Online
Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
MarC | 09. Sep 2011, 12:26 |
#1201
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:29:04 ] | Offline | | |
JZ | 09. Sep 2011, 12:28 |
#1202
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...
Video
Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).
Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.
tagad esot aizliegums uzpildīties tajā lidlaukā, var būt tur problēma, vienk dzinēji neattīstija pietiekami jaudas nepieciešamā ātruma sasniegšanai | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:29 |
#1203
|
| Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO. | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:30 |
#1204
|
| Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| JZ: teorētiski jā, bet pēc statistikas nekvalitatīvas degvielas dēļ vasaras apstākļos nezinu laikam nevienu gadījumu, kad tā ir noticis. Bet nu protams, vienmēr ir pirmais. | Offline | | |
Ivo__ | 09. Sep 2011, 12:31 |
#1205
|
| Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
|
09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris
3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off.[ Šo ziņu laboja Ivo__, 09 Sep 2011, 12:32:31 ] | Offline | | |
Didzis | 09. Sep 2011, 12:31 |
#1206
|
| Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Nav tā, ka krievijā pilotiem vienkārši ir bail par savu darbu un tāpēc, lai izvairītos no piemēram ar bremzējošu 50kmh virzītu lidmašīnu nonest antenu un nedaudz sabojāt lidmašīnu, izvēlas riskēt un tomēr pacelt gaisā kaut izredzes ir stipri mazas ... ?
tik tā, pārdomas
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 12:34 |
#1207
|
| Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Sep 2011, 12:31:14 Ivo__ rakstīja:
09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:
09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.
ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.
man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris
3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off,ātrums nav mazāks,attālums tāpat.
viņiem bija 2850 m. Par neatlaistu roceni kabīnē būtu jābūt mega brīdinājumam un diezvai viņi vispār sasniegtu tādu ātrumu utt utt. "Rocene" domāju nebija noauta. Gan jau arī ka izripoja uz skrejceļa un deva virsū uzreiz, tur roceni nerauj. Beigu beigās paliek dzinēju performance manuprāt tikai. | Offline | | |
MarC | 09. Sep 2011, 12:43 |
#1208
|
| Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| nupat bija gadījums Rīgas lidostā kur pilots nezināja vai ir izlaista šasija, jo nenostrādāja signālierīces. Tad kāpēc nevarētu būt, ka signāls par neatlaisto , vai daļēji atlaisto roceni netiek saņemts
protams, ka degvielas kvalitāte šobrīd ir visticamākais iemesls. bet, vai tad mērierīces neuzrāda , ka nav sasniegta vajadzīgā jauda vai apgriezieni vai dajebkas, lai varētu paceltu lidmašīnu?
es saprotu ka vienīgais parametrs ir ātrums, kurš netika sasniegts,tad kur bija problēma laikus nobremzēt vai ieraut pļavā :skatīt_avatara_bildi:[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:55:34 ] | Offline | | |
|
briinums | 09. Sep 2011, 12:45 |
#1209
|
| Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
Sandis_UR | 09. Sep 2011, 13:37 |
#1210
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Varbūt flapi nebija izlaisti??? Cik atceros vesture jau ir bijushi taadi gadiijumi? Vai arī tikai daļē'ji, līdz ar to būtiski mainās pacelšanās ātrums. | Offline | | |
briinums | 09. Sep 2011, 13:43 |
#1211
|
| Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| mosh nesareekjinaaja svaru kaa uz hokejistiem pienaakas un pieleeja zupu liidz max TO svara limitam.. es tikai akli minu, kaa visi
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
VV | 09. Sep 2011, 14:01 |
#1212
|
| Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Reālākā versija pagaidām izskatās par pārāk uz priekšu vērstu centrējumu. Par RTO - tieši centrējumam nekādi brīdinājumi lidmašīnas sistēmā nav un to, ka kkas nav (forward cog gadījumā) viņi ļoti iespējams pamanīja tikai pēc V1 , kad mēģināja pacelties. Līdz ar to RTO izslēgts.
edit : - aizņemtas ~1/3 no sēdvietām, visi sasēžas kā pagadās (priekšgalā) un ja vēl ņem, ka tā ir krievija un privātā VIP kompānija, kas izdabās klienta katrai vēlmei un nepievērš tam visam uzmanību...skumji[ Šo ziņu laboja VV, 09 Sep 2011, 14:06:28 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | 09. Sep 2011, 14:12 |
#1213
|
| Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
09 Sep 2011, 14:01:53 VV rakstīja:
09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Reālākā versija pagaidām izskatās par pārāk uz priekšu vērstu centrējumu. Par RTO - tieši centrējumam nekādi brīdinājumi lidmašīnas sistēmā nav un to, ka kkas nav (forward cog gadījumā) viņi ļoti iespējams pamanīja tikai pēc V1 , kad mēģināja pacelties. Līdz ar to RTO izslēgts.
Nu var jau būt. Bet viņi ieskrējās 2850m (!) Tur ar visu priekšējo CoG vajadzēja varēt pacelties, lai gan, jā - iespējams, ka stab trim tik un tā bija neatbilstošs.
| Offline | | |
Xex | 09. Sep 2011, 14:18 |
#1214
|
| Kopš: 06. Sep 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2830
Braucu ar:
| K-kur tika mineets ka tur deelj taa politikju samia esot diezgan piebaazta taa lidosta un vinjiem esot vajadzeejis celties pa k-kaadu rezerves skrejcelju | Offline | | |
edmundo | 09. Sep 2011, 14:20 |
#1215
|
| Kopš: 17. May 2004
Ziņojumi: 584
Braucu ar: Forester XT
|
09 Sep 2011, 14:01:53 VV rakstīja:
edit : - aizņemtas ~1/3 no sēdvietām, visi sasēžas kā pagadās (priekšgalā) un ja vēl ņem, ka tā ir krievija un privātā VIP kompānija, kas izdabās klienta katrai vēlmei un nepievērš tam visam uzmanību...skumji
Nebūs īsti pareizi, tur bija "single VIP cabin" ar 73 vietām. 37 pasažieri + 3 DHC kabīnē, kuri varēja aizņemt randomā vietas. Tas ir vairāk kā puse.
Runājot par tehnisko pusi saka, ka tur esot veikts c-check pirms 2 mēnešiem. Protams jautājums ir ko tas nozīmē Krievijā. | Offline | | |
RVR | 09. Sep 2011, 14:24 |
#1216
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
09 Sep 2011, 14:18:23 Xex rakstīja:
K-kur tika mineets ka tur deelj taa politikju samia esot diezgan piebaazta taa lidosta un vinjiem esot vajadzeejis celties pa k-kaadu rezerves skrejcelju
Tajā lidlaukā ir tikai viens skrejceļš (05/23) | Offline | | |
|
Marteens | 09. Sep 2011, 14:27 |
#1217
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| Kur bija tāds links kurā ir katras dienas notikumi pa visu pasauli.Kur un kas ir noticis ar lidmašīnu.Kāpēc piespiedu nosēšanās utt??????
Vakar biju atradis,bet šodien nesanāk.Tur septembrī pa visu pasauli ik dienas bija pa 10-piespiedu nosēšanām. | Offline | | |
RVR | 09. Sep 2011, 14:29 |
#1218
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
09 Sep 2011, 14:27:51 Marteens rakstīja:
Kur bija tāds links kurā ir katras dienas notikumi pa visu pasauli.Kur un kas ir noticis ar lidmašīnu.Kāpēc piespiedu nosēšanās utt??????
Vakar biju atradis,bet šodien nesanāk.Tur septembrī pa visu pasauli ik dienas bija pa 10-piespiedu nosēšanām.
Iespējams, Tu domā www.avherald.com | Offline | | |
Marteens | 09. Sep 2011, 14:35 |
#1219
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| Jap.Tencinu. | Offline | | |
RVR | 09. Sep 2011, 14:38 |
#1220
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
|
09 Sep 2011, 14:35:22 Marteens rakstīja:
Jap.Tencinu.
Jāņem vērā, ka tā ir entuziastu veidota lapa un tur var nebūt visi konkrētās dienas notikumi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|