Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
MarC
09. Sep 2011, 12:26 #1201

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:29:04 ]

Offline
JZ
09. Sep 2011, 12:28 #1202

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Sep 2011, 11:58:44 Schutzstaffel rakstīja:
Tiem, kas seko līdzi...

Video

Šajā video redzam, ka aizspārņi ir izlaisti. Tātad spārnu konfigurācija, visticamāk, bijusi atbilstoša TakeOff konfigurācijai. Vēl paliek StabTrim (stabilizatora regulējums) jautājums. Ja tur tas svara centrējums tiešām ir bijis tāds, kā daži RU piloti stāsta, tad StabTrim ir liela nozīme priekš rotēšanas (purngala pacelšanas).

Lai nu kas tur arī nebūtu bijis, noteicošais noteikti ir ekipāžas fatāla kļūda, iespējams, pārgalvība.


tagad esot aizliegums uzpildīties tajā lidlaukā, var būt tur problēma, vienk dzinēji neattīstija pietiekami jaudas nepieciešamā ātruma sasniegšanai
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:29 #1203

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:30 #1204

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

JZ: teorētiski jā, bet pēc statistikas nekvalitatīvas degvielas dēļ vasaras apstākļos nezinu laikam nevienu gadījumu, kad tā ir noticis. Bet nu protams, vienmēr ir pirmais.
Offline
Ivo__
09. Sep 2011, 12:31 #1205

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:

09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off.

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 09 Sep 2011, 12:32:31 ]

Offline
Didzis
09. Sep 2011, 12:31 #1206

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.


Nav tā, ka krievijā pilotiem vienkārši ir bail par savu darbu un tāpēc, lai izvairītos no piemēram ar bremzējošu 50kmh virzītu lidmašīnu nonest antenu un nedaudz sabojāt lidmašīnu, izvēlas riskēt un tomēr pacelt gaisā kaut izredzes ir stipri mazas ... ?

tik tā, pārdomas

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 12:34 #1207

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


09 Sep 2011, 12:31:14 Ivo__ rakstīja:

09 Sep 2011, 12:26:28 MarC rakstīja:

09 Sep 2011, 12:13:52 Schutzstaffel rakstīja:
To, ka mēs uzzināsim, tas ir skaidrs. Interesanti ir prognozēt pašam.


ok, tad es uzskatu ka ir bijis riepas/šasijas/bremžu bojājums, ja pie pareiziem setingiem un ,ja dzinēji ir darbojušies, tā nav spējusi sasniegt vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

man liekas ka kautkur pasaulē bija jau tāds gadījus - rocene nebija atlaista
P.S
nejēdzu neko no aviācijas. tikai spriedelēju ka inženieris

3500 metri ar "neatlaistu roceni",tur šassijas būtu lupatās,paskaties video,kaut ar aborted take off,ātrums nav mazāks,attālums tāpat.


viņiem bija 2850 m. Par neatlaistu roceni kabīnē būtu jābūt mega brīdinājumam un diezvai viņi vispār sasniegtu tādu ātrumu utt utt. "Rocene" domāju nebija noauta. Gan jau arī ka izripoja uz skrejceļa un deva virsū uzreiz, tur roceni nerauj. Beigu beigās paliek dzinēju performance manuprāt tikai.
Offline
MarC
09. Sep 2011, 12:43 #1208

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

nupat bija gadījums Rīgas lidostā kur pilots nezināja vai ir izlaista šasija, jo nenostrādāja signālierīces. Tad kāpēc nevarētu būt, ka signāls par neatlaisto , vai daļēji atlaisto roceni netiek saņemts
protams, ka degvielas kvalitāte šobrīd ir visticamākais iemesls. bet, vai tad mērierīces neuzrāda , ka nav sasniegta vajadzīgā jauda vai apgriezieni vai dajebkas, lai varētu paceltu lidmašīnu?
es saprotu ka vienīgais parametrs ir ātrums, kurš netika sasniegts,tad kur bija problēma laikus nobremzēt vai ieraut pļavā :skatīt_avatara_bildi:

[ Šo ziņu laboja MarC, 09 Sep 2011, 12:55:34 ]

Offline
briinums
09. Sep 2011, 12:45 #1209

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Sandis_UR
09. Sep 2011, 13:37 #1210

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Varbūt flapi nebija izlaisti??? Cik atceros vesture jau ir bijushi taadi gadiijumi? Vai arī tikai daļē'ji, līdz ar to būtiski mainās pacelšanās ātrums.
Offline
briinums
09. Sep 2011, 13:43 #1211

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

mosh nesareekjinaaja svaru kaa uz hokejistiem pienaakas un pieleeja zupu liidz max TO svara limitam.. es tikai akli minu, kaa visi

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
VV
09. Sep 2011, 14:01 #1212

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.


Reālākā versija pagaidām izskatās par pārāk uz priekšu vērstu centrējumu. Par RTO - tieši centrējumam nekādi brīdinājumi lidmašīnas sistēmā nav un to, ka kkas nav (forward cog gadījumā) viņi ļoti iespējams pamanīja tikai pēc V1 , kad mēģināja pacelties. Līdz ar to RTO izslēgts.

edit : - aizņemtas ~1/3 no sēdvietām, visi sasēžas kā pagadās (priekšgalā) un ja vēl ņem, ka tā ir krievija un privātā VIP kompānija, kas izdabās klienta katrai vēlmei un nepievērš tam visam uzmanību...skumji

[ Šo ziņu laboja VV, 09 Sep 2011, 14:06:28 ]

Offline
Schutzstaffel
09. Sep 2011, 14:12 #1213

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


09 Sep 2011, 14:01:53 VV rakstīja:

09 Sep 2011, 12:29:10 Schutzstaffel rakstīja:
Bremžu bojājums šeit arī var būt. Bet vislielākais bojājums pilotiem ir bijis galvā, kad viņi savos 2850m nav spējuši saprast, ka ir problēma un veikt RTO.


Reālākā versija pagaidām izskatās par pārāk uz priekšu vērstu centrējumu. Par RTO - tieši centrējumam nekādi brīdinājumi lidmašīnas sistēmā nav un to, ka kkas nav (forward cog gadījumā) viņi ļoti iespējams pamanīja tikai pēc V1 , kad mēģināja pacelties. Līdz ar to RTO izslēgts.


Nu var jau būt. Bet viņi ieskrējās 2850m (!) Tur ar visu priekšējo CoG vajadzēja varēt pacelties, lai gan, jā - iespējams, ka stab trim tik un tā bija neatbilstošs.

Offline
Xex
09. Sep 2011, 14:18 #1214

Kopš: 06. Sep 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2830

Braucu ar:

K-kur tika mineets ka tur deelj taa politikju samia esot diezgan piebaazta taa lidosta un vinjiem esot vajadzeejis celties pa k-kaadu rezerves skrejcelju
Offline
edmundo
09. Sep 2011, 14:20 #1215

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 584

Braucu ar: Forester XT


09 Sep 2011, 14:01:53 VV rakstīja:

edit : - aizņemtas ~1/3 no sēdvietām, visi sasēžas kā pagadās (priekšgalā) un ja vēl ņem, ka tā ir krievija un privātā VIP kompānija, kas izdabās klienta katrai vēlmei un nepievērš tam visam uzmanību...skumji


Nebūs īsti pareizi, tur bija "single VIP cabin" ar 73 vietām. 37 pasažieri + 3 DHC kabīnē, kuri varēja aizņemt randomā vietas. Tas ir vairāk kā puse.

Runājot par tehnisko pusi saka, ka tur esot veikts c-check pirms 2 mēnešiem. Protams jautājums ir ko tas nozīmē Krievijā.
Offline
RVR
09. Sep 2011, 14:24 #1216

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


09 Sep 2011, 14:18:23 Xex rakstīja:
K-kur tika mineets ka tur deelj taa politikju samia esot diezgan piebaazta taa lidosta un vinjiem esot vajadzeejis celties pa k-kaadu rezerves skrejcelju


Tajā lidlaukā ir tikai viens skrejceļš (05/23)
Offline
Marteens
09. Sep 2011, 14:27 #1217

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Kur bija tāds links kurā ir katras dienas notikumi pa visu pasauli.Kur un kas ir noticis ar lidmašīnu.Kāpēc piespiedu nosēšanās utt??????


Vakar biju atradis,bet šodien nesanāk.Tur septembrī pa visu pasauli ik dienas bija pa 10-piespiedu nosēšanām.
Offline
RVR
09. Sep 2011, 14:29 #1218

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


09 Sep 2011, 14:27:51 Marteens rakstīja:
Kur bija tāds links kurā ir katras dienas notikumi pa visu pasauli.Kur un kas ir noticis ar lidmašīnu.Kāpēc piespiedu nosēšanās utt??????


Vakar biju atradis,bet šodien nesanāk.Tur septembrī pa visu pasauli ik dienas bija pa 10-piespiedu nosēšanām.


Iespējams, Tu domā www.avherald.com
Offline
Marteens
09. Sep 2011, 14:35 #1219

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Jap.Tencinu.
Offline
RVR
09. Sep 2011, 14:38 #1220

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22289

Braucu ar: RVR


09 Sep 2011, 14:35:22 Marteens rakstīja:
Jap.Tencinu.


Jāņem vērā, ka tā ir entuziastu veidota lapa un tur var nebūt visi konkrētās dienas notikumi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo