizgatavo nekur tādas?
STEIDZAMI

Tie jau vairs nebūs o-ringi,jo tiem ārējais diametrs veidojas no iekšējā diametra plus gumijas biezums.
Tas ko Tev vajag ir taisnstūra profils.Aizbrauc pie kolēģiem tie var tādas lietas uztaisīt.
Offline
RENIO
17. Aug 2010, 12:18 #1203

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


17 Aug 2010, 08:52:51 markelis rakstīja:

17 Aug 2010, 08:41:14 GirtzB rakstīja:

17 Aug 2010, 08:34:45 RENIO rakstīja:

16 Aug 2010, 08:55:45 RENIO rakstīja:
Ir sekojoša problēma:
Esmu konstatējis ka pēc pēdējā servisa apmeklējuma motoram (M43) ir aprautas augšējam vākam 3 vītnēs
Un tagad tajās vietās, kur nevar riktīgi piespiest/pieskrūvēt sāk suloties.

Kādi var būt varinati, lai sataisītu vītni, lai varētu pieskrūvēt?
Uztaisīt jaunu vītni, vai ir kādi citi varianti

Varbūt kāds

imho brauc uz servisu atpakaļ norādi uz šo problēmu un lai viņi paši to ricina...
variants pa lēto - iegriezt vau uzgriez jaunu vītni... mainās diametrs un attiecīg mainās skrūves/uzgriežņi.


vai arii ieinstalee helicoilu. paliks vecaas skruuves.

Esmu nezinītis , kas ir helicoils?
Offline
Rikardo333
17. Aug 2010, 12:20 #1204

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


17 Aug 2010, 12:18:48 RENIO rakstīja:

17 Aug 2010, 08:52:51 markelis rakstīja:

17 Aug 2010, 08:41:14 GirtzB rakstīja:

17 Aug 2010, 08:34:45 RENIO rakstīja:

16 Aug 2010, 08:55:45 RENIO rakstīja:
Ir sekojoša problēma:
Esmu konstatējis ka pēc pēdējā servisa apmeklējuma motoram (M43) ir aprautas augšējam vākam 3 vītnēs
Un tagad tajās vietās, kur nevar riktīgi piespiest/pieskrūvēt sāk suloties.

Kādi var būt varinati, lai sataisītu vītni, lai varētu pieskrūvēt?
Uztaisīt jaunu vītni, vai ir kādi citi varianti

Varbūt kāds

imho brauc uz servisu atpakaļ norādi uz šo problēmu un lai viņi paši to ricina...
variants pa lēto - iegriezt vau uzgriez jaunu vītni... mainās diametrs un attiecīg mainās skrūves/uzgriežņi.


vai arii ieinstalee helicoilu. paliks vecaas skruuves.

Esmu nezinītis , kas ir helicoils?

http://www.emhart.com/products/helicoil.asp
Offline
Driver
17. Aug 2010, 12:36 #1205

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja tas vitnes ir motora priekshaa, tad tur ir vienkarsh risinajums, bez jebkadam urbshanam, utt.
Tikai jautajums vai parejas vitnes nav sapistas un ko un kaa vinji darija motora, ja jau lida zem vaka varbut ir ar steigu janjem nost vaks un jamekle citi vel lielaki sudi...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Sviests
17. Aug 2010, 13:05 #1206

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku

interesē kādus stiprinājumus radiatoram man vajag, ja man ir e36 radiators ar izplešanās trauku radiatorā (e30 kuzavā)? Varbūt pie reizes kāds var arī tādus piedāvāt, BM auto neesot un ja pasūtītu, tad atnāktu tikai tad kad vairs nebūšu LV

[ Šo ziņu laboja Sviestish, 17 Aug 2010, 13:07:00 ]

Offline
RENIO
17. Aug 2010, 13:08 #1207

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


17 Aug 2010, 12:36:40 Driver rakstīja:
Ja tas vitnes ir motora priekshaa, tad tur ir vienkarsh risinajums, bez jebkadam urbshanam, utt.
Tikai jautajums vai parejas vitnes nav sapistas un ko un kaa vinji darija motora, ja jau lida zem vaka varbut ir ar steigu janjem nost vaks un jamekle citi vel lielaki sudi...

Iekšā nevajadzētu nekam būt,,,vienkārši mainīja blīves.
Bļin šitādiem meistariem vienkārši rokas noraut
Tā ir ka pašam laika nebija un iedod nosacīti zināmā servisā,
Sapistas ir 3 skrūvju vītnes motora priekšā, pārējās ir ok.
Offline
kashelfritz
17. Aug 2010, 14:29 #1208

Kopš: 09. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: e36 325

bmw e36 reikas visiem modeļiem, motoriem ir vienādas? konkrēti interesē vai kupejai 325 der sedana 316 reika???
HELP uz PM, ja kāds zin!


PALDIES!

[ Šo ziņu laboja kashelfritz, 17 Aug 2010, 14:29:46 ]

Offline
runiigais
17. Aug 2010, 14:33 #1209

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


17 Aug 2010, 14:29:27 kashelfritz rakstīja:
bmw e36 reikas visiem modeļiem, motoriem ir vienādas? konkrēti interesē vai kupejai 325 der sedana 316 reika???
HELP uz PM, ja kāds zin!


PALDIES!

der
Offline
Rikardo333
17. Aug 2010, 15:08 #1210

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?
Offline
Kalnz
17. Aug 2010, 15:14 #1211

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


17 Aug 2010, 10:34:07 chawijs rakstīja:
es isti neatceros bet kadi 7-8 litri varetu but!
ja jau pats taisies mainiit.. tad jau seko lidz schupam un miers!


6.8 litri - tikko nomainīta
Offline
Juanito
17. Aug 2010, 15:44 #1212

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: benzīnu


16 Aug 2010, 17:09:28 Srakans rakstīja:

16 Aug 2010, 16:45:49 Juanito rakstīja:

12 Aug 2010, 13:02:29 Juanito rakstīja:
[IMG]bremžu kluči nodiluši[/IMG]

vai shitam (dzeltens apliitis ar raustiitaam sviitrinjaam aarpusee) var buut kaads cits iemesls kaa indikatora nodilums pie prieksheejaa kreisaa vai aizmugureejaa labaa bremzhu klucha?
Shito var nodzeest saviem speekiem (tipa kaa oil reset), vai vajag pieslegties pie kompja?
1999 g 523 touring. mazais OBD.

Spechuki sarosaas!

2.jautaajums vai var nonjemt E39 mazaa OBD pagrieziena ruchku nenonjemot stuuri?

Jā, tas ir bremžu klučiem. Ja nav kluču vaina, tad dačiks vai nekontakts kkur. Negribu samelot, bet būtu jāpazūd tiklīdz viss gerai

1.nekontaktu var paarbaudiit vnk savienojot kluchu datchikos shtekerii vadus?

2.pagriezienu raditaju var izjaukt neiznjemt to no kolonkas? vai visu sledzi var dabuut laukaa nenonjemot stuuri?
Offline
Modrs
17. Aug 2010, 15:49 #1213

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


17 Aug 2010, 15:08:39 Rikardo333 rakstīja:
Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?



pie islegta var pagriest, pie ieslēgta gan nevajadzētu, ja vienīgi tukšgaitā ar kkādu sprunguli apstādināt
Offline
Peecis
17. Aug 2010, 16:44 #1214

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


17 Aug 2010, 15:49:02 Modricimus rakstīja:

17 Aug 2010, 15:08:39 Rikardo333 rakstīja:
Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?




pie islegta var pagriest, pie ieslēgta gan nevajadzētu, ja vienīgi tukšgaitā ar kkādu sprunguli apstādināt

Karstam dzinējam arī tukšgaitā būs ļoti grūti apstādināt, ja mufta ir darba kārtībā.
Offline
nikoo
17. Aug 2010, 18:12 #1215

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: divi ar pusi

http://www.abw.by/photos/number/21929.jpg?nocac...004&type=img

Kā precīzi saucas tas brīnums, kas atbalsta amortiņu?
Offline
Srakans
17. Aug 2010, 18:19 #1216

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tā arī sauc. Amortizatora atbalsts
Offline
mcme
17. Aug 2010, 19:36 #1217

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

sveiki, kads var man pastāstīt kā pāršūt salonu
Offline
Piparss
17. Aug 2010, 20:28 #1218

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5

cik apmēram maksātu vanoss uz M52B28 ?

[ Šo ziņu laboja Piparss, 17 Aug 2010, 20:28:53 ]

Offline
helkama
17. Aug 2010, 21:13 #1219

Kopš: 14. Feb 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 867

Braucu ar: Astra-G

Ir probelema nevar iejiet Facabook,un nau piejies pie jaunas paroles epast mistiska veida pazuda ,ko lai tagad iesak ka lai atjauno paroli ?

[ Šo ziņu laboja helkama, 17 Aug 2010, 21:14:19 ]

Offline
crime
17. Aug 2010, 22:09 #1220

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


17 Aug 2010, 15:44:20 Juanito rakstīja:

16 Aug 2010, 17:09:28 Srakans rakstīja:

16 Aug 2010, 16:45:49 Juanito rakstīja:

12 Aug 2010, 13:02:29 Juanito rakstīja:
[IMG]bremžu kluči nodiluši[/IMG]

vai shitam (dzeltens apliitis ar raustiitaam sviitrinjaam aarpusee) var buut kaads cits iemesls kaa indikatora nodilums pie prieksheejaa kreisaa vai aizmugureejaa labaa bremzhu klucha?
Shito var nodzeest saviem speekiem (tipa kaa oil reset), vai vajag pieslegties pie kompja?
1999 g 523 touring. mazais OBD.

Spechuki sarosaas!

2.jautaajums vai var nonjemt E39 mazaa OBD pagrieziena ruchku nenonjemot stuuri?

Jā, tas ir bremžu klučiem. Ja nav kluču vaina, tad dačiks vai nekontakts kkur. Negribu samelot, bet būtu jāpazūd tiklīdz viss gerai

1.nekontaktu var paarbaudiit vnk savienojot kluchu datchikos shtekerii vadus?

2.pagriezienu raditaju var izjaukt neiznjemt to no kolonkas? vai visu sledzi var dabuut laukaa nenonjemot stuuri?


stuure jaanjem nost, e38 tochna jaanjem nost, e39 arii buus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo