Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 276 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dienvidu tilts

AutorsZiņojums
Valcha
27. Oct 2008, 17:24 #121

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Nu es domāju ka tilts jāpārtaisa
Offline
Maxis
27. Oct 2008, 17:26 #122

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


27 Oct 2008, 17:23:13 Whazaaa rakstīja:
labi man īstenībā pohuj par to naudu kādu viņi cēla tiltu, bet vismaz būtu uzcēluši tā lai labi izskatās un nav līks

un variet nedirst, ka es nevaru uzcelt labāk, vai viss ir ok, tas ko es redzu ir sūdīgs līks dārgs tilts




lūk iemesls kapēc uz to slogošanas pārbaudi nevajadzēja aicināt žurnālistus un citus interesentus
ja Tu tās bildes nebūtu redzējis, tad tak viss būtu kārtībā, ne?
Girt, šķiet, pieļaujamā izliece pēc projekta bija kkāds 21cm, ja pareizi atceros un slogošanas gaitā gandrīz līdz tam arī nonāca.
lai vai kā, visi iegūtie rezultāti vēl nav apkopoti...

[ Šo ziņu laboja Maxis, 27 Oct 2008, 17:26:47 ]

Offline
zzips
27. Oct 2008, 17:27 #123

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


27 Oct 2008, 17:24:36 Valcha rakstīja:
Nu es domāju ka tilts jāpārtaisa


Jaa, Es ari, taa ka partaisam, pofig, ko tie profesori tur sarekjinaja

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Android
27. Oct 2008, 17:28 #124

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:22:38 martink rakstīja:

27 Oct 2008, 17:16:03 Android rakstīja:
Visu sistēmu tilti kādreiz ir bijuši pirmie savā veidā

jaa un lidz tam kamer atrod efektivako tehnologiju, mega izmaksas + gadaas failures.

kads ir pamatojums sadai neefektivai izveelei? vai Latvija tagad tirgos citām valstīm know-how?

A kas tev liek domāt, ka šī ir neefektīva izvēle?
Protams, varēja jau taisīt arī lētākus variantus- vēl vienu tādu pašu kropli, kāds ir salu tilts - ar n-tajām šuvēm virs katra balsta.
Un "failures" gadīties var visur - var arī līdz podam nepaspēt aizskriet vai nepaspēt bikses novilkt

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
GirtzB
27. Oct 2008, 17:29 #125

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

pag cik tam tiltam ir laidums 52m tikkai?

un jautājums nr. 2. Paeglītis projektēja berģu viaduktu pār pleskaveni?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Maxis
27. Oct 2008, 17:29 #126

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


27 Oct 2008, 17:24:36 Valcha rakstīja:
Nu es domāju ka tilts jāpārtaisa


+1
es domāju, ka otroreiz vajadzētu sanākt labākam
šito izmēģinājumtiltu gan tad varēja vienkāršības labad kādā pļavā izbūvēt
Offline
Android
27. Oct 2008, 17:29 #127

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:26:32 Maxis rakstīja:

27 Oct 2008, 17:23:13 Whazaaa rakstīja:
labi man īstenībā pohuj par to naudu kādu viņi cēla tiltu, bet vismaz būtu uzcēluši tā lai labi izskatās un nav līks

un variet nedirst, ka es nevaru uzcelt labāk, vai viss ir ok, tas ko es redzu ir sūdīgs līks dārgs tilts




lūk iemesls kapēc uz to slogošanas pārbaudi nevajadzēja aicināt žurnālistus un citus interesentus
ja Tu tās bildes nebūtu redzējis, tad tak viss būtu kārtībā, ne?
Girt, šķiet, pieļaujamā izliece pēc projekta bija kkāds 21cm, ja pareizi atceros un slogošanas gaitā gandrīz līdz tam arī nonāca.
lai vai kā, visi iegūtie rezultāti vēl nav apkopoti...


Pie statiskās slogošanas max izliece bija 18,5cm.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Universal
27. Oct 2008, 17:29 #128

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


27 Oct 2008, 17:24:28 GirtzB rakstīja:

27 Oct 2008, 17:22:58 Universal rakstīja:
Tas viss ir sūC šitas ir pats galvenais
http://img357.imageshack.us/img357/7601/tiltsvw9.jpg

der, priekš godlike drift vajag Veyron ar amputētu priekšpiedziņu

man liekas ka arī ar Veyron varētu būt par īsu

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
viesulis
27. Oct 2008, 17:30 #129

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Pohuj, ja bruk, tad lai sabruk divu gadu laika lai celtnieki no saviem lidzekliem cel atkal!
Offline
GirtzB
27. Oct 2008, 17:30 #130

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Strarp citu izliecies tieši pretēji leicina ka tilts uzprojektēts visai precīzi un tuvu robežām, tātad nav pārāk daudz materiālu tur sagāzts iekšā...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Android
27. Oct 2008, 17:30 #131

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:29:08 GirtzB rakstīja:
pag cik tam tiltam ir laidums 52m tikkai?

un jautājums nr. 2. Paeglītis projektēja berģu viaduktu pār pleskaveni?

Yap, to projektēja Paeglītis.
Un tur ir daudz nopietnākas problēmas - tilta laidums nestāv uz balstīklām + vēl arī betons, kurā iebetonētas vantis, visu laiku plaisā

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Whazaaa
27. Oct 2008, 17:31 #132

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

rekā jāslogo




-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
GirtzB
27. Oct 2008, 17:32 #133

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tad nah tur tika uzbūvētās tās betona vantis un lieki palielināts balstu šķērsgriezums(nu es muldu salīdzinoši ar veco padomju eleganto variantu)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
27. Oct 2008, 17:33 #134

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

hmz 185mm max izliece vispār ir kaķa klepus, par to vispār nav stresa, cilvēciņi jau pēc bildēm nolasa 500mm un lielākas

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Android
27. Oct 2008, 17:34 #135

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:32:10 GirtzB rakstīja:
tad nah tur tika uzbūvētās tās betona vantis un lieki palielināts balstu šķērsgriezums(nu es muldu salīdzinoši ar veco padomju eleganto variantu)

Hz, moš mākslinieciskās ambīcijas? Katrā ziņā, cik esmu mācījies pie Paeglīša (vairāki gadi), tik jamais visu laiku jūsmoja par jauniem, interesantiem un ambicioziem projektiem. Bet nu pasniedzējs jamais ir baigi labs - visu forši un ļoti interesanti izskaidroja, bija prieks iet uz lekcijām.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
martink
27. Oct 2008, 17:34 #136

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


27 Oct 2008, 17:28:35 Android rakstīja:
A kas tev liek domāt, ka šī ir neefektīva izvēle?
Protams, varēja jau taisīt arī lētākus variantus- vēl vienu tādu pašu kropli, kāds ir salu tilts - ar n-tajām šuvēm virs katra balsta.
Un "failures" gadīties var visur - var arī līdz podam nepaspēt aizskriet vai nepaspēt bikses novilkt

Tad kad iedosi pamatojumu, tad es kaut ko arī domāšu, šobrīd es neko nevaru domāt izņemot to, ka jaunas neatstrādāta tehnoloģijas izvēle saistās ar lielām izmaksām un lielāku risku, nekā ja izvēlas pieejamās atstrādātas tehnoloģijas, tātad, kaut kāds pamatojums ir? Kāds?

Ja man būtu iespēja atteikties maksāt tos 400 Ls kas no manis pienākas par tiltu, es neprasītu šo jautājumu... vispār ne tikai man, ja visiem kurus es pazīstu, nebūtu ne santīms jāmaksā tiem vīriem tajā kuterī kas tur tā smaida, man būtu vienalga, bet tomēr tā ir sagadījies, ka tas ir Latvijas projekts un man gribas ar lepnumu stāstīt draugiem citās zemēs, kāds mums lielisks projekts ir, tikai neredzu, ko tieši es varētu pastāstīt...

[ Šo ziņu laboja martink, 27 Oct 2008, 17:36:35 ]

Offline
Maxis
27. Oct 2008, 17:35 #137

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


27 Oct 2008, 17:29:21 Android rakstīja:


Pie statiskās slogošanas max izliece bija 18,5cm.


nu redz, tad jau viss ok, nav materiālu pārtēriņa un viss kedās
rītvakar es būšu gudrāks par šīm lietām, jo būs lekcija, veltīta DT slogošanas apskatam un rezultātu analīzei
Offline
Android
27. Oct 2008, 17:35 #138

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:33:34 GirtzB rakstīja:
hmz 185mm max izliece vispār ir kaķa klepus, par to vispār nav stresa, cilvēciņi jau pēc bildēm nolasa 500mm un lielākas

Nu, kad es 15 gadu vecumā ar senča žiguli kaimiņam sētu nonesu, tur arī vietējās tantes nolasīja, ka smagā mašīna iebraukusi

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
GirtzB
27. Oct 2008, 17:36 #139

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

martink - ne vienmēr, bieži vien jaunā tehnoloģija ir lētāka un optimālāka par veco
iekš .lv vispār ir pierasts būt pionieriem tiltu būvē.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Android
27. Oct 2008, 17:36 #140

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


27 Oct 2008, 17:34:53 martink rakstīja:

27 Oct 2008, 17:28:35 Android rakstīja:

27 Oct 2008, 17:22:38 martink rakstīja:

27 Oct 2008, 17:16:03 Android rakstīja:
Visu sistēmu tilti kādreiz ir bijuši pirmie savā veidā

jaa un lidz tam kamer atrod efektivako tehnologiju, mega izmaksas + gadaas failures.

kads ir pamatojums sadai neefektivai izveelei? vai Latvija tagad tirgos citām valstīm know-how?

A kas tev liek domāt, ka šī ir neefektīva izvēle?
Protams, varēja jau taisīt arī lētākus variantus- vēl vienu tādu pašu kropli, kāds ir salu tilts - ar n-tajām šuvēm virs katra balsta.
Un "failures" gadīties var visur - var arī līdz podam nepaspēt aizskriet vai nepaspēt bikses novilkt

Tad kad iedosi pamatojumu, tad es kaut ko arī domāšu, šobrīd es neko nevaru domāt izņemot to, ka jaunas neatstrādāta tehnoloģijas izvēle saistās ar lielām izmaksām un lielāku risku, nekā ja izvēlas pieejamās atstrādātas tehnoloģijas, tātad, kaut kāds pamatojums ir? Kāds?

Tad kāpēc tu nebrauc ar 1955. gada pobedu? Pārbaudīta tehnoloģija, izlaists vairāk par 6 miljoniem eksemplāru
Un vispār šitas viedoklis "Kņigu ņečital, no mņeņije imeju" rullē

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo