Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: e34 vs e36

AutorsZiņojums
GirtzB
20. May 2008, 08:44 #121

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 08:43:36 Whazaaa rakstīja:
protams cilvēkiem kuriem po cik tur tās jaudas, ka tikai kustās ir citas vajadzības, bet jautājums tika uzdots iekš bmwpower.lv "kur pat 1.8 īpašnieks ieteiks pirkt m3" tātad tas ir tikai normāli un tā tam jābūt. nāvi nemotoriem viņi ēd daudz un neiet

aha pērciet 530/540 e34 un mainiet motorus

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
xtreme21
20. May 2008, 08:46 #122

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2552

Braucu ar: Bobiku

esmu lietojis vairaakus 318is un 318 -
1.neiet (bet tas mav visiem svariigi)
2. NAV ekonomisks
3. P.S. Kādu fūri vajadzēs apdzīt, ko tad - man bija bail ar stock 318is
Offline
Whazaaa
20. May 2008, 08:47 #123

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ja es būtu melvins es tagad rakstītu, ka visoptimālākais no e34 ir 520

tikai patiesība tāda, ka ja ar viņu BRAUC tad ēd tikpat cik 2.5 vai 3.0 gluži tāpat, kā tas ir ar e36 2.5 2.8 u.t.t

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
gapp
20. May 2008, 08:48 #124

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

e36 318i M40

Manā īpašumā 11 mēnešus.
Uzreiz nopērkot, nomainīju:
*eļļu
*sveces
*eļļas un gaisa filtru
* 2 stāvābolus
* 2 stabilizatora gala atsaites
Kopā 148 LVL ar darbu ieskaitot.

Un pavisam nesen:
* abi bremžu cilindrīši aizmugurējām bremzēm - 18LVL
* pēc TA iziešanas atteicās aizmugurējais amartizators, mainīju abus - 74 LVL
* izpūtējam blīve - 2 LVL
* otrā eļļas/filtru maiņa - aptuveni 30 LVL

Tātad plānotie/vajadzīgie remonti 11 mēnešos, kuru laikā nobraukts 14k km kopā izmaksāja 272LVL.

Degvielas patēriņš!
Leju tikai 98U! (kkad ielēju 95U, sapratu, ka vairs neliešu...)
Ziemā, maksimums, ko dabūju, bija 11L/100km auto nežēlojot (sniegs/ledus/grants ir vienīgā iespēja 1.8 motorīti dabūt sānslīdē ).

Vidēji 8,3L/100km (Ziemā 9L/100km) 70%pilsēta/30% ārpus.

Ja nespiež, vidējo var mierīgi dabūt 7,4-7,5L (2x sanāca, vairāk nav pacietības tik lēni uzsākt).

Tas tā, īsumā.

Plusi - labi izskatās (subjektīvi), labi vadās, maz rij, motors ideālā stāvoklī!

Mīnusi - neiet tā kā gribētos, skaļš, grab (no vektras pārsēžoties uz šo, likās, ka iet klusu, iekāpu e34, sapratu, ka neiet gan klusu...), ciets, 4cil traktora skanja, neērti sēdēt garos gabalus braucot (1,86m), ziemā nepatika sūdīgās tuvās gaismas...

Katrā ziņā, nākošais auto noteikti būs 5er ar vismaz 2,5 motorīti.

P.S. Cik te lasu, tad visiem liekas, ka tas 1.8 vispār nekust no vietas... Ja ir pareizā blīve starp sēdekli un stūri, tad nav nekādu problēmu pilsētā ātri uzsākt un pārvietoties daudz ātrāk nekā pārējā satiksmes plūsma... Vienīgi ir nedaudz jāpiedomā, pirms veikt apdzīšanas manervu uz šosejas!
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:48 #125

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 08:46:51 xtreme21 rakstīja:
esmu lietojis vairaakus 318is un 318 -
1.neiet (bet tas mav visiem svariigi)
2. NAV ekonomisks
3. P.S. Kādu fūri vajadzēs apdzīt, ko tad - man bija bail ar stock 318is

fūri var apdzīt arī ar stock VAZ 2103
kas divi gadi atpakaļ tika pierādīts ne vienu vien reizi, braukt ir jāmācās

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:49 #126

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


20 May 2008, 08:47:34 Whazaaa rakstīja:
ja es būtu melvins es tagad rakstītu, ka visoptimālākais no e34 ir 520

tikai patiesība tāda, ka ja ar viņu BRAUC tad ēd tikpat cik 2.5 vai 3.0 gluži tāpat, kā tas ir ar e36 2.5 2.8 u.t.t

whazik ne visi "brauc" vairāk kā pusi no auto pavadītā laika. pie tam melvins jau pats apgalvo ka e34 ir 2.5
p.s. e34 tiešām der tikai 525 jo ar 3.0 un 4.0 V8 ir problēmas pie labiem nobraukumiem, savukārt vecie R6 dzer neskatoties.
e36 2.8 dzer mazāk kā e36 2.5(no Vanos) kurš savukārt verās.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 20 May 2008, 08:50:51 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Whazaaa
20. May 2008, 08:50 #127

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


20 May 2008, 08:48:01 gapp rakstīja:
Ja ir pareizā blīve starp sēdekli un stūri, tad nav nekādu problēmu pilsētā ātri uzsākt un pārvietoties daudz ātrāk nekā pārējā satiksmes plūsma... Vienīgi ir nedaudz jāpiedomā, pirms veikt apdzīšanas manervu uz šosejas!

pilsētā nekad nav bijušas problēmu "būt pirmajam" arī ar 1.3 vai 1.6 matoriem, kā arī apdzīt uz šosejas, vajag mācēt to motoru izmantot.


-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
7788
20. May 2008, 08:54 #128

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco



20 May 2008, 01:46:10 100 rakstīja:
es gan neticeetu, ka e34 butu komfortablaki par e36

e34 ir divu sviru piekare priekšā, atšķirībā no e36, ja tas tev kaut ko izsaka
ticēt vai neticēt , tas paliek tavā ziņā
Offline
GirtzB
20. May 2008, 08:56 #129

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tas izsaka ka ir čupa vairāk kustīgo detaļu kurām nobrukt
komfortam(šejieniešu izprtnē(mīksts ir komfortabls)) nav nekāda sakara ar piekares tipu

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
xtreme21
20. May 2008, 08:59 #130

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2552

Braucu ar: Bobiku


20 May 2008, 08:48:01 gapp rakstīja:
e36 318i M40

Manā īpašumā 11 mēnešus.
Uzreiz nopērkot, nomainīju:
*eļļu
*sveces
*eļļas un gaisa filtru
* 2 stāvābolus
* 2 stabilizatora gala atsaites
Kopā 148 LVL ar darbu ieskaitot.

Un pavisam nesen:
* abi bremžu cilindrīši aizmugurējām bremzēm - 18LVL
* pēc TA iziešanas atteicās aizmugurējais amartizators, mainīju abus - 74 LVL
* izpūtējam blīve - 2 LVL
* otrā eļļas/filtru maiņa - aptuveni 30 LVL

Tātad plānotie/vajadzīgie remonti 11 mēnešos, kuru laikā nobraukts 14k km kopā izmaksāja 272LVL.

Degvielas patēriņš!
Leju tikai 98U! (kkad ielēju 95U, sapratu, ka vairs neliešu...)
Ziemā, maksimums, ko dabūju, bija 11L/100km auto nežēlojot (sniegs/ledus/grants ir vienīgā iespēja 1.8 motorīti dabūt sānslīdē ).

Vidēji 8,3L/100km (Ziemā 9L/100km) 70%pilsēta/30% ārpus.

Ja nespiež, vidējo var mierīgi dabūt 7,4-7,5L (2x sanāca, vairāk nav pacietības tik lēni uzsākt).

Tas tā, īsumā.

Plusi - labi izskatās (subjektīvi), labi vadās, maz rij, motors ideālā stāvoklī!

Mīnusi - neiet tā kā gribētos, skaļš, grab (no vektras pārsēžoties uz šo, likās, ka iet klusu, iekāpu e34, sapratu, ka neiet gan klusu...), ciets, 4cil traktora skanja, neērti sēdēt garos gabalus braucot (1,86m), ziemā nepatika sūdīgās tuvās gaismas...

Katrā ziņā, nākošais auto noteikti būs 5er ar vismaz 2,5 motorīti.

P.S. Cik te lasu, tad visiem liekas, ka tas 1.8 vispār nekust no vietas... Ja ir pareizā blīve starp sēdekli un stūri, tad nav nekādu problēmu pilsētā ātri uzsākt un pārvietoties daudz ātrāk nekā pārējā satiksmes plūsma... Vienīgi ir nedaudz jāpiedomā, pirms veikt apdzīšanas manervu uz šosejas!


neērti sēdēt garos gabalus braucot (1,86m), - man arii saapeeja mugura (1,87m) bet kad ieliku RECARO - viss ideaaali a M3 taburetes vispaar aarsteejoshaas (stock e36 taburetes ir vnk drausmiigas - pagrabā soliņš ērtāks)
Par maaceeshanu apdziit ar nemotoru - taapat ir forshaak, ja nav jaanjem binoklis un jaaskataas vai nav kaads auto pretim da labi, bet taapat 6-cyl da best und da optimal

[ Šo ziņu laboja xtreme21, 20 May 2008, 08:59:44 ]

Offline
7788
20. May 2008, 08:59 #131

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


20 May 2008, 08:49:54 GirtzB rakstīja:

savukārt vecie R6 dzer neskatoties.


m30b35 bet kā griežas, nevar salīdzināt ar m50
Offline
7788
20. May 2008, 09:03 #132

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


20 May 2008, 08:56:36 GirtzB rakstīja:
tas izsaka ka ir čupa vairāk kustīgo detaļu kurām nobrukt
komfortam(šejieniešu izprtnē(mīksts ir komfortabls)) nav nekāda sakara ar piekares tipu

ja jau tāds funktiers tad jāpērk MB, kam pat beņķos ir atsperes (mīksts = komfōrts)
Offline
Mberg
20. May 2008, 09:12 #133

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


20 May 2008, 08:50:33 Whazaaa rakstīja:

20 May 2008, 08:48:01 gapp rakstīja:
Ja ir pareizā blīve starp sēdekli un stūri, tad nav nekādu problēmu pilsētā ātri uzsākt un pārvietoties daudz ātrāk nekā pārējā satiksmes plūsma... Vienīgi ir nedaudz jāpiedomā, pirms veikt apdzīšanas manervu uz šosejas!

pilsētā nekad nav bijušas problēmu "būt pirmajam" arī ar 1.3 vai 1.6 matoriem, kā arī apdzīt uz šosejas, vajag mācēt to motoru izmantot.



Ui vecīt...braucot ar tagadējo manu Meseri, reizēm ir jābūt sevišķi aukstasinīgam uz šosejas, lai nenometot ātrumu visus smuki apdzītu..
Offline
Mberg
20. May 2008, 09:19 #134

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


20 May 2008, 08:48:03 GirtzB rakstīja:

20 May 2008, 08:46:51 xtreme21 rakstīja:
esmu lietojis vairaakus 318is un 318 -
1.neiet (bet tas mav visiem svariigi)
2. NAV ekonomisks
3. P.S. Kādu fūri vajadzēs apdzīt, ko tad - man bija bail ar stock 318is

fūri var apdzīt arī ar stock VAZ 2103
kas divi gadi atpakaļ tika pierādīts ne vienu vien reizi, braukt ir jāmācās


+1
Offline
Jokerz
20. May 2008, 10:10 #135

Kopš: 16. Jul 2007

No: Kuldīga

Ziņojumi: 379

Braucu ar: rieger bamperi pa kalnu!

Es par e34 525
Galvenais lai motors nav no*ists. Ja būs čotka, tad nefiga neēdīs. Un mazie rij! Teiksim čomam pirms motora pārlikšanas e30 bija 1.6, tas rija par 6 litriem vairāk kā te dažam labam e34 ar 2.5.

Un par konfortu, e34 arī ierulzē labāk, jo man kautkā lielākas liekas ērtākas. Piekare manuprāt ir labāka, konfortablāk pa Latvijas ceļiem vilkt.

Ņem e34, 525... neāksties
Offline
Edzja
20. May 2008, 10:41 #136

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Girtzb, tad vari braukaaties kopaa ar Melvinu un fanot par superiigajiem m44
Offline
GirtzB
20. May 2008, 10:42 #137

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22136

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

arlabunakti
man pašlaik pietiek ar umku.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Edzja
20. May 2008, 10:44 #138

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 10:42:31 GirtzB rakstīja:
arlabunakti
man pašlaik pietiek ar umku.

Offline
Melvins
20. May 2008, 10:47 #139

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


20 May 2008, 10:41:03 Edzja rakstīja:
Girtzb, tad vari braukaaties kopaa ar Melvinu un fanot par superiigajiem m44


iedzer indi
Offline
Edzja
20. May 2008, 10:50 #140

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


20 May 2008, 10:47:30 Melvins rakstīja:

20 May 2008, 10:41:03 Edzja rakstīja:
Girtzb, tad vari braukaaties kopaa ar Melvinu un fanot par superiigajiem m44


iedzer indi

Noshaujies aanii, pidar
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo