Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un Pret EGR off
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
20 Nov 2015, 21:06:22 JZ rakstīja:
kur tādu teoriju māca?!
tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram
dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst
vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt...
esmu lasījis gan grāmatu, gan studējis.
Tikai visā šajā diskusijā ir aizmirsts, ka īpatnējā sadegšanas temperatūra dīzeļdegvielai ir zemāka, kā benzīnam (J/kg)
Tāpat dīzeļdegvielas uzliesmošanas temperatūra ir sākot no 30-70 grādiem. Tas nozīmē, ka beigu kompresijas brīdī degkamerā nav jābūt augstai temperatūra.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja arī esi lasijis grāmatu, tad sapratis no tā neesi pilnīgi neko... | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
20 Nov 2015, 21:39:52 JZ rakstīja:
ja arī esi lasijis grāmatu, tad sapratis no tā neesi pilnīgi neko...
Šajā forumā bez savstarpējiem apvainojumiem nu nekādīgi
Un ko tad Tu pats esi studējis, lasījis vai kā citādi izglītojies? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man, piemēram, kad reti gadās situācija, kad mans personiskais viedoklis ir pretrunā ar plaši pieejamu informāciju un faktiem, pirms to publiski klāstīt un diskutēt, es tomēr palasu vēl šo to un tad vēl šo to par tēmu, ja iespējams, uzzvanu un aprunājos ar kādu zinošu cilvēku par tēmu, un tikai un vienīgi tad, ja esmu par 10000% pārliecināts, ka mans viedoklis ir pareizāks par populāro (kas ir bijis pietiekami reti), es atļaujos publiski par to tēmu kaut ko teikt
bet tu atļaujies pateikt kaut ko pilnīgi aplamu un tieši tādēļ nepierādāmu, un tad vēl aizstāvēt to ar kaut kādas mācību iestādes apmeklējumu... tas nebija personisks apvainojums - bet vienkārši situācijas analīze | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
čipotājiem būs atkal darbiņš - likt atpakaļ DPF un standarta softu[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Nov 2015, 22:18:13 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| JZ saprot ko runā, tas ir skaidrs. Ar viņu strīdēties nevajag, bet drīzāk paprasīt kādu padomu. Tuvāko gadu laikā dīzeļu kļus krietni mazāk tāpat, ja nodokļi tiks celti gluži kā citās valstīs, kā arī ļoti liela daļa dīzelistu pārejot uz jaunajiem dīzeļiem smagi apdedzināsies uzturēšanas izmaksās/neveiksmīgajos pirkumos. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
Mums jau vismaz 2 gadus lielākajai daļai automašīnu ir DPF un EGR risinājumi, kuri iztur arī diagnostikas emisiju testus.
Bieži ir klienti ar dāņu, norvēģu, vāciešu u.c. automašīnām, tādēļ risinājumiem ir jābūt ideāliem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
20 Nov 2015, 22:38:19 Jonix rakstīja:
20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
Mums jau vismaz 2 gadus lielākajai daļai automašīnu ir DPF un EGR risinājumi, kuri iztur arī diagnostikas emisiju testus.
Bieži ir klienti ar dāņu, norvēģu, vāciešu u.c. automašīnām, tādēļ risinājumiem ir jābūt ideāliem.
Tu esi pasargāts no likuma šajā situācījā, ja čalis no DE sačipojas pie tevis, viņam tur kāds iedod emisijas uzlīmi, bet kaut kādā nejaušā kartā veicot pārbaudi uz ceļa konstatē, ka ir veiktas manipulacījas? Nu tas tāds pats sliktākais scenārījs kāds dzīvē ir iespējams. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 20 Nov 2015, 22:52:46 ] | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tavuprāt, kā atšķiras pārbaude TUV stacijā no nejaušas pārbaudes uz ielas?
Par atbildību runājot, ja es redzu iespēju izglābt kvēpu filtru ilgtermiņā, vienmēr piedāvāju klientiem risinājumu, kuram jāstrādā, tas ir vismaz katrai trešajai, ceturtajai automašīnai. Problēma ir tajā, ka samērā reti viņi tam piekrīt. BMW un VW īpašnieki bieži atbrauc izgriezt pat labus DPF, tikai tādēļ, ka kāds xXx to ir ieteicis.
Interesanti ir ar Toyotām - daudz automašīnas brauc atslēgt DPF vadības blokā dēļ gļukojošiem emulatoriem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Pārbaude neatšķiras, bet kāds cits var ievērot to, ko kāds cits neievēro.
Man tā DPF emulešana liekas baigais kosmoss, jo viņš konstanti skatās spiedienu starpību. Lohi gan jau izgriež DPFu, izdzēš no kompja to visu, kļūdu nav, bet neiet.
Kā to sariktēt pareizi, man nav ne jausmas.
Jo ir spiediena starpībai jābūt tukšgaitā, slodzē utml. 0 tur neder nevienā brīdī. Arī jaunam filtram tur ir savi mBar, kas ir tiešām maz, bet ir.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Nov 2015, 00:08:47 ] | Offline | | |
iganiga | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 91
Braucu ar: sabiedrisko
| Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko | Offline | | |
qa | | Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1406
Braucu ar:
|
20 Nov 2015, 21:25:42 Modrs rakstīja:
20 Nov 2015, 21:06:22 JZ rakstīja:
kur tādu teoriju māca?!
tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram
dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst
vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt...
esmu lasījis gan grāmatu, gan studējis.
Tikai visā šajā diskusijā ir aizmirsts, ka īpatnējā sadegšanas temperatūra dīzeļdegvielai ir zemāka, kā benzīnam (J/kg)
Tāpat dīzeļdegvielas uzliesmošanas temperatūra ir sākot no 30-70 grādiem. Tas nozīmē, ka beigu kompresijas brīdī degkamerā nav jābūt augstai temperatūra.
Nezinu sikumos,bet NOx dizeliem ir stipri lielaks salidzinot ar benzina dzinejiem. Piem. Oslo nepilnus 10 gadus aicinaja pirkt auto kuri lieto dizeli,bet 3 gadi atpakal attapas,ka ir vel trakak. Paaugstinata co,ch vieta NOx,kurs veselibai bistamaks esot. Un vismaz gadu jau iet diskusijas uz to pusi,ka dienas ar augstu piesarnojuma limani aizliegt iebraukt auto ar dizeldzinejiem. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:
21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko
Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams. | Offline | | |
none | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Cēsis
Ziņojumi: 93
Braucu ar: BMW E91 318d
|
21 Nov 2015, 12:35:04 HiJaCKeR rakstīja:
21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:
21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko
Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams.
Jau tagad skatē slēdzas klāt caur OBD, bet ko viņu tur skatās es nezinu, iespējams tikai nolasa kļūdas. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| Bļins kļūdas nolasa
jā un viņiem būs visu BMW OEM softu pieejamība | Offline | | |
|
BeumeeN | | Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
|
23 Nov 2015, 09:07:47 none rakstīja:
21 Nov 2015, 12:35:04 HiJaCKeR rakstīja:
21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:
21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko
Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams.
Jau tagad skatē slēdzas klāt caur OBD, bet ko viņu tur skatās es nezinu, iespējams tikai nolasa kļūdas.
Slēdzās klāt lai nolasītu motora apgriezienus priekš atgāzu testa. Ir daudzi kurus neņem preti un tad lasa no motora pa vecam. | Offline | | |
PTZ | | Kopš: 10. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1954
Braucu ar: kājām
| Cik maksā atslēgt EGR VW Jettai 2.0 dīzelim? | Offline | | |
Gats | | Kopš: 10. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 292
Braucu ar: E60
| Sveiki....bmw e60 2.5D kads var pateikt vai egr ar visu to antifriza mazo termostatu glušijot nost vajadzes ari kko no kompja programmet vai pietiks tikai mehaniski un nemetis klluudu? | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| pie reizes - iedodiet vēlreiz īso versiju par to, kādu labumu nes EGR (EGR darbība benzīns vs diesel)
Un ja tiek teikts, ka atgāzes samazina skābekli degšanai, tad kāpēc nevar vienkārši ieplūdē samazināt skābekli? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|