Online
Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motoreļļa
Autors | Ziņojums |
dsks | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1122
Braucu ar:
|
03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?
hvz,bet viena versija ko man apskaidroja ir eļļas filtrs ... tas vienkārši izģērbjoties | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 Sep 2019, 10:41:29 @cufiks rakstīja:
03 Sep 2019, 10:18:03 @uldens1 rakstīja:
03 Sep 2019, 08:46:12 @desadesa rakstīja:
Priekš kam mocīties ar vw specenēm, ja ACEA ir ļoti saprotams visiem
Visas ACEA C* eļļas ir priekš DPF vai CAT.
Ja grib braukt 30.000km intervālus, tad noteikti jāskatās "Full Synthetic".
Vai lej IGOL un brauc 10.000km kā normāls cilvēks
Kas ir full syntetic
Ja domā braukt 30kkm intervālu, tad padomā vēlreiz, varbūt nāksi pie prāta
+1
10k max ar jebkuru full synthetic. nu jau vairaakaartiigi esmu noveerojis ka shitie pedantisko 30k km mainjas intervaala ieveerotaaju dzineeji ir pilni ar meesliem tikko nomainiiju chomam E70 ar 35k noskreejienu - melna kaa pikjis, bet mainiits tiek peec intervaala kaa kompis prasa. 10k km ir max ar full synth.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 03 Sep 2019, 15:23:29 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors. [ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Sep 2019, 15:26:28 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 Sep 2019, 15:25:59 @Mikels rakstīja:
Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors.
ir diezgan objektiivs raadiitaajs, ja ellja ir paarsaatinaata ar sodreejiem taa vairs savu darbu neveic.
bet jaa reiz bija keiss ka taadam 30k pedantam nomainiiju ellju un izraadiijaas bijusi paarvilkta viitne kartera korkja skruuvei, itkaa pievilku bet peec 2 dienaam shams saka ka pil. neko brauca pie manis leejaam nost un taa svaigi ielietaa ellja jau totaali necaurspiidiigi tumshi bruuna. iedomaajies kaadi tur meesli iekshaa ja jaunaa ellja tik aatri jau piedziita. es vienmeer leju mobil 1 full synth gan visaam savaam behaam gan citiem, labi mazgaa dzineeju un nekad nav bijis probleemu.. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Kāpēc, kāpēc? Tāpēc, ka iegādājies divus identiskus auto, brauc identiski un veic eļļas nalīzes pie katras eļļas maiņas, tad arī varēsi objektīvi secināt, kas ir labāks.
03 Sep 2019, 14:22:27 @automilis rakstīja:
Un kāpēc ne Eurol?
http://www.mybmw.lv/index.php?controller=produc...id_product=27994
Onyx vs Emeraude mybmw veicī cenu starpība ir 6 EUR uz 5L, nevis 1 EUR
Divas budžeta klases eļļas Eurol vs Igol, kurām savā starpā cenu atšķirība +/- 10-15 EUR uz 5L. Mērķis ir noskaidrot vai pēc eļļas ražotāja specifikācijā norādītās info Igol process platinum, kas ir dārgāka, ir labāka par Eurol FLUENCE DXS.
Nost subjektīvismu un personīgo pieredzi, tikai balstoties uz abu eļļu specifikācijā norādītiem datiem (viskozitātes indeksu, viskozitāti pie dažādām temperatūrām u.c.)
| Offline | | |
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
|
03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?
Jo eļļai ir derīguma termiņš 1 gads no 1. uzkarsēšanas brīža. | Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
| Viscosity, kinematic at 40°C
Viscosity, kinematic at 100°C
Viscosity index
Vai lielāki šie rādītāji no ražotāju data sheet teorētiski nozīmēs labāku eļļu vai tieši pretēji sliktāku? | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8245
Braucu ar: e39 523
| Nedirs, Tu neko negribi saprast. Tikai gribi, lai Tev pasaka priekšā A vai B eļļa labāka. Ja pašam būtu kaut mazākā interese noskaidrotu, ko nozīmē viskozitāte, vai vismaz būtu klausījies 8. Klases fiziku. | Online | | |
|
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?
jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts
t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas
p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai
ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav
vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official
full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā | Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
04 Sep 2019, 07:58:43 @abyss rakstīja:
Nedirs, Tu neko negribi saprast. Tikai gribi, lai Tev pasaka priekšā A vai B eļļa labāka. Ja pašam būtu kaut mazākā interese noskaidrotu, ko nozīmē viskozitāte, vai vismaz būtu klausījies 8. Klases fiziku.
Nevajag d*rst beztēmā. Esmu pētījis un salīdzinājis vairāku eļļu specifikācijas un eļļu viskozitātes rādītājus. No 8 klases fizikas loģiski ka neatceros gandrīz neko, jo ir citas svarīgākas lietas, ko paturēt prātā un mūsdienās gandrīz viss kas ir aizmirsies, nezināms ir atrodams internetā, t.sk. forumos, ja forumu biedri atbild pa tēmu, nevis beztēmā raksta rakstīšanas pēc.
No pētītā un saprastā:
Jo augstāks ir hidrauliskās eļļas indekss, jo mazākas ir viskozitātes izmaiņas un lielāks ir temperatūras diapazons, kurā šo hidraulisko eļļu var lietot. Un te viss skaidrs.
Kinemātiskā viskozitāte raksturo to, cik daudz enerģijas vajag, lai šo vielu uzsūknētu uz augšu. un te nav īsti skaidrs vai lielāka viskozitāte ir labā eļļas īpašība vai sliktā. Pieļauju, ka pie zemākām temperatūrām viskozitātei jābūt mazākai, lai būtu labāka plūstamība.
Un tad ir salīdzinātas vairāku eļļu specifikācijas:
Liqui Molly TOP TEC 4200 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 70
Viscosity, kinematic at 100°C - 12.3
Viscosity index - 175
Eurol Syntence 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 71.2
Viscosity, kinematic at 100°C - 12.3
Viscosity index - 172
Motul 8100 X-clean+ 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 69.2
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.8
Viscosity index - 167
IGOL PROCESS PLATINIUM 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 70
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.5
Viscosity index - 160
Eurol Fluence DXS 5W-30
Viscosity, kinematic at 40°C - 66.7
Viscosity, kinematic at 100°C - 11.6
Viscosity index - 170
Un secinājums, ka Liqui Molly un Eurol Syntance ir ļoti līdzīgas šajos rādītājos, bet cenas ziņā baigā atšķirība. Un saprotu, ka eļļas kvalitāti raksturo arī citi rādītāji, piedevas, sastāvdaļas un iespējams uz to rēķina liqui ir labāka par eurol.
No manis pētītajām vismazākā kinemātiskā viskozitāte ir Eurol Fluence DXS 5W-30, bet tā arī pēc specifikācijas nav VW 504.00/507.00 atšķirībā no pārējām. [ Šo ziņu laboja automilis, 04 Sep 2019, 09:44:45 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Sep 2019, 09:39:00 @desadesa rakstīja:
03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?
jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts
t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas
p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai
ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav
vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official
full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā
Nu par 30kkm ir tā, ka ja nobrauc pa šosejām ar maz aukstajiem startiem, tad ir ok. Ja tu pa pilsētu brauksi ar 30kkm intervālu, tad būs ziepes. | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Nesaprotu tos cilvekus, kas tic brinumam par 30.000 km. Tak jasaprot, ka tie motori (motoriishi gan driizaak), jau tapat tagad tiek razoti taadi, kas ir vairak termonoslogoti, tak tur jau ar 10 000 ir kaa ir, a tad vel tiek pisti 3x nemainot ellu. Protams tur bus slikti. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
03 Sep 2019, 15:25:59 @Mikels rakstīja:
Melna kā piķis viņā arī būs pēc 2k km, krāsa nav objektīvs radītājs Protams, 30k ir smags perebors.
Arī pēc 2min viņa būs melna dīzelim
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 986
Braucu ar:
| Ka pa 5k jāpielej 1litrs pie ātruma 120km/h vot tas gan nav līdz galam ritīgi. Ja mizotu 200... un vienmēr ritīgi slodzē to auto var jau būt. Bet nejau 3L uz 15k... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
04 Sep 2019, 12:24:40 @1UP rakstīja:
Man ir 3.0T Tfsi. Leju 5w30 Liqui Moly top tec 4200 longlife 3, 90% braucu pa baniem, parsvara 120kmh+, ik pa ~5k km sanak pieliet litru kas cik zinu ir norma tam motoram pie tadas eksplutacijas. Elju sanak mainit ik pec ~10-12k km. Lohs vai ok?
pamēģini nomainīt eļļas marku,man krosa mocim kad nopirku,bij motuls iekšā,dzinā arā pa kartera ventilāciju,nomainīju uz fuchs silkoline un problēma pazuda. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9314
Braucu ar: Alfu
|
04 Sep 2019, 11:18:59 @Mixzzz rakstīja:
04 Sep 2019, 09:39:00 @desadesa rakstīja:
03 Sep 2019, 15:17:06 @kkas rakstīja:
pastāstiet, kapēc 30k intervālu eļļām specifikācijā rakstīts intervāls 30k km vai gads.
kapēc tieši gads?
jo eļļa degradējās kā jebkurš cits naftas izstrādes produkts
t.s. 5 gadus vecas riepas ir metamas
p.s. jaunu auto topikā ir vairāki, kas čunčina 30.000 intervālus un viss gerai
ir arī daudzi motorshaden pie 30.000 intervāla, bet tie topikā by default nav
vislabāk ir orientēties pēc API vai ACEA eļļas standarta. tas ir official
full synthetic raksta uz grade IV PAO eļļām un grade III eļļām ar mega piedevām. viss ir randomā
Nu par 30kkm ir tā, ka ja nobrauc pa šosejām ar maz aukstajiem startiem, tad ir ok. Ja tu pa pilsētu brauksi ar 30kkm intervālu, tad būs ziepes.
vienīgais sīkums, ka ecu ne tikai skatās 30k km, bet arī pats rēķina pēc stundām un gan jau vēl pēc kādiem parametriem apkopes intervālu. man piemēram volvo tipa ieprogramēti 30k, kkādas stundas un vēl kkādi parametri, bet bļaustīties par eļļas maiņu sāka pie 20k kopš eļļas maiņas, 8 mēneši bija pagājuši.
man tagad standarta 220k odo, iepriekš eļļa mainīta 30k intervālos, tikko nopirku, vispār 40k bija nobraukti pēc pēdējās maiņas. motoram 0 problēmu, kompensatori negrab, eļļu neēd, iet kā pienākas, pretēji bļaušanai ka pesec būs ar 30k intervālu | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Zini kā - motorschadens nenāk brēkdams, vienā dienā iemetīsies dzenis un gatavs... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| motoreļļu attīstība ar gājusi uz priekšu,SN eļļas vairs nav tās pašas kas SL 90tajos gados | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5140
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
04 Sep 2019, 12:42:34 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2019, 12:24:40 @1UP rakstīja:
Man ir 3.0T Tfsi. Leju 5w30 Liqui Moly top tec 4200 longlife 3, 90% braucu pa baniem, parsvara 120kmh+, ik pa ~5k km sanak pieliet litru kas cik zinu ir norma tam motoram pie tadas eksplutacijas. Elju sanak mainit ik pec ~10-12k km. Lohs vai ok?
pamēģini nomainīt eļļas marku,man krosa mocim kad nopirku,bij motuls iekšā,dzinā arā pa kartera ventilāciju,nomainīju uz fuchs silkoline un problēma pazuda.
Eļļas marka tur nav pie vainas. Tā ir TFSI motoru specifika | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Nu normalai mashiani eljja var tikt aaraa tikai pa izputeju. tatad varianti ir divi, degkamera tiek ieksa pa apaksu gar ellas gredzeniem vai nu ari no apaskas bet tikai jau pa augsu, kad pirzh garam gaazi gar kompresijas gredzeniem. Pa lielam ari no kartera tikai kopaa ar gaazeem. Tur jau nav nekadas ipashas TFSI konstrukcijas ipatnibas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|