Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: No BMW uz Alfa Romeo 156

AutorsZiņojums
martins_usars
Vakar, 07:34 #121

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: BMW

Stelvio/Giulia jebšu Giorgio platformas Q4 AWD sistēma ir teju 1:1 ar xdrive. Mehāniski darbības princips identisks, ar izejošām sekām.

Ar salonu viss ir labi. Kvalitatīvāki materiāli un apdare kā 159 noteikti.

Uz detaļām ir jāgaida. Pirms jaungada turbīnas dzeses alumīnija trubiņu pa €40 gaidīju teju 2 mēnešus. OEM detaļu cenas ir gandrīz tādas pat kā BMW.

OBD prieki ir līdz 2018. gadam, laikam MY2019, kad nāk OBD bloķis SGW. ~€100 jautājums, lai atrisinātu.

Pirms pirkt gan iesaku izbraukt. BMW gaitā ir krietni izsmalcinātāks un flaberīgāks.
Offline
sandinieks
Vakar, 08:23 #122

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: BMW 530d

Braucu ar pajaunu Stelvio, benzīns gan.
Dinamika ļoti forša (280Zs). Viss apmierina,pat ļoti! Salons ļoti patīk , nekas negrab,varbūt tāpēc ,ka ir Quadrifoglio izpildījumā (āda, beņķi u.t.t)
Lai ekonomētu degvielu nepērk Alfu
Offline
Mikels
Vakar, 08:32 #123

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5028

Braucu ar: cieņu

Priekš 280hp tas Stelvio nevelna nekustās
Un pēc tam vēlu veiksmi atrast kādu kam pārdot to Alfu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 21 Feb 2025, 13:30:51 ]

Offline
kkas
Vakar, 09:05 #124

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9539

Braucu ar: Alfu


21 Feb 2025, 07:34:31 @martins_usars rakstīja:
Stelvio/Giulia jebšu Giorgio platformas Q4 AWD sistēma ir teju 1:1 ar xdrive. Mehāniski darbības princips identisks, ar izejošām sekām.

Ar salonu viss ir labi. Kvalitatīvāki materiāli un apdare kā 159 noteikti.

Uz detaļām ir jāgaida. Pirms jaungada turbīnas dzeses alumīnija trubiņu pa €40 gaidīju teju 2 mēnešus. OEM detaļu cenas ir gandrīz tādas pat kā BMW.

OBD prieki ir līdz 2018. gadam, laikam MY2019, kad nāk OBD bloķis SGW. ~€100 jautājums, lai atrisinātu.

Pirms pirkt gan iesaku izbraukt. BMW gaitā ir krietni izsmalcinātāks un flaberīgāks.

Es gan nezinu kā iepriekš Alfām ir bijis. Bet elementāru plastmasiņu salonam es gaidīju 3 mēnešus un ārpus dīlera manus pasūtījumus uz random detaļām vnk atceļ. Stellantis grupai vispār labi neiet un amerikāju youtuberi raud, ka savus Hellcatus nevar saremontēt, jo elementāras detaļas nav pieejamas un piegādes laiki nav zināmi. Neapskaužu tos kuriem pa garantiju Alfas mētājas pie dīlera mēnešiem.
Par laimi Lietuvā ir pilns ar izjauktiem Stelvio, atliek vajadzības gadījumā tikai rrr.lt pasūtīt.
Offline
martins_usars
Vakar, 09:15 #125

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: BMW


21 Feb 2025, 08:23:32 @sandinieks rakstīja:
Braucu ar pajaunu Stelvio, benzīns gan.
Dinamika ļoti forša (280Zs). Viss apmierina,pat ļoti! Salons ļoti patīk , nekas negrab,varbūt tāpēc ,ka ir Quadrifoglio izpildījumā (āda, beņķi u.t.t)
Lai ekonomētu degvielu nepērk Alfu

quadrifoglio ir 2.9 V6 510zs motors. 280zs un q4 parasti ir veloce, kas arī ir apdares līmenis.

280zs stelvio līdz 100 ir zem 6 sekundēm. priekšpiedziņas haldex 300zs golfveidīgie protams iet labāk.

degvielu alfas benzīns gan rij daudz. b48 ir ekonomiskāks, lai gan ir 300kg smagāks un xdrive
Offline
smudo
Vakar, 11:24 #126

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3782

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


21 Feb 2025, 09:15:19 @martins_usars rakstīja:

21 Feb 2025, 08:23:32 @sandinieks rakstīja:
Braucu ar pajaunu Stelvio, benzīns gan.
Dinamika ļoti forša (280Zs). Viss apmierina,pat ļoti! Salons ļoti patīk , nekas negrab,varbūt tāpēc ,ka ir Quadrifoglio izpildījumā (āda, beņķi u.t.t)
Lai ekonomētu degvielu nepērk Alfu

quadrifoglio ir 2.9 V6 510zs motors. 280zs un q4 parasti ir veloce, kas arī ir apdares līmenis.

280zs stelvio līdz 100 ir zem 6 sekundēm. priekšpiedziņas haldex 300zs golfveidīgie protams iet labāk.

degvielu alfas benzīns gan rij daudz. b48 ir ekonomiskāks, lai gan ir 300kg smagāks un xdrive


Sub 6 sekundes jau ir cienīgams rezultāts - aptuveni G05 3,0d bāzītes dinamika. Svars tam Stevio pēc interneta specenas gan ir ļoti mazs - ap 1700kg pašmasa esot.

Labprāt ar Stelvio Quadrifoglio V6 versiju brauktu - izsatās arī ļoti labi, bet negribas man piedzīvojumus un eksperimentus daily mašīnu - tam lai hobijauto paliek.
Offline
7977
Vakar, 11:26 #127

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 405

Braucu ar:


20 Feb 2025, 21:24:13 @s-line rakstīja:
Sveiki.
Lai nebūtu jācep jauns topiks par alfàm…..
Kāds ir saskāries ar Stelvio modeli? Kārba un dīzelis pašai savs? Apdare,komforts?
Kkas nedaudz uzrunā tajā dizainā, varbūt sievas x3 jānomaina pret tādu


Kā reiz pirms 2 gadiem to izdarīju - F25 pret Stelvio samainīju. Atpakaļ toč nemainītu
No remontiem - jau pieminētais eļļas sūknis, pārējais tikai apkopes. Lietošanā viss patīk, izņemot ka nevar atslēgt sēdekļa aitomātisko bīdīšanos atpakaļ. Un vēl diezgan arhaisks info panelis, bet tas pox. Salīdzinot ar F25 - par kapeiku šaurāks salons. Toties braukšanas prieks, izskats, sajūtas - tur salīdzinot x3 bija traktors.
Offline
sandinieks
Vakar, 11:35 #128

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: BMW 530d

Man ir mazais motoriņš ,bet Quadrifoglio salons.
Tāda opcija no ražotāja ir iespējama.
Ir man arī ar ko salīdzināt, ir labi
Offline
martins_usars
Vakar, 15:50 #129

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: BMW

ko sevī iekļauj QV salons? melna āda uz durvju kartēm, uz paneļa, nošūts ar sarkaniem diegiem? karbons ir? stūrei arī? sarkanā starta poga? karbona benķi?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4