Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?

AutorsZiņojums
labaiss
13. Oct 2009, 23:48 #121

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja:

13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis


tas ir pareizi atstāt 1 robā un ripot nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes

ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:48 #122

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja:
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?

Nospiež bremžu pedāli un bremzē!
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:49 #123

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


13 Oct 2009, 23:48:05 labaiss rakstīja:

13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja:

13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis


tas ir pareizi atstāt 1 robā un ripot nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes

ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?

1 robā = vienā robā
1. robā = pirmajā robā

gramatika tā mums skolā nepatika
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:50 #124

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


13 Oct 2009, 23:48:27 labaiss rakstīja:

13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja:
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?

Nospiež bremžu pedāli un bremzē!

un ko dara ātrumkārba? Ja braucu ar piekto ātrumu un domāju bremzēt līdz nullēm Neslēdz no piektā uz ceturto, tad trešo otro pirmo? Vai arī tur kaut kā sajūgs paralēli darbojas
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:50 #125

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:49:11 Staris rakstīja:

13 Oct 2009, 23:48:05 labaiss rakstīja:

13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja:

13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis


tas ir pareizi atstāt 1 robā un ripot nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes

ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?

1 robā = vienā robā
1. robā = pirmajā robā

gramatika tā mums skolā nepatika

ja ventspils gimnazija slikti izglitojusi mani
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 23:51 #126

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


13 Oct 2009, 23:50:24 Staris rakstīja:

13 Oct 2009, 23:48:27 labaiss rakstīja:

13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja:
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?

Nospiež bremžu pedāli un bremzē!

un ko dara ātrumkārba? Ja braucu ar piekto ātrumu un domāju bremzēt līdz nullēm Neslēdz no piektā uz ceturto, tad trešo otro pirmo? Vai arī tur kaut kā sajūgs paralēli darbojas

nē!
ja brauksi,teiksim uz 100km/h un atmeties uz kadiem 30,tad automats ieliek attiecigaja roba, piemeram, 2. vai 3.

[ Šo ziņu laboja labaiss, 13 Oct 2009, 23:52:55 ]

Offline
kars
13. Oct 2009, 23:52 #127

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja:
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?


ar tomātiem ir savādāk, tie plūdeni pārmet uz zemāku robu

bet kāpēc piem m3 SMG slēdzoties uz leju tiek uzdota pretī gāze (autoblip)
Offline
Staris
13. Oct 2009, 23:53 #128

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ladna. Liekas, ka mēs te pamatīgu offtopic esam uztaisījuši. Šī saruna neatbilst topika nosaukumam
Offline
kars
13. Oct 2009, 23:54 #129

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

iesaku 328
Offline
buncix
14. Oct 2009, 00:28 #130

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja:
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?

Kad man bija 735tais E38 automāts, tad šat tad paprovēju bremzēt arī ar kārbu manuālajā režīmā. Galīgi garām, tā pārslēgšanās ir ar tādiem spēcīgākiem grūdieniem-ravieniem dzinējam, lai gan te eksperti Autobild saka, ka tā var darīt. Nu varbūt ar jaunajiem bembjiem tā lieta ir ok.

[ Šo ziņu laboja buncix, 14 Oct 2009, 00:30:24 ]

Offline
xtreme21
14. Oct 2009, 00:34 #131

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2552

Braucu ar: Bobiku

ņem manu M3 par 3000Ls
Offline
rupucis85
14. Oct 2009, 03:19 #132

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju

kapeec nepareizi taa bremzeet? formulaa taa bremzee!

13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja:

13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja:
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis


tas ir pareizi atstāt 1 robā un ripot nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu uz leju, tādejādi ātrāk samazinot ātrumu. nelietojot bremzes
Offline
TwinTurbo
14. Oct 2009, 07:33 #133

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 214

Braucu ar: E91 204hp

Ja gribi ekonomeet tad njem - 318is, bet iet ar neslikti.
Bet ieteiktu njemt 328!
Offline
Ritigais
14. Oct 2009, 09:07 #134

Kopš: 20. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 185

Braucu ar: E46

Ko tur varat bakstīties gribi braukt, tad ņem lielmotoru, ja taupīt, tad dīzeli!!!! Bet vēl labāk pabrauc ar vienu otru trešo un ņem to kas labākā stāvoklīi un par pieņemamāku naudu, jo tik milzīga izvēle ar normāliem autiņiem tik plašā motoru izvēlē jau nav sastopami!!!
Offline
helkama
14. Oct 2009, 16:59 #135

Kopš: 14. Feb 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 867

Braucu ar: Astra-G

Bet vai kads var adbildet uz zinkarigu jautajumu.Kapec bremzejot straujak ar bremzem motors vairak patere benzinu
Offline
kars
14. Oct 2009, 17:12 #136

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


14 Oct 2009, 03:19:57 rupucis85 rakstīja:

kapeec nepareizi taa bremzeet? formulaa taa bremzee!



ar motoru

"Deceleration

The carbon brakes in combination with the aerodynamics produces truly remarkable braking forces. The deceleration force under braking is usually 4 g (39 m/s²), and can be as high as 5-6 g when braking from extreme speeds, for instance at the Gilles Villeneuve circuit or at Indianapolis. In 2007, Martin Brundle, a former Grand Prix driver, tested the Williams Toyota FW29 Formula 1 car, and stated that under heavy braking he felt like his lungs were hitting the inside of his ribcage, forcing him to exhale involuntarily. Here the aerodynamic drag actually helps, and can contribute as much as 1.0 g of braking force, which is the equivalent of the brakes on most sports cars. In other words, if the throttle is let go, the F1 car will slow down under drag at the same rate as most sports cars do with braking, at least at speeds above 150 km/h (93 mph). The drivers do not utilise engine or compression braking, although it may seem this way. The only reason they change down gears prior to entering the corner is to be in the correct gear for maximum acceleration on the exit of the corner.

There are three companies who manufacture brakes for Formula One. They are Hitco, (based in the US, part of the SGL Carbon Group), Brembo in Italy and Carbone Industrie of France. Whilst Hitco manufacture their own carbon/carbon, Brembo sources theirs from Honeywell, and Carbone Industrie purchases their carbon from Messier Bugatti.

Carbon/Carbon is a short name for carbon fibre reinforced carbon. This means carbon fibres strengthening a matrix of carbon, which is added to the fibres by way of matrix deposition (CVI or CVD) or by pyrolosis of a resin binder.

F1 brakes are 278 mm (10.9 in) in diameter and a maximum of 28 mm (1.1 in) thick. The carbon/carbon brake pads are actuated by 6-piston opposed calipers provided by Akebono, AP Racing or Brembo. The calipers are aluminium alloy bodied with titanium pistons. The regulation limits the modulus of the caliper material to 80GPa in order to prevent teams using exotic, high specific stiffness materials for example Beryllium. Titanium pistons save weight, but also have a low thermal conductivity, reducing the heat flow into the brake fluid."(c)wiki

[ Šo ziņu laboja kars, 14 Oct 2009, 17:20:58 ]

Offline
Locis
14. Oct 2009, 18:12 #137

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11299

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Sep 2009, 12:49:41 Bozulis rakstīja:
Vēl vari 325 tds, ekanomijas kaungalis un kaut ko kustas uz priekšu ar!! Labāks ir par 323.

Ko Tu pīpē? Nopietni,kas tur labāks tieši par 323? TDS driftam
Offline
seatbelt
14. Oct 2009, 18:17 #138

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266


14 Oct 2009, 18:12:53 Locis rakstīja:

29 Sep 2009, 12:49:41 Bozulis rakstīja:
Vēl vari 325 tds, ekanomijas kaungalis un kaut ko kustas uz priekšu ar!! Labāks ir par 323.

Ko Tu pīpē? Nopietni,kas tur labāks tieši par 323? TDS driftam

taa tu saki, jo pasham 323?
Offline
Locis
14. Oct 2009, 18:21 #139

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11299

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ko saku? Es vienkārši pajautāju,kas sliktākajam BMW dīzelim var būt labāks par R6 benzīnieku,kas ir viena no tā lietām,kas BMW labi padevusies?
Offline
Locis
14. Oct 2009, 18:23 #140

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11299

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Un,jā,tāpēc,ka pašam ir un zinu,ka nekā slikta tur nav Esmu pat brīžiem nedaudz pārsteigts..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo