Autors | Ziņojums |
AV | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Nelss lizings esot loti elastigs, pasam gan nekad nav bijusas darisanas ar lizinga kompanijam |
Offline | |
|
SpOrcMeN | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| ja un kads ir procents to autinju kas pec tam pazuud ???? domajams diezgan laps )))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Artis | |
Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
| Par lizingiem jau 10 x seit ir izrunats, RD un Inserviss tie ir pedejie kuros ir verts nemt. Ar tadam % likmem stradaja pirms 15 gadiem |
Offline | |
|
lsd | |
Kopš: 07. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 589
Braucu ar: 01 530d
| Cik esmu dzirdeejis ka no inservisa vai rd autinjus nemiil zagt, jo vinjiem no taa labuma nav... un tad vinji meklee autinjus ar devinjiem ugunjiem (tipa) |
Offline | |
|
Yanny | |
Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
| līzinga kompānija un pct likme jāizvēlās izejot no legālo ienākumu proporcijas pret nelegālajiem
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. |
Offline | |
|
Artis | |
Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
| Aga ir zinami bratkas kuri naudu var aizsaut naturaa neierobezota daudzuma, tikai likme menesi ir 10% |
Offline | |
|
Artis | |
Kopš: 16. May 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 32262
Braucu ar: Renault
| aizmirsu piebilst, bez nodrosinajuma |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Es jau gribeeju Sporcmen Tev teikt par 840Ci, jo atcereejos, ka pirms kaada laika biji ielicis liidziigu topiku par auto izveeli sievai un nosliecies uz E31. Bet, taakaa sheit taadu variantu nebiji izteicis, domaaju, ka varbuut esi paardomaajis....
840Ci - viennoziimiigi ideaals modelis E31 gammaa, ja njemam veeraa ekspluataacijas izmaksas. |
Offline | |
|
|
RT | |
Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Jā 840 ir ar tāda interesanta štelle. Laikam labāks pa 850 ne? Tas motors tāds elastīgāks manuprāt. Bet kā ar ekspluotāciju tie tak ir reti modeļi?
Vienīgi tā akmens laikmeta kllimatkontrole kautkā nepas. E 34 vēl piestāv. Bet tās jau tikai manas domas. Skatos ka OBC ar no trešā ir iekš. [ This message was edited by: RT on 2004-08-05 14:15 ] |
Offline | |
|
SpOrcMeN | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| laikam kas tur ir rets tas ir amartizatori pareijais laikam ir dabuujams
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
AV | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
|
2004-08-05 14:14, SpOrcMeN rakstīja:
laikam kas tur ir rets tas ir amartizatori pareijais laikam ir dabuujams
neaizmirsti ari par virsbuves detalam.. |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2004-08-05 14:06, RT rakstīja:
Jā 840 ir ar tāda interesanta štelle. Laikam labāks pa 850 ne?
Nu 840i un 840Ci labaaki ir ar ekspluataacijas izmaksaam, kaa jau teicu. Nu jaa, veel varbuut ar vieglaaku purngalu, nekaa paareejiem modeljiem (850i, 850Ci, 850CSi, Alpina B12 5.0 Coupe, Alpina B12 5.7 Coupe, un prototipu M8 ), iznjemot varbuut 830i, kuru sarazhoja astonjus gabalus un taa arii nelaida tirguu.
Tas motors tāds elastīgāks manuprāt.
Esi braucis gan ar 840i/Ci gan 850i/Ci? Tu man vareetu pastaastiit, kaadaa sakaraa mazaaks V8 var buut elastiigaaks par lielaaku V12 |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2004-08-05 14:14, SpOrcMeN rakstīja:
laikam kas tur ir rets tas ir amartizatori pareijais laikam ir dabuujams
Nu ja nav no papildapriikojuma tas EDC laikam, jeb pashliimenjojoshaa piekare atkariibaa no auto noslodzes ar no salona mainaamu amortizatoru cietiibu, tad arii taa nav probleema. |
Offline | |
|
RT | |
Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Perf pats teici ka semoks ar 4,0 ir labāks nekā ar 5,0 savā galerijā. Nu elastīgāks varbūt nav īstais vārds. Vai tad 850 nav tas pats kas 750? Tikai nesmejies es jau par tiem 7 un 8 tik labi nezin. |
Offline | |
|
RT | |
Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Shis M60B40, buudams gandriiz tikpat jaudiigs kaa M70B50 V12, ir vieglaaks (attieciigi labaaka vadaamiiba un mazaaks understeer) un uzticamaaks (attieciigi leetaaks ekspuataacijaa).
Nu tā es ar apmēram biju domājis, jo to ir daudzi teikuši. |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Nu tieshi ko es teicu ieprieksh - leetaaks, vienkaarshaaks ekspluataacijaa (V12 motoriem viss ir pa divi, divi benziinsuukji, divi eljljas filtri, divi... karoche, divi M20B25 R6 motori salikti sliipi kopaa) un vieglaaks degungals automobilim.
Bet, ja cilveekam ekspluataacijas izmaksas ir mazsvariigas, uzskatu, ka ir jaaljaujaas V12 burviibai. Taa ka V8 nav labaaks, bet tuvaaks reaalajai dziivei driizaak . |
Offline | |
|
|
RT | |
Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| A kā ar dinamiku, sapprotu ka atšķiras bet vai pamatīgi? |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| 840i un 850i, lai arii kuri no chetriem (4.0i, 4.4i un 5.0i, 5.4i) motoriem tur buutu iekshaa, dinamika praktiski vienaada.
Protams, 850CSi ar 380 zirgspeekiem, Alpina B12 5.0 Coupe ar 350 zirgspeekiem, un Alpina B12 5.7 Coupe ar 416 zirgspeekiem ir pilniigi cits staasts. Staasts, kas ir neietilpst cenu kategorijaa liidz 10k EUR. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Alpina B12 5.7 Coupe -
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
PERFS | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Jaa... tas ir kautkas aarpus realitaates. 57 eksemplaari pasaulee...
Labi, pietiks sapnjot . |
Offline | |
|