Autors | Ziņojums |
dust | 17. Aug 2010, 11:49 |
#1201
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Kāds netirgojas ar blīvēm vai saucamajiem o-ringiem. Vajag 2us steidzami, pagaidām meklēšana bez sekmēm.
1. 15mm ārējais, 12mm iekšējais, 5mm biezas
2. 15mm ārējais, 10mm iekšējais, 3mm biezas.
pa 4-6 gab no katra veida.
Neizgatavo nekur tādas?
STEIDZAMI
-----------------
|
Offline | |
|
Rikardo333 | 17. Aug 2010, 11:58 |
#1202
|
|
Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
17 Aug 2010, 11:49:43 Dust rakstīja:
Kāds netirgojas ar blīvēm vai saucamajiem o-ringiem. Vajag 2us steidzami, pagaidām meklēšana bez sekmēm.
1. 15mm ārējais, 12mm iekšējais, 5mm biezas
2. 15mm ārējais, 10mm iekšējais, 3mm biezas.
pa 4-6 gab no katra veida.
Neizgatavo nekur tādas?
STEIDZAMI
Tie jau vairs nebūs o-ringi,jo tiem ārējais diametrs veidojas no iekšējā diametra plus gumijas biezums.
Tas ko Tev vajag ir taisnstūra profils.Aizbrauc pie kolēģiem tie var tādas lietas uztaisīt. |
Offline | |
|
RENIO | 17. Aug 2010, 12:18 |
#1203
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
17 Aug 2010, 08:52:51 markelis rakstīja:
17 Aug 2010, 08:41:14 GirtzB rakstīja:
17 Aug 2010, 08:34:45 RENIO rakstīja:
16 Aug 2010, 08:55:45 RENIO rakstīja:
Ir sekojoša problēma:
Esmu konstatējis ka pēc pēdējā servisa apmeklējuma motoram (M43) ir aprautas augšējam vākam 3 vītnēs
Un tagad tajās vietās, kur nevar riktīgi piespiest/pieskrūvēt sāk suloties.
Kādi var būt varinati, lai sataisītu vītni, lai varētu pieskrūvēt?
Uztaisīt jaunu vītni, vai ir kādi citi varianti
Varbūt kāds
imho brauc uz servisu atpakaļ norādi uz šo problēmu un lai viņi paši to ricina...
variants pa lēto - iegriezt vau uzgriez jaunu vītni... mainās diametrs un attiecīg mainās skrūves/uzgriežņi.
vai arii ieinstalee helicoilu. paliks vecaas skruuves.
Esmu nezinītis , kas ir helicoils? |
Offline | |
|
Rikardo333 | 17. Aug 2010, 12:20 |
#1204
|
|
Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
17 Aug 2010, 12:18:48 RENIO rakstīja:
17 Aug 2010, 08:52:51 markelis rakstīja:
17 Aug 2010, 08:41:14 GirtzB rakstīja:
17 Aug 2010, 08:34:45 RENIO rakstīja:
16 Aug 2010, 08:55:45 RENIO rakstīja:
Ir sekojoša problēma:
Esmu konstatējis ka pēc pēdējā servisa apmeklējuma motoram (M43) ir aprautas augšējam vākam 3 vītnēs
Un tagad tajās vietās, kur nevar riktīgi piespiest/pieskrūvēt sāk suloties.
Kādi var būt varinati, lai sataisītu vītni, lai varētu pieskrūvēt?
Uztaisīt jaunu vītni, vai ir kādi citi varianti
Varbūt kāds
imho brauc uz servisu atpakaļ norādi uz šo problēmu un lai viņi paši to ricina...
variants pa lēto - iegriezt vau uzgriez jaunu vītni... mainās diametrs un attiecīg mainās skrūves/uzgriežņi.
vai arii ieinstalee helicoilu. paliks vecaas skruuves.
Esmu nezinītis , kas ir helicoils?
http://www.emhart.com/products/helicoil.asp |
Offline | |
|
Driver | 17. Aug 2010, 12:36 |
#1205
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ja tas vitnes ir motora priekshaa, tad tur ir vienkarsh risinajums, bez jebkadam urbshanam, utt.
Tikai jautajums vai parejas vitnes nav sapistas un ko un kaa vinji darija motora, ja jau lida zem vaka varbut ir ar steigu janjem nost vaks un jamekle citi vel lielaki sudi...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Sviests | 17. Aug 2010, 13:05 |
#1206
|
|
Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
| interesē kādus stiprinājumus radiatoram man vajag, ja man ir e36 radiators ar izplešanās trauku radiatorā (e30 kuzavā)? Varbūt pie reizes kāds var arī tādus piedāvāt, BM auto neesot un ja pasūtītu, tad atnāktu tikai tad kad vairs nebūšu LV [ Šo ziņu laboja Sviestish, 17 Aug 2010, 13:07:00 ] |
Offline | |
|
RENIO | 17. Aug 2010, 13:08 |
#1207
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
17 Aug 2010, 12:36:40 Driver rakstīja:
Ja tas vitnes ir motora priekshaa, tad tur ir vienkarsh risinajums, bez jebkadam urbshanam, utt.
Tikai jautajums vai parejas vitnes nav sapistas un ko un kaa vinji darija motora, ja jau lida zem vaka varbut ir ar steigu janjem nost vaks un jamekle citi vel lielaki sudi...
Iekšā nevajadzētu nekam būt,,,vienkārši mainīja blīves.
Bļin šitādiem meistariem vienkārši rokas noraut
Tā ir ka pašam laika nebija un iedod nosacīti zināmā servisā,
Sapistas ir 3 skrūvju vītnes motora priekšā, pārējās ir ok. |
Offline | |
|
kashelfritz | 17. Aug 2010, 14:29 |
#1208
|
|
Kopš: 09. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: e36 325
| bmw e36 reikas visiem modeļiem, motoriem ir vienādas? konkrēti interesē vai kupejai 325 der sedana 316 reika???
HELP uz PM, ja kāds zin!
PALDIES![ Šo ziņu laboja kashelfritz, 17 Aug 2010, 14:29:46 ] |
Offline | |
|
|
runiigais | 17. Aug 2010, 14:33 |
#1209
|
|
Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
|
17 Aug 2010, 14:29:27 kashelfritz rakstīja:
bmw e36 reikas visiem modeļiem, motoriem ir vienādas? konkrēti interesē vai kupejai 325 der sedana 316 reika???
HELP uz PM, ja kāds zin!
PALDIES!
der |
Offline | |
|
Rikardo333 | 17. Aug 2010, 15:08 |
#1210
|
|
Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
| Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?
|
Offline | |
|
Kalnz | 17. Aug 2010, 15:14 |
#1211
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
17 Aug 2010, 10:34:07 chawijs rakstīja:
es isti neatceros bet kadi 7-8 litri varetu but!
ja jau pats taisies mainiit.. tad jau seko lidz schupam un miers!
6.8 litri - tikko nomainīta |
Offline | |
|
Juanito | 17. Aug 2010, 15:44 |
#1212
|
|
Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
|
16 Aug 2010, 17:09:28 Srakans rakstīja:
16 Aug 2010, 16:45:49 Juanito rakstīja:
12 Aug 2010, 13:02:29 Juanito rakstīja:
[IMG]bremžu kluči nodiluši[/IMG]
vai shitam (dzeltens apliitis ar raustiitaam sviitrinjaam aarpusee) var buut kaads cits iemesls kaa indikatora nodilums pie prieksheejaa kreisaa vai aizmugureejaa labaa bremzhu klucha?
Shito var nodzeest saviem speekiem (tipa kaa oil reset), vai vajag pieslegties pie kompja?
1999 g 523 touring. mazais OBD.
Spechuki sarosaas!
2.jautaajums vai var nonjemt E39 mazaa OBD pagrieziena ruchku nenonjemot stuuri?
Jā, tas ir bremžu klučiem. Ja nav kluču vaina, tad dačiks vai nekontakts kkur. Negribu samelot, bet būtu jāpazūd tiklīdz viss gerai
1.nekontaktu var paarbaudiit vnk savienojot kluchu datchikos shtekerii vadus?
2.pagriezienu raditaju var izjaukt neiznjemt to no kolonkas? vai visu sledzi var dabuut laukaa nenonjemot stuuri? |
Offline | |
|
Modrs | 17. Aug 2010, 15:49 |
#1213
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
17 Aug 2010, 15:08:39 Rikardo333 rakstīja:
Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?
pie islegta var pagriest, pie ieslēgta gan nevajadzētu, ja vienīgi tukšgaitā ar kkādu sprunguli apstādināt |
Offline | |
|
Peecis | 17. Aug 2010, 16:44 |
#1214
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
17 Aug 2010, 15:49:02 Modricimus rakstīja:
17 Aug 2010, 15:08:39 Rikardo333 rakstīja:
Vai radiatora termomuftu pie izslēgta dzinēja var pagriezt ar roku,pie nosacījuma ja dzinējs ir kārtīgi uzsilis?Vai arī pie ieslēgta dzinēja var to apstādināt?
pie islegta var pagriest, pie ieslēgta gan nevajadzētu, ja vienīgi tukšgaitā ar kkādu sprunguli apstādināt
Karstam dzinējam arī tukšgaitā būs ļoti grūti apstādināt, ja mufta ir darba kārtībā. |
Offline | |
|
nikoo | 17. Aug 2010, 18:12 |
#1215
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar: divi ar pusi
| http://www.abw.by/photos/number/21929.jpg?nocac...004&type=img
Kā precīzi saucas tas brīnums, kas atbalsta amortiņu? |
Offline | |
|
Srakans | 17. Aug 2010, 18:19 |
#1216
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Tā arī sauc. Amortizatora atbalsts |
Offline | |
|
|
mcme | 17. Aug 2010, 19:36 |
#1217
|
|
Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| sveiki, kads var man pastāstīt kā pāršūt salonu |
Offline | |
|
Piparss | 17. Aug 2010, 20:28 |
#1218
|
|
Kopš: 29. Aug 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: VOLVO D5
| cik apmēram maksātu vanoss uz M52B28 ? [ Šo ziņu laboja Piparss, 17 Aug 2010, 20:28:53 ] |
Offline | |
|
helkama | 17. Aug 2010, 21:13 |
#1219
|
|
Kopš: 14. Feb 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 867
Braucu ar: Astra-G
| Ir probelema nevar iejiet Facabook,un nau piejies pie jaunas paroles epast mistiska veida pazuda ,ko lai tagad iesak ka lai atjauno paroli ? [ Šo ziņu laboja helkama, 17 Aug 2010, 21:14:19 ] |
Offline | |
|
crime | 17. Aug 2010, 22:09 |
#1220
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
17 Aug 2010, 15:44:20 Juanito rakstīja:
16 Aug 2010, 17:09:28 Srakans rakstīja:
16 Aug 2010, 16:45:49 Juanito rakstīja:
12 Aug 2010, 13:02:29 Juanito rakstīja:
[IMG]bremžu kluči nodiluši[/IMG]
vai shitam (dzeltens apliitis ar raustiitaam sviitrinjaam aarpusee) var buut kaads cits iemesls kaa indikatora nodilums pie prieksheejaa kreisaa vai aizmugureejaa labaa bremzhu klucha?
Shito var nodzeest saviem speekiem (tipa kaa oil reset), vai vajag pieslegties pie kompja?
1999 g 523 touring. mazais OBD.
Spechuki sarosaas!
2.jautaajums vai var nonjemt E39 mazaa OBD pagrieziena ruchku nenonjemot stuuri?
Jā, tas ir bremžu klučiem. Ja nav kluču vaina, tad dačiks vai nekontakts kkur. Negribu samelot, bet būtu jāpazūd tiklīdz viss gerai
1.nekontaktu var paarbaudiit vnk savienojot kluchu datchikos shtekerii vadus?
2.pagriezienu raditaju var izjaukt neiznjemt to no kolonkas? vai visu sledzi var dabuut laukaa nenonjemot stuuri?
stuure jaanjem nost, e38 tochna jaanjem nost, e39 arii buus |
Offline | |
|