Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Atsauksmes par 740i E38

AutorsZiņojums
Zajec
16. May 2009, 22:22 #121

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ


16 May 2009, 22:18:53 edzulis rakstīja:

16 May 2009, 22:09:29 Zajec rakstīja:

16 May 2009, 21:23:53 edzulis rakstīja:
Thanks par apjomīgo info!

BTW, varbūt zini. Cik apjomīgs ir kārbas remonts, ja +/- par to parasti prasa 700ls? Ko tieši viņi izdara par tiem 700ls? Nevar būt, ka tikai darbs ir tāda summa un detaļas arī tur diez vai ir no zelta...

Manejam bija noklajies hidrotransformators un laboju to ieksh RAAP. Isti neatceros ko vel darija bet beigas viss remonts maksaja 450Ls. Runa ir par 5HP24 karbu. P.S. HVZ ko var sataisit par 700 Ls un beigaas vel nestraadaa ...


Man neko netaisīja. Es pa 150ls dabūju ejošu kārbu

Bet nu tie remonti maksā ~ 700ls. Volverim pa tik arī taisīju.

Ohrenjetj cipars ... 700Ls Cik zinu, tad Chraisler Vojagerim visa karba maksa 800-900Ls(jauna), jo cik esmu dzirdejis, tad remontu nje podljizhit - tas kaa piemeram.

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
shvillis
17. May 2009, 00:05 #122

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


16 May 2009, 19:49:26 riddler rakstīja:

16 May 2009, 19:47:08 egonspleeve rakstīja:

16 May 2009, 19:46:25 riddler rakstīja:

16 May 2009, 19:44:06 egonspleeve rakstīja:
nezinu kur jus izravat to ka lifetime ir 200tk


bmw oficiaala informaacija


bmw oficiaalaa informaacija ir shaada ridjik. es citeeju:

"When performing repairs on transmissions with lifetime fluid, it is important to drain the transmission fluid in to a clean container for re-use. New fluid should only be used for transmission replacement and for topping off after repairs"


BM Auto straadaaju un tur saistiibaa ar e38 un uz augshu, karbas elja ir muuzhiiga, un bmw izpratnee muuzhiigs ir 200K km diemzheel vairs tur nestraadaaju nevaru izprinteet tehnisko dokumentaaciju,



Tie 200k,imo,loggiski domaajot,maigi izsakoties, ir izziisti no pirksta,jo,piem.,vaacijaa 200k var nobraukt 1-2gadu laikaa,mieriigi ripinoties uz darbu un atpakall...
Offline
djmixx
20. May 2009, 15:14 #123

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


16 May 2009, 22:18:53 edzulis rakstīja:

16 May 2009, 22:09:29 Zajec rakstīja:

16 May 2009, 21:23:53 edzulis rakstīja:
Thanks par apjomīgo info!

BTW, varbūt zini. Cik apjomīgs ir kārbas remonts, ja +/- par to parasti prasa 700ls? Ko tieši viņi izdara par tiem 700ls? Nevar būt, ka tikai darbs ir tāda summa un detaļas arī tur diez vai ir no zelta...

Manejam bija noklajies hidrotransformators un laboju to ieksh RAAP. Isti neatceros ko vel darija bet beigas viss remonts maksaja 450Ls. Runa ir par 5HP24 karbu. P.S. HVZ ko var sataisit par 700 Ls un beigaas vel nestraadaa ...


Man neko netaisīja. Es pa 150ls dabūju ejošu kārbu

Bet nu tie remonti maksā ~ 700ls. Volverim pa tik arī taisīju.

Gertrudes ielaaa tai galaa kur Valmieras iela ie tomatu serviss, tur dzekam e38 725 1997 gada tomatu salaboja pa 400 ls ar gada garantiju!Drusku tika parunats ar meistaru un vins teica kad apmeram karbai remonts vienmer buus +- 450 ls, neatkariigi kas tur notika!
Offline
martinsz
20. May 2009, 15:24 #124

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Kārbas detaļas ir dārgas, tapēc arī tas remonts vienmēr ir tik dārgs, no skrūvēšanas viedokļa automāts ir vienkāršs. P.s. Izņemot hidrolisko vadības bloku

-----------------
...
Offline
djmixx
20. May 2009, 15:26 #125

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


20 May 2009, 15:24:49 martinsz rakstīja:
Kārbas detaļas ir dārgas, tapēc arī tas remonts vienmēr ir tik dārgs, no skrūvēšanas viedokļa automāts ir vienkāršs. P.s. Izņemot hidrolisko vadības bloku

Kas ir tas hidrauliskais vadibas bloks?
Offline
martinsz
20. May 2009, 15:36 #126

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


20 May 2009, 15:26:06 djmixx rakstīja:

20 May 2009, 15:24:49 martinsz rakstīja:
Kārbas detaļas ir dārgas, tapēc arī tas remonts vienmēr ir tik dārgs, no skrūvēšanas viedokļa automāts ir vienkāršs. P.s. Izņemot hidrolisko vadības bloku

Kas ir tas hidrauliskais vadibas bloks?



-----------------
...
Offline
edzulis
17. May 2010, 18:49 #127

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.
Offline
hasans
17. May 2010, 18:52 #128

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.

normāli, man mazākais bijis 9,5L ar 740 4.0L
Offline
Bimmer
17. May 2010, 19:16 #129

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Uz Bausku labs ceļa segums, tas arī no svara.
Offline
djenkurs
17. May 2010, 19:20 #130

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


17 May 2010, 19:16:31 Bimmer rakstīja:
Uz Bausku labs ceļa segums, tas arī no svara.


ahujenna ietekmē es uz 140 ar savējo 4.0 pa tallinas tērēju 11,5 līdz 12,3 apmēram bet uz limbažu ceļa jau gadndrīz 14
mazākais ko esmu dabūjis uz šosejas arī liekas ap 90 - 100 ir kkādi 9 l, ja var ticēt ko man tur rāda
Offline
JZ
17. May 2010, 19:26 #131

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

salīdzinājumam, atceros gadus 3 apakaļ, single vanos 728 2x Jūrmala-Rīga-Valka-Voru, 120-130 pa LV un 95 pa EST, vidējais bija 6,8l
Offline
Jancuks
17. May 2010, 19:37 #132

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.

neticu un neticesu ka tik maz var ar e38 4.4 izspiest. es ar 323 e46 pie idealiem apstakliem varu 7 izspiest bet nu tad ir jabrauc ka pilnigam loham. 90km/h loti lenu uzsakot un bez jebkadiem straujiem manevriem.
Offline
edzulis
17. May 2010, 20:33 #133

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 May 2010, 19:37:22 Jancuks rakstīja:

17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.

neticu un neticesu ka tik maz var ar e38 4.4 izspiest. es ar 323 e46 pie idealiem apstakliem varu 7 izspiest bet nu tad ir jabrauc ka pilnigam loham. 90km/h loti lenu uzsakot un bez jebkadiem straujiem manevriem.


Tici vai netici. Es jau rakstīju, ka tā bija ekobraukšana. Ar pedāli kā mazu bērnu, saprātīgs ātrums un ripināšana pirms zīmēm laicīgi.

Normāli braucot un nedomājot ekonometru ir ~ 8.8-9 ja brauc ne ātrāk par 110.

Pie tam rēķini, ka apgriezieni tādam V8 ir krietni mazāki par R6 tas viss summējas.

Lindas bračka arī teica, ka es baigi ekonomiski braucot ar viņa 530i V8 Vienkārši vajag domāt, nevis spiest grīdā un pedējā brīdī bremzēt

[ Šo ziņu laboja edzulis, 17 May 2010, 20:36:56 ]

Offline
edzulis
17. May 2010, 20:34 #134

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


17 May 2010, 19:16:31 Bimmer rakstīja:
Uz Bausku labs ceļa segums, tas arī no svara.


Nu pamatā jā, lavs ceļš, bet ir arī posms kur pakaļā.

Atceries, savulaik testu taisijām ar M3 un kruīzi. Uz jūrmalenes patēriņš krietni mazāks bija nekā uz pilnīga pii ceļa. Atšķīrās pat laikam pa litru Tad nu parēķinam, cik naudas ekonomika pakāš dēļ sūdīgiem ceļiem
Offline
djenkurs
17. May 2010, 20:43 #135

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


17 May 2010, 20:34:37 edzulis rakstīja:

17 May 2010, 19:16:31 Bimmer rakstīja:
Uz Bausku labs ceļa segums, tas arī no svara.


Nu pamatā jā, lavs ceļš, bet ir arī posms kur pakaļā.

Atceries, savulaik testu taisijām ar M3 un kruīzi. Uz jūrmalenes patēriņš krietni mazāks bija nekā uz pilnīga pii ceļa. Atšķīrās pat laikam pa litru Tad nu parēķinam, cik naudas ekonomika pakāš dēļ sūdīgiem ceļiem


ekonomika neko nepakāš, jo vairāk benžas lejam jo vairāk pvns un akcīze
Offline
fubuz
17. May 2010, 20:44 #136

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

Būtu zbis ja LV būtu zaļā valsts. tad ceļus daudz vairāk labotu
Offline
hasans
17. May 2010, 21:07 #137

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


17 May 2010, 19:37:22 Jancuks rakstīja:

17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.

neticu un neticesu ka tik maz var ar e38 4.4 izspiest. es ar 323 e46 pie idealiem apstakliem varu 7 izspiest bet nu tad ir jabrauc ka pilnigam loham. 90km/h loti lenu uzsakot un bez jebkadiem straujiem manevriem.

Kas tur neticams? Es ar e39 528iA netrakojot Kuldīga - Rīga pa Liepājas šoseju esmu 7L mierīgi dabūjis braucot uz 100 - 110 km/h, nemaz īpaši nesekojot līdz ekonometram.
Offline
KD
17. May 2010, 21:57 #138

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:


17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.


Pamēģini iesēsties kādam kraviniekam (ne baļķvedējam) aizmugurē ar 5m attālumu, kad tas ar 100 km/h brauc!
Paeksperimentēju un e38 4,4i bija 5.6l/100km
Offline
classical
17. May 2010, 22:51 #139

Kopš: 06. Mar 2010

Ziņojumi: 115

Braucu ar: e34 AC


17 May 2010, 18:49:18 edzulis rakstīja:
Atpakaļceļā no Bauskas patestēju ekobraukšanu ar 740 4.4i. Normāli - 8.0 litri Pamatā braucu 102km ar kruīzi, dažas apdzīšanas, pirms zīmēm jau laicīgi ripināju, lai nebūtu jābremzē. Satiksmi nekavēju. Tā kā nav tik traki ar tiem lielajiem motoriem.

neticami... pirms T uzstadisanas, mieriga gara braucot pa soseju , min. ko vareju dabut ara 8.9L. Skaiti , ka e34 ir vieglaks...
Offline
Harcix
17. May 2010, 22:57 #140

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

kas tev par turbo projektu? kur var iečekot?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo