Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Motoreļļa

AutorsZiņojums
dsks
03. Sep 2019, 15:22 #121

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1122

Braucu ar:


03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?


hvz,bet viena versija ko man apskaidroja ir eļļas filtrs ... tas vienkārši izģērbjoties
Offline
bmwaddict
03. Sep 2019, 15:22 #122

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Sep 2019, 10:41:29 @cufiks rakstīja:

03 Sep 2019, 10:18:03 @uldens1 rakstīja:

03 Sep 2019, 08:46:12 @desadesa rakstīja:
Priekš kam mocīties ar vw specenēm, ja ACEA ir ļoti saprotams visiem

Visas ACEA C* eļļas ir priekš DPF vai CAT.

Ja grib braukt 30.000km intervālus, tad noteikti jāskatās "Full Synthetic".

Vai lej IGOL un brauc 10.000km kā normāls cilvēks
Kas ir full syntetic



Ja domā braukt 30kkm intervālu, tad padomā vēlreiz, varbūt nāksi pie prāta


+1

10k max ar jebkuru full synthetic. nu jau vairaakaartiigi esmu noveerojis ka shitie pedantisko 30k km mainjas intervaala ieveerotaaju dzineeji ir pilni ar meesliem tikko nomainiiju chomam E70 ar 35k noskreejienu - melna kaa pikjis, bet mainiits tiek peec intervaala kaa kompis prasa. 10k km ir max ar full synth.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 03 Sep 2019, 15:23:29 ]

Offline
Mikels
03. Sep 2019, 15:25 #123

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu

Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Sep 2019, 15:26:28 ]

Offline
bmwaddict
03. Sep 2019, 15:34 #124

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 Sep 2019, 15:25:59 @Mikels rakstīja:
Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors.


ir diezgan objektiivs raadiitaajs, ja ellja ir paarsaatinaata ar sodreejiem taa vairs savu darbu neveic.

bet jaa reiz bija keiss ka taadam 30k pedantam nomainiiju ellju un izraadiijaas bijusi paarvilkta viitne kartera korkja skruuvei, itkaa pievilku bet peec 2 dienaam shams saka ka pil. neko brauca pie manis leejaam nost un taa svaigi ielietaa ellja jau totaali necaurspiidiigi tumshi bruuna. iedomaajies kaadi tur meesli iekshaa ja jaunaa ellja tik aatri jau piedziita. es vienmeer leju mobil 1 full synth gan visaam savaam behaam gan citiem, labi mazgaa dzineeju un nekad nav bijis probleemu..
Offline
soulfreak
03. Sep 2019, 15:35 #125

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kāpēc, kāpēc? Tāpēc, ka iegādājies divus identiskus auto, brauc identiski un veic eļļas nalīzes pie katras eļļas maiņas, tad arī varēsi objektīvi secināt, kas ir labāks.


03 Sep 2019, 14:22:27 @automilis rakstīja:
Un kāpēc ne Eurol?
http://www.mybmw.lv/index.php?controller=produc...id_product=27994

Onyx vs Emeraude mybmw veicī cenu starpība ir 6 EUR uz 5L, nevis 1 EUR

Divas budžeta klases eļļas Eurol vs Igol, kurām savā starpā cenu atšķirība +/- 10-15 EUR uz 5L. Mērķis ir noskaidrot vai pēc eļļas ražotāja specifikācijā norādītās info Igol process platinum, kas ir dārgāka, ir labāka par Eurol FLUENCE DXS.

Nost subjektīvismu un personīgo pieredzi, tikai balstoties uz abu eļļu specifikācijā norādītiem datiem (viskozitātes indeksu, viskozitāti pie dažādām temperatūrām u.c.)
Offline
AndrisK
03. Sep 2019, 23:47 #126

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?

Jo eļļai ir derīguma termiņš 1 gads no 1. uzkarsēšanas brīža.
Offline
automilis
04. Sep 2019, 00:53 #127

Kopš: 01. Oct 2014

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Viscosity, kinematic at 40°C
Viscosity, kinematic at 100°C
Viscosity index

Vai lielāki šie rādītāji no ražotāju data sheet teorētiski nozīmēs labāku eļļu vai tieši pretēji sliktāku?
Offline
abyss
04. Sep 2019, 07:58 #128

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: e39 523

Nedirs, Tu neko negribi saprast. Tikai gribi, lai Tev pasaka priekšā A vai B eļļa labāka. Ja pašam būtu kaut mazākā interese noskaidrotu, ko nozīmē viskozitāte, vai vismaz būtu klausījies 8. Klases fiziku.
Online
desadesa
04. Sep 2019, 09:39 #129

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?


jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts

t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas

p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai

ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav

vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official

full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā
Offline
automilis
04. Sep 2019, 09:41 #130

Kopš: 01. Oct 2014

Ziņojumi: 129

Braucu ar:


04 Sep 2019, 07:58:43 @abyss rakstīja:
Nedirs, Tu neko negribi saprast. Tikai gribi, lai Tev pasaka priekšā A vai B eļļa labāka. Ja pašam būtu kaut mazākā interese noskaidrotu, ko nozīmē viskozitāte, vai vismaz būtu klausījies 8. Klases fiziku.


Nevajag d*rst beztēmā. Esmu pētījis un salīdzinājis vairāku eļļu specifikācijas un eļļu viskozitātes rādītājus. No 8 klases fizikas loģiski ka neatceros gandrīz neko, jo ir citas svarīgākas lietas, ko paturēt prātā un mūsdienās gandrīz viss kas ir aizmirsies, nezināms ir atrodams internetā, t.sk. forumos, ja forumu biedri atbild pa tēmu, nevis beztēmā raksta rakstīšanas pēc.
No pētītā un saprastā:
Jo augstāks ir hidrauliskās eļļas indekss, jo mazākas ir viskozitātes izmaiņas un lielāks ir temperatūras diapazons, kurā šo hidraulisko eļļu var lietot. Un te viss skaidrs.
Kinemātiskā viskozitāte raksturo to, cik daudz enerģijas vajag, lai šo vielu uzsūknētu uz augšu. un te nav īsti skaidrs vai lielāka viskozitāte ir labā eļļas īpašība vai sliktā. Pieļauju, ka pie zemākām temperatūrām viskozitātei jābūt mazākai, lai būtu labāka plūstamība.

Un tad ir salīdzinātas vairāku eļļu specifikācijas:
Liqui Molly TOP TEC 4200 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 70
Viscosity, kinematic at 100°C - 12.3
Viscosity index - 175

Eurol Syntence 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 71.2
Viscosity, kinematic at 100°C - 12.3
Viscosity index - 172

Motul 8100 X-clean+ 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 69.2
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.8
Viscosity index - 167

IGOL PROCESS PLATINIUM 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 70
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.5
Viscosity index - 160

Eurol Fluence DXS 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 66.7
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.6
Viscosity index - 170

Un secinājums, ka Liqui Molly un Eurol Syntance ir ļoti līdzīgas šajos rādītājos, bet cenas ziņā baigā atšķirība. Un saprotu, ka eļļas kvalitāti raksturo arī citi rādītāji, piedevas, sastāvdaļas un iespējams uz to rēķina liqui ir labāka par eurol.

No manis pētītajām vismazākā kinemātiskā viskozitāte ir Eurol Fluence DXS 5W-30, bet tā arī pēc specifikācijas nav VW 504.00/507.00 atšķirībā no pārējām.

[ Šo ziņu laboja automilis, 04 Sep 2019, 09:44:45 ]

Offline
Mixzzz
04. Sep 2019, 11:18 #131

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


04 Sep 2019, 09:39:00 @desadesa rakstīja:

03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?


jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts

t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas

p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai

ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav

vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official

full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā
Nu par 30kkm ir tā, ka ja nobrauc pa šosejām ar maz aukstajiem startiem, tad ir ok. Ja tu pa pilsētu brauksi ar 30kkm intervālu, tad būs ziepes.
Offline
FR888
04. Sep 2019, 12:11 #132

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Nesaprotu tos cilvekus, kas tic brinumam par 30.000 km. Tak jasaprot, ka tie motori (motoriishi gan driizaak), jau tapat tagad tiek razoti taadi, kas ir vairak termonoslogoti, tak tur jau ar 10 000 ir kaa ir, a tad vel tiek pisti 3x nemainot ellu. Protams tur bus slikti.
Offline
RSAWorkshop
04. Sep 2019, 12:29 #133

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Sep 2019, 15:25:59 @Mikels rakstīja:
Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors.
Arī pēc 2min viņa būs melna dīzelim

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smilee45
04. Sep 2019, 12:30 #134

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 986

Braucu ar:

Ka pa 5k jāpielej 1litrs pie ātruma 120km/h vot tas gan nav līdz galam ritīgi. Ja mizotu 200... un vienmēr ritīgi slodzē to auto var jau būt. Bet nejau 3L uz 15k...
Offline
uldens1
04. Sep 2019, 12:42 #135

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


04 Sep 2019, 12:24:40 @1UP rakstīja:
Man ir 3.0T Tfsi. Leju 5w30 Liqui Moly top tec 4200 longlife 3, 90% braucu pa baniem, parsvara 120kmh+, ik pa ~5k km sanak pieliet litru kas cik zinu ir norma tam motoram pie tadas eksplutacijas. Elju sanak mainit ik pec ~10-12k km. Lohs vai ok?
pamēģini nomainīt eļļas marku,man krosa mocim kad nopirku,bij motuls iekšā,dzinā arā pa kartera ventilāciju,nomainīju uz fuchs silkoline un problēma pazuda.
Offline
kkas
04. Sep 2019, 13:12 #136

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9314

Braucu ar: Alfu


04 Sep 2019, 11:18:59 @Mixzzz rakstīja:

04 Sep 2019, 09:39:00 @desadesa rakstīja:

03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?


jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts

t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas

p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai

ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav

vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official

full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā
Nu par 30kkm ir tā, ka ja nobrauc pa šosejām ar maz aukstajiem startiem, tad ir ok. Ja tu pa pilsētu brauksi ar 30kkm intervālu, tad būs ziepes.


vienīgais sīkums, ka ecu ne tikai skatās 30k km, bet arī pats rēķina pēc stundām un gan jau vēl pēc kādiem parametriem apkopes intervālu. man piemēram volvo tipa ieprogramēti 30k, kkādas stundas un vēl kkādi parametri, bet bļaustīties par eļļas maiņu sāka pie 20k kopš eļļas maiņas, 8 mēneši bija pagājuši.
man tagad standarta 220k odo, iepriekš eļļa mainīta 30k intervālos, tikko nopirku, vispār 40k bija nobraukti pēc pēdējās maiņas. motoram 0 problēmu, kompensatori negrab, eļļu neēd, iet kā pienākas, pretēji bļaušanai ka pesec būs ar 30k intervālu
Offline
Mikels
04. Sep 2019, 13:29 #137

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu

Zini kā - motorschadens nenāk brēkdams, vienā dienā iemetīsies dzenis un gatavs...
Offline
uldens1
04. Sep 2019, 13:49 #138

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

motoreļļu attīstība ar gājusi uz priekšu,SN eļļas vairs nav tās pašas kas SL 90tajos gados
Offline
Indo
04. Sep 2019, 14:33 #139

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


04 Sep 2019, 12:42:34 @uldens1 rakstīja:

04 Sep 2019, 12:24:40 @1UP rakstīja:
Man ir 3.0T Tfsi. Leju 5w30 Liqui Moly top tec 4200 longlife 3, 90% braucu pa baniem, parsvara 120kmh+, ik pa ~5k km sanak pieliet litru kas cik zinu ir norma tam motoram pie tadas eksplutacijas. Elju sanak mainit ik pec ~10-12k km. Lohs vai ok?
pamēģini nomainīt eļļas marku,man krosa mocim kad nopirku,bij motuls iekšā,dzinā arā pa kartera ventilāciju,nomainīju uz fuchs silkoline un problēma pazuda.


Eļļas marka tur nav pie vainas. Tā ir TFSI motoru specifika
Offline
FR888
04. Sep 2019, 17:04 #140

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Nu normalai mashiani eljja var tikt aaraa tikai pa izputeju. tatad varianti ir divi, degkamera tiek ieksa pa apaksu gar ellas gredzeniem vai nu ari no apaskas bet tikai jau pa augsu, kad pirzh garam gaazi gar kompresijas gredzeniem. Pa lielam ari no kartera tikai kopaa ar gaazeem. Tur jau nav nekadas ipashas TFSI konstrukcijas ipatnibas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo