Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ChipTuning
Autors | Ziņojums |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Nav arī lēts, ja nemaldos par stundām bija jāmaksā. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Aug 2013, 22:56:46 Jonix rakstīja:
WTF Kaross? Baigi personīgi visu uztver. Kas tev atkal ir par problēmām? Kādu laiku bija miers, bet atkal rozā dienas?
Es Butem uzreiz varēju izprogrammēt konkrēto kļūdu kodu, spriežot pēc čipotāju foruma tieši to tu izdarīji, bet, manuprāt, tāds risinājums ir gateris, pie kā var ķerties ja nav citu civilizētu risinājumu, jo vajag atrast iemeslu kādēļ parādās konkrētā problēma.
Risinājumu es atradu un šobrīd citiem klientiem ar konkrēto problēmu to arī izmantoju. Varu pačukstēt, ka problēma netiek risināta pārprogrammējot bloku.
Gaterist, tie tavi mistiskie risinājumi parasti parādās pēc tam kad problēma jau ir novērsta un auto sen strādā.
Protams, vari ar gudriem tekstiem aizbildināties un to ka aizvakar 4 tādi Golfi ar to pašu problēmu bija pie tevis.
Bet nu parasti jāskatās uz darbiem, nevis uz kāda cilvēka pašreklāmām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| ...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?
Rolis nav lēts, bet ir precīzs.
[ Šo ziņu laboja Jonix, 28 Aug 2013, 00:14:49 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
28 Aug 2013, 00:09:57 Modjo rakstīja:
Nav arī lēts, ja nemaldos par stundām bija jāmaksā.
Protams, kā jebkur citur. Jelgavā ir lēts, bet tur tikai vienai asij. interesanti, gan ka katrs no šiem stendiem uzrāda dažādu rezultātu. Jelgavā parasti jauda ir diezgan mazāka. Biju arī šo lasījis no GintsK tekstiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
28 Aug 2013, 00:10:26 Kaross rakstīja:
Bučas, Kaross. Baldriāņu tabletes, stiprās, tev varētu labi noderēt
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.
Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Aug 2013, 00:14:25 ghost rakstīja:
28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.
Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati.
Viņš jau var rādīt precīzi +20Nm visu laiku. Tapēc saku, ka kalibrēt vajag, savādāk var precīzi uzzināt tikai jaudas dinamiku pēc kāda uzlabojuma, nevis absolūto jaudu.
Tuvākais kalibrētais stends esot Somijā, vai... | Offline | | |
|
marciss | | Kopš: 02. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1586
Braucu ar: G30 un F31
|
28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:
28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?
Rolis nav lēts, bet ir precīzs.
Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu. | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
|
28 Aug 2013, 00:25:59 Laoshi rakstīja:
28 Aug 2013, 00:14:25 ghost rakstīja:
28 Aug 2013, 00:10:55 Laoshi rakstīja:
...un arī nekalibrēts, var dabūt ticamu jaudas dinamiku, nevis absolūto mērījumu.
Kaa reiz bosch stends raada ljoti labi, tur gan ir visaadas citas probleemas, bet noteikti ne ar meeriijuma precizitaati.
Viņš jau var rādīt precīzi +20Nm visu laiku. Tapēc saku, ka kalibrēt vajag, savādāk var precīzi uzzināt tikai jaudas dinamiku pēc kāda uzlabojuma, nevis absolūto jaudu.
Tuvākais kalibrētais stends esot Somijā, vai...
Rolis raada absoluuti pareizi, paareejie (kas LV) nee, it seviskji Jelgavaa (kuru var kalibreet cik uziet un taapat nekaa nebuus, bet saliidzinaashanai der ljoti labi) Nesaprotu no kurienes shaada informaacija | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nav gadienaa taa, ka uzrodas kads ar sudzibu x un kamer viens no abiem kungiem mekle max korektu risinajumu, tikmer otrs izdara taa, lai trauceklis acis nelien klientam...
gluzi tapat kaa man - gadiem stastu par skidro lpg iesprici un tagad jau kadu laiku briestu tam, tikmer citi jau sakramejushi vagonu ar valtekiem un nokavushi angaru ar motoriem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
28 Aug 2013, 00:44:56 Driver rakstīja:
nav gadienaa taa, ka uzrodas kads ar sudzibu x un kamer viens no abiem kungiem mekle max korektu risinajumu, tikmer otrs izdara taa, lai trauceklis acis nelien klientam...
gluzi tapat kaa man - gadiem stastu par skidro lpg iesprici un tagad jau kadu laiku briestu tam, tikmer citi jau sakramejushi vagonu ar valtekiem un nokavushi angaru ar motoriem
Tu par stendiem vai desaam plauktos.? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| par desam plauktos, kas viena bode i a otraa naa-ni
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| otrs variants par kuru Tu piemirsi, ka kādam tas max.pareizais risinājums jau sen zināms un ir bijis pirms tam.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Tas no seerijas, deg air bags viens iznem lampinu. Otrs izdara taa lai attieciigais airbags nestraadaatu, bet paarejais stradaatu bez probleemaam, pareizi? | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:
28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:
28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?
Rolis nav lēts, bet ir precīzs.
Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu.
a bet awd stends ir obligāts? tai lamatai tak visticamāk ir visco. noņem kardānu un var mērīties uz jebkura stenda | Offline | | |
|
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
28 Aug 2013, 00:54:02 PASSATizhi rakstīja:
28 Aug 2013, 00:27:59 marciss rakstīja:
28 Aug 2013, 00:11:47 Jonix rakstīja:
28 Aug 2013, 00:03:20 marciss rakstīja:
biju jau pie chipotaajiem peec pirmaa errora - atrada divas cauras trubas, no intercoolera uz turbiini un kartera ventilaacijas trubas. peec paaris dienaam atkal izgaazhot - tas pats errors. Turbiini skatiijushies, viss ok. Var jau buut, ka atkal kaads caurums, lai gan shdoien palienot apakshaa, neko uzkritoshu neredzeeju. Kur ir tie 4x4 dyno? Cik saprtu to nav diez ko daudz?
Turbīnas uzvedību skatījās gaitā, brīdī kad parādās problēmas? Vispār, kāds ir auto?
Rolis nav lēts, bet ir precīzs.
Tik smalki nezinu, visdriizaak vienkaarshi vizuaali. Probleema paraadaas tikai iespiezhot max agresiivi griidaa liidz redlainam. Protams, varbuut arii nav veseliigi taa gaazeet, bet man gribeeto lai iesleedzaas ierobezhotaajs nevis limp mode. Auto ir Alfa Romeo Crosswagon 1,9JTD 16V, jaa, diezgan rets modelis, lai gan motors sastopams daudzos citos modeljos.
Veel mans fail ar chiposhanu - auto iegaadaaju jau neejoshu - t.i. limp/safe modee, aizvedu sataisiit un nochipot. Taga saprotu, ka vajadzeeja kaadu dienu pabraukt ar default, lai justu atshkjiriibu.
a bet awd stends ir obligāts? tai lamatai tak visticamāk ir visco. noņem kardānu un var mērīties uz jebkura stenda
Zudums takss uz kardaana, reduktoora, pusasiim riteniem ar ir ne taa? | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| pofig. ražotājs vairuma gadijumu uzrada jaudu no spararata | Offline | | |
morris | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Lainu kur, ber Bosch rolim ieteiktu braukt ar līkumu. Pēc pieredzes ap%#$sēji konkrētākie viņi!!!
Pieļauju kad pirms gadiem 15 kāds tur arī kko sajēdza, bet tagad klauni tur strādā | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| katram sava taisniba un katram savs risinajums pareizs, ja tas vairakiem sakrit, tad toch pareizs!
nebutu man ko darit, tad toch panjemtu kadu tdi brinumu iedotu sagrozit vienam, citu stock ecu, iedotu otram un tad beigas ar abiem ecu uz stenda, lai ir skaidrs vienreiz.
savadak liekas, ka jus abi ar lielako prieku viens otram pie durvim ari sudu turzinjas dedzinatu un zvanitu...
...katru vakaru.
bet taa kaa tdi man nav, naudas tadai izklaide ari nee, tad tik interesanti palasit vismaz
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|