Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par čipiem...

AutorsZiņojums
Driver
24. Jul 2011, 17:37 #121

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 17:29:16 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 17:26:22 Driver rakstīja:
esmu saskaries ar dahuja elektroniski sapistiem m52, kur laukji ir uzlikushi vecakas dzineja vadibas versijas

a ko, man arī uz brīdi bija doma likt bosch 413 ar visiem vadiem un datčikiem un tad pa kārtīgo sačipot

katra ista un kartiga gaternieka sapnis ir dabut m54b30, izraut visus vanosus nah, virsu kolektoru no m50 un vadus ari no m50

m50b25 motronic 3.1 kopejas degvielas adaptacijas pec (vienas) lambdas;

m50b25tu motronic 3.3.1 kopejas degvielas adaptacijas pec lambdas un aizdedzes korekcija pec knocka (un viena aanusa vadiba) ;

m52b2x siemens MS41 individuals degvielas adaptacijas katram cilindram, izmantojot (jau) divas lambda zondes (123, 456) + aizdedzes korekcija pec knockiem.
------------------------------------------------

cipo ko gribi un kaa gribi, bet pec knockiem un lambdas dzinejs "bus turpat kur bija", varjau lambdas korekciju slegt ara (pastulbi) un aizdedzes koekciju tapat (vel stulbak), bet ja taa gribas darit, tad varbut jaliek mehaniski regulejams sadlaitajs un analoga iesprice no m10/m20

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rihs
24. Jul 2011, 17:50 #122

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

http://youtu.be/RY1Zqv_c5Wc

Karoca te ir video cipots m52b25 motors

Iskats iet kudi labak ka stock it ipasi uz apgrizieniem
Offline
buncix
24. Jul 2011, 17:51 #123

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Izklausās, ka jāliek VEMS un miers mājās.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 17:54 #124

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 17:50:41 rihs rakstīja:
http://youtu.be/RY1Zqv_c5Wc

Karoca te ir video cipots m52b25 motors

Iskats iet kudi labak ka stock it ipasi uz apgrizieniem

un rij 3x vairak un sakuma motoram nav

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 17:55 #125

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 17:51:20 buncix rakstīja:
Izklausās, ka jāliek VEMS un miers mājās.

tev nav kur naudu likt? motoram ir ne rupnicas gazu sadales fazes un modificeta ieplude, izplude?
kur problema uzlikt stock vadibu?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
24. Jul 2011, 18:00 #126

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 17:55:55 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 17:51:20 buncix rakstīja:
Izklausās, ka jāliek VEMS un miers mājās.

tev nav kur naudu likt? motoram ir ne rupnicas gazu sadales fazes un modificeta ieplude, izplude?
kur problema uzlikt stock vadibu?

ms 41.0 nečipojās... kaut kā īsti līdz galam nepārlicina variants kaut ko pārlodēt un sačipot stock ecu. Arī variants ar bosch 413 īsti nepatīk. Ir doma kaut ko tālāk taisīt, tā ka Vems šķiwt labs variants.
Offline
Mafiozum
24. Jul 2011, 18:04 #127

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu


A vot ja reiz runa iet par aizdedzes svecēm, man japonkam Mazda 6 platīna sveces, točna ar viņām pie mūsu degvielas kvalitātes var izvilkt 80 000-100 000km?
Offline
Driver
24. Jul 2011, 18:04 #128

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 18:00:31 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 17:55:55 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 17:51:20 buncix rakstīja:
Izklausās, ka jāliek VEMS un miers mājās.

tev nav kur naudu likt? motoram ir ne rupnicas gazu sadales fazes un modificeta ieplude, izplude?
kur problema uzlikt stock vadibu?

ms 41.0 nečipojās... kaut kā īsti līdz galam nepārlicina variants kaut ko pārlodēt un sačipot stock ecu. Arī variants ar bosch 413 īsti nepatīk. Ir doma kaut ko tālāk taisīt, tā ka Vems šķiwt labs variants.

kapec ir jacipo? atbildi kapec to gribi/tas ir jadara?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 18:06 #129

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 18:04:03 Mafiozum rakstīja:

24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu


A vot ja reiz runa iet par aizdedzes svecēm, man japonkam Mazda 6 platīna sveces, točna ar viņām pie mūsu degvielas kvalitātes var izvilkt 80 000-100 000km?


es tadam auto nemainitu pilnigi neko - ne sveces, ne ellju, nenjem ljauna
tapat 5gadigas mazdas ir redzetas lupatas sapuvushas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
24. Jul 2011, 18:10 #130

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 18:04:36 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 18:00:31 buncix rakstīja:

24 Jul 2011, 17:55:55 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 17:51:20 buncix rakstīja:
Izklausās, ka jāliek VEMS un miers mājās.

tev nav kur naudu likt? motoram ir ne rupnicas gazu sadales fazes un modificeta ieplude, izplude?
kur problema uzlikt stock vadibu?

ms 41.0 nečipojās... kaut kā īsti līdz galam nepārlicina variants kaut ko pārlodēt un sačipot stock ecu. Arī variants ar bosch 413 īsti nepatīk. Ir doma kaut ko tālāk taisīt, tā ka Vems šķiwt labs variants.

kapec ir jacipo? atbildi kapec to gribi/tas ir jadara?

Pavisam vienkārši - lai dzinējs "zinātu" kas ar viņu ir darīts un būtu lielāka atdeve. Pagaidām kaut kādu jūtamu rezultātu no visiem trīs uzlabojumiem (m50 ieplūde, zirneklis un sadales vārpstas) dod tikai sadalenes. Vajag to visu novest līdz kaut kādam jēdzīgam rezultātam. Esmu runājis ar vairākiem poweristiem un nonācis pie secinājuma, ka cik cilvēku tik viedokļi. Vieni saka, ka vems, ms utt. ikdienai neder, ka jaliek bosch un jāčipo. Citi saka, ka manā gadījumā jaliek tieši Vems jo standarta ecu nevarēs tik veiksmīgi sačipot. Vēl pa vidu pav'di viedoklis, ka programējamais ecu ikdienai ir neprāts utt...
Offline
Mafiozum
24. Jul 2011, 18:11 #131

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


24 Jul 2011, 18:06:00 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 18:04:03 Mafiozum rakstīja:

24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu


A vot ja reiz runa iet par aizdedzes svecēm, man japonkam Mazda 6 platīna sveces, točna ar viņām pie mūsu degvielas kvalitātes var izvilkt 80 000-100 000km?


es tadam auto nemainitu pilnigi neko - ne sveces, ne ellju, nenjem ljauna
tapat 5gadigas mazdas ir redzetas lupatas sapuvushas...


Es pats labi saprotu situāciju, mans e46 2001.g. ir daudz patīkamāks un labākā stāvoklī, nekā 2007.g. MAZDA! Karoč tas mani nerausta!
Ar parastām svecēm var nobraukt ap 30 000 - 40 000km, bet vai ar platīna var izvilkt visus 100 000?
P.S nēsmu mainījis, bet cik noprotu, e46 iet parastās sveces?

[ Šo ziņu laboja Mafiozum, 24 Jul 2011, 18:11:45 ]

Offline
Driver
24. Jul 2011, 18:14 #132

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

(m50 ieplūde, zirneklis un sadales vārpstas)

sito gribeju dzirdet.
mans viedoklis ir korekti nocipots MS41, nedisablejot ne knock, ne lambda kontroli.

var ari programmejamo, bet ne "sirpotrebu", kuram ir "brivais kods" kaa MS

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
24. Jul 2011, 18:19 #133

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2011, 18:11:10 Mafiozum rakstīja:

24 Jul 2011, 18:06:00 Driver rakstīja:

24 Jul 2011, 18:04:03 Mafiozum rakstīja:

24 Jul 2011, 14:24:18 Driver rakstīja:
samaini sveces, filtrus un ellju, ielej 98 un ganjau izpuljkesi savu comu ar cipoto brinumu


A vot ja reiz runa iet par aizdedzes svecēm, man japonkam Mazda 6 platīna sveces, točna ar viņām pie mūsu degvielas kvalitātes var izvilkt 80 000-100 000km?


es tadam auto nemainitu pilnigi neko - ne sveces, ne ellju, nenjem ljauna
tapat 5gadigas mazdas ir redzetas lupatas sapuvushas...


Es pats labi saprotu situāciju, mans e46 2001.g. ir daudz patīkamāks un labākā stāvoklī, nekā 2007.g. MAZDA! Karoč tas mani nerausta!
Ar parastām svecēm var nobraukt ap 30 000 - 40 000km, bet vai ar platīna var izvilkt visus 100 000?
P.S nēsmu mainījis, bet cik noprotu, e46 iet parastās sveces?


e46 (daudzie motoriem) tiek piedavats (tikai) platins , bet ja zin (es zinu), kuras pec parametriem der, tad var ari parastas likt.

skatities tukstoshus ir pastulbi, tas ir jefinjiem un izrekinats pec videja brauceja.
reali svecem ir svarigs dzirkstelju skaits, nevis nobrauktiem km.
varu sadaret, ka ar viendaiem auto es sveces nobraukshu 2x atrak ka tavs vecfaacis

un vispar izskruve ara un pameri atstarpi ar spraugmeru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mafiozum
24. Jul 2011, 18:24 #134

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:

[

e46 (daudzie motoriem) tiek piedavats (tikai) platins , bet ja zin (es zinu), kuras pec parametriem der, tad var ari parastas likt.

skatities tukstoshus ir pastulbi, tas ir jefinjiem un izrekinats pec videja brauceja.
reali svecem ir svarigs dzirkstelju skaits, nevis nobrauktiem km.
varu sadaret, ka ar viendaiem auto es sveces nobraukshu 2x atrak ka tavs vecfaacis

un vispar izskruve ara un pameri atstarpi ar spraugmeru


Runājot par platīna svecēm, kādu ražotāju iesaki, kas būtu tiešām ļoti labas....lasīju, ka esot kaut kādas tjūnētās sveces, rubli es neskaitu!
Ķip Brisk baigi plātās ar savām svecēm....ko iesaki?

[ Šo ziņu laboja Mafiozum, 24 Jul 2011, 18:25:46 ]

Offline
buncix
24. Jul 2011, 18:48 #135

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


24 Jul 2011, 18:14:13 Driver rakstīja:
(m50 ieplūde, zirneklis un sadales vārpstas)

sito gribeju dzirdet.
mans viedoklis ir korekti nocipots MS41, nedisablejot ne knock, ne lambda kontroli.

var ari programmejamo, bet ne "sirpotrebu", kuram ir "brivais kods" kaa MS

Jau palasijos vairāk par ms un vungul, vairāk patīk vems variants. Cik esmu dzirdējis, tad ir kas lieto ikdienā ms un problēmu neesot. Kā ir ar vems ikdienas lietošanā?
Offline
subaru
25. Jul 2011, 09:09 #136

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres

bet vai atmaksājas p!sties dēļ tiem 5 Zs, ko iegūsi nočipojot ? Čakars tur lielāks nekā labums. Vnk uzreiz vajag nopirkt tādu auto, kuram pietiek jaudas, nevis šaustīt mirušu zirgu ar pātagu ...

(tas bij par to bmw domāts)

[ Šo ziņu laboja subaru, 25 Jul 2011, 09:09:54 ]

Offline
Kristiano
25. Jul 2011, 10:13 #137

Kopš: 15. Jan 2009

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e91 320d


25 Jul 2011, 09:09:18 subaru rakstīja:
bet vai atmaksājas p!sties dēļ tiem 5 Zs, ko iegūsi nočipojot ? Čakars tur lielāks nekā labums. Vnk uzreiz vajag nopirkt tādu auto, kuram pietiek jaudas, nevis šaustīt mirušu zirgu ar pātagu ...

(tas bij par to bmw domāts)


Jaudas nekad nepietiek un kaut ko paskrūvēt, pielikt, ielikt vai noņemt savam braucamam, lai nedaudz labāk ietu ir prieks, bet var arī tā:
"Tēi iedod 20 tk, jo jānis ar savu evo vinēja manu subaru!"

Offline
Laoshi
25. Jul 2011, 10:34 #138

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Jul 2011, 10:13:07 Kristiano rakstīja:

25 Jul 2011, 09:09:18 subaru rakstīja:
bet vai atmaksājas p!sties dēļ tiem 5 Zs, ko iegūsi nočipojot ? Čakars tur lielāks nekā labums. Vnk uzreiz vajag nopirkt tādu auto, kuram pietiek jaudas, nevis šaustīt mirušu zirgu ar pātagu ...

(tas bij par to bmw domāts)


Jaudas nekad nepietiek un kaut ko paskrūvēt, pielikt, ielikt vai noņemt savam braucamam, lai nedaudz labāk ietu ir prieks, bet var arī tā:
"Tēi iedod 20 tk, jo jānis ar savu evo vinēja manu subaru!"




5Zs tiešām neatmaksājas, čipot ir vērts turbo motorus. Turbo Subaru ieliekot 10k var nosmelt ļoti daudz Zs.
Offline
subaru
25. Jul 2011, 11:07 #139

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres

nu par to jau ir runa ... atmosfērisko čiņīt - nu nav jeegas ...

pēc tam visi šitie konstruktori jūk nost .. ne velti rūpnīcā strādā inženieri, kas zin ko dara

jebkurš mēģinājums pārspēt viņus gudribā agrāk vai vēlāk beidzas ar ilgstošu skrūvēšanos un tekstiem "a man tagad tas salūza" ...
Offline
Laoshi
25. Jul 2011, 11:15 #140

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Jul 2011, 11:07:43 subaru rakstīja:
nu par to jau ir runa ... atmosfērisko čiņīt - nu nav jeegas ...

pēc tam visi šitie konstruktori jūk nost .. ne velti rūpnīcā strādā inženieri, kas zin ko dara

jebkurš mēģinājums pārspēt viņus gudribā agrāk vai vēlāk beidzas ar ilgstošu skrūvēšanos un tekstiem "a man tagad tas salūza" ...


Rūpnīcu inženieri domā, kā auto ciešami salikt pēc maketa, ko uzzīmējis sapīpējies dizaineris un auto ietu vismaz garantijas laiku, ja to lauž dunduks autovadītājs.

Tie, kas liek konstruktorus, parasti zin, ko ir vērts celt un kas ir labs/slikts. Dažreiz bijušie kolhoza mehanizatori šķūnī pa pālim uzceļ dībeli, kas vērpjas labāk nekā dažu profu būvētie, tikai tur ir cita nelaime - viņu nošķiļ ja ne pirmajā braucienā, tad drīz pēc tam, jo bremzes un viss pārējais paliek vecais Tad auto atliekas pārdod un nopērk Apini uz akciju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo