Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem
Autors | Ziņojums |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
03 Sep 2010, 14:27:24 jurci-s rakstīja:
03 Sep 2010, 12:16:58 Lauris rakstīja:
03 Sep 2010, 12:15:03 RM1 rakstīja:
03 Sep 2010, 12:12:20 Lauris rakstīja:
šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.
Tieši tā, user frendly variants Un īsts tūners, kurš kaut ko rubī un pats taisās būvēt, nekad nejautās "izglītotajai" powera publikai ko un kā darīt
arī fakts. Ir pietiekami daudz zinoši cilvēki un infa , ko lasīt ,lai iztiktu bez publiskiem jautājumie. ) sorry , jurci
Ko tu ar to gribeji teikt.> ? kapec es taisiju m50 ar m52 ieksham.. ?
Nē. To , ka visi krutie tūneri visu jau zin un nejautā nevienam | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Es ietu vienkāršāko ceļu - M20B27 + maza zemspiediena turbīna. [ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Sep 2010, 15:27:53 ] | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Turbo nav nekas vienkāršs, tas prasa zināšanas un daudz vairāk kā pārlasīt motoru vai to vnk iesviest iekš burkas un savienot vadus
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
jurci-s | | Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
|
03 Sep 2010, 14:57:26 kaskas rakstīja:
price vs performance :
m50 bloks
m52b28 klokene , klani, virzulu
vot par sadalenēm vēl noskaidrošu
m20 sajugs
bezvanosa galva
m50 iepludes koletors
un ja atļauj dolāri tad vems
būs ideāla diskotēka
Viss tāds jau ir tikai bez vemsa
Gribas kautko citu vnk. | Offline | | |
jurci-s | | Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
|
03 Sep 2010, 15:06:42 Lauris rakstīja:
03 Sep 2010, 14:27:24 jurci-s rakstīja:
03 Sep 2010, 12:16:58 Lauris rakstīja:
03 Sep 2010, 12:15:03 RM1 rakstīja:
03 Sep 2010, 12:12:20 Lauris rakstīja:
šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.
Tieši tā, user frendly variants Un īsts tūners, kurš kaut ko rubī un pats taisās būvēt, nekad nejautās "izglītotajai" powera publikai ko un kā darīt
arī fakts. Ir pietiekami daudz zinoši cilvēki un infa , ko lasīt ,lai iztiktu bez publiskiem jautājumie. ) sorry , jurci
Ko tu ar to gribeji teikt.> ? kapec es taisiju m50 ar m52 ieksham.. ?
Nē. To , ka visi krutie tūneri visu jau zin un nejautā nevienam
es jau neesmu krutais tūneris esmu parastais | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tad tev tur vajag esosho vadiibu atbilstoshi saprogrammeet un nekas cits neprasiisies, jo ipashi mazaa E30
Cik ta VEMS vadiba uz M50 izmaksaa? | Offline | | |
jurci-s | | Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
|
03 Sep 2010, 15:36:54 Kashelz rakstīja:
Tad tev tur vajag esosho vadiibu atbilstoshi saprogrammeet un nekas cits neprasiisies, jo ipashi mazaa E30
Cik ta VEMS vadiba uz M50 izmaksaa?
Kad biju ielicis vadibas bloku ar chipu kas paredzets tadam motoram shkjilas daudz labak bet izbraukt gan nepaspeju, jo tad bija ziema un nebija piekares... bet aizdedzes moments tur noteikti ari ir cits.u.t.t | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
03 Sep 2010, 15:32:09 RM1 rakstīja:
Turbo nav nekas vienkāršs, tas prasa zināšanas un daudz vairāk kā pārlasīt motoru vai to vnk iesviest iekš burkas un savienot vadus
Es gan tur neredzu nekādu problēmu, taisot no standarta detaļām M20B27 327i sanāk tāds zemas kompresijas motors, kurš tieši kā radīts mērenai turbonizēšanai. Attiecīgi piemetam klāt no td turbo, pārgriežam tās mehānisko regulācija skrūvi uz daudz mazāku spiedienu un tas pasākums pat varētu normāli strādāt ar dzimtajām smadzenēm. Vajadzētu sanākt kādiem 280Nm un 250Zs.[ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Sep 2010, 15:44:26 ] | Offline | | |
|
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Teorijā tas viss riktīgi forši izklausās, bet praksē | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Vēlu veiksmi
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Labak pastaastat vai dizelja klokjenes kaut kaa der bendzina dzineejos? Runa iet par paarbuuvi dzineja tilpumam Doma par M50 ar 3.0D klokjeni. | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Klau, vieglāk nav uzlikt plānāku blīvi, noslīpēt galvu un uzlikt ražīgāku sūkni, lai dabūtu klāt jaudu, nevis provēt izcelt ņūtonus no tilpuma | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Vajag dariit visu, bet bez pieklaajiiga tilpuma ieguvums bus nieciigs. Jeega chakareties un ieguut kaadus + 30-50 zirgus? | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Kashelz, varbūt jāsāk ar to, ka jādabūn tik zirgi, cik motoram vispār orģinālā paredzēts?
savādāk visi tā fano par "tjūningu" un "zirgu celšanu", ka aizmirst, ka motorīts jau sen nedod ārā to, ko viņam orģinālam vajadzētu dot laukā
es gan vairāk uzskatu to, ka pareizi noregulēta(agrāka) aizdedze, augstāka kompresija un ražīgāks sūknis/sprauslas dos DAUDZ lielāku praktisko ieguvumu, kā tilpuma palielināšana, kas, neizbēgami, novedīs pie kompresijas zuduma, ja vien netiks piemeklēti citi klaņi, kaut kas darīts ar galvu utml... | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Ar orgjinalo jaudu viss ir kartibaa, kapitalka senaak jau bija, bet tas ir par iisu sha vai taa ja grib kartiigi slipeet, labak sakat ka ir ar tam dizeleneem no M57 dzineeja, jamas der ieksh M5x saimes dzineejiem? Uz klokjenes esoshais zobrats ja ta var teikt varetu traucet, bet parejais? | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
03 Sep 2010, 16:54:32 Kashelz rakstīja:
Ar orgjinalo jaudu viss ir kartibaa, kapitalka senaak jau bija, bet tas ir par iisu sha vai taa ja grib kartiigi slipeet, labak sakat ka ir ar tam dizeleneem no M57 dzineeja, jamas der ieksh M5x saimes dzineejiem? Uz klokjenes esoshais zobrats ja ta var teikt varetu traucet, bet parejais?
Ar Jagr'u savulaik peetiijaam, elljoshanas kanaali klokjenei gaaja preteejaa virzienaa nekaa benziinniekam | Offline | | |
|
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
03 Sep 2010, 12:25:07 fubuz rakstīja:
archuk saki, cik ļoti m52b25 atšķiras no m52b28 jaudas patēriņa ziņā?
Patēriņš ir vienāds, M52B28 iet jūtami labāk | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Taatad tas variants tad pilniibaa neder? Visticamak partaisit eljoshanu nav tik vienakrshi, drizak jau neiespeejami... | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
03 Sep 2010, 17:12:57 Kashelz rakstīja:
Taatad tas variants tad pilniibaa neder? Visticamak partaisit eljoshanu nav tik vienakrshi, drizak jau neiespeejami...
es tieshaam simtprocentiigi neatceros, kas tur bija pa gljuku, tachu bija taa, ka benziina klokjenei elljoshanas caurumi pamatu shaaleem gaaja no priekshgala uz aizmuguri, diizelenei preteeji. Tur nu neko nepaartaisiit | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
03 Sep 2010, 12:27:22 GS rakstīja:
03 Sep 2010, 12:15:14 M3 rakstīja:
kāda vispār starpība kad sasniedz max jaudu
vajag arī paskatīties kas notiek pirms tam ... ir liela starpība vai pie 2500rpm ir 100 vai 150zs
Protams bet ja esi braucis ar jebkuru R6 M tad noteikti esi pamanijis ka parasts 320 lidz kadiem 3-4rpm iet labak. Un tas tikai tapec ka augsas ar apaksam apvienot nevar. Var tik nogriezt augsai un pielikt apaksai.
Un tiesi tas ari redzams teh datos salidzinot B28 vs B28TU augsai ir nogriezti 200rpm jaudas un apaksai pielikti 450rpm griezes.
nu nu salīdzini e46 320i ar e46 m3, tur arī līdz 4k m3 izcērt nemotoru vienos vārtos...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|