Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M5 E39

AutorsZiņojums
Whazaaa
27. May 2008, 22:52 #121

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

koniskais un sporta trubas jau ir ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
6500
27. May 2008, 22:53 #122

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


27 May 2008, 22:51:31 Devil rakstīja:
Nu vot es viņam to pašu teicu, bet viņs jau it kā uzstāj Bet bez kompresora ir kāda iespēja pacelt ?

var vins reduktoru sakombinet isaku,pajauta steelam, kaa vina comakam iet M5 pec attiecibu mainas...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
edzulis
27. May 2008, 22:54 #123

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


27 May 2008, 22:51:31 Devil rakstīja:
Nu vot es viņam to pašu teicu, bet viņs jau it kā uzstāj Bet bez kompresora ir kāda iespēja pacelt ?


bija viens sporta auto, kuram uzstādija to motoru, bet vēl forsētu ar kaut kādiem tuvu 600zs, bet tas vairs nav ielas auto un tas noteikti nemaksā lētāk par SC... Imo lai atsakās no tās idejas uzreiz. Tu pats saproti, ka 100-200zs dabūt no atmosfēriskā ir ļoti grūti
Offline
ozo
27. May 2008, 22:59 #124

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


27 May 2008, 22:40:26 Whazaaa rakstīja:

27 May 2008, 22:33:15 Devil rakstīja:
Man te viens panopietns puika, grib E39 M5 pielikt 100 - 200 HP Esot pieradis, pie tās jaudas Kāds var, kaut ko ieteikt ?

iedošu viņam nedēļu pabraukt ar mercedes aclass 1.6 pēc tam atkal liksies, ka iet


šits labs
weekenda biju panjeemis pajunu Patrol dzipu pavizinaties ar noklaajushos turbiinu , kad iekaapu atpakalj savaa 320 likaas, ka taa mashiina prosto ljetit
Offline
thomass
27. May 2008, 23:01 #125

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

Ja m5 paliek par iisu tad nah vinju

jaapardod un jaaperk kas jaudiiggaaks tas pats vien sanaaks kas kompresoru ulikt piem amg e55

-----------------
Offline
Devil
27. May 2008, 23:06 #126

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju


27 May 2008, 23:01:26 thomass rakstīja:
Ja m5 paliek par iisu tad nah vinju

jaapardod un jaaperk kas jaudiiggaaks tas pats vien sanaaks kas kompresoru ulikt piem amg e55

Bet ja patīk emma ? Nu, ok pateikšu vinam par to reduktoru. A čipot viņu jēga ir ???

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
Whazaaa
27. May 2008, 23:07 #127

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

nahuj kautko šķūnēt ? e60 m5 ir risinājums ja emka patīk.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
thomass
27. May 2008, 23:15 #128

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


27 May 2008, 23:07:34 Whazaaa rakstīja:
nahuj kautko šķūnēt ? e60 m5 ir risinājums ja emka patīk.

e60 m5 ir krietni daargaaks nekaa e39

-----------------
Offline
barracuda
27. May 2008, 23:18 #129

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

e60 var arī nebūt risinājums, daudziem nepatīk .. lai aizdzen uz supersprint darbnīcu - nomaina visu izplūdi, uzliek īsāku reduktoru un pārbauda motoru vai ķip viss strādā ar pilnu atdevi, ja tāpat par maz pie kāda superkrutā ķūnera
Offline
Whazaaa
27. May 2008, 23:19 #130

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


27 May 2008, 23:18:33 barracuda rakstīja:
e60 var arī nebūt risinājums, daudziem nepatīk

patīk tiem, kuri pērk vai nu naļikā vai līzingā uz 2-3 gadiem nevis 7

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Whazaaa
27. May 2008, 23:20 #131

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

pārējie vienkārši viņu nevar atļauties

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
barracuda
27. May 2008, 23:24 #132

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

arī sava taisnība . tik un tā ir cilvēki, kuriem patīk labāk e39 IR .
Offline
barracuda
27. May 2008, 23:27 #133

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

lai šitādu paņem + reduktoru īsāku un būs
Offline
Whazaaa
27. May 2008, 23:32 #134

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


27 May 2008, 23:24:08 barracuda rakstīja:
arī sava taisnība . tik un tā ir cilvēki, kuriem patīk labāk e39 IR .

bet protams

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
noisex
06. Jun 2008, 19:17 #135

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Cik e39 M5 skaitas CO un CH norma?

Korochit shodien iebraucu TA....pienemejs ieliek savu pipuku traubaa, iekapj auto..pacelj RPM lidz kadi 3.5...4k un tad pasaka, ka nav norma...vai taa drixt darit vispar..man jau liekas, ka nee...uz jautajumu, nafig vinsjh to dara, shis atbild, ka sporta auto? ...visur pa 0...izdrazz pa CO/CH

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
janeks7
06. Jun 2008, 19:23 #136

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


06 Jun 2008, 19:17:15 noisex rakstīja:
Cik e39 M5 skaitas CO un CH norma?

Korochit shodien iebraucu TA....pienemejs ieliek savu pipuku traubaa, iekapj auto..pacelj RPM lidz kadi 3.5...4k un tad pasaka, ka nav norma...vai taa drixt darit vispar..man jau liekas, ka nee...uz jautajumu, nafig vinsjh to dara, shis atbild, ka sporta auto? ...visur pa 0...izdrazz pa CO/CH

Cik zinu tad līdz 3 gadus veciem auto kad mēra co tad apgriezienus ceļ līdz apm 2k,bet vecākiem auto tā nedara
Offline
Bimmer
06. Jun 2008, 19:24 #137

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Gāzēt gan nevarēja, nav jau dīzelis Mēra brīvgaitā. Uz vietas vajadzēja saukt maiņas vecāko
Offline
Chaarlijs
06. Jun 2008, 19:24 #138

Kopš: 19. Nov 2003

Ziņojumi: 467

Braucu ar: E46 ///M3


06 Jun 2008, 19:17:15 noisex rakstīja:
Cik e39 M5 skaitas CO un CH norma?

Korochit shodien iebraucu TA....pienemejs ieliek savu pipuku traubaa, iekapj auto..pacelj RPM lidz kadi 3.5...4k un tad pasaka, ka nav norma...vai taa drixt darit vispar..man jau liekas, ka nee...uz jautajumu, nafig vinsjh to dara, shis atbild, ka sporta auto? ...visur pa 0...izdrazz pa CO/CH


Man pirm nedeeljas arii shitaa pat piekasiijaas kad gaaju savam M3 TA. Pabljaustiijos un beigaas izlaida.
Offline
edzulis
06. Jun 2008, 20:37 #139

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bildes studijā
Offline
Dullais
06. Jun 2008, 22:06 #140

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


06 Jun 2008, 19:23:31 janeks7 rakstīja:

06 Jun 2008, 19:17:15 noisex rakstīja:
Cik e39 M5 skaitas CO un CH norma?

Korochit shodien iebraucu TA....pienemejs ieliek savu pipuku traubaa, iekapj auto..pacelj RPM lidz kadi 3.5...4k un tad pasaka, ka nav norma...vai taa drixt darit vispar..man jau liekas, ka nee...uz jautajumu, nafig vinsjh to dara, shis atbild, ka sporta auto? ...visur pa 0...izdrazz pa CO/CH

Cik zinu tad līdz 3 gadus veciem auto kad mēra co tad apgriezienus ceļ līdz apm 2k,bet vecākiem auto tā nedara


Benzīna dzinējiem mēra tukšgaitā, dīzeļdzinējiem pie paaugstinātiem apgriezieniem, cik daudz tieši, nezinu. Tiesām bija jāsauc maiņas vecākais!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo