Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Turbīnas restaurācija

AutorsZiņojums
Amphiney
18. Nov 2019, 08:26 #121

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Tur jau tā lieta; tāpēc tāds jautājums.
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 08:29 #122

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Ja krimināli nezūd eļļa un turbīna strādā ok- kāpēc viņu vispār aiztikt?
Offline
depo
18. Nov 2019, 08:31 #123

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20947

Braucu ar: Zirgu

Kad nobraukums tuvojas robežai, kad OEM turbīnai vajag beigties, ir prātīgi preventīvos nolūkos nomainīt. +pirms čipsošanas arī bieži to dara.

[ Šo ziņu laboja depo, 18 Nov 2019, 08:33:35 ]

Offline
kexxx
18. Nov 2019, 08:37 #124

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Nu ja nav žēl tāpat vien bez īpašas vajadzības pirkt jaunu oem turbīnu, tad jau var... Var kaut jaunu motoru iecelt

Bet savādāk tas izklausās pēc lieku galvassāpju radīšanas sev pašam
Offline
depo
18. Nov 2019, 08:38 #125

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20947

Braucu ar: Zirgu

Jaunu OEM nē. Tu aizved savējo, piemaksā 200-250e un saņem pretī restaurētu ar 1-2 gadu garantiju.
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 08:42 #126

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma
Offline
ATB
18. Nov 2019, 09:05 #127

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Tāpēc vislabāk pirkt auto ar divām turbīnām - vajadzības gadījumā ir dalīta sāpe. Mazā 600, lielā 1000
Offline
depo
18. Nov 2019, 09:07 #128

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20947

Braucu ar: Zirgu

Tad jau labāk paņemt E70/F10 M50d, tur vēl mazāka sāpīte - 3 turbīnas. Ja cilvēks galīgi trūcīgs, var ņemt G05 M50d - 4 turbīnas - viena nojūk, vēl trīs paliek BMW labi izdomājuši

[ Šo ziņu laboja depo, 18 Nov 2019, 09:08:57 ]

Offline
ATB
18. Nov 2019, 09:12 #129

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛



Man norestaurēja lielo un mazo paņēmu jaunu - par jaudu nesūdzos.
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 11:37 #130

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Nov 2019, 08:42:42 @kexxx rakstīja:
...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma


No kurienes visi šie greizie apgalvojumi? Tev ir autoserviss? Cik turbīnas esi restaurējis? Kurā vietā?
Mēnesī ik pa pāris turbīnām taisu un automašīnas brauc bez problēmām. Šitie stulbi teksti vienkārši reizēm tracina. Labāk man pirkt šrotā sūdu, kas dzīs eļļu pa visām malām?

Cilvēku nezināšana veido šādus diezgan nejēdzīgus stereotipus. Turbīnas bieži vien uzskata par kaut kādu supersarežģītu mehānismu. Tur nekā tāda nav. Ja ieliek normālas detaļas un dara to uz kvalitatīvām iekārtām tur nevar nestrādat tas mehānisms. Cik esmu novērojis šie stereotipi rodās no visādiem kapeiku mīlētājiem, kas brauc ar vecām nobrauktām miskastēm. Nekopj auto, nelej kvalitatīvas eļļas. Nav brīnums, kas uz veca šrota tā turbīna neiet ilgāk par 20 000km. Tur ir vēl 5 problēmas, kas samazina turbīnas mūžu. Pusbeigti EGR, sprauslas un dzinēji, tai skaitā kartera ventilācija nestrādājoša un tā var turpināt vēl un vēl. Bet vienmēr jau restaurētājs vainīgs pie tā, ka turbīna izbeidzas. Tāpat kā čipotāji, jo spiediens 3x lielāks un bla bla bla.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Nov 2019, 11:45:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 11:46 #131

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Nov 2019, 11:37:50 @Kaross rakstīja:

18 Nov 2019, 08:42:42 @kexxx rakstīja:
...un pēc tam prasi powerā "uzliku restaurētu turbīnu, bet trūkst jauda pie kkādiem apgriezieniem/ turbīna vēlu pieslēdzas/ neiet kā agrāk..."
Atsauksmes par restaurēšanu nebūt nav tās labākās...
Un eļļu sāks dzīt tā kā tā pēc pārdesmit tūkstošiem nobraukuma


No kurienes visi šie greizie apgalvojumi? Tev ir autoserviss? Cik turbīnas esi restaurējis? Kurā vietā?
Mēnesī ik pa pāris turbīnām taisu un automašīnas brauc bez problēmām. Šitie stulbi teksti vienkārši reizēm tracina. Labāk man pirkt šrotā sūdu, kas dzīs eļļu pa visām malām?



Pats restaurē turbīnas? Ir balansēšanas stends utt utt?
Kāpec tāds pakalpojums nav mājaslapā?
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 11:58 #132

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Uz maniem jautājumiem atbildi ar pretjautājumiem?
Tad reāli tev ir kādi fakti vai tukša diršana?
Nē, man nav stenda, es vedu uz Turbomotoru. Pāris gadu laikā ir bijis viens garantijas gadījums, kuru bez jautājumiem arī sataisīja.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Nov 2019, 12:01:07 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 12:05 #133

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Tātad, nevis pats taisi, bet kāds cits taisa...
Tavs laipnais komunikācijas stils ir laba reklāma uzņēmumam
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 12:08 #134

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ko? Es nekur neminēju, ka pats taisu. Šajā gadījumā tam arī nav nozīmes, kas taisa.
Fakts ir tas, ka nav sajēgas, bet ir viedoklis dažiem. Un tur arī rodās visi tie stereotipi, ka nevar restaurēt un visas jūk ārā.
Bet joprojām nevienu manu jautājumu neesi atbildējis. Cik turbīnas esi restaurējis? Vai vienkārši tukšu salmus māki kult?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 12:17 #135

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:08:25 @Kaross rakstīja:
ko? Es nekur neminēju, ka pats taisu. Šajā gadījumā tam arī nav nozīmes, kas taisa.
Fakts ir tas, ka nav sajēgas, bet ir viedoklis dažiem. Un tur arī rodās visi tie stereotipi, ka nevar restaurēt un visas jūk ārā.
Bet joprojām nevienu manu jautājumu neesi atbildējis. Cik turbīnas esi restaurējis? Vai vienkārši tukšu salmus māki kult?


Pamēģini varbūt bik padomāt loģiski... Nu kaut bikiņ...
Ja es restaurētu turbīnas, kā domā, ko es visiem ieteiktu darīt?
Pašam pieredze bija 1reiz, nezinu, kur tieši restaurēja, bet pēc tam gāja jūtami sūdīgāk
Palasīju citu cilvēku atsauksmes pēc restaurēšanas- nākamreiz vai nu jaunu, vai no šrota.
P.S. pamēģini kādu nomierinošu tēju, savādāk baigi uzvilcies izklausies
Offline
uldens1
18. Nov 2019, 12:24 #136

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

gan jau restaurēji kā visi powera kapeikpisēji,tur kur lētāk
Offline
Kaross
18. Nov 2019, 12:26 #137

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pamēģini pirmkārt izlasīt ko tev raksta un padomāt līdzi. Nekur taču netika minēts, ka es pats ar savām rokām restaurēju. Tāpat arī tev nav viņas jārestaurē, lai būtu kāda pieredze ar to. Ar restaurēšanu domāts, ka Tu paņem turbīnu un aizved pie kāda sataisīt. Cik tādi gadījumi ir tava praksē bijuši? Pats atbildēji - neviens. Tātad tavs viedoklis ir bezvērtīgs. Tipiskais latvietis - zināšanu nav, pieredzes nav, bet viedoklis ir. Tā turpini! Tās citu cilvēku atsauksmes ir tavā līmenī. Dzirdēju, ka kādam neiet - viss, to nevar darīt. Ja pa kapeikām pie Vaļeras rumbulā sataisa, tad nav brīnums, ka tas auto neiet zemos apgriezienos u.t.t. Bet tagad stāstīt visiem, ka to nevar darīt ir diezgan glupi.
Es ceru, ka neesmu tevi baigi aizvainojis un beidzot esi sapratis ko tev mēģina pateikt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kexxx
18. Nov 2019, 12:28 #138

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:24:38 @uldens1 rakstīja:
gan jau restaurēji kā visi powera kapeikpisēji,tur kur lētāk


Iedomājies- un ja nu restaurēt veda serviss, nevis es pats?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 18 Nov 2019, 12:28:41 ]

Offline
Kaross
18. Nov 2019, 12:29 #139

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Nov 2019, 12:24:38 @uldens1 rakstīja:
gan jau restaurēji kā visi powera kapeikpisēji,tur kur lētāk


nu bet! tas ir tas ko mēģinu paskaidrot. Nezināmas izcelsmes rezerves daļas, no nezināma meistara un rezultāts. Turbīnas nevar restaurēt. punkts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
18. Nov 2019, 12:29 #140

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


18 Nov 2019, 12:28:08 @kexxx rakstīja:

18 Nov 2019, 12:24:38 @uldens1 rakstīja:
gan jau restaurēji kā visi powera kapeikpisēji,tur kur lētāk


Iedomājies- un ja nu restaurēt veda serviss, nevi s es pats?
nu tad tu esi tipiskais pieturas runu izplatītājs pieredzes nav,bet viedoklis ir
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo