Online
Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēsturiskas Bildes LV (neLV)
Autors | Ziņojums |
Speciall | | Kopš: 03. Feb 2005
Ziņojumi: 1624
Braucu ar: MB ML 63 AMG
| oi es tak te uz randiņiem gāju, pēdējā rindā sēdējām....
2008-02-19 13:41, WRC rakstīja:
Essential
| Offline | | |
dzintars_ | | Kopš: 25. Aug 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2186
Braucu ar: v60
|
2008-02-19 17:45, Puu rakstīja:
2008-02-19 17:32, him rakstīja:
Uz to lietu jāskatās no divām pusēm - protams, metro mūsdienās būtu trafikam ielās un ja celtu tagad būtu ar abām PAR! Bet no otras puses - ja tad celtu, būtu savesti vēl dafiga krievi iekšā, jo tā būvniecībai vajag ļoti lielu darba spēku un būtu uzbūvēti vēl divi Purvciemi, jo prom jau viņi nekur nebrauktu ar visām ģimenēm! Un pret to arī piketēja
incanti, ka pavisam nesen Klubā (decembrī ) bija raksts - intervija ar kaukādu bijušo metroveci, kurš teica, ka nemaz tik daudz tos ļaudis ievest nevajadzētu, un ka slikti, ka ideju noraka, utt.
mandomāt, ideja biš cita - metro ideja plašākām tautas masām tika darīta zināma ap ’88. pieņemsim, ja toreiz nenoprotestētu, sāktu gatavoties, uzreiz sāktu celt, un ’91 atnāk LR... kad pabeigtu būvdarbus, kā izskatītos Rīga ar pusiesāktu/nepabeigtu metro
+ jāņem vērā, ka rīga ir uz purva vai kkas tamlīdzīgs un kā man viens vecs čekists viuenreiz stastija, nekas labs tur beigas nebutu.. ta bija tikai Rubika ambīcija
ka bija patiesibaa | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Par metri...
Runa jau bija arii taada, ka vienkaarshi Markava nogrieza finanseejumu, jo projekts jau bija sagatavots...
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
Devil | | Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
|
2008-02-19 17:48, Krauze rakstīja:
2008-02-19 17:47, SteelRat rakstīja:
pazemes ejas protams ka ir, bet tev vinjas neviens neatklas un imho lielaka dalja jau sen vinjas ir aizmirsushi vai vienk aizmuretas un miers
Nu kas tev te sapnjo es teicu ka ir tirlinj ?
es pajautaaju varbuut kaa ko ir dzirdeejis
Steels, piekritīšu gan Krauzem, gan Tev, jo pazemes tuneļi ir gan, bet izejas/ieejas no/uz stratēģiski svarigiem objektiem ir vai nu aizmūrētas, vai kādā citā veidā iznīcinātas. Moška atceries gadu 15 atpakaļ pie Stabu ielas mājas uz Brīvības ielas asfaltu mainīja, tad lūk - paralēli arī betonēja ciet (a varbūt arī stiprināja) pazemes pāreju, kuras viens atzars veda uz bukuru (bombubežiše), savukārt otrs kaut kur tālāk Čaka ielas virzienā. Visu remontdarbu laikā remonta vieta bija nosegta ar lielu tentu un uz katra stūra dežūrēja milicijas patruļa cauru diennakti !
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2008-02-19 17:47, SteelRat rakstīja:
pazemes ejas protams ka ir, bet tev vinjas neviens neatklas un imho lielaka dalja jau sen vinjas ir aizmirsushi vai vienk aizmuretas un miers
Zem Matiisa tirgus, saaakot ar to vietu, kur atradaas NORDE kaadreiz, liidz pat Dailes teaatrim un slimniicai ir diezgan liels pazemes tunelju tiikls. Taj melnai maaja, kas atrodas uz Briiviibas/Matiisa ielu stuura, kas nosedz tirgu no ielas, arii ir 2staaviigs pagrabs (to toch zinu, jo 90to gadu saakumaa faaterim tur veel noliktavas telpas piedaavaaja, ir staigaats) Ljoti iespeejams, ka tas viss kopaa ir savienots ar veco Chekas eeku, jo preteejaas maajas pagalmaa arii veel ir bumbu patversmes un no slimniicas to visu shkjir tikai Brunjinieku iela Hvz, kas tur pashaa apakshaa ir | Offline | | |
Devil | | Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
|
2008-02-19 18:27, Bute rakstīja:
2008-02-19 17:47, SteelRat rakstīja:
pazemes ejas protams ka ir, bet tev vinjas neviens neatklas un imho lielaka dalja jau sen vinjas ir aizmirsushi vai vienk aizmuretas un miers
Zem Matiisa tirgus, saaakot ar to vietu, kur atradaas NORDE kaadreiz, liidz pat Dailes teaatrim un slimniicai ir diezgan liels pazemes tunelju tiikls. Taj melnai maaja, kas atrodas uz Briiviibas/Matiisa ielu stuura, kas nosedz tirgu no ielas, arii ir 2staaviigs pagrabs (to toch zinu, jo 90to gadu saakumaa faaterim tur veel noliktavas telpas piedaavaaja, ir staigaats) Ljoti iespeejams, ka tas viss kopaa ir savienots ar veco Chekas eeku, jo preteejaas maajas pagalmaa arii veel ir bumbu patversmes un no slimniicas to visu shkjir tikai Brunjinieku iela Hvz, kas tur pashaa apakshaa ir
Bute, varētu būt. Par šitiem Rīgas tuneļiem zinu daudz, jo agrāk bija tendence izložņāt visas bumbu patversmes (paldies ka palaboji) un visus tos pievadus. Ne vien reiz vien bija tā ka uzdūrāmies kaut kādai istabiņai, kurā dzīvs ments dežūrēja. Vienreiz pat uz menteni aizveda - par neatļautu uzturēšanos slēgtā tipa stratēģiskajos objektos. Labi ka biju sīks a to pipec būtu !!!
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
|
2008-02-19 17:14, Puu rakstīja:
2008-02-19 17:00, noisex rakstīja:
WWI shis tilts tika uzspridzinats vai ari WWII
kurš
pontonu tilts tika vienkārši aizvākts pēc tam, kad uzbūvēja vanšu tiltu (to uzbūvēja ~’82). aizdzina pontonus uz buļļupi, vienu daļu āgenskalna līča galā. kur pēc tam palika,
WWII tika uzspridzināts zemgales tilts, kura daži balsti vēl joprojām ir redzami ļoti tuvu dzelzsceļa tiltam, akmens tilta pusē
Dzirdēju, ka pontonus aizpeldinaja uz Ļeņingradu. Bērnībā vēl dabūju pa pāris tādiem paložņāt - kā nekā dzīvoju Āgenskalnā...
-----------------
| Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| tikko delj sita topika atcereejos, ka man majas metajas sita kartinja
| Offline | | |
|
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tunelis no Saktas uz Esplanādi, tālāk uz MK, no Esplanādes ir izeja uz ielu, kur neteikšu, metāla durvis afigennās pats tur vairākas reizes esmu staigājis. Daudz slēgtu eju. Visas bumbu patversmes Rīgā ir savienotas (Par Pārdaugavu nezinu). | Online | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Reāls tunelis esot no bijušās armijas daļas Viestura prospektā (tur kur betona sēta) līdz termināliem. Tad tunelis (gan tikai gājējiem, bet ir) ir zem Daugavas starp Vecmilgrāvi un Bolderāju. Kur ieejas nezinu. Stastīja cilvēks, kurš reali tur ir staigajis, kad dieneja armijā. Zem Grīziņkalna ir liela patvertne-dispečeru centrs ar visu šaursliežu vilcienu. Āgenskalna ir patvertne blakus Smiļga muzejam zem 5-stāvu mājas (bijušās kaut kādas kopmītnes) - arī biju tur ielīdis kaut kad 1988. gadā pa ventilācijas šahtu.
-----------------
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| ari zinu diezgan lielu pazemes telpu tiklu maskachkaa zem getto majaam.... + tur atrodas ari bumbupatversme...atceros, ka bernibaa pa turieni vandijamies
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| jataisa powera ekspedicija
-----------------
| Offline | | |
Devil | | Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
|
2008-02-19 18:46, SteelRat rakstīja:
jataisa powera ekspedicija
Tagad mēs ar saviem resnajiem vēderiem arī kaut kur kādā ejā paliktu
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| bet varbūt kāds zin, kas slēpjās aiz tām durvīm pie kanāla/6. un 11. tramvaja galapunktam/pretī mentiem? | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| nu nav jau tik traki, ka ta megaresnos padomijas gjeneraljus cauti dabuutu
-----------------
| Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
2008-02-19 18:51, Archuks rakstīja:
bet varbūt kāds zin, kas slēpjās aiz tām durvīm pie kanāla/6. un 11. tramvaja galapunktam/pretī mentiem?
pareizi, tur tak ari kautkadas metala durvis ir | Offline | | |
|
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
2008-02-19 18:51, Archuks rakstīja:
bet varbūt kāds zin, kas slēpjās aiz tām durvīm pie kanāla/6. un 11. tramvaja galapunktam/pretī mentiem?
apkopeejaam slotas staav
rekuu forshas burtniicas bija ar kalkulatoru aizmuguree
| Offline | | |
him | | Kopš: 13. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 9066
Braucu ar:
|
2008-02-19 18:44, Dj rakstīja:
Tad tunelis (gan tikai gājējiem, bet ir) ir zem Daugavas starp Vecmilgrāvi un Bolderāju. Kur ieejas nezinu. Stastīja cilvēks, kurš reali tur ir staigajis, kad dieneja armijā.
Tas ir telekomunikāciju tunelis, tur iet kabeļi un līst var tikai uz vēdera Sencis ar daudz zin par šito un domājams, ka vectēvs gandrīz visu zin, kā nekā bijušais če... | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Kārtējās aizkavēšanās dēļ pilns metropolitēna projekts bija gatavs tikai 1988. gadā – vismaz šajā laikā atkal parādījās informācija par nākamo pazemes dzelzceļu. Divu līniju vietā pazemes transporta sistēma tagad apvienoja trīs: Imanta–Centrs–Jugla–Dreiliņi; Mežaparks–Centrs–Ziepniekkalns; Centrs–Buļļi. Tajā gadā Latvijas prese rakstīja par to, ka bez gatava projekta Rīga ir saņēmusi naudu tā realizācijai – 250 miljonus padomju rubļu. Šeit ir vērts pieminēt, ka pirmajam Baltijas metropolitēnam bija jākļūst par visdārgāko PSRS. Pēc speciālistu aprēķiniem, viena kilometra izbūves izmaksas varēja sasniegt 25–26 miljonus rubļu. Tajā laikā, piemēram, Minskas metro būvēja par 15 miljoniem rubļu kilometrā.
Galvenā finansēšanas daļa bija jānodrošina Maskavai. Tomēr Latvijas sabiedrība nostājās pret celtniecību. Neilgi pirms tam, kad dienasgaismu ieraudzīja jaunais un galīgais Rīgas metropolitēna projekts, aizvien skaļāk sāka skanēt skeptiskas piezīmes par tik liela un problemātiska objekta celtniecības lietderīgumu. Tad arī nāca juku laiki, savienība sabruka, bet līdz ar to arī idejas par metro. Tiesa, pastāv arī uzskats, ka runas par metro būvi un virsraksti avīzēs patiesībā bijusi vien tikai fikcija. Ir cilvēki, tostarp kādreiz augstos amatos esošas personas, kas apgalvo, ka metropolitēna vajadzībām nekas netika būvēts ne Bolderājā, ne arī Mežaparkā. Un pat galvenie pilsētas būvētāji projektu savām acīm nekad tā arī nav redzējuši. Taču ir arī pretinieki, kas apgalvo, ka projekts bija, metro Rīgā bija plānots, maskaviešu piekrišana bija un arī celt to gatavojās. Taču nepaguva – PSRS izjuka, bet neatkarīgai Latvijai bija citas celtniecības prioritātes. | Online | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
2008-02-19 18:51, Archuks rakstīja:
bet varbūt kāds zin, kas slēpjās aiz tām durvīm pie kanāla/6. un 11. tramvaja galapunktam/pretī mentiem?
Vispār tagad tur ir nekustamo īpašumu firmiņa, bet agrāk bumbu patversme. Tur viens meičuks strādāja kādu laiku atpakaļ, ar vienu džeku uzprasījāmies ciemos, mazliet papētījām | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|