Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| paziņa ņemās ar ūdeņraža klizmatroniem. š'vāģeris arī. kkāds jau efekts ir. Vismaz ārzemju forumos džeki baigi iespringuši uz alternatīvajiem štruntiem.
šis te ir uzlikts uz 4.2l matora. efekts ~ 1,5-2l jauktajā ciklā. mīnuss - bieži jāmaina ūdens-birskābes šķīdums + korodē elektrodi
[ Šo ziņu laboja Modricimus, 25 Jan 2011, 20:37:54 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ja taa buutu taisniiba, kaads no daudzajiem autorazhotaajiem jau sen buutu kljopiijis to ozonaatoru autonashiibaas seerijveidaa jau no ruupniicas. ideja ir veca kaa pasaule bet nopietni razhotaaji to nezkaapeec ignoree. ja nu kaads kaktu kantoris saaks razhot tad tas tikai apliecinaas uzmetiena faktu. apmeeram tas pats kas gaisa virpuljotaajs PIRMS droseles uzlabojot degvielas sajaukshanos ar gaisu un samazina pateerinju par 20% | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Efekts ir, tikai tas viss prasa parak lielu chakaru. Man te viens cilveeks stastija ka uzstaadija vairakam mashinam udenjrazja iekartu kopa ar studentiem merija un darijaas, kas tur veidojas, bet esot problemas ka jamaina materiali, saak ruseet pat neursejoshais teerauds un efekts ir nieciigs, dazji procenti samazinaajums itkaa ir uz 100 km. Vel pats redzeeju prototipu iesakumaa ko taisija, taada liela kaste ar plaksniteem iekshaa kas pareiza izmera novietotas viena no otras. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| vajag visus tos gadgetus uzlikt un vēl bākā piedevu ieliet, un tad sanāks, ka auto razos bendzīnu | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| vajag visus e36 īpašniekus iebāzt, piemēram, e36.lv, tur uzlikt bannerus par želeju, solāriju un tonālo, kā arī uztaisīt galveno topiku par beigtām zondēm un gaisa mērītājiem, lai viņi tur spamo .
Ja nav poņa vai neinteresē, tad nafig līst iekšā un maitāt gaisu. Es, piemēram, neeju Juristu topikos un nerunāju par lietām, kuras nepārzinu! | Offline | | |
peldetajs | | Kopš: 13. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 530xd
|
09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas
tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.
es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
25 Jan 2011, 20:56:25 Modricimus rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
tomēr atļaušos neticēt par tiem 2 litriem uz 100km tam 400bhp mustangam, jo nu nelīmējas kautkas tur ar matemātiku, pietiek ar to vien, ka šādas kubatūrtas iekšdedzes dzinējam ir lieli zudumi, padomājiet no kurienes rodas siltums, ko jādzesē radiatoram, cik karstuma aiziet izpūtējā, vēl aiziet dzinējam uz vakuuma spēka pārvarēšanu.. tad reāli tur no tiem 2L/100 nekas pāri nepaliek lai to mašīnu stumtu uz priekšu.. | Offline | | |
|
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| tur bija kļūda rakstā, pēc komentāriem spriežot bija 4,6l/100km.
tā kā kapotu nevienam neatvēra, tad arī nezin, kādi tur kosmosi bija. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
25 Jan 2011, 21:20:30 peldetajs rakstīja:
09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas
tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.
es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala.
bez slodzes un piespiedu brīvgaitā (bremzējot ar matoru) pie lieliem apgr. uz virzuli AMP iedarbojas vislielākais spēks. nekas cits tur nevar būt | Offline | | |
peldetajs | | Kopš: 13. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 530xd
|
25 Jan 2011, 21:26:57 Modricimus rakstīja:
25 Jan 2011, 21:20:30 peldetajs rakstīja:
09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas
tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.
es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala.
bez slodzes un piespiedu brīvgaitā (bremzējot ar matoru) pie lieliem apgr. uz virzuli AMP iedarbojas vislielākais spēks. nekas cits tur nevar būt
un kas tad notiek (piem. mana dizeli) kad cilindra vel iepus divas atmosferas spiedienu (pie 75% nom. jaudas)- virzulis saplok???
ok, tad man tev tads piemers:
ir mazie husquarnas raideri- zales plaveji- kuriem razotajs ir skaidri un gaisi pateicis- pirms dzineja noslapesanas, tas tuksgaita jadarbina vismaz 20 sekundes. dzineju bez slodzes darba apgriezienos nedrikst uzturet ilgak par 30 sekundem.
un ja ta nedara- dzineja ar laiku sak "detonet"- tas ir prakse pieradits.
un dzinejs sak "detonet" del ta, ka degviela nesaged lidz galam (nenotiek pilniga gazu apmaina)- pie exhaust stroke ta pati nesadegusi degviela tiek ari tur kur slid izpludes varsts sava caula, un benzins/dizels ir tads maita, kurs ellai samazina viskozitati un TBN. un tad kad izpludes varsts sak pat sudigak slidet par 1% neka vajadzetu- degviela cilindros sak "uzkraties" divtik.
ok, vel viens piemers- nu ugunis pa izputeji tak esi redzejis no WRC, kad parsledz robus. | Offline | | |
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Par tiem apgriezieniem nemaaceeshu teikt, bet palaboshu, ka peedeejaas 2 rindkopas ir bullshits. Nopietni | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| kā var tādu kuiņu sarakstīt, ibio
lasi vēlreiz un lēnāk - piespiedu brīvgaita. tas nozīmē, ka nevis virzuli spiež, bet viņu velk pāri AMP retinājums un inerces spēki. Turbo neturbo gadījumā pat āfrikā pie senegāļiem uz virzuli SPIEDĪS.
bļec, iemācies taču fiziku.
par tiem zāles pļāvējiem. dajebkuru tehniku pirms noslāpēšanas nedaudz tukšgaitā jāpadarbina. Un nejau dēļ taviem murgiem, bet gan tāpēc, lai atdziest detaļas un nepiedeg eļļa.
šito jānokopē un moš Šnepam jāaizsūta, lai studentiem palasa priekšā
P.S. peldētāj - tu esi pavisam saldais vai pussaldais ? [ Šo ziņu laboja Modricimus, 25 Jan 2011, 23:53:12 ] | Offline | | |
seeingman | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
25 Jan 2011, 21:11:34 Modricimus rakstīja:
vajag visus e36 īpašniekus iebāzt, piemēram, e36.lv, tur uzlikt bannerus par želeju, solāriju un tonālo, kā arī uztaisīt galveno topiku par beigtām zondēm un gaisa mērītājiem, lai viņi tur spamo .
Ja nav poņa vai neinteresē, tad nafig līst iekšā un maitāt gaisu. Es, piemēram, neeju Juristu topikos un nerunāju par lietām, kuras nepārzinu!
Tev tikai visi saldie...
Būtu iedziļinājies labaāk tajā, ko rakstīju.
Doma tāda, ka katra no šīm mistiskajām degvielas taupīšanas ierīcēm sola ietaupīt 20%, ir pat eļļa ar teflonu, ko ieliet kārbā un tā samazinās berzi starp zobratiem un ietaupīšot 20% degvielas.
Arī tas pats ozonators, kādā principā viņš darbojas? Ieplūdes trubai aptīta drāts, kurai laiž cauri augstspriegumu? Tāpat 2l motors pie 3krpm ierij 25litrus gaisa sekundē, vai ozonators to visu spēj pārvērst ozonā?
Idejas līmenī jau ok O2 molekulas vietā tiek iesūkta O3 molekula, tātad vairāk skābeklis uz to pašu tilpumu, bet praksē uz to gaisa caursūknēšanas ātrumu ozonators nespēs visu gaisā esošo skābekli sataisīt ozonā un rezultātā tur būs O3 , O2, un varbūt pat O molekulas, un beigās nekāds ieguvums nesanāk, ozons, jā, ir stiprāks oksidētājs nekā skābeklis, bet no tā visa aprāta, augstākminēto iemeslu dēļ varētu varbūt kādu 2-5% uzlabojumu iegūt, nevis 20%
Lai viņš strādātu vajag panākt, lai viņš visu skābekli pārveido ozonā, un beigās tur arī aizdedzes moments būs jākoriģē, dēļ tā ka ozons ir labāks oksidētājs | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV? | Offline | | |
Puika | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
|
13 Mar 2011, 16:28:34 jaks rakstīja:
Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV?
Labs links | Offline | | |
|
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
|
13 Mar 2011, 16:28:34 jaks rakstīja:
Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV?
lietoju ikdienā | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Cik tāds maksā Man ar tādu vajag | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| pirms mēneša ielēju pa 20ls + šitais līdzeklis un tikai tagad iedegās lampiņa | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| ar aizdegtu svecīti | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|