Online
Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879722
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
06 Jan 2014, 20:34:45 edzulis rakstīja:
http://goo.gl/NWuu6k
Ar tādu salonu jāsāk domāt vai tur kas būs
mobilē pirms pāris gadiem redzēju tādā pašā krāsā salonu vienai e36 alpinai, toreiz tak reiva krāsas bija modē!
ja tev 1992. gadā būtu bijis piķis, tad tev arī būtu AMG ar tādas krāsas salonu
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
06 Jan 2014, 23:31:21 riddler rakstīja:
par e30 runājot
tā vēl nav dārgākā cena, bija iekš mobiles pa 200k euro SEIII with delivery mileage
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
wheelie | | Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar: 1.6
| 90-to vidū bija iespēja nopirkt citroen cx 25 GTI turbo pa 350 ls, virsbūve bija mint condition, hidrauliku jāsataisa bija.. tagad nožēloju, butu nakotnes klasika Instrumentu panelis/stūre šamajam bija "kosmoss" un nejēgā ērti sēdekļi, īpaši aizmugurē [ Šo ziņu laboja wheelie, 06 Jan 2014, 23:49:32 ]
----------------- 8) | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
06 Jan 2014, 23:46:24 wheelie rakstīja:
90-to vidū bija iespēja nopirkt citroen cx 25 GTI turbo pa 350 ls, virsbūve bija mint condition, hidrauliku jāsataisa bija.. tagad nožēloju, butu nakotnes klasika Instrumentu panelis/stūre šamajam bija "kosmoss" un nejēgā ērti sēdekļi, īpaši aizmugurē
Neaizmirsti par Citroen AX GTi, angļi mīž karstu, vadāmība esot "Very light weight of 640 kg (1,411 lb) for the basic version. This was due to the extensive use of plastic panels in non-load bearing areas and varying the thicknesses of steel in the bodyshell to be the minimum needed to take required loads
THE CHRIS HARRIS COLLECTION
1994 Range Rover Vogue SE. 3.9 V8 'soft dash' 160,000 miles.
1990 Peugeot 205 XS. 95,000 miles. Completely standard.
1988 Citroen AX GT. 68,000miles, Completely standard.
1997 Mercedes E320 Sportline Cabriolet. 90,000 miles. Standard car.
1957 Land Rover Series One 107-inch Pick-up. MOT failure.
2003 VW Passat TDi 100 estate. Slow.
A BMW 325 rally car.
2011 Porsche GT3 RS 4.0
1986 BMW E28 M5. 120,000 miles.
2012 Mercedes E350 CDi estate.[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Jan 2014, 23:57:33 ] | Offline | | |
Martini22 | | Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 713
Braucu ar: AA4070
| Mans favorīts
http://home.mobile.de/AUTOTEILEMARKTBOYE#des_181318054 | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| tagad visi piepilda savu slapjo sapni ieks mobile...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Cherbikoff | | Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| Love it or hate it, bet šis ir/būs nākotnes klasika.
| Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| e30 barības ķēdes virsotne jeb pre face kupeja bez pakas
nieka € 17.500
http://www.alphonsruyl.nl/bmw04_eng.htm[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 07 Jan 2014, 00:18:56 ] | Offline | | |
|
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8561
Braucu ar: 7 seat MPV
| Tev gan jau visas skolas klades ar e30 bildēm aplīmētas? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 996 GT3 vai tomēr turbo S / GT2? Kas kotēsies augstāk? | Offline | | |
| | Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| GT2 noteikti, bet nu paareejie jau arī nav bieži sastopami, sevišķi turboS | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Ja kāds grib palasīt speciālistu viedokli par plašākai publikai pieejamu (maka biezuma ziņā) vecu MB iegādi, tad šis ir labs un diezgan precīzs avots, kas pārbaudīts jau gadiem: SL Market | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
| Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1 | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
07 Jan 2014, 00:45:40 Mizx rakstīja:
Ja kāds grib palasīt speciālistu viedokli par plašākai publikai pieejamu (maka biezuma ziņā) vecu MB iegādi, tad šis ir labs un diezgan precīzs avots, kas pārbaudīts jau gadiem: SL Market
R129 labs variants
They are more or less fully depreciated at this point and good ones can be purchased for a fraction of their original selling price[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 07 Jan 2014, 00:57:59 ] | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
07 Jan 2014, 00:50:01 kurlis rakstīja:
Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dkefb.html
Tirgojas jau 100 gadus un nevienam vins nav vajadziigs. Kapec? Tapec ka parasts turbo saabs kaa izraadaas jau nav nekaada raritaate. Taadus zviedri jaaj pa traseem.
Tur bija specialas limiteetaas versijaas, kas daljeeji varetu un tiek uzskatitas par kolekcijas eksemplaariem.
Tapat ka parasts e30 nav un nekad nebus nekas iipash. Nu ok varbut prieks tiem kuriem tas bija neizsapnots bernibas slapjais sapnis. Bet nejau kolekcionariem. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| .. kurš te gribēja 1of333
http://www.autozone.be/audi-a1-1.4-tfsi-ambitio...sale/car-6497062 | Offline | | |
|
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Nesmuks kroplis, mint kondishen ur Quattro sanāk pa to $ | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
07 Jan 2014, 02:09:21 Papakarlo rakstīja:
Nesmuks kroplis, mint kondishen ur Quattro sanāk pa to $
.. tā ir puse summas no jaunā s8, ja salīdzina jaunos, tai kapeikai jāiet kā papildus aprīkojumam | Offline | | |
wasntme | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: Financial mistake
|
07 Jan 2014, 00:17:07 Papakarlo rakstīja:
e30 barības ķēdes virsotne jeb pre face kupeja bez pakas
http://www.alphonsruyl.nl/bmw04_eng.htm
Tadu sturi, gan vel nebiju redzejis ! | Offline | | |
Cherbikoff | | Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
07 Jan 2014, 01:43:38 martinssirants rakstīja:
07 Jan 2014, 00:50:01 kurlis rakstīja:
Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dkefb.html
Tirgojas jau 100 gadus un nevienam vins nav vajadziigs. Kapec? Tapec ka parasts turbo saabs kaa izraadaas jau nav nekaada raritaate. Taadus zviedri jaaj pa traseem.
Tur bija specialas limiteetaas versijaas, kas daljeeji varetu un tiek uzskatitas par kolekcijas eksemplaariem.
Tapat ka parasts e30 nav un nekad nebus nekas iipash. Nu ok varbut prieks tiem kuriem tas bija neizsapnots bernibas slapjais sapnis. Bet nejau kolekcionariem.
Kolekcionāriem lielākā daļa no šeit iepostētajiem auto nah nebūs vajadzīgi vēl kādus gadus 60 vismaz kamēr 95% no viņiem nebūs tolmetā. Klasisks vāģis iezīmē kautkādas vadāmības, dizaina vai citas īpašības uz kurām kautkādai lielākai vai mazākai daļai cilvēku ir piedūriens, kas to auto nostāda kaut mazliet augstāk par saviem atbilstošā laika konkurentiem.
Piemēram jebkurš e30 ir daudz iekārojamāks un dārgāks par audi b3, opel ascona, ford escort (izņemot atsevišķus modeļus). Kāpēc? Tāpēc ka e30 ar kautkādu savu īpašību kopumu ir klasika. Jā, nekā jau tajā e30 nav, bet tirgus ir tāds kāds viņš ir. Daudz vairāk cilvēkiem uz to auto ir piedūriens.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|