Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
sn
06. Jan 2014, 23:34 #121

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


06 Jan 2014, 20:34:45 edzulis rakstīja:
http://goo.gl/NWuu6k

Ar tādu salonu jāsāk domāt vai tur kas būs

mobilē pirms pāris gadiem redzēju tādā pašā krāsā salonu vienai e36 alpinai, toreiz tak reiva krāsas bija modē!
ja tev 1992. gadā būtu bijis piķis, tad tev arī būtu AMG ar tādas krāsas salonu

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Papakarlo
06. Jan 2014, 23:36 #122

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


06 Jan 2014, 23:31:21 riddler rakstīja:
par e30 runājot


tā vēl nav dārgākā cena, bija iekš mobiles pa 200k euro SEIII with delivery mileage
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
wheelie
06. Jan 2014, 23:46 #123

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6797

Braucu ar: 1.6

90-to vidū bija iespēja nopirkt citroen cx 25 GTI turbo pa 350 ls, virsbūve bija mint condition, hidrauliku jāsataisa bija.. tagad nožēloju, butu nakotnes klasika Instrumentu panelis/stūre šamajam bija "kosmoss" un nejēgā ērti sēdekļi, īpaši aizmugurē

[ Šo ziņu laboja wheelie, 06 Jan 2014, 23:49:32 ]



-----------------
8)
Offline
Papakarlo
06. Jan 2014, 23:57 #124

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


06 Jan 2014, 23:46:24 wheelie rakstīja:
90-to vidū bija iespēja nopirkt citroen cx 25 GTI turbo pa 350 ls, virsbūve bija mint condition, hidrauliku jāsataisa bija.. tagad nožēloju, butu nakotnes klasika Instrumentu panelis/stūre šamajam bija "kosmoss" un nejēgā ērti sēdekļi, īpaši aizmugurē


Neaizmirsti par Citroen AX GTi, angļi mīž karstu, vadāmība esot "Very light weight of 640 kg (1,411 lb) for the basic version. This was due to the extensive use of plastic panels in non-load bearing areas and varying the thicknesses of steel in the bodyshell to be the minimum needed to take required loads

THE CHRIS HARRIS COLLECTION

1994 Range Rover Vogue SE. 3.9 V8 'soft dash' 160,000 miles.
1990 Peugeot 205 XS. 95,000 miles. Completely standard.
1988 Citroen AX GT. 68,000miles, Completely standard.
1997 Mercedes E320 Sportline Cabriolet. 90,000 miles. Standard car.
1957 Land Rover Series One 107-inch Pick-up. MOT failure.
2003 VW Passat TDi 100 estate. Slow.
A BMW 325 rally car.
2011 Porsche GT3 RS 4.0
1986 BMW E28 M5. 120,000 miles.
2012 Mercedes E350 CDi estate.

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Jan 2014, 23:57:33 ]

Offline
Martini22
06. Jan 2014, 23:59 #125

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 713

Braucu ar: AA4070

Mans favorīts

http://home.mobile.de/AUTOTEILEMARKTBOYE#des_181318054
Offline
6500
07. Jan 2014, 00:01 #126

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

tagad visi piepilda savu slapjo sapni ieks mobile...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Cherbikoff
07. Jan 2014, 00:10 #127

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Love it or hate it, bet šis ir/būs nākotnes klasika.

Offline
Papakarlo
07. Jan 2014, 00:17 #128

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

e30 barības ķēdes virsotne jeb pre face kupeja bez pakas










nieka € 17.500

http://www.alphonsruyl.nl/bmw04_eng.htm

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 07 Jan 2014, 00:18:56 ]

Offline
walder
07. Jan 2014, 00:26 #129

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8561

Braucu ar: 7 seat MPV

Tev gan jau visas skolas klades ar e30 bildēm aplīmētas?
Offline
edzulis
07. Jan 2014, 00:28 #130

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

996 GT3 vai tomēr turbo S / GT2? Kas kotēsies augstāk?
Offline
07. Jan 2014, 00:34 #131

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

GT2 noteikti, bet nu paareejie jau arī nav bieži sastopami, sevišķi turboS
Offline
Mizx
07. Jan 2014, 00:45 #132

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Ja kāds grib palasīt speciālistu viedokli par plašākai publikai pieejamu (maka biezuma ziņā) vecu MB iegādi, tad šis ir labs un diezgan precīzs avots, kas pārbaudīts jau gadiem: SL Market
Offline
kurlis
07. Jan 2014, 00:50 #133

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1
Offline
Papakarlo
07. Jan 2014, 00:57 #134

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


07 Jan 2014, 00:45:40 Mizx rakstīja:
Ja kāds grib palasīt speciālistu viedokli par plašākai publikai pieejamu (maka biezuma ziņā) vecu MB iegādi, tad šis ir labs un diezgan precīzs avots, kas pārbaudīts jau gadiem: SL Market


R129 labs variants

They are more or less fully depreciated at this point and good ones can be purchased for a fraction of their original selling price

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 07 Jan 2014, 00:57:59 ]

Offline
martinssirants
07. Jan 2014, 01:43 #135

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


07 Jan 2014, 00:50:01 kurlis rakstīja:
Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dkefb.html

Tirgojas jau 100 gadus un nevienam vins nav vajadziigs. Kapec? Tapec ka parasts turbo saabs kaa izraadaas jau nav nekaada raritaate. Taadus zviedri jaaj pa traseem.
Tur bija specialas limiteetaas versijaas, kas daljeeji varetu un tiek uzskatitas par kolekcijas eksemplaariem.

Tapat ka parasts e30 nav un nekad nebus nekas iipash. Nu ok varbut prieks tiem kuriem tas bija neizsapnots bernibas slapjais sapnis. Bet nejau kolekcionariem.
Offline
Fandulis
07. Jan 2014, 02:02 #136

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

.. kurš te gribēja 1of333

http://www.autozone.be/audi-a1-1.4-tfsi-ambitio...sale/car-6497062
Offline
Papakarlo
07. Jan 2014, 02:09 #137

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Nesmuks kroplis, mint kondishen ur Quattro sanāk pa to $
Offline
Fandulis
07. Jan 2014, 02:13 #138

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


07 Jan 2014, 02:09:21 Papakarlo rakstīja:
Nesmuks kroplis, mint kondishen ur Quattro sanāk pa to $


.. tā ir puse summas no jaunā s8, ja salīdzina jaunos, tai kapeikai jāiet kā papildus aprīkojumam
Offline
wasntme
07. Jan 2014, 08:31 #139

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake


07 Jan 2014, 00:17:07 Papakarlo rakstīja:
e30 barības ķēdes virsotne jeb pre face kupeja bez pakas


http://www.alphonsruyl.nl/bmw04_eng.htm


Tadu sturi, gan vel nebiju redzejis !
Offline
Cherbikoff
07. Jan 2014, 10:15 #140

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


07 Jan 2014, 01:43:38 martinssirants rakstīja:

07 Jan 2014, 00:50:01 kurlis rakstīja:
Par veco 900 Sābu un preface E30 kupeju +1

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/dkefb.html

Tirgojas jau 100 gadus un nevienam vins nav vajadziigs. Kapec? Tapec ka parasts turbo saabs kaa izraadaas jau nav nekaada raritaate. Taadus zviedri jaaj pa traseem.
Tur bija specialas limiteetaas versijaas, kas daljeeji varetu un tiek uzskatitas par kolekcijas eksemplaariem.

Tapat ka parasts e30 nav un nekad nebus nekas iipash. Nu ok varbut prieks tiem kuriem tas bija neizsapnots bernibas slapjais sapnis. Bet nejau kolekcionariem.


Kolekcionāriem lielākā daļa no šeit iepostētajiem auto nah nebūs vajadzīgi vēl kādus gadus 60 vismaz kamēr 95% no viņiem nebūs tolmetā. Klasisks vāģis iezīmē kautkādas vadāmības, dizaina vai citas īpašības uz kurām kautkādai lielākai vai mazākai daļai cilvēku ir piedūriens, kas to auto nostāda kaut mazliet augstāk par saviem atbilstošā laika konkurentiem.

Piemēram jebkurš e30 ir daudz iekārojamāks un dārgāks par audi b3, opel ascona, ford escort (izņemot atsevišķus modeļus). Kāpēc? Tāpēc ka e30 ar kautkādu savu īpašību kopumu ir klasika. Jā, nekā jau tajā e30 nav, bet tirgus ir tāds kāds viņš ir. Daudz vairāk cilvēkiem uz to auto ir piedūriens.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo