Online

Pašreiz BMWPower skatās 271 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 pieredze

AutorsZiņojums
Locis
11. Dec 2016, 19:20 #121

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

kas varetu but par vainu,ka cikst jaunas logu slotinas? jau otras jaunas uzreiz cikst,denso un bosch. Saimnieciba visadi transporti,dazadas slotinas liktas,letas,dargas, bet nevienam nekad nav cikstejusas. Ievaskoja ar kkadu turtlewax labak nepalika. Diez,vai tas ko maina,bet ir 2007. FL ar kaut kadu violetu logu,laikam ar UV aizsardzibu.
Nevaretu but,ka tas kajas kaut ka saliektas un nepareiza lenki slotina braukaa?
Offline
neburs
12. Dec 2016, 11:04 #122

Kopš: 06. Dec 2016

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

čīkst visu laiku vai tikai, kad virzienu maina? jo daudzas slotiņas nepārlec 'pa spalvai'!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
capitan
15. Dec 2016, 20:09 #123

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


11 Dec 2016, 19:20:45 @Locis rakstīja:
kas varetu but par vainu,ka cikst jaunas logu slotinas? jau otras jaunas uzreiz cikst,denso un bosch. Saimnieciba visadi transporti,dazadas slotinas liktas,letas,dargas, bet nevienam nekad nav cikstejusas. Ievaskoja ar kkadu turtlewax labak nepalika. Diez,vai tas ko maina,bet ir 2007. FL ar kaut kadu violetu logu,laikam ar UV aizsardzibu.

Nevaretu but,ka tas kajas kaut ka saliektas un nepareiza lenki slotina braukaa?


E83 slimiba, chiikst nevis slotinjas, bet logu tiiritaaju mehaanisms, shitam visam gāaju cauri un arii slotinjas mainiiju
Jauns mehaanisms ar motorinju 420 eur lietotus sakariigu gruuti dabuut..
Offline
LINC
15. Dec 2016, 22:02 #124

Kopš: 13. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: Dīzeli


14 Dec 2015, 20:38:46 @E53V8 rakstīja:
Vai kāds no šejieniešiem ir saskāries ar sadales kārbas servomotora problēmu, kad mērinstrumentu panelī deg jaungada eglīte - (ABS) dzeltes roķene sarkana un 4x4 dzeltens un darbojas tikai aizmugures piedziņa. Viens variants ņemt nost servomotoru un pagriezt plastmasas zobratu pa 180 grādiem - ja palīdz. Cits variants ir, ka pie vainas ir hola devējs kas nosaka zobrata atrašānās stāvokli, ir gļukains vai beigts. Varbūt kāds ir saskāries - lūdzu padalieties ar info un vai iesakiet meistaru, kam ir pieredze šādas problēmas risināšanā. Paldies.


RU forumos var atrast kā sataisīt, ko jāpērk un ko jālodē. 99% zobrats tiek aprauts dēļ devēja. Pārlikt stāvokli nebūs risinājums uz ilgu laiku. Un problēma beigsies ar sadales kārbas un pr reduktora maiņu. Easy ietaupīt.
Offline
Creators
15. Dec 2016, 22:08 #125

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Zobrats maksa kapeikas. Nomainit nekas sarezgits. youtube ir 100 piemeri
Offline
eiriks
23. Jan 2017, 17:36 #126

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw

Padalās ar pieredzi, nevaru izvēlēties 3,0d vai 3,0sd. Vai tie +70 zs ir to vērti. Kas ar apkopēm , vai ir liela starpība?
Liekas , kaprincipā abi motori ir vienādi, izņemot 2x turbīnas uz sd. vai izmaksas varētu būt vienādas. Izbraucu ar 3.0sd un uzvedās viņs nu ļoti patīkami.
Offline
Negantelis
23. Jan 2017, 18:01 #127

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


23 Jan 2017, 17:36:45 @eiriks rakstīja:
Padalās ar pieredzi, nevaru izvēlēties 3,0d vai 3,0sd. Vai tie +70 zs ir to vērti. Kas ar apkopēm , vai ir liela starpība?
Liekas , kaprincipā abi motori ir vienādi, izņemot 2x turbīnas uz sd. vai izmaksas varētu būt vienādas. Izbraucu ar 3.0sd un uzvedās viņs nu ļoti patīkami.


Man ir 2007 3sd, esmu izbraucis ar parasto 3d, starpība ir vienkārši milzīga. Gan jau NM arī liwk sevi manīt ne tikai Zs. Neatceros precīzi cik tur bija bet kaut kas ap 6 sekundēm ar kaut ko grozijās līdz 100. Sievai ir 3.0i,salīdzinājumā ne tuvu tik labi neiet. Protams tur ap 200Nm starpība.

P.S.

Es ar savu esmu nobraucis tikai kādus 8 mēn,bet tā kā domāju tomēr ko piezemētāku kā e91 tad iespējams.pārdošu.Ja interesē PM.
Offline
Valcha
08. Mar 2017, 16:05 #128

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Pārdodu BMW X3 E83 vienu jaunu SACHS amortizatoru 824904002417



70e
Offline
Locis
16. Mar 2017, 23:06 #129

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Sveiki! X3 palicis RWD,kļūda 5F3A, Transfer Case fault.
Pēc googles pirmais,ko atrada,ka sadales kārbai kaut kāds servomotors ar plastmasas zobratiem.
Saprotu,tad,ka šitais bus beigts-http://www.ebay.com/itm/BMW-X3-E83-GEAR-BOX-SER...uDIC&vxp=mtr

Varbūt nav 100% tā vaina? Kāda pieredze?

2007. 3,0SD ar ar origināliem 270k.
Offline
sandis224
17. Mar 2017, 07:06 #130

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


16 Mar 2017, 23:06:58 @Locis rakstīja:
Sveiki! X3 palicis RWD,kļūda 5F3A, Transfer Case fault.
Pēc googles pirmais,ko atrada,ka sadales kārbai kaut kāds servomotors ar plastmasas zobratiem.
Saprotu,tad,ka šitais bus beigts-http://www.ebay.com/itm/BMW-X3-E83-GEAR-BOX-SER...uDIC&vxp=mtr

Varbūt nav 100% tā vaina? Kāda pieredze?

2007. 3,0SD ar ar origināliem 270k.
Ir ir noteikt tā vaina bet noņem servopievadu un apskaties, nekas sarežģīts tur nav.
Offline
Maxis
17. Mar 2017, 10:38 #131

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Vīri servisā runāja, ka to plastmasas zobratiņu varot aplikt otrādi un šis nokalpošot vēl otru termiņu. Cik tur taisnības, nemāku spriest, pats ar to saskaŗies neesmu
Offline
_Eddy_
17. Mar 2017, 11:56 #132

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


16 Mar 2017, 23:06:58 @Locis rakstīja:
Sveiki! X3 palicis RWD,kļūda 5F3A, Transfer Case fault.
Pēc googles pirmais,ko atrada,ka sadales kārbai kaut kāds servomotors ar plastmasas zobratiem.
Saprotu,tad,ka šitais bus beigts-http://www.ebay.com/itm/BMW-X3-E83-GEAR-BOX-SER...uDIC&vxp=mtr

Varbūt nav 100% tā vaina? Kāda pieredze?

2007. 3,0SD ar ar origināliem 270k.

Nu joooomaaaajooo
Sajaa pat lapaa shis ir apspriests
Offline
Negantelis
24. Apr 2017, 13:37 #133

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Kādas atsperes likt aizmugurē oem vai kādu citu variantu,kādu? Esošā nolūza.

Kā arī vai var pats nomainīt ja ir nomkrats un atsperu savilcēji?
Offline
vuljsh
29. Apr 2017, 12:16 #134

Kopš: 11. Nov 2003

Ziņojumi: 785

Braucu ar:

X3 E83 īpašnieki, vai bieži ir bijušas problēmas ar pano lūku? Kādas sekas, remonts, izmaksas? Preface, ja tas ko maina.
Offline
Purcha
01. Aug 2017, 13:10 #135

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

Kur atrodas āra gaisa temperatūras sensors? Sāku šaubīties vai manējais rāda pareizu temperatūru, neticās, ka ārā ir tikai +3 grādi
Offline
strazdins
01. Aug 2017, 19:24 #136

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3

Kreisā pusē priekšpusē starp buferi un riteni apakšā.
Offline
strazdins
01. Aug 2017, 19:27 #137

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3


21 Jan 2015, 17:22:13 @Playstream69 rakstīja:
Ko darīt, ka stūre nenormāli stingri griežās, it īpaši ļoti lēni braucot un/vai parkojoties. Bezmazvai brīžam liekās, ka pastiprinātājs nebūtu.

Forumos ārzemju lasīju, ka - ja nav ATF līmenis vai pumpis pie vainas, tad tā pārsvarā ir - lower shaft which contains the "double joint". Un, ja nav izteiktas mokošās skaņas dzirdamas no pumpja, tad var mēģināt - iztukšot visu ATF, nosusināt, ieliet Lubrizolu un tad pieliet jaunu ATF.

Ir kāds ar ko tādu saskāries, darījis un atrisinājis?

Vaina būs visticamāk stūres kardāna krustiņā. Pašam bija identiska problēma.
Offline
Solo
14. Aug 2017, 19:18 #138

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986

Ir dzirdētas runas ka e83 X3 var pirkt tikai FCL jeb ar taisnajām izplūdes trubām aizmugurē.

Vecajiem ir problēmas ar aizmugurējo reduktoru un ko tur vēl - tas viss ir patiesi vai tukšas runas?

Un vai var izskatīt ar pirms fcl modeļus ?
Offline
Mr_Rums
24. Sep 2017, 17:39 #139

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e83

Nu tā, ir nedaudz pabraukāts (2,0d automāts, 2007g). Patēriņš pilsētā 8,6, ārpus 7,2. Un braucam arī normāli. Ir pāris lietas kas tracina -baigā turbo bedre šim dzinējam un vibrācija tukšgaitā. Vēl jāatrod blūtūza pin kods -nevaru sakonektēt ar mobu. Apskatīju visādus saitus -bet norādītajās vietās trūkst uzlīmes ar cipariem.
Offline
darknmy
24. Sep 2017, 18:59 #140

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


24 Sep 2017, 17:39:21 @Mr_Rums rakstīja:
Nu tā, ir nedaudz pabraukāts (2,0d automāts, 2007g). Patēriņš pilsētā 8,6, ārpus 7,2. Un braucam arī normāli. Ir pāris lietas kas tracina -baigā turbo bedre šim dzinējam un vibrācija tukšgaitā. Vēl jāatrod blūtūza pin kods -nevaru sakonektēt ar mobu. Apskatīju visādus saitus -bet norādītajās vietās trūkst uzlīmes ar cipariem.

motora bukses ir vērts apskatīties
ieteiktu ieliet bāku ar prodiesel
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo