Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 Aug 2022, 11:29:57 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:22:14 @mrc rakstīja:
29 Aug 2022, 11:17:02 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:08:46 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Aug 2022, 10:46:24 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 10:07:16 @mrc rakstīja:
Vakar DeFacto kaut ko sāka stenēt par DPF filtriem
nu, izdzirdot teemu, ka 5% no testu meerijumiem uzraada probleemu; septembrii, iespejams, buus sapulciite par teemu un meeriishana vareetu saakties 2025.gadaa... temps un piegaajiens ir nojaushams...
man tāds iespaids radās no tā onkuļa kas runāja, ka tie 5 procenti ir par komerctransportu
nu jaa, tur huu sapratiisi, ko vinjsh gribeeja pateikt. komerctransportam to AdBlue neesamiibu izkjert uz stenda nevar, jo nitritu apjomam vajag slodzi [ko TA laikaa nevar dabuut].
DPF esamiiba/neesamiba gan labi jaaredz. Iespeejams, ka tos vinji aaraa nerauj, jo sodi ir skarbi [aarpus LV].
DPF emulators ir 3-4 mobilo telefonu lieluma verķis, ar vadu murskuli, kuru ieinstalē smagajam zem "kapota" pie pārējiem vadiem vai pabāž kaut kur salonā zem paneļa
Pieredzējis inspektors tādu var atrast kādu 10 min laikā, sevišķi neiespringstot. Vācu inspekcijās lohi nestrādā.
pastaasti, ludzu, ko tu noemuleesi, ja DE un citaas attistiitajaas valstiis meera MP????
Redbull
Es te nerunāju par vietējiem gēbelsiem, bet par visādiem romkām un bulgāriem, kuri dragā uz apļiem pa Eiropu. Vismaz pirms gadiem 2-3 vai pat pieciem vēl tā bija izplatīta sērga, tagad ar mobilitātes pakas pieņemšanu paliek grūtāk.
Lamata reizi gadā atgriežas pieraksta valstī, iziet vietējo TA un piš tālāk pa Eiropu. Adblue noglušīts, dzinēja vadība appista, lai domā, ka tā huiņa strādā. Toties bākā lej tikai diesel.
Profit. | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Lai nesanāk citātu palags
Neviens jau neliedz to huiņu uz TA brīdi (nu vai kaut nedēļu pirms) atslēgt un palaist sistēmu, lai strādā korekti. (aizdod lukturi uz TA )
Visus gastarbaiterus, ko civilizētajās valstīs ar šo sūdu izķer, izķer tieši random pārbaudēs ceļa malā un tieši atrodot to iekārtu.
(šeit es tieši par smago transportu runāju) | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
29 Aug 2022, 11:31:35 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:28:58 @RR04 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:22:14 @mrc rakstīja:
29 Aug 2022, 11:17:02 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:08:46 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Aug 2022, 10:46:24 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 10:07:16 @mrc rakstīja:
Vakar DeFacto kaut ko sāka stenēt par DPF filtriem
nu, izdzirdot teemu, ka 5% no testu meerijumiem uzraada probleemu; septembrii, iespejams, buus sapulciite par teemu un meeriishana vareetu saakties 2025.gadaa... temps un piegaajiens ir nojaushams...
man tāds iespaids radās no tā onkuļa kas runāja, ka tie 5 procenti ir par komerctransportu
nu jaa, tur huu sapratiisi, ko vinjsh gribeeja pateikt. komerctransportam to AdBlue neesamiibu izkjert uz stenda nevar, jo nitritu apjomam vajag slodzi [ko TA laikaa nevar dabuut].
DPF esamiiba/neesamiba gan labi jaaredz. Iespeejams, ka tos vinji aaraa nerauj, jo sodi ir skarbi [aarpus LV].
DPF emulators ir 3-4 mobilo telefonu lieluma verķis, ar vadu murskuli, kuru ieinstalē smagajam zem "kapota" pie pārējiem vadiem vai pabāž kaut kur salonā zem paneļa
Pieredzējis inspektors tādu var atrast kādu 10 min laikā, sevišķi neiespringstot. Vācu inspekcijās lohi nestrādā.
Adblue komerctransportam eiropas attīstītajās valstīs arī pārbauda. Sodi kosmiski
protams, ka paarbauda! bet, meegjinam saprast - NOx koncentraaciju meeriit ir jeega tikai slodzee! T.i., reaalas braukshanas apstaakljos [meerot NOx] var piekjert tos, kam patiesiibaa nestraadaa tas AdBlue! Aptureetam auto NEVAR nomeeriit NOx - tas buus zems pat tad, ja AdBlue nestraadaa!!!
to es nevaru komentēt, tik advancēts neesmu
Tik fakts, ka noglušīts, nestrādājošs utt adblue, uzreiz sods un pa taisno uz tuvāko servisu policijas pavadībā | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Pēdējais, ko es atceros lasījis, bija sods DE ap 11k eur
Bet nu tur var ieberzties smagi, kravas transportam sodi ir astronomiski.
Rekordists laikam bija viens onka no NL, ko Vācijā savāca uz pārbaudi, un izrādās, ka šis visu laiku mauca kā 80jos - no rīta līdz uzvarai, paguļ kad apnīk braukt un mauc tālāk, karte taho ir bet uz to pilnīgi pohuj
Onka pasūtīja mentus nahuj
tie piezvanīja šefam
tas arī viņus pasūtīja nahuj
Grand total - 65k eur. | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 Aug 2022, 11:53:34 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:47:54 @mrc rakstīja:
Lai nesanāk citātu palags
Neviens jau neliedz to huiņu uz TA brīdi (nu vai kaut nedēļu pirms) atslēgt un palaist sistēmu, lai strādā korekti. (aizdod lukturi uz TA )
Visus gastarbaiterus, ko civilizētajās valstīs ar šo sūdu izķer, izķer tieši random pārbaudēs ceļa malā un tieši atrodot to iekārtu.
(šeit es tieši par smago transportu runāju)
te ir divas teemas:
a. uz laiku [liidz paarbaudei/TA] atsleegta AdBlue, lai tuapiitu pikji. Tad uz TA [vai paarbaudi] sleedz iekshaa un cer, ka neatradis devaisu. Vai rauj devaisu nost [uz TA];
b. permanenti atsleegta sisteema, jo tai ir bijushi bojaajumi [sensori, motori, sprauslas, kas tur veeel - viss maksaa daargi]. Shajaa gadiijumaa uz TA/paarbaudi neko tur neisleegsi...
Proporciju nezinu. Pienjemu, ka auto garantijas laikaa dominee pirmais, peec - otrais scenaarijs.
Pirmais scenārijs vairāk ir tiem,kas braukā pa Eiropu
Otrais ir bezcerīgām lamatām, kuras te pa vietu vadā kaut kādus sūdus no noliktavas uz ostu un atpakaļ, un ar kurām neviens prātīgs cilvēks tālāk par 20 km no tuvākā servisa nebrauks. | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 Aug 2022, 11:55:45 @DM-101 rakstīja:
Beet.
abas AdBlue teemas var risinaat prasti:
a. visiem transporta kantoriem jaauzraada proporcija ''soljara/AdBlue''. Ja taa zem normas: paarbaude/sodi. Tb., situaacijaa, kad kantoris ir spiests pirkt to uriinskaabi [un pirkumam jaabuut no vairumniekiem], zuud jeega ''ekonomeet' uz to;
b. razhotaajiem prasiit pagarinaatu garantiju AdBlue sisteemai [kaa, piem., USA atseviskjos statos ir 10 gadu garantija].
Tieshi tik vienkaarshi.
Tie lielie ekonomētāji tāpat jebkurā gadījumā agri vai vēlu nomirst dabīgā nāvē, jo ja sāk taupīt uz redbull, tad skaidrs ka naudu nemāk un nopelnīt arī ne.
Uz kravu transportu apjomu Eiropā es pat nespēju iedomāties, kurš to spēs izkontrolēt. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
29 Aug 2022, 11:27:40 @smudo rakstīja:
29 Aug 2022, 11:14:18 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:04:21 @smudo rakstīja:
29 Aug 2022, 10:41:00 @DM-101 rakstīja:
tu noskatiijies to TV raidiijumu un meegjini mani paarliecinaat?
es maacos fiziku, nevis raidiijumus
Es arī mācījos un man tas priekšmets patika varam palikt pie tā, ka lai noteiktu, vai Porsche savās reklāmās piepušķo par augstāku ektivitāti, ko panāk ar 2sp kārbu lielākos ātrumos, būtu jānosaka zudumi, kas rodas elektromotoram strādājot tā augšējā diapazonā, kurā grieze vairs nav maksimātā apmērā, ar 20% soli (piemēram, 15000rpm vs 12000 rpm - max apgriezieni tam dzinējam ir 16000rpm) un delta jāsalīdzina ar papildus zudumiem dēļ kārbas.
Man to datu nav un pirmšķietami var nosvērties uz viedokli, kārba pati par sevi radīs lielākus papildus zudumus, kas pārsniegs ieguvumus no zemākiem motora apgriezieniem, bet palasot aprakstus redzams, ka faktiski ir divas kārbas (reduktori, kas tiek pieslēgti/atslēgti ar individuāliem sajūgiem, līdz ar to faktiski tāda sistēma papildus zudumus neģenerē un vienīgais tāss trūkums ir papildus izmaksas un svars (bet svars uz patēriņu pie konstanta ātruma atstās ļoti mazu efektu).
The Porsche's gearbox has a single planetary gearset and two clutches that handle the ratio swap or decouple the rear motor altogether, allowing for efficient running using only front-axle power. The gearing step is large, with the second-gear ratio roughly half of the first and the shift point happening around 50 mph. In most driving, the Taycan runs in top gear. First-gear starts happen in Sport or Sport Plus mode; to do it in Normal, you'll need a large accelerator input.
Porsche claims that the highest-power Taycan, the 750-hp Turbo S, can pop off 10 consecutive 2.6-second slingshots to 60 mph with no degradation in performance. It says that even when the battery has less than a 50 percent charge, the car’s performance will remain consistent, with a measurable but imperceptible slowdown. Porsche credits the use of the two-speed transmission on the rear axle, the permanent-magnet synchronous AC motors, and the car’s higher operating voltage that creates less heat than lower-voltage setups.
At highway cruising speeds, which is usually EV kryptonite, the tall top gear should boost the Taycan's range.
nu, man ir tikai neliels pretarguments.
tajos top aatrumos [njemam kaut 80 vs 160km/h] range kriit vismaz 2 reizes. taa? taa.
nu, ne jau taapeec, ka ''parasto'' motoru lietderiiba nogaazhas un puse energjijas [paardesmit kW] aiziet siltumaa.
Iemsls ir vienkaarsh - gaisa pretestiiba + rites berze ir noteicoshais/lielais pretspeeks.
Taadam lielam kugjim kaa Taycan staasts ir veel beediigaaks.
Tas, ko gribu teikt - pie tik izteikti domineejosha zudumu avota, pat parasta dzineeja aizvietoshana ar ideaalu [njemsim lietderiibu 90/100%] dos kaada 1..2% efektu. Man sanaak, ka - lai cik buutiski samazinaatu tos zudumus matoraa, taa ekonomija ir uz papiira.
Par 80 vs 160 kmh zudumiem man nav ko piebilsts - pieņemu, ka to saprot arī tie, kas fiziku vispār nav mācījušies
Es to ļoti labi izjūtu braucot ar velo - lai paceltu braukšanas ātrumu no 30 kmh uz 35 kmh, pieliktā jauda ir jāpalielina pa gandrīz 40% (atkarībā no apstākļiem, bet tas ir vidēji, ko redzu sava velo jaudas mērītāja ekrānā un ko jūt manās kājas )
Protams, ka tie ieguvumi no 20% "garākas" transmisijas ir margināli un vairāk tiek izmantoti kā mārketinga instruments, jo gan jau galvenais 2sp kārbas uzstādīšanas iemesls ir minētie veiktspējas ieguvumi (lielāks maksimālais paātrinājums ātrumos līdz 100 kmh un augtāks maksimālais ātrums.
pie tādiem ātrumiem gaisa pretestību nevajag pārvērtēt, visa pamatā tomēr ir ātrums un formula: Ek=mv2/2
ātrums tomēr ir kvadrātisks lielums. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
29 Aug 2022, 12:02:23 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:57:45 @mrc rakstīja:
29 Aug 2022, 11:55:45 @DM-101 rakstīja:
Beet.
abas AdBlue teemas var risinaat prasti:
a. visiem transporta kantoriem jaauzraada proporcija ''soljara/AdBlue''. Ja taa zem normas: paarbaude/sodi. Tb., situaacijaa, kad kantoris ir spiests pirkt to uriinskaabi [un pirkumam jaabuut no vairumniekiem], zuud jeega ''ekonomeet' uz to;
b. razhotaajiem prasiit pagarinaatu garantiju AdBlue sisteemai [kaa, piem., USA atseviskjos statos ir 10 gadu garantija].
Tieshi tik vienkaarshi.
Tie lielie ekonomētāji tāpat jebkurā gadījumā agri vai vēlu nomirst dabīgā nāvē, jo ja sāk taupīt uz redbull, tad skaidrs ka naudu nemāk un nopelnīt arī ne.
Uz kravu transportu apjomu Eiropā es pat nespēju iedomāties, kurš to spēs izkontrolēt.
pag, katrs transportnieks tak savam VID sniedz info par degvielu, celja lapas n shit. Pareizi?
nu, tikpat vienkaarshi: atseviskjs subkonts/artikuls, vai kaa nu tur kuraa valstii pienjemts un automaatiski redzama proporcija. Shis jau nu toch nav gruuti.
nu nu, tieši šis ir grūti, vai tad katrs VIDam sniedz info cik smagu kravu vienmēr vedis? šķiet, ka nē. Tik km tādā svarā, tik tādā, tas viena veida tehnika, tad cita.. nu nē, nereāli | Offline | | |
|
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Tas sūda emulators 80€ maksā, atpelnās max divu nedēļu laikā | Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Varbūt ka tā situācija nav tik traka ar smagajiem. Esmu jautājis kādiem 5 pazīstamiem kuri brauc un 2 nelielu parku īpašniekiem par adblue, visi vienādi atbildēja ka sūdīgs variants, lieli sodi, nevar nekur tālāk aizbraukt | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
29 Aug 2022, 12:41:12 @FFL rakstīja:
Varbūt ka tā situācija nav tik traka ar smagajiem. Esmu jautājis kādiem 5 pazīstamiem kuri brauc un 2 nelielu parku īpašniekiem par adblue, visi vienādi atbildēja ka sūdīgs variants, lieli sodi, nevar nekur tālāk aizbraukt
te pavisam aizmirsts fakts par euro klasēm un no kuras ieviesa adblue. Pa baltiju visiem nasraķ un močī ar veciem vilcējiem, kuriem nav adblue (ja ir, tad noglušīts), ar šaibām kuras lido pa logu laukā
uz eu jau cits stāsts, tur retais izdomā šmaukties ar adblue | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
29 Aug 2022, 11:48:47 @RR04 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:31:35 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:28:58 @RR04 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:22:14 @mrc rakstīja:
29 Aug 2022, 11:17:02 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 11:08:46 @HiJaCKeR rakstīja:
29 Aug 2022, 10:46:24 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 10:07:16 @mrc rakstīja:
Vakar DeFacto kaut ko sāka stenēt par DPF filtriem
nu, izdzirdot teemu, ka 5% no testu meerijumiem uzraada probleemu; septembrii, iespejams, buus sapulciite par teemu un meeriishana vareetu saakties 2025.gadaa... temps un piegaajiens ir nojaushams...
man tāds iespaids radās no tā onkuļa kas runāja, ka tie 5 procenti ir par komerctransportu
nu jaa, tur huu sapratiisi, ko vinjsh gribeeja pateikt. komerctransportam to AdBlue neesamiibu izkjert uz stenda nevar, jo nitritu apjomam vajag slodzi [ko TA laikaa nevar dabuut].
DPF esamiiba/neesamiba gan labi jaaredz. Iespeejams, ka tos vinji aaraa nerauj, jo sodi ir skarbi [aarpus LV].
DPF emulators ir 3-4 mobilo telefonu lieluma verķis, ar vadu murskuli, kuru ieinstalē smagajam zem "kapota" pie pārējiem vadiem vai pabāž kaut kur salonā zem paneļa
Pieredzējis inspektors tādu var atrast kādu 10 min laikā, sevišķi neiespringstot. Vācu inspekcijās lohi nestrādā.
Adblue komerctransportam eiropas attīstītajās valstīs arī pārbauda. Sodi kosmiski
protams, ka paarbauda! bet, meegjinam saprast - NOx koncentraaciju meeriit ir jeega tikai slodzee! T.i., reaalas braukshanas apstaakljos [meerot NOx] var piekjert tos, kam patiesiibaa nestraadaa tas AdBlue! Aptureetam auto NEVAR nomeeriit NOx - tas buus zems pat tad, ja AdBlue nestraadaa!!!
to es nevaru komentēt, tik advancēts neesmu
Tik fakts, ka noglušīts, nestrādājošs utt adblue, uzreiz sods un pa taisno uz tuvāko servisu policijas pavadībā
Un 20K sods,vismaz viens paziņa atrāva | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
29 Aug 2022, 12:33:15 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 12:28:53 @mrc rakstīja:
Tas sūda emulators 80€ maksā, atpelnās max divu nedēļu laikā
esmu visai skeptiski, ka nupat visaam sisteemaam tik leeti/vienkaarshi.
otra teema - sodam jaabuut tik bargam, lai tupa neatmaksaatos riskeet.
ja sods ''atmaksaajas'' meenesha laikaa, tad tas ir vnk iespeejams nodokliitis.
Lielākajai daļai vispār ļeņins jāties ar tādu sūdu, bet vēl pirms gadiem pieciem bija kamaznieki (un droši vien joprojām ir), kas DE vilka pa nacionalkām, lai ietaupītu bāņa toll. Par ko tad te runāt.. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
29 Aug 2022, 15:44:48 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 15:05:13 @user rakstīja:
Es saku man po vienmēr visi kreisās braucēji, pa labo tieku garām, bet te speciālā bremzēšana gan liekas bis lieka. Ka lai tādām neiedod viņa paša medicīnu? Bet nu noturejos
tu esi absoluuts degjeneraats. zini, kaapeec?
pajaat, kaapeec vinjsh tur bija ieliidis/seedeeja.
Pielienot shaadi aizmuguree, tu situaaciju padari veel 117 reizes biistamaaku. Un, ja gadiisies labs bremzeetaajs, tu noreagjeet nepaspeesi. Jaa, es zinu, ka esi Flashman radinieks un FF filmu prototips. Nepaspeesi.
un tad? nepaspēšu, tad nepaspēšu! čalis būs gribējis, lai ieliku pakaļā, tad arī ielikšu - būšu viņam izdarījis pakalpojumu | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
29 Aug 2022, 17:41:35 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 16:57:10 @user rakstīja:
29 Aug 2022, 15:44:48 @DM-101 rakstīja:
29 Aug 2022, 15:05:13 @user rakstīja:
Es saku man po vienmēr visi kreisās braucēji, pa labo tieku garām, bet te speciālā bremzēšana gan liekas bis lieka. Ka lai tādām neiedod viņa paša medicīnu? Bet nu noturejos
tu esi absoluuts degjeneraats. zini, kaapeec?
pajaat, kaapeec vinjsh tur bija ieliidis/seedeeja.
Pielienot shaadi aizmuguree, tu situaaciju padari veel 117 reizes biistamaaku. Un, ja gadiisies labs bremzeetaajs, tu noreagjeet nepaspeesi. Jaa, es zinu, ka esi Flashman radinieks un FF filmu prototips. Nepaspeesi.
un tad? nepaspēšu, tad nepaspēšu! čalis būs gribējis, lai ieliku pakaļā, tad arī ielikšu - būšu viņam izdarījis pakalpojumu
luuk, apstiprinaajums tam, ka esi degjenerats. jo tu pat teemu nesaprati.
Man ir pajaat, ka tu noskjilsies. Man ir paraleeli, ka tas mudaks schakarees savas miskastes aizmuguri.
Probleema ir - kaads no jums ar 99% iespeejamibu, iemauks kaadaa citaa auto. Vai treshais, it kaa ar normaalu distanci aizguruee braucoshais, tomeer nesadzeesiies.
Shitaadi aizmuguree ieliideeji man garajos paarbraucienos gadas. Vismaz pa paariitim katraa. Biezhi/tipiski ar neauto, nemotoriem. Ar suudiigaam mashiinaam, suudiigaam riepaam. Piem., liikumanos celjos ielien aizmuguree. Es braucu aiz fuures, piem. Un taads miskastnieks man bada. Vinjam nav jaudas mani apdziit, par fuuri vai mums abiem nerunaajot. Bet nee, kaut ko tirinaas. Bet man ir problema. Jo es zinu, ka manam drapakam bremzes ir 33X labaakas kaa vinja miskastei. Par reakcijas laiku nerunaajot. Un ko man dariit, ja kaads dziivnieks? Bedre? Akmenis? Es nevaru bremzeet, jo taads mudaks iemauks aizmuguree.
situāciju neizprati, nesaprati un neuztvēri, ienāci tik padirst
lien man aizmuugrē cik gribi, neesmu vēl nevien uīsti redzējis moš problēma Tevī? nu tā, ka vispār neuztvēri situāciju, vispār vispār bet vismaz viedoklis ir, kas labi | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Neesmu nekad dzirdējis ,ka speciāli slēdz adblue nost ,lai to nevajadzētu liet. Uz visu pārējo izmaksu fona -riepas,detalas utt ,tas neko nozimigu nesastada. Tur tad tiešām konkrētam kapeikpisim jābūt.
Kas brauc tālos gabalus ,to nedara dēļ sodiem ārzemēs , bet tuvajos ,ja mašīnai jābrauc vismaz 10-12 k km mēnesi ,tad viņai jābūt pasvaigai ,jo nav laiks remontēt un adblue arī darbosies.
Ejošu adblue sistēmu atslēdzot ,principā var sapist,jo tad tur no dikstaves sapūs sūknisi,gumijas detaļas utt Remonti tam dažreiz ir dārgi ,apzināti sabeigt adblue ir diezgan stulbi,manuprāt.
Man nekad nav tāda ideja ienākusi ārā ,piem,smagajam ,slēgt nost . Lai viņš brauc un strādā ,nevis tagad kaut kur meklēt ,kas to izdara ,plānot tam laiku utt[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Aug 2022, 17:53:02 ] | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
29 Aug 2022, 17:51:07 @Locis rakstīja:
Neesmu nekad dzirdējis ,ka speciāli slēdz adblue nost ,lai to nevajadzētu liet. Uz visu pārējo izmaksu fona -riepas,detalas utt ,tas neko nozimigu nesastada. Tur tad tiešām konkrētam kapeikpisim jābūt.
Kas brauc tālos gabalus ,to nedara dēļ sodiem ārzemēs , bet tuvajos ,ja mašīnai jābrauc vismaz 10-12 k km mēnesi ,tad viņai jābūt pasvaigai ,jo nav laiks remontēt un adblue arī darbosies.
Ejošu adblue sistēmu atslēdzot ,principā var sapist,jo tad tur no dikstaves sapūs sūknisi,gumijas detaļas utt Remonti tam dažreiz ir dārgi ,apzināti sabeigt adblue ir diezgan stulbi,manuprāt.
Man nekad nav tāda ideja ienākusi ārā ,piem,smagajam ,slēgt nost . Lai viņš brauc un strādā ,nevis tagad kaut kur meklēt ,kas to izdara ,plānot tam laiku utt
TGx 2012 adblue sprausla 500€ pie oficālā dīlera.
Tas ir dārgi? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tas nav dārgi. Tas auto viņu ātri atpelnīs.
Es neteicu ka sprauslas dārgas
Vienam bija tāme 18k adblue remontam
Auto nemaz nebija tik vecs,kaut kādi 300k,bet pat bāka cita uzlikta. Īsti pat neredzu iemeslu likt citu baku,piem,ja viņu uzsit un kasko nosedz.[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Aug 2022, 18:21:05 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ja,man ir nopists 200k dīzelis ar 0.0 atgazem. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kļūdies par nesaprašanu,tik daudz zinu,ka mp un CO ir dažādas lietas un to mēra dažādi aparati. Tīri no tāda viedokļa domāju,ka atgazes arī daudz maz norāda par auto atgāzu sistēmas un tehnisko stāvokli.
Palielinoties CO koncentrācijai ,palielinās MP koncentrācija ? Domāju ,pirms dpf un katalizatora -pirms atgāzu apstrādes. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|