Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
edzulis
18. Feb 2013, 23:25 #121

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties
Offline
crime
18. Feb 2013, 23:30 #122

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


18 Feb 2013, 23:25:35 edzulis rakstīja:
Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties


Negribeetos gan Sievas maasiicas viiram noklapeeja diizelj motors pie ~ 3000 km
Offline
kawaracer
18. Feb 2013, 23:35 #123

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


18 Feb 2013, 10:45:30 JDS rakstīja:
Loci, kam Tev tas bus ja tik smiekligi nobraukumi? Un laikam Tev nepaveicies, jo cik es zinu no shoferiem tikai taa labaakaas atsauksmes per citroen/peugeot


Mazliet informācijai - Citroen Jumper/Peugeot Boxer reāli ir Fiat Ducato
2,2 motors no Ford
2,3 motors Iveco
3,0 motors Iveco

Kārba pie 60tkm - tas gan nav gadījies -
10 gadi pieredze Peugeot un tagad 3 gadi Fiatā.
3,0 sajūgs - tas gan ir normāli!
Durvju ir jāregulē katrā apkopē, tad viņas eņģēs nelūzīs!

Darba Fiat Bravo 1,9MJTD 0-45tkm viena apkope pie 30tkm
Teikšu godīgi ar vispārējo globalizāciju - Fiats ir sācis ražot auto, kas nelūzt!
Nejaukt ar vecajiem Brava/Bravo - tie ap servisu tikai braukā
Meitenes ar Fiat 500 arī tikai vienreiz gadā uz apkopēm braukā, bet nu tam auto arī nav kam salūzt!
Jaunās Giuliettas arī labi kalpo - nekādu īpašu problēmu.
Šī nav Fiat un Alfu reklāma, bet reāli novērojumi.

P.S. vēl par busiem - vadi gan ir zem katras kritikas un tas, ka ūdens tek visam virsū!

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
cipargalva
18. Feb 2013, 23:54 #124

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


18 Feb 2013, 21:21:53 e34 rakstīja:

18 Feb 2013, 21:15:30 Modrs rakstīja:

Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.
Bet tas tāpēc, ka laikam visas mašīnas, kas baltas, ir ar bomāru krāsu un nekādu pretktokorozija apstrādi. Pārējais tam auto ir labi, it sevišķi patēriņš - priekš smaga bobika ar augstiem R16 baloniem jauktajā ciklā pa ziemu 5.5l.
Un motora darbība ir ļoti dīvaina - apgriezieni pēc garastāvokļa tukšgaitā. vai nu tāpēc, ka dedzina kvēpus filtrā, vai kkas ar vadību. šad tad tukšgaitā jocīgas vibrācijas


Ir lietošanās jauns roomsteris ar 1.6 tdi, brīvgaitas apgriezieni tiešām ir dīvaini, reizēm kautkas tikšķ un apgriezieni peld,tas gan pārsvarā neuzsilušam.


Man bija līdzīgi tikai ar 1.4 TSI, bet tā izrādās ir viņiem jaunā fīča. Ja dzesēšanas šķidruma temp. ir starp 30 un 60 grādiem un auto ir stāvējis ilgāk par 2 stundām, tad notiek piespiedu katalizatora sildīšana speciāli vairāk padodot degvielu. Izklausās pasakaini, bet dīleris izdrukāja lapeli no ELSAs, ka tā tiešām ir. Nevienmērīga tukšgaita, paaugstināti tukšgaitas apgriezieni, skaļa izplūde... process līdz pat 45 sekundēm, kuru laikā ieteicams nebraukt.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 Feb 2013, 23:55:08 ]

Offline
LINIS
18. Feb 2013, 23:57 #125

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


18 Feb 2013, 23:25:35 edzulis rakstīja:
Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties

Jāprasa userim traffic, viņam esot pāris bijuši..
Offline
arizah
19. Feb 2013, 00:06 #126

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

stulbi tomēr bija šito topiku pacelt, tagad vēl uzskatāmāk būs redzams, ka bmw te vairumam ir tikai uzlīmju veidā uz ledusskapja
Offline
Sancho1
19. Feb 2013, 00:09 #127

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


18 Feb 2013, 23:25:35 edzulis rakstīja:
Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties


Gadus 5 atpakalj atvilku 3 jaunus RR Sport no Austrijas - nekaadu probleemu, tikai apkopes. Daudzi kas LV pirka - visu laiku kaut kaadas probleemas.
Offline
Laoshi
19. Feb 2013, 00:13 #128

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Feb 2013, 00:06:06 arizah rakstīja:
stulbi tomēr bija šito topiku pacelt, tagad vēl uzskatāmāk būs redzams, ka bmw te vairumam ir tikai uzlīmju veidā uz ledusskapja


Nu te apspriež JAUNUS auto Ja tie, kas arī iegādājušies BMW nullīti, sāks stāstīt par pieredzi, tad uz pārējo auto fona tur iegriezīsies normāli cipari Šis tomēr ir portāls, kur BMW ciena un mīl, zin kā...
Offline
karlsonss
19. Feb 2013, 00:15 #129

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


19 Feb 2013, 00:09:26 Sancho1 rakstīja:

18 Feb 2013, 23:25:35 edzulis rakstīja:
Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties


Gadus 5 atpakalj atvilku 3 jaunus RR Sport no Austrijas - nekaadu probleemu, tikai apkopes. Daudzi kas LV pirka - visu laiku kaut kaadas probleemas.





uz konveijera 2 auto normaalajai eiropai, 1 - latvijai. tur saliekam visu slikto



Offline
DrumB
19. Feb 2013, 00:23 #130

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


19 Feb 2013, 00:06:06 arizah rakstīja:
stulbi tomēr bija šito topiku pacelt, tagad vēl uzskatāmāk būs redzams, ka bmw te vairumam ir tikai uzlīmju veidā uz ledusskapja

Runa jau ir par jauniem auto. Te jau lielākoties k-kādi yetiji, civiki un citi tirliņi parādās. 3 civici vai viens jauns bmw. Lielākoties darba kastītes, nobraucamās. BMW cita opera. Tur tā atšķirība
Offline
toyokawa
19. Feb 2013, 00:36 #131

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:

Cik ienāku tā topiks augšā!
Jauni autiņi tikai darba bijuši. 16-52000 km.
WV GOLF 4, bija labs tālajā 2000g. 1.6 benzīns manuālis. Ritošā beidzās ap 40 k.km. Amīši visi 4. Netika zēlots! Elektronikā gļuku nebija.
Tuvie dega kā traki arā, bet uz garantiju nemainīja.
~ 8000-10000 un tuvais arā. Hermetizācija un siltumatdeve lukturiem nebija īsti ok.

Yaris 1.0i bezīns 3-187000.
Apkopes un viss. Ak ja par cik grieze no 3000 rmp tad nekādi nesana ražotāja ieteiktājos ~ 5 l. ierakstīties sanāca 8.5, kā sakarā garantijas remonts kārbai, kaut kas ar otro pārnesumu!

Corolla 12-202000.
Pa garantiju stūres reika un turba kārba. Kārbai klāt par naudu sajūga komplekts.
Citādi tikai apkopes.
Speciāli izprovicētas, lai nav jāmaina pēc tam.
Pēc garantijas kāda atsaite, stūres pirksts. Vēlreiz kārbai vārpstas gultņi esot vājā vieta ~ 90 k km.
2 sprauslas skalotas. 1x bremžu diski 4x. Generators.
Sajūga cilindrs.
Ritošajai aftermarkets pēc garantijas.
Offline
Sancho1
19. Feb 2013, 01:05 #132

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


19 Feb 2013, 00:15:50 karlsonss rakstīja:

19 Feb 2013, 00:09:26 Sancho1 rakstīja:

18 Feb 2013, 23:25:35 edzulis rakstīja:
Gribētos kāda RAnge Rover pieredzi paklausīties


Gadus 5 atpakalj atvilku 3 jaunus RR Sport no Austrijas - nekaadu probleemu, tikai apkopes. Daudzi kas LV pirka - visu laiku kaut kaadas probleemas.





uz konveijera 2 auto normaalajai eiropai, 1 - latvijai. tur saliekam visu slikto






nu no seerijas... taapat kaa ar mershiem un 5iem bembjiem.
Vaacieshi tak pashi vienmeer ir teikushi, ka mashiinas Vaacijai, Austrijai, Shveicei, Francijai, utmldz atshkjiras no taam, kuras iet uz austrumeiropu..
Offline
martinssh
19. Feb 2013, 03:23 #133

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Ford transit 2011 gads 2,2dizelis 115zs 6 atrumi
pie 3000km atskruvejas motora kronsteins vaditaja pusee un motors gandriiz izkrita uz ielas vasaraa eed maz ziemaa ljoti daudz nespeej uzsilt vislaiku kuras autonomka zem minus desmit gradiem labak nebraukt paterinsh kosmoss !!!
Signelizacijas gljuki tapat ka jau shi modelja sakumgados kad sho pedejo saka razzot laikam 2008 pagaidam 20000km viss tiptop !!

[ Šo ziņu laboja martinssh, 19 Feb 2013, 20:54:16 ]

Offline
Skill
19. Feb 2013, 06:13 #134

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Aizliec kartonu prieksa radiatoram, sils daudz labak.
Offline
subaru
19. Feb 2013, 07:39 #135

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

Te par VW Jetta 1.4 TSI --> http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=12515

Te par VW Passat 1.8 TSI --> http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=22455

Offline
Locis
19. Feb 2013, 07:42 #136

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Feb 2013, 23:35:30 kawaracer rakstīja:

18 Feb 2013, 10:45:30 JDS rakstīja:
Loci, kam Tev tas bus ja tik smiekligi nobraukumi? Un laikam Tev nepaveicies, jo cik es zinu no shoferiem tikai taa labaakaas atsauksmes per citroen/peugeot


Mazliet informācijai - Citroen Jumper/Peugeot Boxer reāli ir Fiat Ducato
2,2 motors no Ford
2,3 motors Iveco
3,0 motors Iveco

Kārba pie 60tkm - tas gan nav gadījies -
10 gadi pieredze Peugeot un tagad 3 gadi Fiatā.
3,0 sajūgs - tas gan ir normāli!
Durvju ir jāregulē katrā apkopē, tad viņas eņģēs nelūzīs.

P.S. vēl par busiem - vadi gan ir zem katras kritikas un tas, ka ūdens tek visam virsū!

Tāpēc,ka lielākā daļa produkcijas aiziet ar smago,pa 12 indu paletēm,ar busu braucu,kad nav ko nokomplektēt kravai vai kādai paletei nav vieta lielajā auto + pa bišķim mazie pircēji,varētu teikt gadījuma rakstura kravas un sagādē dažreiz.
Offline
mxblack
19. Feb 2013, 07:52 #137

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


18 Feb 2013, 13:18:14 daticho rakstīja:

17 Feb 2013, 23:31:11 Spiggy rakstīja:
No 2004. gada līdz 2013. ir bijuši ģimenes īpašumā trīs Toyota Land Cruiser 120, nobraukumi attiecīgi:
Pirmajam:0- 326000km Nekas nopietns nav bijis, eļļiņas nomainītas, riepas, un kaut kādi sīkumi
Otrajam: 0-200000km arī tas pats, plus kaut kādas plastmasas mainītas, bijušas atplēstas utt. Tika mainīts kaut kas saistībā ar degvielas trubām, jo pa mežu braucot tika norauts.
Trešajam: 0-164000km tas pats, tika mainīts ģeneratos, jo nelādēja, kaut kas darīts arī ritošajai, bet par garantiju.
Galu galā ļoti labs un uzticams auto!


Thats what im talking about!!!

Un iedodiet pretīm kādu citu rāmi ar dīzeli un tomātu. nu nu nu???


Pajero, 0-260kkm. līdz 100k tikai garantijas apkopes un nekas cits. dārgākais remonts - pie 200+ kkm nokāvās degvielas spiediena regulators, remonts uz 900 LVL. Bija pilns ar rūsu :statoildiesel:. šad tad parādās gļuki ar xenona līmeņotājiem.
Offline
arizah
19. Feb 2013, 11:46 #138

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


19 Feb 2013, 00:23:02 DrumB rakstīja:
Runa jau ir par jauniem auto. Te jau lielākoties k-kādi yetiji, civiki un citi tirliņi parādās. 3 civici vai viens jauns bmw. Lielākoties darba kastītes, nobraucamās. BMW cita opera. Tur tā atšķirība


nu a es par ko? tāpēc jau arī saku, topiks ir nepareizs, jo shkodu pircēji diezvai meklēs informāciju portālā bmwpower.lv un pat ja atradīs, tad diez vai tai piešķirs jebkādu vērtību. savukārt potenciālie bmw pircēji ienāks te kā jau bmw cienītāju portālā un ieraudzīs, ka te tik par škodām raksta. vobšem auzas gan vienā gan otrā scenārijā.
Offline
Laoshi
19. Feb 2013, 11:56 #139

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu ja, tofiks jāslēdz būs ciet, 3 ieraksti par treknajos ņemtiem BMW
Offline
edzulis
19. Feb 2013, 12:02 #140

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

IR ir diezgan BMW ņemti jauni, bet cilvēkiem ir savi iemesli, kādēļ neraksta.

Anyway domāju, ka jāuztaisa atsevišķs topiks BMW, savādāk te visādas škodas un busi ir nospiedošā pārsvarā un grūti orientēties
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo