Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tautas klasika - Youngtimer

AutorsZiņojums
Kasparis
01. Mar 2016, 09:02 #121

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Mar 2016, 08:51:11 soulfreak rakstīja:
Kāpēc, lai nederētu? Tikai atkarīgs, kam!?


Rets, ne pa kosmosu, nav kā visiem, iekļaujas šā topika parametros!?
Offline
Cherbikoff
01. Mar 2016, 09:12 #122

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


01 Mar 2016, 09:02:01 Kasparis rakstīja:

01 Mar 2016, 08:51:11 soulfreak rakstīja:
Kāpēc, lai nederētu? Tikai atkarīgs, kam!?


Rets, ne pa kosmosu, nav kā visiem, iekļaujas šā topika parametros!?


neapšaubāmi.
Offline
soulfreak
01. Mar 2016, 09:37 #123

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Gribu izteikt tikai savas domas. Manuprāt, klasikai ir jābūt RWD ar ļoti retiem izņēmumiem.
Offline
tolx
01. Mar 2016, 09:52 #124

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru

Kaut kad pagājšruden viens AE86 parādījās ss un tika nopirkts laikam dažu minūšu laikā. Bet citādi jāmeklē pa laukiem, kur kādam opim stāv pagalmā - nez vai citi varianti vēl ir palikuši.
Offline
Kasparis
01. Mar 2016, 09:59 #125

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Mar 2016, 09:55:04 Vantage rakstīja:

01 Mar 2016, 09:37:05 soulfreak rakstīja:
Gribu izteikt tikai savas domas. Manuprāt, klasikai ir jābūt RWD ar ļoti retiem izņēmumiem.


Pārsvarā gadījumu tā arī ir, jo FWD (ne velti - faggot wheel drive)ir masu produkcija - nekas īpašs, nekas pēc būtības paredzēts ātrumam un sportam.


Jauki, turpināšu ņemties ap e30.
Offline
Cherbikoff
01. Mar 2016, 10:21 #126

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


01 Mar 2016, 09:55:04 Vantage rakstīja:

01 Mar 2016, 09:37:05 soulfreak rakstīja:
Gribu izteikt tikai savas domas. Manuprāt, klasikai ir jābūt RWD ar ļoti retiem izņēmumiem.


Pārsvarā gadījumu tā arī ir, jo FWD (ne velti - faggot wheel drive)ir masu produkcija - nekas īpašs, nekas pēc būtības paredzēts ātrumam un sportam.


nu es laikam tomēr nepiekrītu, arī FWD ir daudz interesantu un ātru mašīnu. Kaut vai tas pats Peugeot 205 GTi. ļoti jautrs, ātrs un izveicīgs braucamais.

pats sev gan izvēlos tikai RWD.
Offline
ciinja
01. Mar 2016, 10:28 #127

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 1070

Braucu ar:


01 Mar 2016, 09:52:23 tolx rakstīja:
Kaut kad pagājšruden viens AE86 parādījās ss un tika nopirkts laikam dažu minūšu laikā. Bet citādi jāmeklē pa laukiem, kur kādam opim stāv pagalmā - nez vai citi varianti vēl ir palikuši.

LR2 laikam katru darbadienas vakaru ir tāds raidījums "Tirgus" vai tml., tur jāzvana un jāsaka ka grib pirkt AE86. Šis sludinājums uz citu fona tur nebūtu nekas īpašs, ir dzirdēts kā cilvēki tur meklē nopirkt kuģa stūri un citas interesantas lietas.
Offline
howitzer
01. Mar 2016, 10:32 #128

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Mar 2016, 10:28:02 ciinja rakstīja:

01 Mar 2016, 09:52:23 tolx rakstīja:
Kaut kad pagājšruden viens AE86 parādījās ss un tika nopirkts laikam dažu minūšu laikā. Bet citādi jāmeklē pa laukiem, kur kādam opim stāv pagalmā - nez vai citi varianti vēl ir palikuši.

LR2 laikam katru darbadienas vakaru ir tāds raidījums "Tirgus" vai tml., tur jāzvana un jāsaka ka grib pirkt AE86. Šis sludinājums uz citu fona tur nebūtu nekas īpašs, ir dzirdēts kā cilvēki tur meklē nopirkt kuģa stūri un citas interesantas lietas.

Lol, es negribētu būt pircēja vietā, kad visi opji sāktu zvanīt ar tekstu: "Nu ja man jau te tā tojot jau ilg stāv es jau nebrauc a viņ zin kā nau vairs tie gadi" un aizbraucot apskatīties, Tu, protams, ieraugi parasto, veco Corollu, Celicu, vai ko tamlīdzīgu. Kā tu parastajiem opapiem, kuri klausās LR2, ieskaidrosi, kas ir AE86?
Offline
pekinens
01. Mar 2016, 10:33 #129

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

varbūt kāds var noskaidrot cik e30 ir Latvijā? pasaulē ja nemaldis tika saražoti kaut kas ap 2,5 milj. spriežot pēc cenām e30 jau jābūt diezgan maz.. labi eksemplāri sāk maksāt kosmosu ne tikai mobile..
Offline
funkyasshit
01. Mar 2016, 10:37 #130

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kas tad ir kosmoss? 9 no 10 e30 tirgū ir tik šausmīgi pliki. Nesparotu nahuj vispār viņi maksā. Saprotu cenu, ja ir elektro logi, pilnais OBC, check, A/C utml, nevis prosto 1.6/1.8 bomzis.
Offline
soulfreak
01. Mar 2016, 10:38 #131

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

visas vecās tajatas, kas ir vecākas par 88. gadu ir interesanti auto un ja kādam kāds kaut kur mētājas, tad droši PM arī FWD tajatas der
Offline
Cherbikoff
01. Mar 2016, 10:40 #132

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


01 Mar 2016, 10:33:30 pekinens rakstīja:
varbūt kāds var noskaidrot cik e30 ir Latvijā? pasaulē ja nemaldis tika saražoti kaut kas ap 2,5 milj. spriežot pēc cenām e30 jau jābūt diezgan maz.. labi eksemplāri sāk maksāt kosmosu ne tikai mobile..



ja tic wikipēdijai, tad 2 339 520 units + vēl daži. pat ja saglabājies ir tikai 1 no 10, tad tie tāpat ir vairāk kā 230 tūkstoši. Un tas ir daudz. Cena viņiem kāpj, tāpēc ka cilvēkiem viņi patīk, nevis tāpēc ka viņu būtu maz palicis.
Offline
howitzer
01. Mar 2016, 10:43 #133

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


01 Mar 2016, 10:37:08 funkyasshit rakstīja:
Kas tad ir kosmoss? 9 no 10 e30 tirgū ir tik šausmīgi pliki. Nesparotu nahuj vispār viņi maksā. Saprotu cenu, ja ir elektro logi, pilnais OBC, check, A/C utml, nevis prosto 1.6/1.8 bomzis.

Drivers jau iepriekš teica par pāķiem. Kāds ieliek pilnu, atrestaurētu, labu E30 par, teiksim, 3k un pāķis savu pliko, sapisto sūdu biš lētāk - nu, teiksim, par 2500.
Bet vispār pie dirs par E30 aprīkojumu, galvenais, lai bundža dzīva. Visu pārējo var pielasīt pēc tam pats un tur jau arī tas prieks, vākt detaļas savai lamatai.
Offline
funkyasshit
01. Mar 2016, 10:48 #134

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


01 Mar 2016, 10:43:15 howitzer rakstīja:

01 Mar 2016, 10:37:08 funkyasshit rakstīja:
Kas tad ir kosmoss? 9 no 10 e30 tirgū ir tik šausmīgi pliki. Nesparotu nahuj vispār viņi maksā. Saprotu cenu, ja ir elektro logi, pilnais OBC, check, A/C utml, nevis prosto 1.6/1.8 bomzis.

Drivers jau iepriekš teica par pāķiem. Kāds ieliek pilnu, atrestaurētu, labu E30 par, teiksim, 3k un pāķis savu pliko, sapisto sūdu biš lētāk - nu, teiksim, par 2500.
Bet vispār pie dirs par E30 aprīkojumu, galvenais, lai bundža dzīva. Visu pārējo var pielasīt pēc tam pats un tur jau arī tas prieks, vākt detaļas savai lamatai.


Nu hujņa. Jebkurš pilns auto no rūpnīcās būs baudāmāks. Un kāpēc pisties, ja var nepisties, bet samaksāt to pašu naudu, ja ne pat vēl mazāk?
Offline
howitzer
01. Mar 2016, 10:50 #135

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Nu, es pazīstu vairākus E30 īpašniekus, kuriem tā zvanīšanās pa sludinājumiem un skraidīšana pa šrotiem vienkārši patīk. Patīk "individualizēt un uzbūvēt kā pašam patīk", utt. Pasaulē ir daudz vairāk dīvainu cilvēku, nekā sākumā šķiet.
Offline
funkyasshit
01. Mar 2016, 10:53 #136

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Vidējais e30 īpašnieks uzzvana uz šrotu, uzzin cenu un turpina meklēt tālāk, jo iegriež bezsakarīgu ciparu. Tā kā tā braukāšana un mēslu pirkšana pa kosmosu diez vai sagādā kādam baudu.
Bauda ir tad, kad tu nopērc normālu detaļu pa normālu cenu. Neiet runa par lētu cenu, bet kad saproti, ka tas ir bijis labs darījums, nevis ieberziens.
Offline
Driver
01. Mar 2016, 10:59 #137

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Mar 2016, 10:53:41 funkyasshit rakstīja:
Vidējais e30 īpašnieks uzzvana uz šrotu, uzzin cenu un turpina meklēt tālāk, jo iegriež bezsakarīgu ciparu. Tā kā tā braukāšana un mēslu pirkšana pa kosmosu diez vai sagādā kādam baudu.
Bauda ir tad, kad tu nopērc normālu detaļu pa normālu cenu. Neiet runa par lētu cenu, bet kad saproti, ka tas ir bijis labs darījums, nevis ieberziens.

Bauda ir tad, kad noperc idealu detalju, kas nav saskrapeta, nolauztam "ausim", liika, ar remonta pedam un protams pilna komplekta un korekti demonteta. Un ja auto, uz kuru to liks virsu, ari ir tikpat ideals.

Negribu apvainot e30 ipasniekus, bet liela dalja no tiem ir tadi, kur viss (salons) sapists un redzams, ka auto daudz piedzivojis.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
01. Mar 2016, 11:03 #138

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


01 Mar 2016, 10:59:59 Driver rakstīja:

01 Mar 2016, 10:53:41 funkyasshit rakstīja:
Vidējais e30 īpašnieks uzzvana uz šrotu, uzzin cenu un turpina meklēt tālāk, jo iegriež bezsakarīgu ciparu. Tā kā tā braukāšana un mēslu pirkšana pa kosmosu diez vai sagādā kādam baudu.
Bauda ir tad, kad tu nopērc normālu detaļu pa normālu cenu. Neiet runa par lētu cenu, bet kad saproti, ka tas ir bijis labs darījums, nevis ieberziens.

Bauda ir tad, kad noperc idealu detalju, kas nav saskrapeta, nolauztam "ausim", liika, ar remonta pedam un protams pilna komplekta un korekti demonteta. Un ja auto, uz kuru to liks virsu, ari ir tikpat ideals.

Negribu apvainot e30 ipasniekus, bet liela dalja no tiem ir tadi, kur viss (salons) sapists un redzams, ka auto daudz piedzivojis.
tu tikko sajauci ar e36

[ Šo ziņu laboja AF, 01 Mar 2016, 11:04:41 ]

Offline
soulfreak
01. Mar 2016, 11:08 #139

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Spied "Play", lai skatītos video!




bet moš pietiks diskutēt n-tās lapas ap vienu modeli?
Offline
Arlando
01. Mar 2016, 11:17 #140

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


29 Feb 2016, 22:44:54 Bimmer rakstīja:

29 Feb 2016, 17:13:41 petka17 rakstīja:
Kā pa lēto dabūt V12 un ganjau skaņu ar kkā var izvilkt...

Mega uber truper V12

Vislabāk šo auto ņemt ar 4.2 R6, elles auto arī pēc mūsdienu standartiem (ja viss tip-top motoram un transmisijai).




Šis izskatās pēc lamatām . XJ 3 sērija ir jāliek lielajā klasiku tēmā un īstais motors tomēr būs V12. Varbūt šeit tad iederētos nākamais XJ 40 sērija ,aptuveni tāds ,bet gaumes jautājums .
null
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo