Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
subaru
06. Feb 2013, 19:57 #121

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


06 Feb 2013, 19:54:56 kexxx rakstīja:

06 Feb 2013, 19:51:46 subaru rakstīja:

06 Feb 2013, 19:48:08 kexxx rakstīja:


a kādi ir argumenti atļaut pārkāpt?
kāpēc jābrauc 90-100, nevis 80-90?
nemēģinu provocēt utt, vnk interesanti, vai kāds var tādus minēt...


a kurš saka, ka vajag atļaut ?


nu, pietiek palasīt visu gaudošanu par fotoradariem, lai tāds iespaids rastos


ja neuztvēri, tad lielākā gaudošana bija par visām shēmām ,kas bija zem FR projekta ... nu tur jēli noteikumi, termiņu neievērošanas, par kurām nekā nav ..... utt utt ...
par policijas diršanu, ka neslēps, bet slēpa ... karoč būtu normāls FR projekts, tad ne1 nekunkstētu.
Offline
shmurger
06. Feb 2013, 19:57 #122

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


06 Feb 2013, 19:45:46 user rakstīja:

06 Feb 2013, 19:44:56 henis rakstīja:
matrixxx koļījies


99% šejieniešu to jau sen zina
iā r glaunais hundaj matrix.
Offline
RVR
06. Feb 2013, 19:58 #123

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


06 Feb 2013, 19:55:26 VMR rakstīja:
Vajag ieviest visos vieglajos tahogrāfus, tad ejot ikgadējo TA nolasīt datus un par katru ātruma pārsniegšanas reizi nežēlīgi pist!!! Nevajadzēs ne fotoradarus ne fēnus, CP nodarbosies tikai ar satiksmes regulēšanu


Gan jau pēc dažiem gadiem sāks spriest par obligātu GPS, 24/7 kontroli un automātisku drāzienu pārkāpuma gadījumā
Offline
kexxx
06. Feb 2013, 20:01 #124

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Feb 2013, 19:57:13 subaru rakstīja:

06 Feb 2013, 19:54:56 kexxx rakstīja:

06 Feb 2013, 19:51:46 subaru rakstīja:

06 Feb 2013, 19:48:08 kexxx rakstīja:


a kādi ir argumenti atļaut pārkāpt?
kāpēc jābrauc 90-100, nevis 80-90?
nemēģinu provocēt utt, vnk interesanti, vai kāds var tādus minēt...


a kurš saka, ka vajag atļaut ?


nu, pietiek palasīt visu gaudošanu par fotoradariem, lai tāds iespaids rastos


ja neuztvēri, tad lielākā gaudošana bija par visām shēmām ,kas bija zem FR projekta ... nu tur jēli noteikumi, termiņu neievērošanas, par kurām nekā nav ..... utt utt ...
par policijas diršanu, ka neslēps, bet slēpa ... karoč būtu normāls FR projekts, tad ne1 nekunkstētu.


kā tad! ja neviens nepārkāptu- lūk tad neviens negaudotu... manis pēc lai tur kaut 100 fotoradari stāv, noslēpti vai nenoslēpti
valsts par tiem sūdiem neko nemaksāja- kādas tad vēl tur var būt shēmas?
Offline
kexxx
06. Feb 2013, 20:04 #125

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Feb 2013, 20:02:39 user rakstīja:

06 Feb 2013, 19:48:08 kexxx rakstīja:

a kādi ir argumenti atļaut pārkāpt?
kāpēc jābrauc 90-100, nevis 80-90?
nemēģinu provocēt utt, vnk interesanti, vai kāds var tādus minēt...

kādi? pateikšu - ja sodīs par ātruma pākāpšanu 3km/h - visi brauks uz 80-85
jo visi ir mīzalas un baidīsies..
1) par to, ka nevar zināt par spidometra precizitāti..
2) par to, ka ej nu noturi bez kruīza precīzu ātrumu un labāk tad maukt uz 85..


bet man pilnīgi pajāt! kopš nav FR ir reāls kaifs - vari izbraukt cauri visai LV uz 160 un zināt, ka, ja pa ceļam neesi sodīts - tātad neesi
dtektors rullēe.. jo sukas pa naktīm saslēpjas visos apdzīvotos miestos - rūpējas par drošību, tā teikt



jautājums bija- kāpēc 90-100, nevis 80-90? tās pasakas par neprecīzajiem spidometriem un nespēju konstantu ātrumu uzturēt ir pilnīgs bullšits
Offline
hronists
06. Feb 2013, 20:10 #126

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Feb 2013, 19:59:41 user rakstīja:


lieto % tas atbildīs visiem auto


tu taču baigais nazis fizikā un matemātikā, bet raksti kautkādu sūdu.

pat es zinu, ka piekrauts autiņš lidos tāļāk nekā tukšs autiņš. un tad vēl abs, ne abs, sauss, slapjš.

frāzei "bremzēšanas ceļš būs garāks" disklaimeru būs daudzreiz mazāk nekā metriem vai procentiem.
Offline
DrumB
06. Feb 2013, 20:11 #127

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:

06 Feb 2013, 19:54:56 kexxx rakstīja:

06 Feb 2013, 19:51:46 subaru rakstīja:

06 Feb 2013, 19:48:08 kexxx rakstīja:


a kādi ir argumenti atļaut pārkāpt?
kāpēc jābrauc 90-100, nevis 80-90?
nemēģinu provocēt utt, vnk interesanti, vai kāds var tādus minēt...


a kurš saka, ka vajag atļaut ?


nu, pietiek palasīt visu gaudošanu par fotoradariem, lai tāds iespaids rastos


fotoraari pēc idejas ir ļoti laba ģēla realizācija bija pakaļā
sākumā te daži aizstāvēja, ka normāla projekta realizācija..
bet, ja tā būtu normāla - tad tagad ārā būtu fotoradari tāpēc visiem FR ieviešanas aizstāvjiem tgad vajadzētu nokaunēties un teikt - user, subaru un citiem, jums bija taisnība, jūs esat gudri un esat pelnījuši 3 zvaigžņu ordeni!

Tevi tak FR tā pat neskara. Viņi tak līdz cik tur, 220 fočēja?
Offline
kexxx
06. Feb 2013, 20:14 #128

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:

06 Feb 2013, 19:54:56 kexxx rakstīja:

06 Feb 2013, 19:51:46 subaru rakstīja:

06 Feb 2013, 19:48:08 kexxx rakstīja:


a kādi ir argumenti atļaut pārkāpt?
kāpēc jābrauc 90-100, nevis 80-90?
nemēģinu provocēt utt, vnk interesanti, vai kāds var tādus minēt...


a kurš saka, ka vajag atļaut ?


nu, pietiek palasīt visu gaudošanu par fotoradariem, lai tāds iespaids rastos


fotoraari pēc idejas ir ļoti laba ģēla realizācija bija pakaļā
sākumā te daži aizstāvēja, ka normāla projekta realizācija..
bet, ja tā būtu normāla - tad tagad ārā būtu fotoradari tāpēc visiem FR ieviešanas aizstāvjiem tgad vajadzētu nokaunēties un teikt - user, subaru un citiem, jums bija taisnība, jūs esat gudri un esat pelnījuši 3 zvaigžņu ordeni!


raudāšana bija dēļ tā, ka reāli kāds tika arī sodīts, visi grib drošību, bet neviens negrib tikt sodīts

kļūda laikam jau bija no uzņēmuma puses apņemties saistības, kuras nespēja izpildīt termiņos

varēja jau valsts pati pirkt tos radarus- tikai laikam piķis nebija tik daudz

[ Šo ziņu laboja kexxx, 06 Feb 2013, 20:14:31 ]

Offline
shmurger
06. Feb 2013, 20:14 #129

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

vēl tikpat normāla ģēla, kā fotoradari, ir , teiksim, piecreiz lielāki sodi. vienīgi godīgus mentus vajag ar lielām algām
Offline
hronists
06. Feb 2013, 20:16 #130

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:
realizācija bija pakaļā



realizācija bija normāla. uz ceļiem tie bija, ātrumus fiksēja. neatminos nevienu gadījumu, kad būtu traktoram iedota bilde par 150kmh.

kāpēc projekts tika nogremdēts man palika skaidrs pēc ļurbanoviča autiņam izrakstītajiem sodiem. tādi kā viņš mums ir simtiem, pieraduši, ka CP ieraugot seju izvēlās nesodīt. kur nu vēl runāt par "sporta nodokļa" sarunātājiem.
Offline
DrumB
06. Feb 2013, 20:18 #131

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Līdz +21 km/h nekādus sodus nevajag. Visu, kas notiek pēc 74 un 113, lai soda kaut vai bargāk. Un, lai kukuļdevējus bargi soda, nav ko veidot nevienlīdzību. Tad būs viss kārtībā
Offline
Red_Rocket
06. Feb 2013, 20:19 #132

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


06 Feb 2013, 20:16:31 user rakstīja:

06 Feb 2013, 20:14:13 shmurger rakstīja:
vēl tikpat normāla ģēla, kā fotoradari, ir , teiksim, piecreiz lielāki sodi. vienīgi godīgus mentus vajag ar lielām algām


ar sodiem nav tik vienkārši jābūt tomēr samērīgumam - līdz ar to 5x lielāki sodi jāliek par visu būtu.. reāli jāpārskata visi sodi par visiem pārkāpumiem un tad jāsāk braukt jau krimināllikumā..
Kāds ir sodu galvenais mērķis?
Offline
Red_Rocket
06. Feb 2013, 20:25 #133

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320


06 Feb 2013, 20:21:27 user rakstīja:

06 Feb 2013, 20:19:10 Red_Rocket rakstīja:

06 Feb 2013, 20:16:31 user rakstīja:

06 Feb 2013, 20:14:13 shmurger rakstīja:
vēl tikpat normāla ģēla, kā fotoradari, ir , teiksim, piecreiz lielāki sodi. vienīgi godīgus mentus vajag ar lielām algām


ar sodiem nav tik vienkārši jābūt tomēr samērīgumam - līdz ar to 5x lielāki sodi jāliek par visu būtu.. reāli jāpārskata visi sodi par visiem pārkāpumiem un tad jāsāk braukt jau krimināllikumā..
Kāds ir sodu galvenais mērķis?


padomā pats
tad jau uzliekam par visiem pārkāpumiem nāves sodu un viss darbosies? izrādās tik vienkāršs risinājums
Nu ne jau tik radikāli, bet ļoti pieļauju, ka pārkāpumu būtu mazāk Nepiekrīti??
Offline
hronists
06. Feb 2013, 20:25 #134

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Feb 2013, 20:18:56 user rakstīja:

normāla realizācija?

1) visi neapmierināti gan valsts gan privātie 2) projekts izgāzies


teiksim kā ir - projektu izgāza. atliek tikai kādreiz uzzināt kuri bija tie, ka sarunāja lietas

un es dziļi apšaubu, ja nākamajā iterācijā uz ceļiem parādīsies valsts noprikti FR, autovadītāji tos sveiks ar dziesmām un dejām
Offline
RaL
06. Feb 2013, 20:39 #135

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


06 Feb 2013, 20:10:08 hronists rakstīja:

06 Feb 2013, 19:59:41 user rakstīja:


lieto % tas atbildīs visiem auto


tu taču baigais nazis fizikā un matemātikā, bet raksti kautkādu sūdu.

pat es zinu, ka piekrauts autiņš lidos tāļāk nekā tukšs autiņš. un tad vēl abs, ne abs, sauss, slapjš.

frāzei "bremzēšanas ceļš būs garāks" disklaimeru būs daudzreiz mazāk nekā metriem vai procentiem.


ļoti pareizi, ka ir daudzi aspekti, kas ietekmē bremzēšanas ceļu.

tādēļ ministre vēl varēja izteikt priekšlikumu, ka ziemā ātrumu visur par 20kmh mazāku drīkst, a ja nu slidens
ja brauc ar švakām riepām vai vecu mašīnu, tā konfiscēt, jo tad tas ir bīstami gājējiem, ja nu notriec
Offline
hronists
06. Feb 2013, 20:41 #136

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


06 Feb 2013, 20:30:06 user rakstīja:

tātad viss tika darīts forši, termiņos un kā pienākas? neviens privāts pasūtītājs nebūt auklējies tik ilgi un pacietīgi kā to darīja valsts.. par izgāšanu te nav ko runāt..


es pēc ļurbanoviča sodu nopublicēšanas par 90% esmu pārliecināts, ka projektu vienkārši noraka. ne viņš vienīgais kurš piecu mēnešu laikā spēja savākt 600Ls sodos.

padomā pats. urbanovičs saeimā sēž jau padsmit gadus. pa šiem gadiem es neatminos, ka viņš būtu kaut reizi sodīts. vai tiešām kāds ir tik naivs un domā, ka urbis sāka pēķšņi pārkāpt ātrumu? muļķības, līdz šim viņu, ja arī apturēja, tad uzreiz palaida vaļā, jo neviens CP negribēja pisties ar viņa protokola noformēšanu saeimas deputātam.
Offline
uldens1
06. Feb 2013, 20:42 #137

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Feb 2013, 20:18:56 user rakstīja:

06 Feb 2013, 20:16:14 hronists rakstīja:

06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:
realizācija bija pakaļā



realizācija bija normāla. uz ceļiem tie bija, ātrumus fiksēja. neatminos nevienu gadījumu, kad būtu traktoram iedota bilde par 150kmh.

kāpēc projekts tika nogremdēts man palika skaidrs pēc ļurbanoviča autiņam izrakstītajiem sodiem. tādi kā viņš mums ir simtiem, pieraduši, ka CP ieraugot seju izvēlās nesodīt. kur nu vēl runāt par "sporta nodokļa" sarunātājiem.

normāla realizācija?

1) visi neapmierināti gan valsts gan privātie 2) projekts izgāzies 3) laikā netika ieviests kamēr vēl nekas negrima.. 4) apakšā amatpersonu meili utt..
tātad pakaļā

nelauzies - labāk organizē man ordeni
valsts neapmierinata jo netika uzstaditi laika stacionaries,privatie neapmiranati jo radas soda neizbegamibas sajuta.Neievies stacionaros jo apdirsas planošana,nebij iedomajušies ka daudz kur japievelk elektriba pa dargo,un daudz kur privatie un VM neļaus nemaz vilkt vadus.Ta ari ši laba ideja tika norauta podā
Offline
kexxx
06. Feb 2013, 20:45 #138

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


06 Feb 2013, 20:42:17 uldens1 rakstīja:

06 Feb 2013, 20:18:56 user rakstīja:

06 Feb 2013, 20:16:14 hronists rakstīja:

06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:
realizācija bija pakaļā



realizācija bija normāla. uz ceļiem tie bija, ātrumus fiksēja. neatminos nevienu gadījumu, kad būtu traktoram iedota bilde par 150kmh.

kāpēc projekts tika nogremdēts man palika skaidrs pēc ļurbanoviča autiņam izrakstītajiem sodiem. tādi kā viņš mums ir simtiem, pieraduši, ka CP ieraugot seju izvēlās nesodīt. kur nu vēl runāt par "sporta nodokļa" sarunātājiem.

normāla realizācija?

1) visi neapmierināti gan valsts gan privātie 2) projekts izgāzies 3) laikā netika ieviests kamēr vēl nekas negrima.. 4) apakšā amatpersonu meili utt..
tātad pakaļā

nelauzies - labāk organizē man ordeni
valsts neapmierinata jo netika uzstaditi laika stacionaries,privatie neapmiranati jo radas soda neizbegamibas sajuta.Neievies stacionaros jo apdirsas planošana,nebij iedomajušies ka daudz kur japievelk elektriba pa dargo,un daudz kur privatie un VM neļaus nemaz vilkt vadus.Ta ari ši laba ideja tika norauta podā

+ uzņēmums cerēja uz ahūno peļņu un par katru cenu centās uzvarēt, piedāvājot zemākus peļņas %, bet pārrēķinājās un smagi aplauzās
Offline
uldens1
06. Feb 2013, 20:45 #139

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


06 Feb 2013, 20:41:05 hronists rakstīja:

06 Feb 2013, 20:30:06 user rakstīja:

tātad viss tika darīts forši, termiņos un kā pienākas? neviens privāts pasūtītājs nebūt auklējies tik ilgi un pacietīgi kā to darīja valsts.. par izgāšanu te nav ko runāt..


es pēc ļurbanoviča sodu nopublicēšanas par 90% esmu pārliecināts, ka projektu vienkārši noraka. ne viņš vienīgais kurš piecu mēnešu laikā spēja savākt 600Ls sodos.

padomā pats. urbanovičs saeimā sēž jau padsmit gadus. pa šiem gadiem es neatminos, ka viņš būtu kaut reizi sodīts. vai tiešām kāds ir tik naivs un domā, ka urbis sāka pēķšņi pārkāpt ātrumu? muļķības, līdz šim viņu, ja arī apturēja, tad uzreiz palaida vaļā, jo neviens CP negribēja pisties ar viņa protokola noformēšanu saeimas deputātam.
man čoms neatpazina vinu deputateli un uzrakstija protokolu,visam iecirknim tika rajiens
Offline
Color
06. Feb 2013, 20:55 #140

Kopš: 05. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 760

Braucu ar: sešiem podiem, W212


06 Feb 2013, 20:16:14 hronists rakstīja:

06 Feb 2013, 20:05:48 user rakstīja:
realizācija bija pakaļā



realizācija bija normāla. uz ceļiem tie bija, ātrumus fiksēja. neatminos nevienu gadījumu, kad būtu traktoram iedota bilde par 150kmh.

kāpēc projekts tika nogremdēts man palika skaidrs pēc ļurbanoviča autiņam izrakstītajiem sodiem. tādi kā viņš mums ir simtiem, pieraduši, ka CP ieraugot seju izvēlās nesodīt. kur nu vēl runāt par "sporta nodokļa" sarunātājiem.

Atceros kruizeejot uz kaadi 120 no ventspils, kaa shis mani apdzina ar savu dzipu , kopaa veel ar vinu paaris auto salipushi , pavilku drusku liidz bet ar 1.8 un pilnu masiinu negribejas iipashi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4