Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Antireklāma Recro

AutorsZiņojums
abyss
19. Jun 2014, 09:53 #121

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Savā servisā es vienmēr pajautāju, kad varētu būt gatavs. Iepriekšējā dienā aizdzenu un, ja darbs uz vienu dienu vakarā zvanu, kā ir. Ja nav ok, saka, ka nav, pasaka, kad būs un kas īsti par problēmu. Savācu, kad ir norunāts, sapiķoju, saņemu rēķinu un priecīgs braucu mājās. Tiesa gan, man parasti ir relatīvi vienkārši remonti.
Offline
walder
19. Jun 2014, 10:09 #122

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV


19 Jun 2014, 03:42:14 kom rakstīja:
Jebkuras jomas profesionalim(ļiem) ir jāspēj sava darba izpildes termiņu ticami un izpildāmi prognozēt, pretējā gadījumā viņs ir amatieris un nespēj vai neprot plānot savu darbu; jebkādi attaisnojumi ir pilnīgi tukša runa.

Āmen
Offline
e34
19. Jun 2014, 10:13 #123

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


19 Jun 2014, 08:05:32 Araajz rakstīja:
Tas pats Drivers dzīvo īrētā dzīvoklī un šodien var atbraukt īpašnieks un aiz škvirkas izsviest ārā, arī pohers termiņi, jo lapuhs ir tas, kurš tur mitinās, jo nevar atļauties nopirkt sev dzīvokli.
Un ļoti šaubos, ka Drivers nepukstēs un nesauks kādu par lohu, jo, redz, tas jau tikai saportams, ka termiņi mūsdienās nenozīmē pilnīgi neko


A kā tu zini,ka viņš īrē un nevis ir namīpašnieks

[ Šo ziņu laboja e34, 19 Jun 2014, 10:14:17 ]

Offline
Ogotais
19. Jun 2014, 10:17 #124

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 385

Braucu ar: UK & drīz NOR pabalstiem


19 Jun 2014, 00:51:28 Kaross rakstīja:
Uzrakstīšu es arī kaut ko.

blabla

Kasjaki jebkur automātu remontos ir daudz un ar to ir jāsamierinās vai vienkārši jāpērk lietotas kārbas. Tādi ir tie automāti.
Tas powerisiem sods par to ka perk, kropliem domatas karbas
Offline
Arturiks
19. Jun 2014, 10:21 #125

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Kad Tu varēsi atļauties automašīnu ar normālu automātu tad parunāsim.
Offline
Atvars
19. Jun 2014, 10:34 #126

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Labrīt !
Ar interesi izlasīju forumu par uzņēmumu, kurā man ir tas gods strādāt. Tā kā šeit daudz runā par „Recro” vēlos šajā sakarā viest skaidrību.
Termiņi.
Rūpnīcas darbi tiek sadalīti pa iecirkņiem. Servisa zona, kurā mehāniķi demontē un montē agregātus. Remonta cehs, kurā tiek defektēta un remontēta transmisija. Diagnostikas cehs, kurā pārbauda saremontētas transmisijas darbību uz stenda.
Katra iecirkņa meistars atbild par sev uzticēto darbu, kuru protokolē padarīto darbu žurnālā. „Recro” rezerves daļu noliktavā ir vairāki tūkstoši pozīciju, kuras ir nepieciešamas transmisiju remontam. Diemžēl retu kārbu detaļas nākas pasūtīt un gaidīt. Neiztiek arī bez pārpratumiem no detaļu piegādātāju puses. Pasūti, gaidi un saņem nepareizu artikulu. Daži transmisijas ražotāji nepārdod detaļas, jo uzskata, ka tikai viņi ir spējīgi saremontēt savu ražojumu. Šādos gadījumos jāpatērē krietni vairāk laika, lai izgatavotu analogu. Skaidrs, ka šādos gadījumos darbu izpildes termiņi var ievērojami ievilkties.
Komunikācija.
Klientus apkalpo divi klientu menedžeri, kuri atbild uz pasūtītāju jautājumiem, pieņem un izsniedz saremontētos spēkratus. Ik katrs klients grib uzzināt maksimāli daudz. Atšķirībā no tradicionāla auto darbnīcas, kurā visas operācijas veic viens cilvēks, bet pēc tam viņam ir laiks gari plaši stāstīt par to ko viņš ir izdarījis. „Recro” menedžeris var sniegt informāciju no darba žurnāla, kurā redz kādi darbi izdarīti, konstatētie un novērstie defekti, nomainīto detaļu saraksts. Līdz ar to klients maksā par reāli izdarīto darbu un detaļām.
Force Major
„Recro” ir rūpnīca, kurā nestrādā roboti, bet dzīvi cilvēki, kuriem ir raksturīgi saslimt, vai pieļaut kļūdas. Gadījumā ar „Ford F150” – klients tika informēts par darba gaitu un problēmām. Remonta laikā atklājās virkne citu defektu, kuri radās no neatbilstošas ekspluatācijas.
Rūpnīca atbild par padarīto darbu un pilda uzņemtās garantijas saistības. Šobrīd „Recro” teritorija stāv vairāki saremontēti automobiļi, kuri mēnešiem ilgi gaida savus saimniekus, kuriem ir savi Force-Major apstākļi un nevar atbraukt tiem pakaļ, samaksāt par veikto remontu.

P.S
„Recro” vārdā pateicos par konstruktīvo kritiku un labajiem vārdiem. Mēs centīsies uzlabot darbu komunikācijā ar klientiem.
Ar cieņu,
Kaspars Bergmanis



[ Šo ziņu laboja Atvars, 19 Jun 2014, 10:39:55 ]

Offline
Montana
19. Jun 2014, 10:40 #127

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

haha kuru pis šitās atmazkas Recro nav nekāda rūpnīca, rūpnīcās visiem ānusi ir izvālēti ja kavē minūtes 5 ne 3 mēn
Offline
karlsonss
19. Jun 2014, 10:41 #128

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Jun 2014, 03:42:14 kom rakstīja:
Jebkuras jomas profesionalim(ļiem) ir jāspēj sava darba izpildes termiņu ticami un izpildāmi prognozēt, pretējā gadījumā viņs ir amatieris un nespēj vai neprot plānot savu darbu; jebkādi attaisnojumi ir pilnīgi tukša runa.


jebkuraa gadiijumaa kur iesaistiita vairaaku personu kjeede, prognozeet var, bet tikko viens salaizh griidaa, taa visa prognoze ir tuuplii. vienkaarshaakais ir piemest meenesi klaat pie parastaa terminja

nu jaa, priecaajieties ka remonta kantoris neraksta powerii par klientiem - meteejiem, kuri nevar apmaksaat reekjinus un velk gumiju

viens te raksstiija: es maksaaju, man poh. nu ja maksaa tad sip uz autorizeeto servisu, tur ir standarta proceduuras, paredzami terminji un viss buus kulee. ā, bļa, tur tak ir daargi

kantaino galvu iipasniekim: vaarda "powerī" vietasa lieciet jebkuru mēdiju

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 19 Jun 2014, 10:42:15 ]

Offline
Fandulis
19. Jun 2014, 10:41 #129

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

...interesanti attaisnojumi haltūristiem...
...globālā situācija tirgū...mēness fazes...kosmoss...zvzigžņu lietus...

ps. interesanti, kāpēc pie BR nav tādu attaisnojumu. Saprotu, ka dažādas lietas, bet...anyway

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 19 Jun 2014, 10:59:58 ]

Offline
Apins
19. Jun 2014, 10:52 #130

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Kā powera meistariem tipiski - klients pats ir lohs, ka plānotais darba ilgums trīskāršojās un ka pats neiedomājās uzjautāt, vai gadījumā nav kādi neparedzēti apstākļi.

un zem force majeure neiekļaujas darbinieku caureja.

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
kkas
19. Jun 2014, 10:53 #131

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Klientus apkalpo divi klientu menedžeri, kuri atbild uz pasūtītāju jautājumiem, pieņem un izsniedz saremontētos spēkratus.


divi cilvēki uz LV un eskporta tirgu? Gan jau viņi uz wc nepaspēj pat aiziet Tipiskā LV darba organizācija...
Offline
Apins
19. Jun 2014, 10:56 #132

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Šitie kaut kā neiet kopā.


18 Jun 2014, 19:10:11 Jancuks rakstīja:
Solīja ka diagnostika un remonts aizņemšot max 2 nedēļas. Paši nezvana un visa informācija jāvelk ārā ar lūgšanos.




19 Jun 2014, 10:34:32 Atvars rakstīja:
Gadījumā ar „Ford F150” – klients tika informēts par darba gaitu un problēmām. Remonta laikā atklājās virkne citu defektu, kuri radās no neatbilstošas ekspluatācijas.


-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
abyss
19. Jun 2014, 10:58 #133

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


19 Jun 2014, 10:56:34 Apins rakstīja:
Šitie kaut kā neiet kopā.


18 Jun 2014, 19:10:11 Jancuks rakstīja:
Solīja ka diagnostika un remonts aizņemšot max 2 nedēļas. Paši nezvana un visa informācija jāvelk ārā ar lūgšanos.




19 Jun 2014, 10:34:32 Atvars rakstīja:
Gadījumā ar „Ford F150” – klients tika informēts par darba gaitu un problēmām. Remonta laikā atklājās virkne citu defektu, kuri radās no neatbilstošas ekspluatācijas.



Nu kā... klients zvanījās, lūdzās un tad arī tika informēts, viss ir pareizi
Offline
emiils
19. Jun 2014, 10:59 #134

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:

varbūt dažiem atslēdzniekiem/ diagnostiem jāpadomā, kāpēc pie viņiem tik daudz lohu brauc ja jau tik grūta dzīve, ka internātā žults jāgāž katrā kaut cik tehniskā topikā
Offline
peecise28
19. Jun 2014, 10:59 #135

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

Pieņemot to auto remontā gan jau megapieredzējušais kantoris zināja ar kādu kārbu konkrētā tarataika ir aprīkota un cik viegli/grūti tai sagādāt daļas.

Saprātīgā servisā mēdz pateikt:
a) tin nah ar savu krāmu, zinām tādus kā tu
b) ja viss normāli mainās, tad auto būs gatavs pēc a dienām un remonts maksās aptuveni b, bet šitām tarataikām mēdz būt problēmas, tāpēc var gadīties, ka remonts maksās c un ievilksies uz d dienām.

attiecīgi klients norezervē c ciparu un atrod laiku, kad d dienas var iztikt bez auto.
Offline
Edzhus
19. Jun 2014, 11:02 #136

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5


19 Jun 2014, 10:59:18 peecise28 rakstīja:
Pieņemot to auto remontā gan jau megapieredzējušais kantoris zināja ar kādu kārbu konkrētā tarataika ir aprīkota un cik viegli/grūti tai sagādāt daļas.

Saprātīgā servisā mēdz pateikt:
a) tin nah ar savu krāmu, zinām tādus kā tu
b) ja viss normāli mainās, tad auto būs gatavs pēc a dienām un remonts maksās aptuveni b, bet šitām tarataikām mēdz būt problēmas, tāpēc var gadīties, ka remonts maksās c un ievilksies uz d dienām.

attiecīgi klients norezervē c ciparu un atrod laiku, kad d dienas var iztikt bez auto.

+
Offline
RVR
19. Jun 2014, 11:17 #137

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


19 Jun 2014, 10:34:32 Atvars rakstīja:

ir savi Force-Major apstākļi



Ja gribas lietot terminus citās valodās, tad vismaz dariet to precīzi

force majeure
Offline
rumpis
19. Jun 2014, 11:17 #138

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu


19 Jun 2014, 02:20:19 kuskuss rakstīja:

par savu sissanu muti pievaldi,pajolinn,nebiju tevi apvainojies,taa kapadomaa,ko runaa,varam arii pastiities kurss kuru sasitiis


Ar ko šis kungs runāja?

[ Šo ziņu laboja rumpis, 19 Jun 2014, 11:17:30 ]

Offline
_Eddy_
19. Jun 2014, 11:22 #139

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


18 Jun 2014, 21:23:37 aqpw rakstīja:
Draiver, vai tu domā frāze ,,kad būs gatavs, zvanīsim,, ir ok?

Ja cilveeks jau izejas punktaa grib iepist kapeiku ( apmeklee recro ) tad, jaa, taa ir pilniigi normaala atbilde.
Offline
zulus
19. Jun 2014, 11:23 #140

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Ļoti daudzi mūsdienu servisi, interneta veikali un citi "biznesmeņi" neuzskata par vajadzīgu klientu informēt, ja kaut kas nav uz vietas/nesanāk/mainās, kaut gan - tas būtu jādara obligāti, jo klients uz to paļaujas - ja pasaka - būs gatavs pēc 5 dienām un pa to laiku nezvana, tad klients pēc 5 dienām jau ierodas ar piķi un gatavs savākt auto, jo pieņem - ja nezvana, tad viss ok; Un tad pārsteigums - atbrauc pēc auto - a tur HUJ - pat nav iedzīts vēl iekšā, serviss bola acis - a ko tu atbrauci - nav gatavs;
Tad, kad mūsu "biznesmeņi" beidzot sapratīs, ka klientu serviss ir ļoti nozīmīga uzņēmuma sastāvdaļa, tad arī klienti no viņiem nebēgs un nestums visādu šņagu internetā, kas pēc tam citiem liks 100x padomāt vai dzīt uz to superkantori kaut ko; Ja apsoli - pazvani - kur problēma - nav jau 1990.gads, kad nebija mob.tel utt. Un jajau ir tik "advancēts" notikumu žurnāls katram meham - tad kur problēma ierakstīt, ka Jāuzzvana klientam un jāpasaka - aizkavēsies - un kāpēc aizkavēsies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo