Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai

AutorsZiņojums
Modrs
25. Jan 2011, 20:36 #121

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

paziņa ņemās ar ūdeņraža klizmatroniem. š'vāģeris arī. kkāds jau efekts ir. Vismaz ārzemju forumos džeki baigi iespringuši uz alternatīvajiem štruntiem.

šis te ir uzlikts uz 4.2l matora. efekts ~ 1,5-2l jauktajā ciklā. mīnuss - bieži jāmaina ūdens-birskābes šķīdums + korodē elektrodi

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 25 Jan 2011, 20:37:54 ]

Offline
bmwaddict
25. Jan 2011, 20:47 #122

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

ja taa buutu taisniiba, kaads no daudzajiem autorazhotaajiem jau sen buutu kljopiijis to ozonaatoru autonashiibaas seerijveidaa jau no ruupniicas. ideja ir veca kaa pasaule bet nopietni razhotaaji to nezkaapeec ignoree. ja nu kaads kaktu kantoris saaks razhot tad tas tikai apliecinaas uzmetiena faktu. apmeeram tas pats kas gaisa virpuljotaajs PIRMS droseles uzlabojot degvielas sajaukshanos ar gaisu un samazina pateerinju par 20%
Offline
Kashelz
25. Jan 2011, 20:53 #123

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Efekts ir, tikai tas viss prasa parak lielu chakaru. Man te viens cilveeks stastija ka uzstaadija vairakam mashinam udenjrazja iekartu kopa ar studentiem merija un darijaas, kas tur veidojas, bet esot problemas ka jamaina materiali, saak ruseet pat neursejoshais teerauds un efekts ir nieciigs, dazji procenti samazinaajums itkaa ir uz 100 km. Vel pats redzeeju prototipu iesakumaa ko taisija, taada liela kaste ar plaksniteem iekshaa kas pareiza izmera novietotas viena no otras.
Offline
Modrs
25. Jan 2011, 20:56 #124

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
Offline
seeingman
25. Jan 2011, 21:00 #125

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

vajag visus tos gadgetus uzlikt un vēl bākā piedevu ieliet, un tad sanāks, ka auto razos bendzīnu
Offline
Modrs
25. Jan 2011, 21:11 #126

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

vajag visus e36 īpašniekus iebāzt, piemēram, e36.lv, tur uzlikt bannerus par želeju, solāriju un tonālo, kā arī uztaisīt galveno topiku par beigtām zondēm un gaisa mērītājiem, lai viņi tur spamo .
Ja nav poņa vai neinteresē, tad nafig līst iekšā un maitāt gaisu. Es, piemēram, neeju Juristu topikos un nerunāju par lietām, kuras nepārzinu!
Offline
peldetajs
25. Jan 2011, 21:20 #127

Kopš: 13. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: 530xd


09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas

tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.


es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala.
Offline
bmwaddict
25. Jan 2011, 21:21 #128

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


25 Jan 2011, 20:56:25 Modricimus rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka


tomēr atļaušos neticēt par tiem 2 litriem uz 100km tam 400bhp mustangam, jo nu nelīmējas kautkas tur ar matemātiku, pietiek ar to vien, ka šādas kubatūrtas iekšdedzes dzinējam ir lieli zudumi, padomājiet no kurienes rodas siltums, ko jādzesē radiatoram, cik karstuma aiziet izpūtējā, vēl aiziet dzinējam uz vakuuma spēka pārvarēšanu.. tad reāli tur no tiem 2L/100 nekas pāri nepaliek lai to mašīnu stumtu uz priekšu..
Offline
Modrs
25. Jan 2011, 21:24 #129

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tur bija kļūda rakstā, pēc komentāriem spriežot bija 4,6l/100km.

tā kā kapotu nevienam neatvēra, tad arī nezin, kādi tur kosmosi bija.
Offline
Modrs
25. Jan 2011, 21:26 #130

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


25 Jan 2011, 21:20:30 peldetajs rakstīja:

09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas

tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.


es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala.


bez slodzes un piespiedu brīvgaitā (bremzējot ar matoru) pie lieliem apgr. uz virzuli AMP iedarbojas vislielākais spēks. nekas cits tur nevar būt
Offline
peldetajs
25. Jan 2011, 22:25 #131

Kopš: 13. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: 530xd


25 Jan 2011, 21:26:57 Modricimus rakstīja:

25 Jan 2011, 21:20:30 peldetajs rakstīja:

09 Dec 2009, 02:58:25 Driver rakstīja:
Negribu izskatities dumsh citu acis ...bet pat padomajot nevaru atcereties kapec TIESHI bez slodzes turet dzineju apgriezienos ir kaitigak ka noslgotu. Tagad Uzreiz nenak prata kadi speki iedarbojas savadak un kadas tam sekas

tik visi blauj, ka taa darit nevar. Iespejams ta nevar darit aukstam un loti neprecizam padomju dzinejam, jo delj palielnatas berzes uz virsmam var nokjilet virzulju grupa, jo cik atceros aluminjam laikam bija cits izpleshanas koeficients un karsts virzulis var palikt lielaks neka ir auksta cilindra diametrs. Tas pats notiek, kad motoru parkarse - virzulji sak kjilet. Pielauju, ka gazejot motors uzsilst atrak un vienubrid ir lielaka starpiba starp bloku un virzuli. Bet taa butu atkariba no temp, bet kaa bija ar tam slodzem un apgriezieniem nudien neatceros.


es domaju, ka dzineju nav velams nenoslogotu turet augstos apgriezienos, jo gazu apmainas process strauji attalinas no ideala.


bez slodzes un piespiedu brīvgaitā (bremzējot ar matoru) pie lieliem apgr. uz virzuli AMP iedarbojas vislielākais spēks. nekas cits tur nevar būt



un kas tad notiek (piem. mana dizeli) kad cilindra vel iepus divas atmosferas spiedienu (pie 75% nom. jaudas)- virzulis saplok???
ok, tad man tev tads piemers:
ir mazie husquarnas raideri- zales plaveji- kuriem razotajs ir skaidri un gaisi pateicis- pirms dzineja noslapesanas, tas tuksgaita jadarbina vismaz 20 sekundes. dzineju bez slodzes darba apgriezienos nedrikst uzturet ilgak par 30 sekundem.
un ja ta nedara- dzineja ar laiku sak "detonet"- tas ir prakse pieradits.

un dzinejs sak "detonet" del ta, ka degviela nesaged lidz galam (nenotiek pilniga gazu apmaina)- pie exhaust stroke ta pati nesadegusi degviela tiek ari tur kur slid izpludes varsts sava caula, un benzins/dizels ir tads maita, kurs ellai samazina viskozitati un TBN. un tad kad izpludes varsts sak pat sudigak slidet par 1% neka vajadzetu- degviela cilindros sak "uzkraties" divtik.

ok, vel viens piemers- nu ugunis pa izputeji tak esi redzejis no WRC, kad parsledz robus.
Offline
ghost
25. Jan 2011, 22:36 #132

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Par tiem apgriezieniem nemaaceeshu teikt, bet palaboshu, ka peedeejaas 2 rindkopas ir bullshits. Nopietni
Offline
Modrs
25. Jan 2011, 23:50 #133

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kā var tādu kuiņu sarakstīt, ibio

lasi vēlreiz un lēnāk - piespiedu brīvgaita. tas nozīmē, ka nevis virzuli spiež, bet viņu velk pāri AMP retinājums un inerces spēki. Turbo neturbo gadījumā pat āfrikā pie senegāļiem uz virzuli SPIEDĪS.

bļec, iemācies taču fiziku.

par tiem zāles pļāvējiem. dajebkuru tehniku pirms noslāpēšanas nedaudz tukšgaitā jāpadarbina. Un nejau dēļ taviem murgiem, bet gan tāpēc, lai atdziest detaļas un nepiedeg eļļa.

šito jānokopē un moš Šnepam jāaizsūta, lai studentiem palasa priekšā

P.S. peldētāj - tu esi pavisam saldais vai pussaldais ?

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 25 Jan 2011, 23:53:12 ]

Offline
seeingman
26. Jan 2011, 10:06 #134

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


25 Jan 2011, 21:11:34 Modricimus rakstīja:
vajag visus e36 īpašniekus iebāzt, piemēram, e36.lv, tur uzlikt bannerus par želeju, solāriju un tonālo, kā arī uztaisīt galveno topiku par beigtām zondēm un gaisa mērītājiem, lai viņi tur spamo .
Ja nav poņa vai neinteresē, tad nafig līst iekšā un maitāt gaisu. Es, piemēram, neeju Juristu topikos un nerunāju par lietām, kuras nepārzinu!

Tev tikai visi saldie...

Būtu iedziļinājies labaāk tajā, ko rakstīju.
Doma tāda, ka katra no šīm mistiskajām degvielas taupīšanas ierīcēm sola ietaupīt 20%, ir pat eļļa ar teflonu, ko ieliet kārbā un tā samazinās berzi starp zobratiem un ietaupīšot 20% degvielas.

Arī tas pats ozonators, kādā principā viņš darbojas? Ieplūdes trubai aptīta drāts, kurai laiž cauri augstspriegumu? Tāpat 2l motors pie 3krpm ierij 25litrus gaisa sekundē, vai ozonators to visu spēj pārvērst ozonā?
Idejas līmenī jau ok O2 molekulas vietā tiek iesūkta O3 molekula, tātad vairāk skābeklis uz to pašu tilpumu, bet praksē uz to gaisa caursūknēšanas ātrumu ozonators nespēs visu gaisā esošo skābekli sataisīt ozonā un rezultātā tur būs O3 , O2, un varbūt pat O molekulas, un beigās nekāds ieguvums nesanāk, ozons, jā, ir stiprāks oksidētājs nekā skābeklis, bet no tā visa aprāta, augstākminēto iemeslu dēļ varētu varbūt kādu 2-5% uzlabojumu iegūt, nevis 20%
Lai viņš strādātu vajag panākt, lai viņš visu skābekli pārveido ozonā, un beigās tur arī aizdedzes moments būs jākoriģē, dēļ tā ka ozons ir labāks oksidētājs
Offline
jaks
13. Mar 2011, 16:28 #135

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV?
Offline
Puika
13. Mar 2011, 16:32 #136

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


13 Mar 2011, 16:28:34 jaks rakstīja:
Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV?


Labs links
Offline
Usins
13. Mar 2011, 16:36 #137

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


13 Mar 2011, 16:28:34 jaks rakstīja:
Links šo kāds ir izpētijis/izmēģinājis LV?

lietoju ikdienā
Offline
Srakans
13. Mar 2011, 17:11 #138

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Cik tāds maksā Man ar tādu vajag
Offline
viesulis
13. Mar 2011, 17:29 #139

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

pirms mēneša ielēju pa 20ls + šitais līdzeklis un tikai tagad iedegās lampiņa
Offline
viesulis
13. Mar 2011, 17:40 #140

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

ar aizdegtu svecīti
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo