Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Arturiks
20. Sep 2017, 12:53 #121

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Pec auto aizmugures var spriest vai ir iznjemts.



EDIT: tizlais powers sagriež bildi.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 20 Sep 2017, 12:54:30 ]

Offline
AF
20. Sep 2017, 13:08 #122

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Labs piemērs, ka vai nu kaut kas beigts vai saimnieks cūka nekad nemazgā
Offline
Jonix
20. Sep 2017, 13:19 #123

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


20 Sep 2017, 12:46:21 @Staris rakstīja:
Ja pieņem, ka DPF izņem kopā ar EGR off, tad izplūdes gāzes smird diezgan indīgi. Izpūtēja galos visticamāk būs sodrēju kārta. Skanēs savādāk. Auto vērsies lupatās it kā lielais plunžeris būtu uzlikts. Visticamāk arī pie mierīgas braukšanas iespiežot pedāli grīdā - būs dūmiņš
Ja ir DPF un EGR darbojošs, tad izplūdes gāzu aromu īsti nejutīsi.
Šajos gadījumos pārsvarā arī katalizators ir nosperts
Tieši dēļ smakas un sprauslu dūmainības mēs vienmēr cenšamies to saglābt un neizgriezt

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Staris
20. Sep 2017, 13:45 #124

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Man abiem 530d katalizators palika vietā. Smirdēja tāpat tukšgaitā. Viena sprausla tikai ar bišk lielāku korekciju kā citas (citām korekcijas ir tuvu ideālām). Audi A4 2.0tdi the same. Smird mazāk (mošk dēļ 4 cilindriem), bet smird. Ja vējš pūš no mugurpuses un tu stāvi ar iedarbinātu auto, tad agrāk vai vēlāk tev salonā ieplūst labs dīzeļa smārds. Pirms DPF un EGR off neko nevarēja just vispār.
Offline
Arturiks
20. Sep 2017, 13:47 #125

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

e65 3.0d bez DPF un EGR off arī smirdēja ar visu katu vietā. Smird viņi visi sagraizītie.
Offline
Staris
20. Sep 2017, 13:50 #126

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vai te drīzāk nav EGR off pie vainas, jo atgāzes netiek palaistas otrreizējai pārstrādei?
Neesmu testējis kā ir ar DPF off un EGR ON
Offline
Gats
20. Sep 2017, 14:33 #127

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Nu ta jau izskatisies arii ja iet uz beigaam filtrs...bet saprotu ka citas metides nav?...ar vag com piem.nevar?
Offline
Staris
20. Sep 2017, 16:29 #128

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Paskaties no augšas un apakšas to bunduli vai neredz metinājuma pēdas. Cik atceros, tad vienu pusi bundulim labi redz no motortelpas.
Offline
smilee45
20. Sep 2017, 17:04 #129

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:


20 Sep 2017, 13:50:30 @Staris rakstīja:
Vai te drīzāk nav EGR off pie vainas, jo atgāzes netiek palaistas otrreizējai pārstrādei?
Neesmu testējis kā ir ar DPF off un EGR ON

Braucu jau 40k šādā variantā DPF off EGR on, varu teikt tikai visu to pozitīvāko. Auto uzsilst ļoti ātri un ziemā patiešām ātri jau sāk pūst silto gaisu.Bīšķ arī iegūsti atstājot viņu degvielas ekonomijā, auto vnk ātrāk sasniedz darba temperatūru Ciet pagaidām pa šiem 40k tas egr aizaudzis nav, vienozīmīgi, ja viņš darbojas vajag atstāt.
Offline
MrEdix
12. Nov 2017, 06:47 #130

Kopš: 29. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Audi A6 3.0TDI Quattro

Jautajums Karosam vai Remap, pie abiem esmu bijis, neko sliktu nevaru pateikt, auto lido, viss bumbas, ne duuma nekaa pagaidam vismaz, bet jautajums shads, es kaut ko dzirdeju, ka apskate taisas ieviest parbaudi tiem dpf filtriem, it ka tiem auto kuriem ir jabut pec rupnicas, viniem bus jabut savadak 3nieks, informacija nav pilniga, bet no uzticama cilveka, ka domajam risinat so problemu, jo cik zinu ir looti daudz cilveki kuriem nav vaira dpf utt vai varetu but kads risinajums, ja nu muusu gudrie izlemj baudit tadas lietas???
Offline
smilee45
12. Nov 2017, 11:30 #131

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:

Varu vien papildināt baumas, tur jau ne tikai DPF skatīsies. Bet runa gāja par auto ar vecumu līdz 5gadiem? e90 ir jau 10
Offline
Czars
12. Nov 2017, 11:44 #132

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

baumas no uzticamiem avotiem
Offline
Elviss
12. Nov 2017, 11:45 #133

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22114

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Risinājums ir visu atgriezt tā, kā bija no rūpnīcas.

-----------------

RT Translations
Offline
AF
12. Nov 2017, 11:54 #134

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 Nov 2017, 06:47:32 @MrEdix rakstīja:
Jautajums Karosam vai Remap, pie abiem esmu bijis, neko sliktu nevaru pateikt, auto lido, viss bumbas, ne duuma nekaa pagaidam vismaz, bet jautajums shads, es kaut ko dzirdeju, ka apskate taisas ieviest parbaudi tiem dpf filtriem, it ka tiem auto kuriem ir jabut pec rupnicas, viniem bus jabut savadak 3nieks, informacija nav pilniga, bet no uzticama cilveka, ka domajam risinat so problemu, jo cik zinu ir looti daudz cilveki kuriem nav vaira dpf utt vai varetu but kads risinajums, ja nu muusu gudrie izlemj baudit tadas lietas???

Uzreiz varu pateikt, ka nevar pierādīt dpf neesamību ja viss nostrādāts labi, un kāpēc nevar, bet ar nepacietību arī pagaidīšu tevis pieminēto spečuku atbildes
Offline
Lauriko
12. Nov 2017, 12:18 #135

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nu jau aftermarket DPF nemaksā tik dārgi, lai neliktu jaunu! Galvenais jautājums ir vai cilvēkiem ir sajēga, ka DPF pata no sevis nemirst, parasti pie vainas ir virkne citu defektu!
Par remap.lv varu teikt ka viņu metināšanas kvalitāte ir pielīdzināma OE un kaurš katrs nepateiks, vai tur ir akut kas darīta vai nē!
Un CSDD nav un nebūs iespējas pārbaudīt progrmmatūras izmaiņas!
Tā, ka vienīgais variants kā ateauties negatīvu vērtējumu TA ir kad auto ir jābūt DPF, bet tur ir taisna truba, vai brutāli no apakšas izgriezts un ar pusautomātu aizpļūtits!
Offline
AF
12. Nov 2017, 12:26 #136

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nedaudz klūdies, savā dzīves ciklā - automobīła, dpf nekad nebūs mūžīgs, ir iespēja to atjaunot, vai nomainīt, bet ne visiem automobīłiem ražotāji komstruktīvi paredzējuši viegli izńemamu dpf elementu, lai to var atjaunot.
Offline
Staris
12. Nov 2017, 13:30 #137

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


12 Nov 2017, 06:47:32 @MrEdix rakstīja:
Jautajums Karosam vai Remap, pie abiem esmu bijis, neko sliktu nevaru pateikt, auto lido, viss bumbas, ne duuma nekaa pagaidam vismaz, bet jautajums shads, es kaut ko dzirdeju, ka apskate taisas ieviest parbaudi tiem dpf filtriem, it ka tiem auto kuriem ir jabut pec rupnicas, viniem bus jabut savadak 3nieks, informacija nav pilniga, bet no uzticama cilveka, ka domajam risinat so problemu, jo cik zinu ir looti daudz cilveki kuriem nav vaira dpf utt vai varetu but kads risinajums, ja nu muusu gudrie izlemj baudit tadas lietas???

un man TA cilvēks pateica, ka viņi nevar pābraudīt DPF bunduļa saturu un reāla filtra esamību. Pat, ja ir acīmredzamas metinājuma pēdas, tad TA cilvēkam tas filtrs ir jāattaisa vaļā un jākonstatē faktu, ka tas ir tukšs.
Offline
Mizx
12. Nov 2017, 14:20 #138

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Vācijā uz bunduli neskatās, mēra atgāzes ar krutāku iekārtu. Tāpēc viņiem jau sen arī katalizatoru izgriešana negāja cauri, lika lietotus mūsējos. Latvijā jau tikai pāris parametrus TA spēj noteikt. Ja prasības būs stingrākas, būs citas iekārtas, rentgena aci pārbaudītājiem nebūs jāattīsta.
Offline
AF
12. Nov 2017, 14:44 #139

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tu laikam domā NOx mērīšanas instrumentu, ja tur to pielieto, bet mega reti un tas tikai aptuveni nosaka, tālāk balstoties uz to, tavu auto nosūta uz detalizētāku pārbaudi.
Bet tas vairāk attiecas uz auto ar ADblue sistēmām, kuras paredzētas NOx izmešu samazināšanai.
Parastajam auto ar dpf , ar vai bez tā NOx būs tāds pats..
Offline
Mizx
12. Nov 2017, 23:17 #140

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


12 Nov 2017, 14:44:40 @AF rakstīja:
Tu laikam domā NOx mērīšanas instrumentu, ja tur to pielieto, bet mega reti un tas tikai aptuveni nosaka, tālāk balstoties uz to, tavu auto nosūta uz detalizētāku pārbaudi.
Bet tas vairāk attiecas uz auto ar ADblue sistēmām, kuras paredzētas NOx izmešu samazināšanai.
Parastajam auto ar dpf , ar vai bez tā NOx būs tāds pats..
Nē, tik konkrēti nebiju domājis. Viņiem jau gadiem visiem, arī veciem benzīnniekiem nomēra ir katalizators vai nav. Principā izmet faktu par to kādām EUR normām atbilst izpludes gāzes un tad skatās, kādām tam auto būtu jāatbilst tā ražošanas brīdī, varbūt jābūt uzlabotam pēc teh. pases. No tā arī viens var tikt pie zaļās uzlīmes, bet cits ar škietami tādu pašu auto pie tikai dzeltenās braukšanai pilsētās. Uz ārzemniekiem šajā ziņā dažreiz paskatās caur pirkstiem, tas gan, jo tie parasti iebrauc tikai dažreiz kā viesi, vienlaicīgi zinu, ka ir LV reģistrētas mašīnas, kam sarkanā uzlīme jeb bans iebraukt pilsētu centros, tas gadījies gan dīzeļiem, gan benzīnam un nav runa par aizmirsušos pagājušā gadsimta auto bez mūsu TA.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo