Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 316 plusi un mīnusi

AutorsZiņojums
Universal
08. Jan 2009, 12:52 #121

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


08 Jan 2009, 12:47:46 BigBear rakstīja:
Pats pirms gandrīz kā gada iegādājos 316! Ja godīgi nav ne vainas, patēriņš mazs, iet normāli , remonts nav dārgs utt....ja grib pazīmēties, tad gan jāpagaida, kad ziema uznāks

šito gan nestāsti

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
martinsg
08. Jan 2009, 12:53 #122

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


08 Jan 2009, 12:20:32 Hesus rakstīja:
Pluss tāds, ka 316tos tā nenodrāž, kā 328. Labu, koptu 316to ir vieglāk atrast, kā labu 328. Tas bij ar iemesls, kapēc pats uz 3mēnešiem biju iegādājies 316. Salīdzinot ar 328 patēriņa atšķirība bij neliela. 316 tos pašus apmēram 10 pa pilsētu tērēja. 318is ir taupīgāks.

reku vēl bilde ar 316

[IMG]smuks_nemotors[/IMG]


+1

Ja nav daudz $$$, bet gribas BMW, tad imo labāk paņemt labu, koptu e36 1.6/1.8, nekā apjātu, pliku 2.5+
Nemotoru pluss ir cena. Tie ietilpst kategorijā, kur ir astras, golpi utt, tajā pašā laikā par to naudu ir nesalīdzināmi labāki. Pēc sava e36 iesēžoties kādā 3. golpā slikti sametas
Offline
Hesus
08. Jan 2009, 13:27 #123

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


08 Jan 2009, 12:52:54 Universal rakstīja:

šito gan nestāsti


ja vajag nedaudz ātrāk tad pedal to ze metal, un tikai

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
BigBear
08. Jan 2009, 14:16 #124

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Glanci


08 Jan 2009, 13:27:27 Hesus rakstīja:

08 Jan 2009, 12:52:54 Universal rakstīja:

šito gan nestāsti


ja vajag nedaudz ātrāk tad pedal to ze metal, un tikai


Nu labi nevarēs turēt līd saulīšu griezējiem, bet salīdzinot ar manu bijušo Coroola 1.6 iet tiešām normāli...
Offline
Sinatra
08. Jan 2009, 15:07 #125

Kopš: 19. Feb 2008

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Pēc horoskopa esmu delfīns

Katrā bmw nemotorā tomēr ir maza bmw dvēsele
Vienreiz joka pēc pierunāju savu kundzīti kas brauc ļoti prātīgi, paskrieties ar k-kādu idiņu kas visu laiku brauc garām un zīmējās.Šī ar mazo 318 nemotoru ,kompotu, izkaplēja wanabee streetreiseri, kas brauca ar k-kādu hirosimas upuru veidojumu.Izskatijās ,ka tas čalis aptaisīsies aiz kauna varbūt ne par tēmu ,bet arī uzskatu ,ja mašīna nav lauzta ,viss ir čībā utt tas mazais sū** tāpat iet adekvāti savai cenai un nav pelnījis tādu apsmiešanu varbūt tikai nedaudz

[ Šo ziņu laboja Sinatra, 08 Jan 2009, 15:09:45 ]

Offline
vuljsh
08. Jan 2009, 15:12 #126

Kopš: 11. Nov 2003

Ziņojumi: 786

Braucu ar:

Pa ziemu pietiek.
Offline
boocis83
08. Jan 2009, 18:35 #127

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


08 Jan 2009, 01:12:54 Ch rakstīja:

08 Jan 2009, 01:09:53 Zalais_Briedis rakstīja:
uzskatu ka man nav kur skriet laiks naks un auto tapat labak palenam un mierigi neka atri un maz


un pasaki godīgi, ja tev tagad kāds piedāvātu to 316to iemainīt pret 328i tu atteiktos?

ok

Nu es točna mainītu savu 320 pret 328-bez domāšanas, jo čota 150zirģeļi paliek par īsu
Offline
Huligaans
08. Jan 2009, 18:57 #128

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34

316 cik ilgaa laikaa vinsh ieskrienas liidz simtam? trijos meeneshos??

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline
mareksb
08. Jan 2009, 19:04 #129

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


08 Jan 2009, 12:20:32 Hesus rakstīja:
Pluss tāds, ka 316tos tā nenodrāž, kā 328. Labu, koptu 316to ir vieglāk atrast, kā labu 328. Tas bij ar iemesls, kapēc pats uz 3mēnešiem biju iegādājies 316. Salīdzinot ar 328 patēriņa atšķirība bij neliela. 316 tos pašus apmēram 10 pa pilsētu tērēja. 318is ir taupīgāks.

reku vēl bilde ar 316


diski + prieksejais bampers, auto cena
Offline
buncix
08. Jan 2009, 19:09 #130

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Man ir 328 un muterītei 316 kompakts! Nav ne vainas, motoriņš ir tīri dzīvelīgs un arī pati bundža mašīnai nav īpaši smaga - kaut kur virs 1100kg! Tā ka braukt var! Esam rēķinājuši arī atšķirību degvielas patēriņa ziņā, jo reizēm kopā braucam garos gabalus, un izsecinājuši, ka labak tomeŗ 328, jo tā atšķirība 1-2l uz 100km, praktiski nav īpaši izjūtama!
Offline
martinsg
08. Jan 2009, 19:19 #131

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


08 Jan 2009, 18:57:52 Huligaans rakstīja:
316 cik ilgaa laikaa vinsh ieskrienas liidz simtam? trijos meeneshos??


316ti ieskrienas tikai mazliet sliktāk, nekā 1.8is kupeja/sedans.
318ti līdz simtam iet tieši tāpat kā E34 525i
Offline
buncix
08. Jan 2009, 19:30 #132

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!
Offline
martinsg
08. Jan 2009, 19:54 #133

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


08 Jan 2009, 19:30:03 buncix rakstīja:
Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!


Par to nojātumu var pastrīdēties, jo 316tos, atšķirībā no 325/328 nepērk, lai kļūtu par wannabe drifteriem

Ā, un nespried par auto, ja esi braucis ar šrotu Normālam 316i/318i motors nekur lekt negrasās.
Offline
buncix
08. Jan 2009, 20:05 #134

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


08 Jan 2009, 19:54:59 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 19:30:03 buncix rakstīja:
Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!


Par to nojātumu var pastrīdēties, jo 316tos, atšķirībā no 325/328 nepērk, lai kļūtu par wannabe drifteriem

Ā, un nespried par auto, ja esi braucis ar šrotu Normālam 316i/318i motors nekur lekt negrasās.

Man ne 316, ne 328 nav šrots! Abi īpašumā ir jau krietnu laiku! 316 ir papilnam pieejami, bet 328 ir salīdzinoši maz un tik nojātus viņus kā 316 neredz. Tas laikam tāpēc, ka vairums viņus taisa un ar viņiem brauc, bet 316 šroti gan ir pilna Rīga!
Offline
Hesus
08. Jan 2009, 20:12 #135

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


08 Jan 2009, 14:16:52 BigBear rakstīja:

Nu labi nevarēs turēt līd saulīšu griezējiem, bet salīdzinot ar manu bijušo Coroola 1.6 iet tiešām normāli...


Saulītes ir cits stāsts Ar savu 316 varēju uz Dominas jumta vasarā sausā laikā ar 18" uzgriezt saules

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
Ekimons
08. Jan 2009, 20:14 #136

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

es 3niekus pa slapjo sliipeeju
Offline
martinsg
08. Jan 2009, 20:15 #137

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


08 Jan 2009, 20:05:05 buncix rakstīja:

08 Jan 2009, 19:54:59 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 19:30:03 buncix rakstīja:
Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!


Par to nojātumu var pastrīdēties, jo 316tos, atšķirībā no 325/328 nepērk, lai kļūtu par wannabe drifteriem

Ā, un nespried par auto, ja esi braucis ar šrotu Normālam 316i/318i motors nekur lekt negrasās.

Man ne 316, ne 328 nav šrots! Abi īpašumā ir jau krietnu laiku! 316 ir papilnam pieejami, bet 328 ir salīdzinoši maz un tik nojātus viņus kā 316 neredz. Tas laikam tāpēc, ka vairums viņus taisa un ar viņiem brauc, bet 316 šroti gan ir pilna Rīga!


Jā, tas gan.
Nez, man motors nekur ārā nelec. Jaunas paduškas + regulari (7-10tkm) mainītas eļļas = motors tukšgaitā ir praktiski nedzirdams un pie 110 kruīzā ar klusu mūziku viss ir klusi un patīkami
Jau rakstiju, ka pie maza budžeta ir daudz vieglāk atras labu, sakarīgi aprīkotu 1.6 vai 1.8, nekā pat tikai jēdzīgu 2.5l+
imo labs studentu auto
Offline
buncix
08. Jan 2009, 20:22 #138

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


08 Jan 2009, 20:15:04 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 20:05:05 buncix rakstīja:

08 Jan 2009, 19:54:59 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 19:30:03 buncix rakstīja:
Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!


Par to nojātumu var pastrīdēties, jo 316tos, atšķirībā no 325/328 nepērk, lai kļūtu par wannabe drifteriem

Ā, un nespried par auto, ja esi braucis ar šrotu Normālam 316i/318i motors nekur lekt negrasās.

Man ne 316, ne 328 nav šrots! Abi īpašumā ir jau krietnu laiku! 316 ir papilnam pieejami, bet 328 ir salīdzinoši maz un tik nojātus viņus kā 316 neredz. Tas laikam tāpēc, ka vairums viņus taisa un ar viņiem brauc, bet 316 šroti gan ir pilna Rīga!


Jā, tas gan.
Nez, man motors nekur ārā nelec. Jaunas paduškas + regulari (7-10tkm) mainītas eļļas = motors tukšgaitā ir praktiski nedzirdams un pie 110 kruīzā ar klusu mūziku viss ir klusi un patīkami
Jau rakstiju, ka pie maza budžeta ir daudz vieglāk atras labu, sakarīgi aprīkotu 1.6 vai 1.8, nekā pat tikai jēdzīgu 2.5l+
imo labs studentu auto

Nez, 316 kompaktiem nav pats labākais pakojums, moš sedaniem tā lieta ir krietni labāka!
Offline
martinsg
08. Jan 2009, 20:29 #139

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


08 Jan 2009, 20:22:36 buncix rakstīja:

08 Jan 2009, 20:15:04 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 20:05:05 buncix rakstīja:

08 Jan 2009, 19:54:59 martinsg rakstīja:

08 Jan 2009, 19:30:03 buncix rakstīja:
Runājot par to nojātumu, tad viennozīmīgi, ka 316i ir lielākas izredzes dabūt nojātu jo uz taisnes pie 100km/h viņam motors burtiski lec no kapota laukā Turklāt 328 ikdienā motora resurss tiek tērēts ievērojami mazāk! Tas ir tāpat kā stiprs vīrietis vecumā būs spēcīgāks par vāju!


Par to nojātumu var pastrīdēties, jo 316tos, atšķirībā no 325/328 nepērk, lai kļūtu par wannabe drifteriem

Ā, un nespried par auto, ja esi braucis ar šrotu Normālam 316i/318i motors nekur lekt negrasās.

Man ne 316, ne 328 nav šrots! Abi īpašumā ir jau krietnu laiku! 316 ir papilnam pieejami, bet 328 ir salīdzinoši maz un tik nojātus viņus kā 316 neredz. Tas laikam tāpēc, ka vairums viņus taisa un ar viņiem brauc, bet 316 šroti gan ir pilna Rīga!


Jā, tas gan.
Nez, man motors nekur ārā nelec. Jaunas paduškas + regulari (7-10tkm) mainītas eļļas = motors tukšgaitā ir praktiski nedzirdams un pie 110 kruīzā ar klusu mūziku viss ir klusi un patīkami
Jau rakstiju, ka pie maza budžeta ir daudz vieglāk atras labu, sakarīgi aprīkotu 1.6 vai 1.8, nekā pat tikai jēdzīgu 2.5l+
imo labs studentu auto

Nez, 316 kompaktiem nav pats labākais pakojums, moš sedaniem tā lieta ir krietni labāka!


Varbūt man paveicās, bet dabuju kompotu ar el. logiem, lūku, sildāmiem spoguļiem, Hi-fi audio, kruīzu, OBC II, miglām. Imho priekš e36 ļoti sakarīgs aprīkojums

[ Šo ziņu laboja martinsg, 08 Jan 2009, 20:30:41 ]

Offline
buncix
08. Jan 2009, 20:40 #140

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Tad normāli, manam kompaktam no ekstrām ir tikai lūka un elektriskie logi! Doties mazāk kam saplīst!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo