Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Prikoli 71

AutorsZiņojums
Zeebalds
16. Jan 2015, 23:10 #121

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1536

Braucu ar:

nesaki, ka baigi godīgās
Offline
viesulis
16. Jan 2015, 23:10 #122

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Liāna tur token nebija, uzreiz atpazītu

Jūs redzējāt to kanādiešu/USA apalonu un to kurš iepozēja pie 500 eur subāra kā lielākā dzīves lepnuma?

Meitēns nolaida ar normālu čali
Offline
berny757
16. Jan 2015, 23:14 #123

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Bija kkāds Brokss ar dziesmu kas perfekti atspoguļo šīs meitenes kas visu "dara pareizi"
Offline
marihuans
16. Jan 2015, 23:17 #124

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

http://youtu.be/Ub3U28c6Hek


[ Šo ziņu laboja marihuans, 16 Jan 2015, 23:17:56 ]



-----------------
T: 203-65-203
Offline
Burkaans
16. Jan 2015, 23:46 #125

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.
Offline
guile
17. Jan 2015, 00:05 #126

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


16 Jan 2015, 23:46:09 Burkaans rakstīja:

16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.
viss atkarīgs no tā cik deformēs orts auto...ja e30 vs f01...tad laikam ar to e30 labāk pist kokā
Offline
andzix
17. Jan 2015, 00:20 #127

Kopš: 13. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 318

Braucu ar: Individual

Links

[ Šo ziņu laboja andzix, 17 Jan 2015, 00:24:59 ]

Offline
Kondors
17. Jan 2015, 00:32 #128

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 328

Braucu ar: E61


16 Jan 2015, 23:02:39 depo rakstīja:

16 Jan 2015, 22:14:54 capuletti rakstīja:

16 Jan 2015, 21:59:27 romizz rakstīja:
Part 7

Un kas ar šo blondo? Domāju, ka šai vēl leilāks , ka viss publiski pieejams.


Šī redzēta Talsos grozāmies.


Gan jau agri vai vēlu šeit uzpeldēs viņas vārds, uzvārds un viņas statistika draugos uzleks kā Pamelai Andersonei Un arī reālajā dzīvē - moš meklē karjeru TV


https://www.facebook.com/linda.done.9
Offline
Kondors
17. Jan 2015, 00:40 #129

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 328

Braucu ar: E61

https://www.facebook.com/video.php?v=1267754636605057


bomba
Offline
mrc
17. Jan 2015, 00:47 #130

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


17 Jan 2015, 00:41:14 user rakstīja:

16 Jan 2015, 23:46:09 Burkaans rakstīja:

16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.



ĀTRUMI NAV JĀSUMMĒ! PARASTA FIZIKA!

saliekoties diviem vienādiem auto purns purnā katram braucot ar 50km/h - ir tas pats kas ielikt sienā uz 50km/h..

ja kādam ir lielāka masa - tad tam pat ir izdevīgāk likt purnā..

un kur labāk ielikt? taisnā sienā vai kokā? te arī atbilde.. koks var "iegriezties" labi salonā..

kā saprotamāk paskaidrot - saliekoties precīzi purns purnā - abi auto paliks uz vietas - tieši tāpat kā ieliekot sienā - paliks uz vietas! ja kāds ir smagāks - tad tam labāk.. un ātrumi nav jāsummē!

ieliekot uz 100 sienā ir pizda, ja grib kaut ko summēt bet 50:50 purnā vēl ir ok

tātad 50+50 nav 100, bet 100+ 0 = 100?
Offline
mrc
17. Jan 2015, 00:47 #131

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


17 Jan 2015, 00:41:14 user rakstīja:

16 Jan 2015, 23:46:09 Burkaans rakstīja:

16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.



ĀTRUMI NAV JĀSUMMĒ! PARASTA FIZIKA!

saliekoties diviem vienādiem auto purns purnā katram braucot ar 50km/h - ir tas pats kas ielikt sienā uz 50km/h..

ja kādam ir lielāka masa - tad tam pat ir izdevīgāk likt purnā..

un kur labāk ielikt? taisnā sienā vai kokā? te arī atbilde.. koks var "iegriezties" labi salonā..

kā saprotamāk paskaidrot - saliekoties precīzi purns purnā - abi auto paliks uz vietas - tieši tāpat kā ieliekot sienā - paliks uz vietas! ja kāds ir smagāks - tad tam labāk.. un ātrumi nav jāsummē!

ieliekot uz 100 sienā ir pizda, ja grib kaut ko summēt bet 50:50 purnā vēl ir ok

tātad 50+50 nav 100, bet 100+ 0 = 100?
Offline
shibernieks
17. Jan 2015, 00:55 #132

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Plānprātiņi kāda mērkaķa pēc tie palagi ir jācitē?
Offline
rapido
17. Jan 2015, 01:00 #133

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h

Tā ir tiešām fizika, abi autiņi apslāpē triecienu, nav nekāds 100 tur.. iegoogle
Offline
Kasics
17. Jan 2015, 01:03 #134

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


17 Jan 2015, 00:47:14 mrc rakstīja:

17 Jan 2015, 00:41:14 user rakstīja:

16 Jan 2015, 23:46:09 Burkaans rakstīja:

16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.



ĀTRUMI NAV JĀSUMMĒ! PARASTA FIZIKA!

saliekoties diviem vienādiem auto purns purnā katram braucot ar 50km/h - ir tas pats kas ielikt sienā uz 50km/h..

ja kādam ir lielāka masa - tad tam pat ir izdevīgāk likt purnā..

un kur labāk ielikt? taisnā sienā vai kokā? te arī atbilde.. koks var "iegriezties" labi salonā..

kā saprotamāk paskaidrot - saliekoties precīzi purns purnā - abi auto paliks uz vietas - tieši tāpat kā ieliekot sienā - paliks uz vietas! ja kāds ir smagāks - tad tam labāk.. un ātrumi nav jāsummē!

ieliekot uz 100 sienā ir pizda, ja grib kaut ko summēt bet 50:50 purnā vēl ir ok

tātad 50+50 nav 100, bet 100+ 0 = 100?

Tie otri 50 km/h no pretim nākošās mašīnas ir nepieciešami, lai pirmās mašīnas 50 km/h dzēstu līdz 0 km/h un otrādāk. Ja ar 50km/h ietriektos stāvošā mašīnā tad abas mašīnas turpinātu kustību braukšanas virzienā un braucošā mašīna neapstātos uz vietas kā pret sienu.
Un ir šitā 50km/h +(-50km/h)=0

[ Šo ziņu laboja Kasics, 17 Jan 2015, 01:05:51 ]

Offline
Mixxx2005
17. Jan 2015, 01:06 #135

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Pēc mythbusteriem - jāliek purns purnā!

līdz šim domāju ,ka koks mīkstāks, bet šovakar iemācijos ko jaunu, ko cerams nekad nesanāks pārbaudīt praksē.

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 17 Jan 2015, 01:08:36 ]

Offline
cipargalva
17. Jan 2015, 01:07 #136

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Jūs točna esat citēšanas masteri.
Offline
zaps
17. Jan 2015, 01:08 #137

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: statusa simbolu

izstāstiet labāk, kas būs pie nevienādiem ātrumiem.. piemēram 50 pret 120
Offline
RVR
17. Jan 2015, 01:13 #138

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR

Citējam, neguļam






17 Jan 2015, 01:03:49 Kasics rakstīja:

17 Jan 2015, 00:47:14 mrc rakstīja:

17 Jan 2015, 00:41:14 user rakstīja:

16 Jan 2015, 23:46:09 Burkaans rakstīja:

16 Jan 2015, 19:45:15 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 19:36:06 xn3x rakstīja:

16 Jan 2015, 19:33:31 sergis15 rakstīja:

16 Jan 2015, 18:29:18 ATB rakstīja:

16 Jan 2015, 14:59:41 user rakstīja:
arī frontālais ar vieglo ir labāk nekā iemaukt kokā.



Pierādījumus lūdzu. Vai arī Tu runā sūdu...

50/50
pretī braucošais vieglais auto amortizēs uz bleķu rēķina, koks paliks nekustīgs bez amortizācijas.
bet pamatā domāju viss ir veiksme vai neveiksme

Bet koks stāv uz vietas, atšķirībā no pretī braucošā

nu pieņemsim, nezinu, cik pareizi būtu tā uzskatīt, bet ja
pretī braucošais brauc uz 50, tu arī, sanāk kopējais ātrums būtu 100,
notiek amortizācija, atdures punkts pieņemsim ir 2m purns purnā, bleķi salokas un pašķīst katrs auto uz savu pusi.
uz 100iestādot kokā, pret kuru atdures vieta būtu pieņemsim 40cm un būtu tikai tavs auto, kurš slāpē triecienu, domāju rezultāts ir krietni bēdīgāks

neesmu specs šajā visā, bet labāk jebkurā gadījumā ir nešķilties


Nu nesummē tupi ātrumus Ātrumu varētu summēt attiecībā pret vieglo tad, ja kustīgam šķērslim ir tik liela masa, ka tavējā nespēj viņu ietekmēt, ja iebrauksi purnā lokomotīvei kura arī brauc uz 50 tas būs tas pats, kas uz 100 stāvošā lokomotīvē, bet ja divi vienādas masas agregāti purns purnā, tas ir tas pats kas kokā, vai nu ja stāvošā tādas pašas masas agregātā, tad ātrumu var dalīt uz 2 ja salīdzina ar koku.



ĀTRUMI NAV JĀSUMMĒ! PARASTA FIZIKA!

saliekoties diviem vienādiem auto purns purnā katram braucot ar 50km/h - ir tas pats kas ielikt sienā uz 50km/h..

ja kādam ir lielāka masa - tad tam pat ir izdevīgāk likt purnā..

un kur labāk ielikt? taisnā sienā vai kokā? te arī atbilde.. koks var "iegriezties" labi salonā..

kā saprotamāk paskaidrot - saliekoties precīzi purns purnā - abi auto paliks uz vietas - tieši tāpat kā ieliekot sienā - paliks uz vietas! ja kāds ir smagāks - tad tam labāk.. un ātrumi nav jāsummē!

ieliekot uz 100 sienā ir pizda, ja grib kaut ko summēt bet 50:50 purnā vēl ir ok

tātad 50+50 nav 100, bet 100+ 0 = 100?

Tie otri 50 km/h no pretim nākošās mašīnas ir nepieciešami, lai pirmās mašīnas 50 km/h dzēstu līdz 0 km/h un otrādāk. Ja ar 50km/h ietriektos stāvošā mašīnā tad abas mašīnas turpinātu kustību braukšanas virzienā un braucošā mašīna neapstātos uz vietas kā pret sienu.
Un ir šitā 50km/h +(-50km/h)=0

Offline
Kasics
17. Jan 2015, 01:18 #139

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


17 Jan 2015, 01:08:32 zaps rakstīja:
izstāstiet labāk, kas būs pie nevienādiem ātrumiem.. piemēram 50 pret 120

Ātrumi te īsti ņepričom, te ir jārēķina enerģija jeb džouli tas ir masa x ātrums.
Pie nosacijauma, ka masas abiem auto ir vienādas tad sanāks tā, 120-50=70
Uz abiem autiņiem paliek pāri 70 km/h, tātad abi autiņi turpinās kustību ar 35km/h ātrāk braucošā autiņa virzienā. Vai arī ātrākbraucošais autiņš apstāsies un lēnāk braucošais lidos atpakaļ ar 70km/h
Palabojiet ja kļūdos.
Katrā ziņā bojājumi abiem autiņiem būs identiski un tādi kā būtu ja viņi saskrietos katrs braucot ar 70km/h

[ Šo ziņu laboja Kasics, 17 Jan 2015, 01:26:30 ]

Offline
guile
17. Jan 2015, 01:20 #140

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

ko var muldeet, pofig atrumi...galvenais ir cietiba..uzvar cietakais, ja malā gumijas koks, tad labaak kokaa
atrumu nesumme tikai tapec, ka pretii nak tik pat miksts auto,kurš arī absorbē triecienu, ja pretī nāk tanks, tad var summēt ātrumus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo