Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E60 aktīvā stūres reika
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
| man tiešām gribētos redzēt kādu apstiprinājumu, ka ZF restaurē savas reikas, Mitsubishi-savas turbīnas utt
nahren to darīt, ja viņi vnk ražo jaunas, simtiem tūkstošus? | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
23 Jan 2024, 12:16:45 @kexxx rakstīja:
man tiešām gribētos redzēt kādu apstiprinājumu, ka ZF restaurē savas reikas, Mitsubishi-savas turbīnas utt
nahren to darīt, ja viņi vnk ražo jaunas, simtiem tūkstošus?
Tagad trendā visās jomās ir ilgtspēja | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12316
Braucu ar:
|
23 Jan 2024, 12:19:32 @Mikels rakstīja:
23 Jan 2024, 12:16:45 @kexxx rakstīja:
man tiešām gribētos redzēt kādu apstiprinājumu, ka ZF restaurē savas reikas, Mitsubishi-savas turbīnas utt
nahren to darīt, ja viņi vnk ražo jaunas, simtiem tūkstošus?
Tagad trendā visās jomās ir ilgtspēja
tas gan, vnk man grūti iedomāties, ka milzu uzņēmums ar rūpnīcām, noliktavām, iekārtām, konveijeriem (tas viss droši vien miljardu miljardus maksā), kas apgādā ar auto ražotājus ar oriģinālajām rezerves daļām, kkur turēs cehu ar večien, kas mazgā, jauc un pārlasa reikas no 20gadīgām lamatām...
hvz, nu neiet man tas vnk kkā kopā | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
23 Jan 2024, 12:41:15 @kexxx rakstīja:
23 Jan 2024, 12:19:32 @Mikels rakstīja:
23 Jan 2024, 12:16:45 @kexxx rakstīja:
man tiešām gribētos redzēt kādu apstiprinājumu, ka ZF restaurē savas reikas, Mitsubishi-savas turbīnas utt
nahren to darīt, ja viņi vnk ražo jaunas, simtiem tūkstošus?
Tagad trendā visās jomās ir ilgtspēja
tas gan, vnk man grūti iedomāties, ka milzu uzņēmums ar rūpnīcām, noliktavām, iekārtām, konveijeriem (tas viss droši vien miljardu miljardus maksā), kas apgādā ar auto ražotājus ar oriģinālajām rezerves daļām, kkur turēs cehu ar večien, kas mazgā, jauc un pārlasa reikas no 20gadīgām lamatām...
hvz, nu neiet man tas vnk kkā kopā
kurš metāla lietuvi darbinās, lai reikām korpusus ražotu utt. apjomi, lai tooling'u switch'otu ir nekādi
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
23 Jan 2024, 12:16:45 @kexxx rakstīja:
man tiešām gribētos redzēt kādu apstiprinājumu, ka ZF restaurē savas reikas, Mitsubishi-savas turbīnas utt
nahren to darīt, ja viņi vnk ražo jaunas, simtiem tūkstošus?
Es domāju, ka neviens tur neko nepisās un nemazgā
Izjauc, alumīnijs iet uz pārkausēšanu, nemetāls uz miskasti, zobstienis un zobrats tiek pārbaudīts un visu saliek jaunā korpusā ar veco zobstieni, ja nav korodējis un ar jaunām blīvēm, vecās caurules iet uz metālu un uzliekās jaunas, jo stabili tie krāmi joprojām ir pilna noliktava
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Aha,reiku neņem uz apmaiņu atpakaļ,ja korodejis zobstienis un itkā arī vietejie neatjauno.
Cik zinu tad vēl ģeneratoriem ,bremžu suportiem skatās lai nebūtu bojājumi ,piem ģenerators nokilejis un apsvilis ,tad pn.[ Šo ziņu laboja Locis, 23 Jan 2024, 14:49:35 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Ja ir izdilums pasam zobstienim, iespejams veic bojatas virsmas atjaunosanu un tada veida tiek gala.
Savulaik, kad nemamies ar partikas iekartam, tas sis bija vien no veidiem, ka saglabt nerusejosa metala dala, kam jauna vienibas cena bij loti augsta.
Iespejams jau, ka rauj uz kkadu remonta izmeru, kuram tad piemero visus blivslegus, bukses un kas tur vel bija. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|