Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
is3
26. Apr 2013, 10:13 #11981

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:


25 Apr 2013, 19:34:26 dirtyice rakstīja:
Nezināju kur īsti prasīt, tāpēc jautāšu šeit:

Uz doto brīdi, man plaukstas locītavā ir stieple un skrūve, bet iespējams drīzumā būs jalido, saprotu, ka vajag arsta izziņu iztulkotu un notariāli apstiprinātu, bet vai rentgens arī nepieciešams līdzi?

Kam tev to izziņu? Domā, ka pīkstēsi lidostā un nelaidīsi cauri?
Offline
Montana
26. Apr 2013, 10:24 #11982

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


26 Apr 2013, 07:17:17 Fon_Martinsons rakstīja:
Man ir vajadzība izurbt caurumu auto sānu stiklā, varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru kas to varētu izdarīt?
nebūs iespējams īsti
Offline
Uzmeteejs
26. Apr 2013, 10:26 #11983

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


26 Apr 2013, 10:24:23 Montana rakstīja:

26 Apr 2013, 07:17:17 Fon_Martinsons rakstīja:
Man ir vajadzība izurbt caurumu auto sānu stiklā, varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru kas to varētu izdarīt?
nebūs iespējams īsti


Kapec tu domaa, ka ruudiitajaa stiklaa nevar izurbt caurumu?
Offline
Montana
26. Apr 2013, 10:30 #11984

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ai mlec es gulu vel un bis sajaucu, urbsanu ar lieksanu, izurbt var, arī liektajiem tak
Offline
matrixxxx
26. Apr 2013, 10:33 #11985

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ja nemaldos useris Lauriko njeemaas ar stikliem.
Varbuut smagi kljuudos.
Offline
PiRX
26. Apr 2013, 10:39 #11986

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


26 Apr 2013, 10:07:57 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Tātad lieta tāda.. Manam draugam radās problēma ar VW Jetta, 2008. gada, 2.0 dīzelis. Braucot pa šoseju vienā brīdī pazuda jauda - braucot apmēram ar 90 km/h un vienalga 4. vai 5. robā ceļ ļoti lēnām (panelī nekāds check engine neiedegās). Braucot restartējām motoru, pēc tam atkal viss normāli. ieteicu, lai pamēģina uzgāzēt, un gāzējot 4. robā kkur pie 2.5 - 3.5 K apgriezieniem atkal pazuda jauda un iedegās check engine.

Aizdzina vakar uz VW centru Ventspilī, čaļi uztaisīja diagnostiku, par to tēmu neko neatrada, bet nomainīja visas 4 kvēlsveces (itkā esot bijušas beigtas, kaut arī leca tas auto pirms tam ideāli, arī ziemā)! Teica, ka varētu būt turbīna (par ko gan es šaubos), bet atrast neko nevarot un teica, lai braucot uz servisu, kad tā problēma parādoties... WTF un kādi vispār varianti pastāv, izskatās, ka VW centrs V-pilī nekam neder


EGR vārsts. A check engine vienkārši lampa izrauta
Offline
Jonix
26. Apr 2013, 10:47 #11987

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


26 Apr 2013, 10:07:57 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Tātad lieta tāda.. Manam draugam radās problēma ar VW Jetta, 2008. gada, 2.0 dīzelis. Braucot pa šoseju vienā brīdī pazuda jauda - braucot apmēram ar 90 km/h un vienalga 4. vai 5. robā ceļ ļoti lēnām (panelī nekāds check engine neiedegās). Braucot restartējām motoru, pēc tam atkal viss normāli. ieteicu, lai pamēģina uzgāzēt, un gāzējot 4. robā kkur pie 2.5 - 3.5 K apgriezieniem atkal pazuda jauda un iedegās check engine.

Aizdzina vakar uz VW centru Ventspilī, čaļi uztaisīja diagnostiku, par to tēmu neko neatrada, bet nomainīja visas 4 kvēlsveces (itkā esot bijušas beigtas, kaut arī leca tas auto pirms tam ideāli, arī ziemā)! Teica, ka varētu būt turbīna (par ko gan es šaubos), bet atrast neko nevarot un teica, lai braucot uz servisu, kad tā problēma parādoties... WTF un kādi vispār varianti pastāv, izskatās, ka VW centrs V-pilī nekam neder
Klasiska problēma.
Visticamāk turbīnai ģeometrija (VNT) iesprūdusi vai turbīnas vadības vakuuma pārveidotājs beigts (sava veida N75).

Problēmu var noteikt tikai veicot diagnostiku braucot ar akseleratoru 100% grīdā un skatoties kompī atbilstošos rādījumus + pēc tam uz vietas palaižot testu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
bembis316
26. Apr 2013, 11:24 #11988

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


26 Apr 2013, 10:47:18 Jonix rakstīja:

26 Apr 2013, 10:07:57 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

radās problēma ar VW Jetta, 2008. gada, 2.0 dīzelis.

Klasiska problēma.
Visticamāk turbīnai ģeometrija (VNT) iesprūdusi vai turbīnas vadības vakuuma pārveidotājs beigts (sava veida N75).

Problēmu var noteikt tikai veicot diagnostiku braucot ar akseleratoru 100% grīdā un skatoties kompī atbilstošos rādījumus + pēc tam uz vietas palaižot testu.


OK, šis izklausās diezgan ticami. Turbīnas ģeometrija nozīmē turbīnas restaurāciju?! Drīzāk jau sliecos uz to vakūmpārveidotāju, jo izslēdzot dzinēju un pēc tam iedarbinot, viss atkal ir normāli. EGR vārsts arī varētu būt iespējams... Un check engine beigās tomēr iedegās!

Tad jautājums - kur ieteiktu to visu diagnosticēt?! Dzīt uz VW cetru Rīgā?! Vai moš Dīzeļcentrs?!
Offline
Jonix
26. Apr 2013, 11:34 #11989

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


26 Apr 2013, 11:24:30 bembis316 rakstīja:

26 Apr 2013, 10:47:18 Jonix rakstīja:

26 Apr 2013, 10:07:57 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

radās problēma ar VW Jetta, 2008. gada, 2.0 dīzelis.

Klasiska problēma.
Visticamāk turbīnai ģeometrija (VNT) iesprūdusi vai turbīnas vadības vakuuma pārveidotājs beigts (sava veida N75).

Problēmu var noteikt tikai veicot diagnostiku braucot ar akseleratoru 100% grīdā un skatoties kompī atbilstošos rādījumus + pēc tam uz vietas palaižot testu.


OK, šis izklausās diezgan ticami. Turbīnas ģeometrija nozīmē turbīnas restaurāciju?! Drīzāk jau sliecos uz to vakūmpārveidotāju, jo izslēdzot dzinēju un pēc tam iedarbinot, viss atkal ir normāli. EGR vārsts arī varētu būt iespējams... Un check engine beigās tomēr iedegās!

Tad jautājums - kur ieteiktu to visu diagnosticēt?! Dzīt uz VW cetru Rīgā?! Vai moš Dīzeļcentrs?!
VNT tīrīšana nozīmē turbo noņemšanu un iztīrīšanu, ja abas rokas nav kreisās, to var izdarīt jebkurš. Skaties youtube VNT cleaning.

Es varu precīzi konstatēt vainu, atrodos Ādažos, tas ir mazāk kā 10min brauciens no Rīgas - un no Rīgas centra aizbraukt ir ātrāk kā līdz Bolderājai.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
26. Apr 2013, 11:40 #11990

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pamācība latviski kā iztīrīt turbīnas VNT.
Audi-Style.lv - VNT tīrīšana - pats savām rokām.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Gintons
26. Apr 2013, 12:01 #11991

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


25 Apr 2013, 17:32:33 Driver rakstīja:

25 Apr 2013, 16:40:46 Gintons rakstīja:
intrese viedoklis no cilvekiem kam ir bijusas saistibas,un kas lieto bmw x5.vai kads var pastastit sikak ka ar viniem ir?
intrese izmaksas,degvielas paterins uz 4.4 motoru,
ka ir ar eletroniku? ir intrese iegadaties 2002gada x5 kuram ir pneimo piekare.

tu jau 7emeri saremoteji visu jau, ka perc nakamo, jeb tas jau zb?

semers ir saremontets
Offline
bembis316
26. Apr 2013, 13:11 #11992

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


VNT tīrīšana nozīmē turbo noņemšanu un iztīrīšanu, ja abas rokas nav kreisās, to var izdarīt jebkurš. Skaties youtube VNT cleaning.

Es varu precīzi konstatēt vainu, atrodos Ādažos, tas ir mazāk kā 10min brauciens no Rīgas - un no Rīgas centra aizbraukt ir ātrāk kā līdz Bolderājai.


OK, liels paldies par info! Auto gan atrodas Ventspilī, bet ja kas tad dosim ziņu!
Offline
mszkk
26. Apr 2013, 17:52 #11993

Kopš: 06. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 596

Braucu ar: degvielu

mopēdmašīna vai csdd man ies cauri, ja gribu šito reģistrēt kā mopēdu līdz 50 cm3, jo specifikācijā ir rakstīts 400 cm3 bet 5.4 Zs, kas it kā ejot zem tiem 50cm3, vai tas tā ir un csdd man nepateiks, ka jāreģistrē kā auto? gribu no Vācijas vienu citu modeli no šitās markas.
Offline
Atonioo
26. Apr 2013, 19:46 #11994

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1424

Braucu ar:


26 Apr 2013, 17:52:30 mszkk rakstīja:
mopēdmašīna vai csdd man ies cauri, ja gribu šito reģistrēt kā mopēdu līdz 50 cm3, jo specifikācijā ir rakstīts 400 cm3 bet 5.4 Zs, kas it kā ejot zem tiem 50cm3, vai tas tā ir un csdd man nepateiks, ka jāreģistrē kā auto? gribu no Vācijas vienu citu modeli no šitās markas.


sodien taadu dzinu no servissa uz prieksnieka maajaam, taads meesls. Kaada drosiba, plastmasas klucii? Ja, tevii kaads ievilks, kapi
skaljs nejeegaa, grab.

Ekonomija gan, jaa
Offline
mszkk
26. Apr 2013, 21:51 #11995

Kopš: 06. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 596

Braucu ar: degvielu


26 Apr 2013, 19:46:41 Atonioo rakstīja:

26 Apr 2013, 17:52:30 mszkk rakstīja:
mopēdmašīna vai csdd man ies cauri, ja gribu šito reģistrēt kā mopēdu līdz 50 cm3, jo specifikācijā ir rakstīts 400 cm3 bet 5.4 Zs, kas it kā ejot zem tiem 50cm3, vai tas tā ir un csdd man nepateiks, ka jāreģistrē kā auto? gribu no Vācijas vienu citu modeli no šitās markas.


sodien taadu dzinu no servissa uz prieksnieka maajaam, taads meesls. Kaada drosiba, plastmasas klucii? Ja, tevii kaads ievilks, kapi
skaljs nejeegaa, grab.

Ekonomija gan, jaa

bija reģistrēts kā mopēds?
Offline
Atonioo
26. Apr 2013, 22:09 #11996

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1424

Braucu ar:


26 Apr 2013, 21:51:38 mszkk rakstīja:

26 Apr 2013, 19:46:41 Atonioo rakstīja:

26 Apr 2013, 17:52:30 mszkk rakstīja:
mopēdmašīna vai csdd man ies cauri, ja gribu šito reģistrēt kā mopēdu līdz 50 cm3, jo specifikācijā ir rakstīts 400 cm3 bet 5.4 Zs, kas it kā ejot zem tiem 50cm3, vai tas tā ir un csdd man nepateiks, ka jāreģistrē kā auto? gribu no Vācijas vienu citu modeli no šitās markas.


sodien taadu dzinu no servissa uz prieksnieka maajaam, taads meesls. Kaada drosiba, plastmasas klucii? Ja, tevii kaads ievilks, kapi
skaljs nejeegaa, grab.

Ekonomija gan, jaa

bija reģistrēts kā mopēds?


Te, jaa, kaa Lv nezinu
Mikuzz laikam niks, gan jau vareetu pakomenteet
Offline
vilks85
26. Apr 2013, 23:22 #11997

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

bmw 36 325 var uzlikt reduktoru ar mazo korpusu,tobiš no 318?
Offline
JAnisKE
27. Apr 2013, 16:53 #11998

Kopš: 16. Mar 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 74

Braucu ar: XJS-V12/6.0

Kultūras topiks nevienu neinteresē jautāšu šeit-

Kādas atsauksmes par Viļņas Vingis park? ir jēga pirkt vip biļetes?
Gribu uz dm koncertu aizšaut. Nekad neesmu tur bijis. bildēs izskatās kkas līdzīgs mežaparka estrādei bez soliem!
Offline
kalnins666
27. Apr 2013, 17:40 #11999

Kopš: 18. Dec 2008

Ziņojumi: 182

Braucu ar: BMW-318TIs drift edišen, E39 530d ikdienā

Spečuki varbūt var ko ieteikt!!!
Auto e36 318is ar turbo.
Vajag niknāku sajugu par standarta kurvi ar keramisko disku, šis sāk slīdēt pie kādiem 4000rpm.
Offline
Jonix
27. Apr 2013, 19:11 #12000

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


27 Apr 2013, 17:40:26 kalnins666 rakstīja:
Spečuki varbūt var ko ieteikt!!!
Auto e36 318is ar turbo.
Vajag niknāku sajugu par standarta kurvi ar keramisko disku, šis sāk slīdēt pie kādiem 4000rpm.

Ja gribi 1:1 Sachs Performance būs laba izvēle.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo