Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Neverending story ar RECRO
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Feb 2016, 10:24:07 Fandulis rakstīja:
Kāds sakars ar eļļas analīzi? Neesmu specs un diez vai te vispār kāds jēdz no kārbām un to eļļām, tāpēc loģisks pirmais solis bija mollers. Kur man arī pateica, ka pirms es nopirku bija ielieta nepareizā eļļa un rezultāts ir sapista hidromufta.
Kā viņi to nosaka mani pa lielām šaibām neinteresē.
Ar eļļas analīzi nosaka vai nav metāla piemaisījumi vai citas abrazīvas daļiņas no muftas sajūga, sajūga diskiem u.t.t.
Tāpat arī pārbauda vai eļļā nav emulsija, tosols.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9316
Braucu ar: Alfu
|
19 Feb 2016, 13:25:45 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 12:37:44 Lafter rakstīja:
JZ
1)Pirmo reiz bija brāķa detaļa iekšā. To apstiprināja arī Recro paši.
2)Gluki neattiecas uz kārbu un pašu gļuku kā tādu pārējie sledzas klāt- viņi nevar
3)Arī ja gļuki- kā viņi jau divas reizes adaptēja kārbu ar visiem gļukiem Molerā pateica skaidri- viņiem tipiski ir norakstīt uz gļukiem. Tādi kā es, tur uzrodas reizes piecas gadā.
4)Viņi paši mani sūta uz Moleru un citiem servisiem- visi met atpakaļ pie Recro, lai taisa kārbu.
Ja visi tādi cirvji un neko neurbj, tad kur auto dzīt vispār? Bla pasam skrūvēt vai? Vienīgais kopsaucējs ir, ka pārējie pasaka kārbai hana- pat nosauc vainu, Hidrotransformators.
Her zin.. Es no tā neko neurbju vispār.
Tu raksti ka pārējie 'kaut kā' pieslēdzas klāt... kas liek domāt ka tur gļuku netrūkst, un, ja auto ir kārtībā, tam var pieslēgties ar jebkuru obd lasītāju, nevis tikai dīlera oficiālo vai kaut kādu īpašo - es, manuprāt, saprotami izskaidroju kādēļ ir ļoti svarīgi, lai to gļuku nav
un par 4) es tev paskaidroju, līdzīgā situācijā es patiešām pats beigās jaucu vaļā savam auto kārbu (2gab pat, jo biju jau paspējis nomainīt pret citu, kas arī nelīdzēja), un visam šim izgāju cauri, lai saprastu kurš lohs un kurš saprot kaut ko, un secinājumi beigās bija:
- elektrogļukus ignorēt nevar, un vācu auto ir ļoti tālu no pilnības,
- krūmu servisi prot skrūvēt skrūves - neko vairāk (labie meistari šeit prot apieties ar mikrometru, skrūvēt skrūves uz pareizo pusi un izlasīt kārbas remonta manuāli),
- elektrotesteru operātori nejēdz no hidraulikas un mehānikas (kas ir tavs mollers),
- vienīgie, kas vismaz mēģina to visu sasiet kopā ir tieši tie Recro - es neesmu saistīts ar viņiem nekādi, ir bijusi darīšana pāris reizes - sliktu iespaidu neatstāja.
Kamēr tev tur būs utis tajā auto ar elektrību, skaidrībā netiksi, un sagaidīt ka tagad Recro tev katru reizi kārbu raus nost no auto lai liktu uz stenda un testētu - ir naivi, es nepiekrītu par to kā attiecās pret tevi, bet pasaki tagad godīgi - viņi tev neprasija savest auto elektrību kārtībā?
kāds sakars Lafteram? viņam vispār būtu tikai jānoloka piķis un jābrauc, nevis jāsaprot kkas no tā visa.
ja jau Recro tādi wow spečuki, uzreiz būtu pateikuši, ka elektrība pakaļā. tā vietā saremontē kārbu, iedod garantiju un pēc tam klients vainīgs | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Feb 2016, 14:25:15 kkas rakstīja:
kāds sakars Lafteram? viņam vispār būtu tikai jānoloka piķis un jābrauc, nevis jāsaprot kkas no tā visa.
ja jau Recro tādi wow spečuki, uzreiz būtu pateikuši, ka elektrība pakaļā. tā vietā saremontē kārbu, iedod garantiju un pēc tam klients vainīgs
ar tādu attieksmi ir jāpērk tikai un vienīgi viss jauns no dīlera, un daži tā arī dara, citi izvēlas daļu atbildības paņemt uz sevi, un tad ir citi, kas grib visu labo no pirmā varianta par otrā varianta cenu, un, kad kaut kas nesanāk, sāk raudāt, reizēm pie sevis, reizēm publiski
kad sāc skaidrot čo po čom, tad pēkšņi kļūsti par slikto, kas aizstāv krāpnieku... ja nav iespējas vai vēlēšanās saprast neko, tad ir jāizvēlas tikai un vienīgi pirmais variants, jo otrais + risks = pirmais, ja domā savādāk - padomā vēlreiz | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Tapēc arī auto neremontēju kaktu servisos, bet vietās kurām ir reputācija, zīmols savs. Jā, varbūt pārmaksājot taču ar cerību, ka viss būs ok Beigās man vēl jāpārzin auto uzbūve, tehniskās nianses utt Un jāprot pašam skrūvēt
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
19 Feb 2016, 11:46:55 KM rakstīja:
19 Feb 2016, 02:21:11 Montana rakstīja:
uzzināja kas par piparu un uzmeta vēl 200 eurikus pa virsu, es būtu visus 500 uzmetis pa virsu
reini gan jau satiksimies kadu dienu visu varesi pateikt
bet tā tak ir normāla prakse, uzmest 5 sotakus pa virsu, lai tikai atkratītos, ne ? un ja nu tomēr piekrīt, tad ar sakostiem zobiem izdarīt | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| risinajums loti vienkars lafter liek citu lietotu karbu, gluks ir kauninam moller un Lafteru, nav sitam krusta JZ un recro | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9316
Braucu ar: Alfu
|
19 Feb 2016, 14:42:45 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 14:25:15 kkas rakstīja:
kāds sakars Lafteram? viņam vispār būtu tikai jānoloka piķis un jābrauc, nevis jāsaprot kkas no tā visa.
ja jau Recro tādi wow spečuki, uzreiz būtu pateikuši, ka elektrība pakaļā. tā vietā saremontē kārbu, iedod garantiju un pēc tam klients vainīgs
ar tādu attieksmi ir jāpērk tikai un vienīgi viss jauns no dīlera, un daži tā arī dara, citi izvēlas daļu atbildības paņemt uz sevi, un tad ir citi, kas grib visu labo no pirmā varianta par otrā varianta cenu, un, kad kaut kas nesanāk, sāk raudāt, reizēm pie sevis, reizēm publiski
kad sāc skaidrot čo po čom, tad pēkšņi kļūsti par slikto, kas aizstāv krāpnieku... ja nav iespējas vai vēlēšanās saprast neko, tad ir jāizvēlas tikai un vienīgi pirmais variants, jo otrais + risks = pirmais, ja domā savādāk - padomā vēlreiz
tu runā no meha viedokļa, bet no biznesa viedokļa tevi par šādiem vārdiem ir jātlaiž | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Feb 2016, 15:05:24 kkas rakstīja:
19 Feb 2016, 14:42:45 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 14:25:15 kkas rakstīja:
kāds sakars Lafteram? viņam vispār būtu tikai jānoloka piķis un jābrauc, nevis jāsaprot kkas no tā visa.
ja jau Recro tādi wow spečuki, uzreiz būtu pateikuši, ka elektrība pakaļā. tā vietā saremontē kārbu, iedod garantiju un pēc tam klients vainīgs
ar tādu attieksmi ir jāpērk tikai un vienīgi viss jauns no dīlera, un daži tā arī dara, citi izvēlas daļu atbildības paņemt uz sevi, un tad ir citi, kas grib visu labo no pirmā varianta par otrā varianta cenu, un, kad kaut kas nesanāk, sāk raudāt, reizēm pie sevis, reizēm publiski
kad sāc skaidrot čo po čom, tad pēkšņi kļūsti par slikto, kas aizstāv krāpnieku... ja nav iespējas vai vēlēšanās saprast neko, tad ir jāizvēlas tikai un vienīgi pirmais variants, jo otrais + risks = pirmais, ja domā savādāk - padomā vēlreiz
tu runā no meha viedokļa, bet no biznesa viedokļa tevi par šādiem vārdiem ir jātlaiž
manuprāt, tu "biznesu" jauc ar "patērētāju" un skaties uz to visu tikai caur to prizmu, tādēļ arī viedoklis ir tik aprobežots
ja Recro būtu tāds krūmu kantoris, tad tas bizness izdzīvot nespētu, un dzīvo tas jau ne pirmo gadu
un es pateicu - es nepiekrītu tai attieksmei, kādu Lafters ir saņēmis, bet domāju ka ir lietas ko viņš nav sapratis, kā dēļ nevar te arī skaidri un gaiši uzrakstīt kas ko un un par ko, viss ir vienas strelkas no viena uz citu | Offline | | |
|
amons | | Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
19 Feb 2016, 15:05:24 kkas rakstīja:
19 Feb 2016, 14:42:45 JZ rakstīja:
19 Feb 2016, 14:25:15 kkas rakstīja:
kāds sakars Lafteram? viņam vispār būtu tikai jānoloka piķis un jābrauc, nevis jāsaprot kkas no tā visa.
ja jau Recro tādi wow spečuki, uzreiz būtu pateikuši, ka elektrība pakaļā. tā vietā saremontē kārbu, iedod garantiju un pēc tam klients vainīgs
ar tādu attieksmi ir jāpērk tikai un vienīgi viss jauns no dīlera, un daži tā arī dara, citi izvēlas daļu atbildības paņemt uz sevi, un tad ir citi, kas grib visu labo no pirmā varianta par otrā varianta cenu, un, kad kaut kas nesanāk, sāk raudāt, reizēm pie sevis, reizēm publiski
kad sāc skaidrot čo po čom, tad pēkšņi kļūsti par slikto, kas aizstāv krāpnieku... ja nav iespējas vai vēlēšanās saprast neko, tad ir jāizvēlas tikai un vienīgi pirmais variants, jo otrais + risks = pirmais, ja domā savādāk - padomā vēlreiz
tu runā no meha viedokļa, bet no biznesa viedokļa tevi par šādiem vārdiem ir jātlaiž
Nododot kādu lietu servisā ja to tur saremontē un paprasa par to naudu, tad man ir pamatotas prasības vēlēties lait as viss strādā kā nākas. Kāds te vēl risks??? Risks ir kaktu servisā kad pasaka ka šķiet vainīgs ūdenssūknis un jāmaina tas, jo tomātam ātrumi slikti slēdzās
Pārāk daudz pieraduši kratīties nost no atbildības. Ja paņēmi taisīt, tad sataisi, ja par to vēlies saņemt naudu. Tāpat kā ja paņēmi taisīt, bet nesataisīji, tad par tavu nekompetenci, nemākulību vai ko citu arī nevari prasīt naudu. | Offline | | |
didzinators | | Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
18 Feb 2016, 23:09:37 Kaross rakstīja:
18 Feb 2016, 22:59:38 VLD rakstīja:
Kaross - cik daudz kārbas atdeva kā "ārpakalpojumu" uz citām vietām taisīt ?
Recro 100% nevienu kārbu uz citām vietām nekad nav veduši, jo nav jau arī kur vest. Tādas iekārtas kā viņiem uz vietas nav nevienam. Uz Cēsim gan daudzi Rīgas remontētāji ved tieši hidroblokus un detaļas arī no Recro iepērk.
Lafter gadījumā gan jau kārba būs vainīga, jo vienā konkrētā ātrumā nevar būt dzinēja problēma.
Kādas iekārtas, kāda rūpnīca?! Parasts sūda serviss, kurš klientiem jāj prātu, kuram visi labākie darbinieki aizgājuši dēļ Laftera un citiem kasjakiem. Arī tika iedots auto uz remontu, kur nokāsa naudu par neko, jo vaina bija citur, kuru var diagnosticēt ar izslēgšanas principu un visu mainot jaunu...beigās pat nebija izdarīts tas, kas bija tāmē, karoch sūds tas Recro un pēdējā vieta, kur vestu auto
P.S. Konkurentu servisā nestrādāju | Offline | | |
equations | | Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
| Esi izdarijis pec si visa secinajumus - tomats - pedejais mesls, tikai messalka.
Iepis tiesa hujekro un parbuve uz mesalku = problem solved. | Offline | | |
422167 | | Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Lafter-paberot saali bruucee- jauna kaarba(5-6eur kaa te saka) izraadaas ka bija pareizais gaajiens, ne? paskaitot visas tiesaas izmaksas blakus izmaksas, pisu, utt.
Luuk arii maaciiba citiem
| Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
19 Feb 2016, 15:40:56 422167 rakstīja:
Lafter-paberot saali bruucee- jauna kaarba(5-6eur kaa te saka) izraadaas ka bija pareizais gaajiens, ne? paskaitot visas tiesaas izmaksas blakus izmaksas, pisu, utt.
Luuk arii maaciiba citiem
šie neiet uz kontaktu galīgi pilnīgākais ignore. + vēl izskatās sadirsās ar čaļiem, kas viņus iesaka citiem
Īsāk sakot černis
Kā būtu ja būtu, bet ir kā ir
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| JZ ir recro mehs?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
| Paklau, nav vienkāršāk nopirkt no leišiem vai štatiem kādu kapitāli noblieztu svaigu drotu, noravēt viņam to tomātu nost, uzlikt savam, un atlikušos dzelžus iztirgot pa šrotiem un tolmetiem, kaut kā tā???? [ Šo ziņu laboja Archy96, 19 Feb 2016, 15:49:24 ] | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| To ko te raksta JZ ir pilnīgs pretstats vienam citam specializētam servisam, laikam viņi dara kaut ko nepareizi
...Gvidis - pilnīga, es pat teiktu absolūta uzticēšanās un garantijas. Sataisīja - maksā, nesataisīja - nemaksā un poh, ka ar manu autiņu nojājās dienu. Visu cieņu tādiem servisiem.
jeb JZ arī kondiķa ģenerātorus skrūvē?
ps. bliezts autiņš tāpat ap 2-2,5tk maksās, bet ja lafte ņemsi S'ku es šo to nopirkšu [ Šo ziņu laboja Fandulis, 19 Feb 2016, 15:52:07 ] | Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| fanduli leišos + - vasals 1.5, bet kada stavokli tomats [ Šo ziņu laboja RS7, 19 Feb 2016, 16:02:13 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Feb 2016, 15:50:09 Fandulis rakstīja:
To ko te raksta JZ ir pilnīgs pretstats vienam citam specializētam servisam, laikam viņi dara kaut ko nepareizi
...Gvidis - pilnīga, es pat teiktu absolūta uzticēšanās un garantijas. Sataisīja - maksā, nesataisīja - nemaksā un poh, ka ar manu autiņu nojājās dienu. Visu cieņu tādiem servisiem.
jeb JZ arī kondiķa ģenerātorus skrūvē?
ps. bliezts autiņš tāpat ap 2-2,5tk maksās, bet ja lafte ņemsi S'ku es šo to nopirkšu
var būt paskaidro kādēļ tu pielīdzini kondicioniera remontu automātiskās kārbas remontam? jo tās ir nesalīdzināmas sarežģītības iekārtas... kondicionierim nav ģenerātora, bet ir kompresors
un nav jau tā ka viņi nenovērsa sākotnējo problēmu (lai vai kāda bija tā problēma, jo par to nav teikts) un paņēma naudu? problēma ir garantijas saistību pildīšanā
es, veicot savus darbus, kas mēdz būt no datoru vai elektronikas remonta, dažādu ražošanas iekārtu projektēšanas un izgatavošanas, auto/motosporta dažādu mezglu projektēšanas un reizēm arī izgatavošanas, beidzot ar pusmiljonvērtu elektronmikroskopu remontu, pieturos pie domas ka naudu ņemu tikai par padarītu darbu, ja ir kaut kādas problēmas un nevaru garantēt ka lieta kalpos - par to brīdinu pirms darba veikšanas un attiecīgi vai nu samazinu cenu par darbu, vai nepaņemu naudu vispār
un neesmu mehāniķis, kā arī nestrādāju Recro, un adolf - tie bija vārsti, ne dīzes
un, par cik darīšana ir bijusi ar visdažādāko sugu cilvēkiem, varu pateikt vienu lietu viennozīmīgi - tie, kas nevēlas nekur iedziļināties un kaut ko nedaudz saprast, ir "vissarežģītākie" klienti, kuriem ir vismazākā vēlēšanās palīdzēt, bet tas ne vienmēr ir acīmredzami pirms darba uzsākšanas | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Izrunājāmies- viens otru sapratām. Pagaidām gaidam risinājumu un kompromisu. Abas puses gribam kompromisu.
Ja uzlec kārba ar kodu FAP, tad Viņi saprot mani, es arī kkur saprotu viņus. Jāgaida pirmdiena īsāk sakot Viņiem nav citas kārbas ko uzlikt. Viņi uzliktu bet nav.[ Šo ziņu laboja Lafter, 19 Feb 2016, 16:59:43 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nu kaut vai tāpēc, ka nomainīja visu kondicionēšanas sistēmu un man, tas izmaksāja tik pat cik salabot dažam labam autiņam kārbu. Respektīvi naudas izteiksmē.
Bet te jau runa ir par attieksmi. Tas, ka daži var kļūt par "pain in the ass" nenozīmē ka var ieslēgt "ignore".
Un par sapratni no procesiem, diez vai recro darbinieki gribētu laist iekšā kārbu īpašniekus remzonā, kuri lūrētu uz rokām un bakstītu ar pirkstiem.
Skaidrs, ka lafters ir dabūjis, ko gribēja, tikai nopisis laiku un naudu pierādot, ka nav tante.
Arī biju domājis par recro, bet tagad hvz, moš uzreiz braukt uz molleru, lai uztaisa vispārējo diagnostiku, moš kāda lambda iet uz beigām un tāpēc nevarēs nomainīt hidrotransformātoru
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|