Online
Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Fotoradari un drošība! Parakstamies.
Autors | Ziņojums |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1138
Braucu ar: Hibrīdu
| Ieguvums ir, ka tur nav melnā punkta. [ Šo ziņu laboja DiksIrseejs, 13 Aug 2024, 22:15:35 ] | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
|
13 Aug 2024, 22:14:44 @DiksIrseejs rakstīja:
Ieguvums ir, ka tur nav melnā punkta.
Viņš tur arī nav bijis | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
13 Aug 2024, 19:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 17:55:30 @alnisg rakstīja:
13 Aug 2024, 17:10:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Kādā veidā fotoradars aizsargā gājējus?
...vistiešākā, jo, tantuki, velopisēdisti, stāvdrāzēji u.c.t.l.,piem., mājlopi (suņi, kaķi...), t.i., tirliņi, vietās, kur tie koncentrējas, ir ar saprātu apdalīti, t.i., var sadomāt zibenīgi urbt pār ceļu nekur neko vispār neskatoties. Pat es ar baigi uztrennēto reakciju, lielākā ātrumā nepaspētu no tādiem izvairīties. Tur, shit, jābrauc tam noteiktajā ātrumā, nav, kur dirsā likties.
Nu labi un kā fotoradars viņus pasargā? Pārceļ pa gaisu? Uzliek priekšā sienu? Padara nemirstīgus vai kā? Nu nekā, fotoradars neko nepasargā, fotoradars tikai reģistrē ātruma pārkāpumu un ar to visu var arī viņam uz 150 aizbraukt garām un tieši tāpat var pie sarkanā aizbraukt utt. Visjēdzīgākais variants tur, Garkalnē, būtu gājēju tunelis
Ek = (mv^2)/2
starp 90kmh un 70kmh ir ~1.65 atšķirība kinētiskajā enerģijā => attiecīgi bremzēšanas distance pieaugums | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13755
Braucu ar:
|
13 Aug 2024, 22:56:04 @esir rakstīja:
13 Aug 2024, 19:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 17:55:30 @alnisg rakstīja:
13 Aug 2024, 17:10:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Kādā veidā fotoradars aizsargā gājējus?
...vistiešākā, jo, tantuki, velopisēdisti, stāvdrāzēji u.c.t.l.,piem., mājlopi (suņi, kaķi...), t.i., tirliņi, vietās, kur tie koncentrējas, ir ar saprātu apdalīti, t.i., var sadomāt zibenīgi urbt pār ceļu nekur neko vispār neskatoties. Pat es ar baigi uztrennēto reakciju, lielākā ātrumā nepaspētu no tādiem izvairīties. Tur, shit, jābrauc tam noteiktajā ātrumā, nav, kur dirsā likties.
Nu labi un kā fotoradars viņus pasargā? Pārceļ pa gaisu? Uzliek priekšā sienu? Padara nemirstīgus vai kā? Nu nekā, fotoradars neko nepasargā, fotoradars tikai reģistrē ātruma pārkāpumu un ar to visu var arī viņam uz 150 aizbraukt garām un tieši tāpat var pie sarkanā aizbraukt utt. Visjēdzīgākais variants tur, Garkalnē, būtu gājēju tunelis
Ek = (mv^2)/2
starp 90kmh un 70kmh ir ~1.65 atšķirība kinētiskajā enerģijā => attiecīgi bremzēšanas distance pieaugums
Nedirs tagad - atrak braucot ir mazak jabremze, jo isaku laiku esi bistamaja satiksmee[ Šo ziņu laboja user, 13 Aug 2024, 23:25:36 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
13 Aug 2024, 11:05:23 @Lafter rakstīja:
@tg
Tāpēc, kad var pàrkāpt. Cilvēka daba. Būs àtļautais 100. Visi mauks uz 120 un raudās. Utt.
Es arī pàrkāpju ātrumu. Es arī maksāju sodus. Taču uz zinu jau startā- ja uzraušos. Būs jāmaksā. Es taču neraudu, kā kuņa uz daikta pa visu pasauli! Tikai vienīgi mana paša apzināta rīcība noved pie soda sankcijām. Samaksā un gāzē tālāk. Kur problēma? Tieši kurā momentā Par pēc 180 euro soda saņemšanas- pateicos policistam par viņa dienestu! Novēlēju veiksmīgu un produktīvu darba dienu. Abi ierēcām un auzbraucu tālāk. Jā pārkàpu! Jā noķēra! Sodu apmaksāju- pretenziju nav.
Lafter - tava uztvere par sodiem, vienk kā par maksas pakalpojumu īpaši neatšķiras no tiem citiem, kas vienk grib braukt ātrāk. Acīmredzot tu vienk vari atļauties regulāri kādam krēslā pirdējam briskenveidīgajam izmaksāt pusdienas. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
13 Aug 2024, 11:25:27 @Lafter rakstīja:
Ko nozīmē ķerpilas pozîcija?
Gribi dzîvot eiropā? Tāda ir eiropa. Sūrākais kapitālisms.
Nevienu nepis kaut kādas indivīdu problēmas. Visi dzīvo vairāk vai mazāk pēc noteikumiem. Katrs iedomājas- būšu lēmējs, darīšu to, darīšu šito. Pēc pieredzes šis ir tieši izteikti postpadomju valstīm. Vecajā eiropā par tādām lietam baigi neiespringst. Tur genderi aiztikt ir traģedija. Taču jums genderi piekaut ir svēta tēma- un kaukt par visu, kas nav pa prātam. Es to velku kopā ar kādu padomijas atstāto domāšanu. No laikiem kad noteikumi neattiecās uz visiem. Kad varēja par polšu atpirkties no visa, par diviem sarunàt visu. Un par pieciem polšiem un 4 arbūziek varēja sarunāt pāris kamazus ar ķieģeļiem mājas celtniecībais. Tajā pašā laikā sapņojot par eiropu. Kaut tur par šo nerauc.
Kur ievērot noteikumus ir pašsaprotami un tas reti izsauc liekus jautājumus. Brīvība un demokrātija nav tas, ko liela daļa esat iedomājušies. Nevajag anarhiju startēt. Lūk arī visas problēmas cēlonis un skaidrojums
1)Sovoku izslēdziet.
2) Nevienu neuztrauc jūsu vaimanas
3) ievērojiet noteikumus.
Problēmas atkritīs. Ar garantiju
1) Da nu nahuj tos rietumus ar saviem genderiem un pārējo huiņu, kkā labāk retāk nopērku jaunu telefonu, nekā sadzīvoju ar to huiņu.
2) Cik daudzās no R-Eiropas valstīm nav bāņu starp lielajām pilsētām? Ja tur atļautais ir 120, tad īsti arī tam vairumam nerodas vajadzība pēc kkādas baigās ātruma pārkāpšanas, tāpēc ka jau brauc "ātri".
3) Un ko var dirst, ka tur kkas ir mega ahujenna labāk? Tāpat tur regulāri daudzi brauc ar +10 un vairāk. It īpaši jo vairāk uz dienvidiem pēc sajūtām. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
|
13 Aug 2024, 22:10:54 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 18:15:19 @Mikels rakstīja:
13 Aug 2024, 16:19:44 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 12:45:02 @DiksIrseejs rakstīja:
Tu esi reāls dalbajobs. Uz Eleja Jelgava ceļa regulāri sitās nost.
Kur tur regulāri sitās? Un cik regulāri sitās garkalnē, uz gājeju pārējās? Tik regulāri, ka tur jalie stacionārais un pārvietojamais radars vienlaicīgi?
Jums gan ir īsa atmiņa Garkalnē uz tās gājēju pārejas bija vairāki negadījumi. Piemēram: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/garkaln...c-bernu.a257642/
Te vēl : https://degpunkta.tv3.lv/degpunkta-satiksme/gar...-notikuma-vieta/
Izskatās,ka te lielākā daļa bļauj pirms ir iedziļinājušies detaļās…
labi, uzvarēji - paskatījos melno punktu kartē. johaidī, kāds pārsteigums - garkalnē nav melnais punkts!!! toties tur ir divi stacionrie fotoradari, kurus šad tad nodublē pārvietojamā kaste.....nu tad pastasti man, kādus ieguvumus satiskmes drošībai sniedz šis dubultais slazds?
Atver Google Maps un paskaties, kāda infrastruktūra ir tieši tajā krustojumā.
Pateikšu priekšā - tur ir starppilsētu autobusa pieturas, līdz kurām ir kaut kā jātiek. Tā kā iepriekš tur neviens neievēroja ātrumu, jo starp lielāko daļu vadītāju valda powera mentalitāte "Man ir auto, visi pārējie iģiķe nahuj", līdz ar to sabtransa lietotāji nevarēja tikt uz šo pieturu. Kaut kur pa vidam pašvaldība vai kāda cita lēmējvara izdomāja, ka tur ir jāizveido regulējamais krustojums un radars, lai beidzot varētu ieviest kārtību.
Vai varēja uzrakt tuneli? Gan jau. Bet tas būtu dārgi, laikietilpīgi un powera oligarhi varētu raudāt 5 lapas pēc kārtas par to ka pa Siguldas šoseju nevar braukt jo "stulbajam proletariātam izbūvē tuneli, par kādiem nopelniem! " | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
13 Aug 2024, 22:10:54 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 18:15:19 @Mikels rakstīja:
13 Aug 2024, 16:19:44 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 12:45:02 @DiksIrseejs rakstīja:
Tu esi reāls dalbajobs. Uz Eleja Jelgava ceļa regulāri sitās nost.
Kur tur regulāri sitās? Un cik regulāri sitās garkalnē, uz gājeju pārējās? Tik regulāri, ka tur jalie stacionārais un pārvietojamais radars vienlaicīgi?
Jums gan ir īsa atmiņa Garkalnē uz tās gājēju pārejas bija vairāki negadījumi. Piemēram: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/garkaln...c-bernu.a257642/
Te vēl : https://degpunkta.tv3.lv/degpunkta-satiksme/gar...-notikuma-vieta/
Izskatās,ka te lielākā daļa bļauj pirms ir iedziļinājušies detaļās…
labi, uzvarēji - paskatījos melno punktu kartē. johaidī, kāds pārsteigums - garkalnē nav melnais punkts!!! toties tur ir divi stacionrie fotoradari, kurus šad tad nodublē pārvietojamā kaste.....nu tad pastasti man, kādus ieguvumus satiskmes drošībai sniedz šis dubultais slazds?
Es mēģināju, bet lol nau vērc, es atmetos Tā visa ir Siliņas un Sajmas sazvērestība, tikai lai piepildītu pilnu valsts kasi ar nevainīgu cilvēku naudu no kuras pusi nozags sev [ Šo ziņu laboja Mikels, 14 Aug 2024, 08:22:15 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Aug 2024, 21:21:55 @kexxx rakstīja:
13 Aug 2024, 19:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 17:55:30 @alnisg rakstīja:
13 Aug 2024, 17:10:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Kādā veidā fotoradars aizsargā gājējus?
...vistiešākā, jo, tantuki, velopisēdisti, stāvdrāzēji u.c.t.l.,piem., mājlopi (suņi, kaķi...), t.i., tirliņi, vietās, kur tie koncentrējas, ir ar saprātu apdalīti, t.i., var sadomāt zibenīgi urbt pār ceļu nekur neko vispār neskatoties. Pat es ar baigi uztrennēto reakciju, lielākā ātrumā nepaspētu no tādiem izvairīties. Tur, shit, jābrauc tam noteiktajā ātrumā, nav, kur dirsā likties.
Nu labi un kā fotoradars viņus pasargā? Pārceļ pa gaisu? Uzliek priekšā sienu? Padara nemirstīgus vai kā? Nu nekā, fotoradars neko nepasargā, fotoradars tikai reģistrē ātruma pārkāpumu un ar to visu var arī viņam uz 150 aizbraukt garām un tieši tāpat var pie sarkanā aizbraukt utt. Visjēdzīgākais variants tur, Garkalnē, būtu gājēju tunelis
kā domā- kāpēc pirms pārejas ir zīme 70? vnk smukuma pēc vai arī ir kāds iemesls?
nu tad lūk- fotoradars motivē pirms pārejas samazināt ātrumu līdz 70, nevis pofigā maukt 90-100
vsp fascinē, ka auto forumā cilvēkiem sapratne par satiksmi ir kā kkādām amēbām
edit: tunelis? dēļ pāris gājējiem dienā tērēt miljonus un mēģināt visur sacelt tuneļus?
Tā zīme un fotoradars nekādi neaizsargās to kājāmgājēju. Aizsargāt tos kājāmgājējus var ja nav vispār jāšķērso brauktuve. Visdrošāk ir tunelis vai gājēju tilts. Aiz Saulkalnes arī ir tunelis, nez vai tur ir simtiem gājēji
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
14 Aug 2024, 08:32:03 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 21:21:55 @kexxx rakstīja:
13 Aug 2024, 19:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 17:55:30 @alnisg rakstīja:
13 Aug 2024, 17:10:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Kādā veidā fotoradars aizsargā gājējus?
...vistiešākā, jo, tantuki, velopisēdisti, stāvdrāzēji u.c.t.l.,piem., mājlopi (suņi, kaķi...), t.i., tirliņi, vietās, kur tie koncentrējas, ir ar saprātu apdalīti, t.i., var sadomāt zibenīgi urbt pār ceļu nekur neko vispār neskatoties. Pat es ar baigi uztrennēto reakciju, lielākā ātrumā nepaspētu no tādiem izvairīties. Tur, shit, jābrauc tam noteiktajā ātrumā, nav, kur dirsā likties.
Nu labi un kā fotoradars viņus pasargā? Pārceļ pa gaisu? Uzliek priekšā sienu? Padara nemirstīgus vai kā? Nu nekā, fotoradars neko nepasargā, fotoradars tikai reģistrē ātruma pārkāpumu un ar to visu var arī viņam uz 150 aizbraukt garām un tieši tāpat var pie sarkanā aizbraukt utt. Visjēdzīgākais variants tur, Garkalnē, būtu gājēju tunelis
kā domā- kāpēc pirms pārejas ir zīme 70? vnk smukuma pēc vai arī ir kāds iemesls?
nu tad lūk- fotoradars motivē pirms pārejas samazināt ātrumu līdz 70, nevis pofigā maukt 90-100
vsp fascinē, ka auto forumā cilvēkiem sapratne par satiksmi ir kā kkādām amēbām
edit: tunelis? dēļ pāris gājējiem dienā tērēt miljonus un mēģināt visur sacelt tuneļus?
Tā zīme un fotoradars nekādi neaizsargās to kājāmgājēju. Aizsargāt tos kājāmgājējus var ja nav vispār jāšķērso brauktuve. Visdrošāk ir tunelis vai gājēju tilts. Aiz Saulkalnes arī ir tunelis, nez vai tur ir simtiem gājēji
Rsa tu reāli nesaproti, ka ir arī citi satiksmes organizēšanas līdzekļi ar kuriem var samazināt negadījumu iespējamību (luksofors,samazināts ātrums, ātruma kontrole utt.) vai arī izliecies [ Šo ziņu laboja Mikels, 14 Aug 2024, 08:46:07 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Es reāli saprotu, ka izsargāšanās ir izdevīgāka, nekā ārstēšana attiecīgi arī ceļš pa kuru nevazājas kājāmgājēji ir drošāks nekā ceļš kur ir daudz gājēju pārejas un daudz fotoradari un ātruma ierobežojumi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2493
Braucu ar: tautas auto
|
14 Aug 2024, 08:47:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Es reāli saprotu, ka izsargāšanās ir izdevīgāka, nekā ārstēšana attiecīgi arī ceļš pa kuru nevazājas kājāmgājēji ir drošāks nekā ceļš kur ir daudz gājēju pārejas un daudz fotoradari un ātruma ierobežojumi
Kāda tev starpība, ar kādiem līdzekļiem tiek panākta satiksmes drošība? Tu taču šeit stāstīji, ka nodokļus maksā tikai lohi, un ka tu neesi lohs. Tava nauda šeit nav iesaistīta, līdz ar to tavam viedoklim šeit vispār nebūtu jābūt. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
14 Aug 2024, 08:47:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Es reāli saprotu, ka izsargāšanās ir izdevīgāka, nekā ārstēšana attiecīgi arī ceļš pa kuru nevazājas kājāmgājēji ir drošāks nekā ceļš kur ir daudz gājēju pārejas un daudz fotoradari un ātruma ierobežojumi
Tavā drošajā pasaulē visām gājēju pārejām būtu jabūt tuneļos, tikai realitātē tā ir utopija un absolūti lielākajā vairuma gadījumu nafig nav vajadzīgs. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Aug 2024, 08:51:20 @Zalespljavejs rakstīja:
14 Aug 2024, 08:47:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Es reāli saprotu, ka izsargāšanās ir izdevīgāka, nekā ārstēšana attiecīgi arī ceļš pa kuru nevazājas kājāmgājēji ir drošāks nekā ceļš kur ir daudz gājēju pārejas un daudz fotoradari un ātruma ierobežojumi
Kāda tev starpība, ar kādiem līdzekļiem tiek panākta satiksmes drošība? Tu taču šeit stāstīji, ka nodokļus maksā tikai lohi, un ka tu neesi lohs. Tava nauda šeit nav iesaistīta, līdz ar to tavam viedoklim šeit vispār nebūtu jābūt.
Priekš kam tu to šeit uzrakstiji?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Aug 2024, 08:55:09 @Mikels rakstīja:
14 Aug 2024, 08:47:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Es reāli saprotu, ka izsargāšanās ir izdevīgāka, nekā ārstēšana attiecīgi arī ceļš pa kuru nevazājas kājāmgājēji ir drošāks nekā ceļš kur ir daudz gājēju pārejas un daudz fotoradari un ātruma ierobežojumi
Tavā drošajā pasaulē visām gājēju pārejām būtu jabūt tuneļos, tikai realitātē tā ir utopija un absolūti lielākajā vairuma gadījumu nafig nav vajadzīgs.
Pilsētā ar šaurām ielām nē, tur, cerams, vadītājs ir koncentrējies uz ceļu. Bet kur jau ir vismaz 2 joslas katrā virzienā arī būtu nepieciešams tunelis, uz tādām pārejām ik pa laikam kādu izsmērē
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
14 Aug 2024, 08:32:03 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 21:21:55 @kexxx rakstīja:
13 Aug 2024, 19:35:31 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Aug 2024, 17:55:30 @alnisg rakstīja:
13 Aug 2024, 17:10:00 @RSAWorkshop rakstīja:
Kādā veidā fotoradars aizsargā gājējus?
...vistiešākā, jo, tantuki, velopisēdisti, stāvdrāzēji u.c.t.l.,piem., mājlopi (suņi, kaķi...), t.i., tirliņi, vietās, kur tie koncentrējas, ir ar saprātu apdalīti, t.i., var sadomāt zibenīgi urbt pār ceļu nekur neko vispār neskatoties. Pat es ar baigi uztrennēto reakciju, lielākā ātrumā nepaspētu no tādiem izvairīties. Tur, shit, jābrauc tam noteiktajā ātrumā, nav, kur dirsā likties.
Nu labi un kā fotoradars viņus pasargā? Pārceļ pa gaisu? Uzliek priekšā sienu? Padara nemirstīgus vai kā? Nu nekā, fotoradars neko nepasargā, fotoradars tikai reģistrē ātruma pārkāpumu un ar to visu var arī viņam uz 150 aizbraukt garām un tieši tāpat var pie sarkanā aizbraukt utt. Visjēdzīgākais variants tur, Garkalnē, būtu gājēju tunelis
kā domā- kāpēc pirms pārejas ir zīme 70? vnk smukuma pēc vai arī ir kāds iemesls?
nu tad lūk- fotoradars motivē pirms pārejas samazināt ātrumu līdz 70, nevis pofigā maukt 90-100
vsp fascinē, ka auto forumā cilvēkiem sapratne par satiksmi ir kā kkādām amēbām
edit: tunelis? dēļ pāris gājējiem dienā tērēt miljonus un mēģināt visur sacelt tuneļus?
Tā zīme un fotoradars nekādi neaizsargās to kājāmgājēju. Aizsargāt tos kājāmgājējus var ja nav vispār jāšķērso brauktuve. Visdrošāk ir tunelis vai gājēju tilts. Aiz Saulkalnes arī ir tunelis, nez vai tur ir simtiem gājēji
klau, kāpēc vispār uz šosejām liek ātrumu samazinošās zīmes, ja ir noslogoti krustojumi, luksofori, pārejas? kāpēc nevar vnk ļaut braukt uz 90?
edit: un kāpēc pilsētā jābrauc 50 un dzīvojamās zonās 20? kāpēc nevarētu pa dzīvojamo zonu uz 50-60 maukt?[ Šo ziņu laboja kexxx, 14 Aug 2024, 09:08:13 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Kāpēc uzdod šādus jautājumus? Ko tieši vēlies panākt un kas tavā dzīvē izmainīsies ja atbildēšu, ka manuprāt kaudze ar ierobežojumiem nav nepieciešama un kaudze ar pārvadiem un pieslēgumiem ir izveidoti pavirši, ka ir vietas kur satiksme ir ok un ir kaudzēm vietas kur viņa ir sadirsta
Par dzīvojamo zonu un pilsētas ātruma jautājumu pašam smiekli nenāk?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Normāli autobusam vajadzēja apstāties pašā Garkalnē, nevis uz šosejas. Ļoti laba infrastruktūra pieejama. Tas minūti aizņemtu? Un varētu ļoti daudz ko no apspriestā likvidēt. [ Šo ziņu laboja Mizx, 14 Aug 2024, 09:31:07 ] | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
|
14 Aug 2024, 08:21:34 @Mikels rakstīja:
13 Aug 2024, 22:10:54 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 18:15:19 @Mikels rakstīja:
13 Aug 2024, 16:19:44 @Samsasi rakstīja:
13 Aug 2024, 12:45:02 @DiksIrseejs rakstīja:
Tu esi reāls dalbajobs. Uz Eleja Jelgava ceļa regulāri sitās nost.
Kur tur regulāri sitās? Un cik regulāri sitās garkalnē, uz gājeju pārējās? Tik regulāri, ka tur jalie stacionārais un pārvietojamais radars vienlaicīgi?
Jums gan ir īsa atmiņa Garkalnē uz tās gājēju pārejas bija vairāki negadījumi. Piemēram: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/garkaln...c-bernu.a257642/
Te vēl : https://degpunkta.tv3.lv/degpunkta-satiksme/gar...-notikuma-vieta/
Izskatās,ka te lielākā daļa bļauj pirms ir iedziļinājušies detaļās…
labi, uzvarēji - paskatījos melno punktu kartē. johaidī, kāds pārsteigums - garkalnē nav melnais punkts!!! toties tur ir divi stacionrie fotoradari, kurus šad tad nodublē pārvietojamā kaste.....nu tad pastasti man, kādus ieguvumus satiskmes drošībai sniedz šis dubultais slazds?
Es mēģināju, bet lol nau vērc, es atmetos Tā visa ir Siliņas un Sajmas sazvērestība, tikai lai piepildītu pilnu valsts kasi ar nevainīgu cilvēku naudu no kuras pusi nozags sev
nu es tev pajautāšu vēlreiz - kādu funkciju pilda tajā vietā novietots pārvietojamais radars, kurš dublē stacionāro radaru? Kà tas uzlabo drošību? | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
| Baigā cīņa starp divām frontēm. Lielākoties jau jāpiekrīt tiem, kas saka, ka jāievēro norādītais braukšanas ātrums un atkrīt visas petīcijas un sodi. Tajā pat laikā te ir nooooormāls forums un atvilkšana kārtīgam poweristam ir normāla prakse.
Varbūt dzēst to petīciju un patērēto laiku un nervus investēt šādā uzpariktē?
https://www.510autogroup.com/products/stealth-p...-flippers-europe
Uzspied podziņu pirms iebrauc zonā un pēc mirkļa uzspied vēlreiz. Galvenais pacensties to darīt, kad astē nesēž kāds beztabu fans vai netrafarētā ekipāža [ Šo ziņu laboja kurlis, 14 Aug 2024, 10:13:55 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|