Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nopirku auto ar koriģētu nobraukumu
Autors | Ziņojums |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Tad tomēr radiatoram taisnība par F10 un 3k remontos
[ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Sep 2020, 11:42:49 ] | Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Pavisam nesen iepirkam papildus vienu 520d xdrive 16’ gimenes vajadzibam un teiksu godigi velejos nelielu eksperimentu 3 gadu laika vai taa kartupelu kaste noedis remontos te tos minetos daudzus k vai neee, apkopes es te neskaitu. Vai man varbut tulit jau mainit keedes, nu taa drosibas pec
Uz doto bridi nobraukums ir ap 120k (auto ir loti tuvu mazlietota auto stavoklim) un plans ir braukt lidz kadi 190k.
Domaju, ka lielakie blaveji par kedem, dpf uttt ir tie kas ieperk no importijas ievestos atkritumus ar attitiem km kur viss birst pec kartas un tad sudzas sheit. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
11 Sep 2020, 11:41:37 @Mikels rakstīja:
Tad tomēr radiatoram taisnība par F10 un 3k remontos
Ir taisnība. Es jau te 3 gadi atpakaļ iemetu par E91. 2K uzreiz kā nopirka, pēc tam pusgada laikā vēl 1K. Te paņirgājās tie, kuriem mūžīgie dzinēji
3 gadi pagājuši un 0 izdevumu. Ieliec tos 3K un brauc bēdu nezinādams.
| Offline | | |
Elagrs | | Kopš: 23. Dec 2016
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
|
11 Sep 2020, 11:04:06 @edzulis rakstīja:
5diena klaat. Kurhs tad ir tas meteejs no provinces
bij jau iemests, bet kāds biš sabijās, vai arī nepatiesi apvainoja... un koments pazuda | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
| Uz cikiem gaidāms Mareks? Ka nenokavēt | Offline | | |
karlitto | | Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 832
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
11 Sep 2020, 13:49:29 @karlitto rakstīja:
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības
Cik tad Tu gribēji par apkopēm - standarta eļļas/filtru maiņa vien ir 250-300e (tas arī ne pie dīlera); jātaisa apkope vismaz reizi gadā -> 900e. Pieskaiti klāt bremžu klučus/diskus un jau ir 1.5kEUR[ Šo ziņu laboja shirminieks, 11 Sep 2020, 14:27:21 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
11 Sep 2020, 14:26:16 @shirminieks rakstīja:
11 Sep 2020, 13:49:29 @karlitto rakstīja:
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības
Cik tad Tu gribēji par apkopēm - standarta eļļas/filtru maiņa vien ir 250-300e (tas arī ne pie dīlera); jātaisa apkope vismaz reizi gadā -> 900e. Pieskaiti klāt bremžu klučus/diskus un jau ir 1.5kEUR
nezinu par nedīlera izmaksām, bet man F20 pirmā apkope pie dīlera nostājās uz 150EUR... | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
11 Sep 2020, 14:26:16 @shirminieks rakstīja:
11 Sep 2020, 13:49:29 @karlitto rakstīja:
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības
Cik tad Tu gribēji par apkopēm - standarta eļļas/filtru maiņa vien ir 250-300e (tas arī ne pie dīlera); jātaisa apkope vismaz reizi gadā -> 900e. Pieskaiti klāt bremžu klučus/diskus un jau ir 1.5kEUR
Man liekas Tevi normāli čakarē
Motul X-clean 5w40 7 litri pie Ape motors (oficiālais izplatītājs) aptuveni 80 euro, servisi var dabūt krietni lētāk.
Eļļas filtrs Mann - 10 euro
Salona filtrs Mann - 30 euro
Tas viss bez servisu atlaidēm un normālas kvalitāte materiāliem kopā 120 euro.
Tad par eļļas un filtru maiņu sanāk 180 euro
[ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Sep 2020, 14:54:34 ] | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
11 Sep 2020, 14:52:15 @Mikels rakstīja:
11 Sep 2020, 14:26:16 @shirminieks rakstīja:
11 Sep 2020, 13:49:29 @karlitto rakstīja:
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības
Cik tad Tu gribēji par apkopēm - standarta eļļas/filtru maiņa vien ir 250-300e (tas arī ne pie dīlera); jātaisa apkope vismaz reizi gadā -> 900e. Pieskaiti klāt bremžu klučus/diskus un jau ir 1.5kEUR
Man liekas Tevi normāli čakarē
Motul X-clean 5w40 7 litri pie Ape motors (oficiālais izplatītājs) aptuveni 80 euro, servisi var dabūt krietni lētāk.
Eļļas filtrs Mann - 10 euro
Salona filtrs Mann - 30 euro
Tas viss bez servisu atlaidēm un normālas kvalitāte materiāliem kopā 120 euro.
Tad par eļļas un filtru maiņu sanāk 180 euro
Gribi atklāšu noslēpumu? Servisi pelna ar detaļu tirzniecību, jā viņi samaksā mazāk ar savām atlaidēm, bet tas nenozīmē, ka tev viņas tiks pārdotas ar tādām pašām atlaidēm | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
| Par uzcenojumiem
Nopirku brembo diskus Autodoc, kopā ar klučiem sanāca bik <120. Tepat trodo būtu par padsmit eirikiem dārgāk
Kkā pagadījos vienā servī un prikola pēc uzjautāju cik maksātu tādi paši diski
Saka 90 eur... Nu, liekas normāli... Un tad seko piebilde- VIENS disks...
Tātad, abi kopā 180 | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
11 Sep 2020, 15:17:42 @kexxx rakstīja:
Par uzcenojumiem
Nopirku brembo diskus Autodoc, kopā ar klučiem sanāca bik <120. Tepat trodo būtu par padsmit eirikiem dārgāk
Kkā pagadījos vienā servī un prikola pēc uzjautāju cik maksātu tādi paši diski
Saka 90 eur... Nu, liekas normāli... Un tad seko piebilde- VIENS disks...
Tātad, abi kopā 180
ko tu brīnies, autodoc vienam volvo njēmu spararatu, sajūgu, kurvi, izspiedējgultni, skrūves spararatam, viss kopa kkas ap 600 eur bija ar sūtīšanu, te vietējie tik vien spēja kā pliku spararatu pa 750 eur piedāvāt | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
| Nu labi, es saprotu, ka visiem jādzīvo... Bet bļāāā- ņemt detaļas ar riktīgu atlaidi un vēl uzskrūvēt cenu 2x no plaukta cenas... | Offline | | |
janisdaubergs | | Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
11 Sep 2020, 13:49:29 @karlitto rakstīja:
11 Sep 2020, 11:26:38 @janisdaubergs rakstīja:
10 Sep 2020, 21:10:32 @michals1 rakstīja:
Pastāstat man,lai es beidzot saprastu jūsu domu gājienu....
Par 25 pakām var nopirkt nesliktu bembi,premium klase,patīkams braukšanā,nenopists,autiņš kurš neprasa ieguldījumus.
Par 25 pakām var nopirkt JAUNU,škodu oktavia,kas patiesībā ir golfa un pasata klases mistrojums,piepičkātu,bet pa lielam huiņa saknē,kas turētājam nerada pozitīvas emocijas lietošanas laikā.
Pēc gadiem pieciem,abu autiņu atlikusī vērtība būs ap 10-12 pakām.
Ieguldījumi lietošanas laikā,arī apmēram vienādi,jo bembim nekas neplīsīs,nav vēl nopists,shkodai tāpāt,taču tā kā auto jauns,dīleru apkope kosmoss.
Tad kur ir ieguvums pērkot šo vaagu???
F11 530d 130k km 4g veca 25k eur, pēc 3 gadiem pa 14 aizgāja, pa to laiku servisu izmaksas apmēram 3k eur, skaidrs ka ne reizi uz ceļa nepalika, sanāk apmēram 14k pa 3 gadiem, jeb apmēram 5k gadā;
Skoda Karoq papilna ap 28k eur, pēc 5g gan jau pa 12-13 aizies, apkopes šo 5 gadu laikā uz 100k km apmēram 1000-1500eur;
Sanāk ap 3400eur gadā, starpība nav liela, bet brauc 0-100, nevis 100-200;
Lielais pluss - nav jādomā par remontiem, kas uz sitiena var 3k paņemt un uz visu 5g periodu zini auto izmaksas, nav pārsteigumu;
25-14= 11 nevis 14
p.s. nesliktas apkopju izmaksas... protams, ja ved tikai pie dīlera , tad nav , ko brīnīties.
parasti jau pēc garantiju reti, kurša veic pie dīlera, bet nu katram savas vājības
Apkopes ietver arī remontu, un to liku klāt kopējam gada izmaksu ciparam par F, pa to laiku bija:
Priekšējās “tjagas”;
Viens balons;
Viens EDC amītis;
Ieplūdes Kolektora tīrīšana;
Bremzes ar diskiem uz abām asīm;
Abas stupicas;
Ģeneratora profilakse;
Iespējams vēl kaut kas, iespējams ka bija pat lielāka cipars, prātā palicis ap 1k gadā;
Vēl pēc 2 g un 50k klāt nāktu vēl dārgās lietas:
Ķēdes, vārstu vāks, aķītis un hz kādi citi prieki;
Auto nav slikts, bet nav 5k/gadā vērts, cik tas aptuveni izmaksā 100-200k km intervālā.
[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 11 Sep 2020, 17:09:18 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
11 Sep 2020, 14:52:15 @Mikels rakstīja:
11 Sep 2020, 14:26:16 @shirminieks rakstīja:
Cik tad Tu gribēji par apkopēm - standarta eļļas/filtru maiņa vien ir 250-300e (tas arī ne pie dīlera); jātaisa apkope vismaz reizi gadā -> 900e. Pieskaiti klāt bremžu klučus/diskus un jau ir 1.5kEUR
Man liekas Tevi normāli čakarē
Motul X-clean 5w40 7 litri pie Ape motors (oficiālais izplatītājs) aptuveni 80 euro, servisi var dabūt krietni lētāk.
Eļļas filtrs Mann - 10 euro
Salona filtrs Mann - 30 euro
Tas viss bez servisu atlaidēm un normālas kvalitāte materiāliem kopā 120 euro.
Tad par eļļas un filtru maiņu sanāk 180 euro
Tikai par eļļu/eļļas filtru un salona filtru būtu 165e, bet jāskaita klāt ir arī degvielas un gaisa filtrs - tad kopā 230e.
Un nav man intereses pavadīt savu laiku skraidot apkārt pa rezerves daļu/eļļu veikaliem un meklējot labāko cenu lai ietaupītu 10e [ Šo ziņu laboja shirminieks, 11 Sep 2020, 16:59:11 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|