Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 248 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Poliuretāna bukses u.c. izstrādājumi

AutorsZiņojums
hasans
14. Feb 2012, 00:53 #121

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Doma ir likt to Powerflex kit, ko vini piedava uz e30, prieksha violetas, aizmugure dzeltenas bukses.
Par koilam aizdomajos, jo ja likshu sedinatas atsperes, tad japerk bus ari amji ar isajiem shtokiem, bet varbut likt uzreiz koilus. Tikai domaju, ka ielas auto tos koilus nah nevajag
Offline
RM1
14. Feb 2012, 01:07 #122

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


14 Feb 2012, 00:53:19 hasans rakstīja:
Doma ir likt to Powerflex kit, ko vini piedava uz e30, prieksha violetas, aizmugure dzeltenas bukses.
Par koilam aizdomajos, jo ja likshu sedinatas atsperes, tad japerk bus ari amji ar isajiem shtokiem, bet varbut likt uzreiz koilus. Tikai domaju, ka ielas auto tos koilus nah nevajag

Skjiet tu kaut ko jauc tagad ar tam buksem Ja neliec koilas, tad pohuj kadas bukses, nav ko naudu teret, katrs sitiens bus atsiteeja

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
14. Feb 2012, 01:08 #123

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


14 Feb 2012, 00:56:42 riddler rakstīja:
KW

Variant 1 vai Variant 2???

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
hasans
14. Feb 2012, 01:31 #124

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


14 Feb 2012, 01:07:26 RM1 rakstīja:

14 Feb 2012, 00:53:19 hasans rakstīja:
Doma ir likt to Powerflex kit, ko vini piedava uz e30, prieksha violetas, aizmugure dzeltenas bukses.
Par koilam aizdomajos, jo ja likshu sedinatas atsperes, tad japerk bus ari amji ar isajiem shtokiem, bet varbut likt uzreiz koilus. Tikai domaju, ka ielas auto tos koilus nah nevajag

Skjiet tu kaut ko jauc tagad ar tam buksem Ja neliec koilas, tad pohuj kadas bukses, nav ko naudu teret, katrs sitiens bus atsiteeja

Ka tad ar tam labajam atsauksmem, ka uzlabojas auto vadamiba, ilgmuziba utt.? Par cietibu runajot - e30 tapat nav nekads komfortablais laineris, ta ka uz to cietibu nedaudz pajat

[ Šo ziņu laboja hasans, 14 Feb 2012, 01:36:38 ]

Offline
RM1
14. Feb 2012, 09:45 #125

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


14 Feb 2012, 01:31:14 hasans rakstīja:
Ka tad ar tam labajam atsauksmem, ka uzlabojas auto vadamiba, ilgmuziba utt.? Par cietibu runajot - e30 tapat nav nekads komfortablais laineris, ta ka uz to cietibu nedaudz pajat

Muljkibas, e30 ar stock buksem un amjiem/atsperem ir ljoti komfortabls

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
plakanais
14. Feb 2012, 15:34 #126

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


14 Feb 2012, 00:53:36 riddler rakstīja:

13 Feb 2012, 20:09:58 Bute rakstīja:

13 Feb 2012, 20:07:29 yanks rakstīja:
un protams visiem ir skaidrs par kuru mašinu ričagiem ir runa

diviem dažādiem auto ir imēģināts powerflex un vis tur derēja.


E34 bez flekseehanas neder, bez starpiibas vai ir standarta vai seedinaats, da hotj ar kaajminamo piedzinju, neder un viss


a tiiri intereses peec kuras nedereeja? savam ieliku gan augsheejaam gan apaksheejaam sviraam powerflexus pilniigi bez probleemaam, ar pakaljeejai sijai ieliku bez jebkaadaam mudufikaacijaam

tik redzeeju reiz ka ar strongfleksu bijushas kaukaadas probleemas uz e30 pakaljeejiem richagiem laikam

e34 pakaljeejiem richagiem dabuuju no strongflexa, tikai taam es bukseem vidus virpoju lielaakus jo bija m10 viitnei ne m12


apaksheejaam alumiinija sviraam. Sanaak, ka vajadzeeja noflekseet taadu kaa pusmeenesi nost, jo taa bukse vnk fiziski neliida podramnjikaa iekshaa. Atduuraas pret balku un ~ 5mm pietruukst, lai vareetu iespiest un skruuvi cauri dabuut.

Augsheejaas gan iestaajaas vietaa bez probleemaam.

Reku netaa arii vienam taadam briinumam uzduuros

Offline
Puce
15. Feb 2012, 10:19 #127

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ar šīm sviras buksēm tik tiešām tā ir. Acīmredzot neviens nav PF vai SF pateicis, cik daudz ir jānogriež nost. Ja kāds liekot virsū šīs bukses man pateiks cik daudz tur ir jānoņem nost, tad nodošu šo info tālāk abiem diviem ražotājiem.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
CaraCal
05. Mar 2012, 22:31 #128

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Nedaudz vairāk padarbojoties ar autiņu detaļām, ir noteikts vidējais izcenojums.

Mazas, vidējas bukses (ar dzlez serdi/ ar vai bez ārējās čaulas/ ieliešana ķegā ar veco serdi)
6 - 12 Ls
Vidējas, lielas bukses ( - '' - ) 8 - 16 Ls
Dzinēja spilveni utml.12 - 25 Ls

Precīza cena pēc patērēta poliuretāna masas noteikšanas

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 05 Mar 2012, 22:31:47 ]

Offline
sandis1991
29. Mar 2012, 14:09 #129

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E53


19 Mar 2012, 12:24:44 Boby rakstīja:
Kur restaurēt lodbalstus? Vajag steidzami e28 atrestaurēt vidējā stūres stieņa lodbalstus.

PM vai 22461009

ja vajaga es varu izliet ja kas zvani 22159324
Offline
CaraCal
30. Mar 2012, 19:56 #130

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Mēs lodbalstus neuzdrošinamies no poliuretāna taisīt, poliuretāns nav piemērotākais materiāls šim elementam, un vel ļoti atbildīgs. Ja izjūk bukse situācija nebūs tik bīstama ja izjuks kāds stūres sistēmas lodbalsts.

Vēl parādīšu pēdējos darbiņu...

BMW (modeli nepateikšu) dzinēja spilvens
Cena 10 Ls


Audi 100, ja nemaldos reduktora bukse
Cena 12 Ls


Volvo V70 priekšējā plaukta bukses.
Cena par buksi 10 Ls


Honda Civic dzinēja spilvens
Cena 10 Ls

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 30 Mar 2012, 19:58:47 ]

Offline
PASSATizhi
30. Mar 2012, 21:05 #131

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nav ta ka tie savienojumi baigi cieti paliek un parvada vibracijas? origināli tak tie nav pilni, bet ar izgriezumiem priekš elastības
Offline
Noname
30. Mar 2012, 21:17 #132

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3541

Braucu ar: cauru izpūtēju


30 Mar 2012, 21:05:20 PASSATizhi rakstīja:
nav ta ka tie savienojumi baigi cieti paliek un parvada vibracijas? origināli tak tie nav pilni, bet ar izgriezumiem priekš elastības

+ 1 es arī gribu zināt, man motora un kārbas spilveni interesē. :diesel:
Offline
Locis
30. Mar 2012, 21:20 #133

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu zinu,ja kārbai BAIGI cietas bukses iemačī,tad bezmazvai visa mašīna vibrē.
Offline
CaraCal
30. Mar 2012, 21:29 #134

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Ar poliuretānu nedaudz stingrāka tā padarīšana būs, bet šādām detaļām izmantojam vismīkstāko poliuretānu, 50 - 65 ShA, tā kā uztraukumam nav pamata. Piekares buksēs parasti izmantojam poliuretānu ar cietību 80 - 90 ShA

Varam izgatavot arī ar tukšumiem, kā orģināls, bet tas ir sarežģītāk, attiecīgi nedaudz dārgāk.


[email protected]
26114523

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 30 Mar 2012, 21:30:49 ]

Offline
sandis1991
03. Apr 2012, 09:34 #135

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 109

Braucu ar: E53

Piedāvaju izveidot bukses uz pasūtijuma kas tiek ražotas no poliuretāna kurš ir 300 reizes izturīgāks par gumiju cena atkarīga no bukšu sarežģītības un daudzuma cik daudz pasūta intresenti var zvanīt pa tel: 22159324 vai raksīt e-pastus [email protected] musu darbus var apskatīt majas lapā http://www.auto1.lv/lv/galerij.....atavosana/
Offline
CaraCal
10. Jul 2012, 20:15 #136

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Esam nopietnāk pievērsušies BMW dzinēja spilvenu un kārbas spilvenu izstrādei.
Šobrīd pieejami E30 dzinēja un kārbas spilveni. (neēsmu zinātājs BMW detaļu saderībā, iespējams šie paši elementi der citiem modeļiem)




Spilveni pieejami jebkurā cietībā un krāsa, gan nopietnam sportam, gan modificētiem ikdienas auto.
Kā arī varam piedāvāt jebkuru elementu no poliuretāna bukses piekarei, atsitiena gumijas utt.
Šeit neliels projektiņš ar vienu pusrāmi:




Vairāk info:
Spied šeit
[email protected]
vai pa tel.: 26114523

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 10 Jul 2012, 20:19:17 ]

Offline
THEgRINCH
11. Jul 2012, 22:45 #137

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: E39 tds

sveiki vai var kads man izstastit ko es varetu darit ar peldoshajam buksem e39 lai nebutu ik pec diviem meneshiem jamaina? lieku lemforder vai optimal bukses lietojuma ilgums divi meneshi.....
Offline
CaraCal
11. Jul 2012, 22:53 #138

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


11 Jul 2012, 22:45:43 THEgRINCH rakstīja:
sveiki vai var kads man izstastit ko es varetu darit ar peldoshajam buksem e39 lai nebutu ik pec diviem meneshiem jamaina? lieku lemforder vai optimal bukses lietojuma ilgums divi meneshi.....


Ielikt poliuretāna
Offline
THEgRINCH
11. Jul 2012, 22:56 #139

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: E39 tds

cik tas izmaksa un cik ilga laika to var izdarit?
Offline
Edd222
12. Jul 2012, 12:19 #140

Kopš: 18. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW & Specialized


11 Jul 2012, 22:56:07 THEgRINCH rakstīja:
cik tas izmaksa un cik ilga laika to var izdarit?


iespējams, ka drīz arī būs aktuāls tas pats jautājums. karstumā sāka čīkstēt, pagaidām sapotēju buksēs eļļu, bet kas zin uz cik ilgu laiku tas līdzēs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo