Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
crime
19. Jan 2014, 21:08 #11961

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

ir clk430
Offline
Taspac
19. Jan 2014, 21:13 #11962

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Pie tam veel tam 4,3 l ir 304 zs nevis 270, jo tas ir amg variants. Taapeec manupraat cipars nevar buut leets tam c mersim, tas tachu ir tas pats kas m3 no bmw.


C55 amg versija vispaar maksaa kosmosu. Daudz daargaak par zhurku m3. Nav arii daudz taadu auto.

[ Šo ziņu laboja Taspac, 19 Jan 2014, 21:15:21 ]

Offline
Mizx
19. Jan 2014, 21:24 #11963

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


19 Jan 2014, 21:13:16 Taspac rakstīja:
Pie tam veel tam 4,3 l ir 304 zs nevis 270, jo tas ir amg variants. Taapeec manupraat cipars nevar buut leets tam c mersim, tas tachu ir tas pats kas m3 no bmw.


C55 amg versija vispaar maksaa kosmosu. Daudz daargaak par zhurku m3. Nav arii daudz taadu auto.

Veco W202 C55 AMG izlaida tikai 59 gab., pēc tam jau nāca nākamais modelis — loģiski, ka maksā kosmosu.
Tas 4,3 motors bija E un S klasēs, AMG malziet "uzpucēja", nomainīja vadību un ielika C-klasē, jo vajadzēja ko jaunu modelim pēc feislifta, ja vecais 3,6l motors vairs netika ražots, bet jaunu "maza" tilpuma vēl nebija uztaisījuši.
Offline
JDS
19. Jan 2014, 21:28 #11964

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


19 Jan 2014, 21:13:16 Taspac rakstīja:
Pie tam veel tam 4,3 l ir 304 zs nevis 270, jo tas ir amg variants. Taapeec manupraat cipars nevar buut leets tam c mersim, tas tachu ir tas pats kas m3 no bmw.


C55 amg versija vispaar maksaa kosmosu. Daudz daargaak par zhurku m3. Nav arii daudz taadu auto.

Jaa vinjam ir vairaak zirgu, bet tas pats CLK430 ar 279 ponijiem ir aatraaks uz taisnas striipas
Mizx, CLK, ML tak arii ir tas dzineejs.
Un par to ka kuzavs savaadaaks, Tu domaaji ka C36 ir savaadaaks vai arii C43? Tur liekas ka vis ir vienaads

[ Šo ziņu laboja JDS, 19 Jan 2014, 21:30:59 ]

Offline
Mizx
19. Jan 2014, 21:41 #11965

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


19 Jan 2014, 21:28:17 JDS rakstīja:
Jaa vinjam ir vairaak zirgu, bet tas pats CLK430 ar 279 ponijiem ir aatraaks uz taisnas striipas
Mizx, CLK, ML tak arii ir tas dzineejs.
Un par to ka kuzavs savaadaaks, Tu domaaji ka C36 ir savaadaaks vai arii C43? Tur liekas ka vis ir vienaads

Par ātrumu taisnē nezinu, domāju, ka AMG būtu jābūt ātrākam, ja viss OK. W202 virsbūves pirms un pēc feislifta atšķiras (kā jau tagad visiem MB tās mainās kopā ar feisliftiem). Bet arī AMG virsbūve atšķiras no sērijveida, sērijveida bez piestrādāšanas pie arkām nevar dabūt virsū tāda izmēra riteņus, kā arī minēju faktu, ka ir ar samazinātu svaru vispār. Nepateikšu tieši uz ko viņi ietaupījuši, ko kur izgriezuši, ko aizvietojuši ar vieglākiem materiāliem, bet jau norādīju, ka manējais ir svara kategorijā pie pirmajiem golfiem, kamēr parasto W202 īpašnieki maksā jau lielo nodokli.
Offline
artc
19. Jan 2014, 21:44 #11966

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2935

Braucu ar: muti

Kādas atsauksmes par CLK no 2003-2004g t.i., šāds -
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/clk270/aknpm.html
Offline
JDS
19. Jan 2014, 22:05 #11967

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


19 Jan 2014, 21:41:53 Mizx rakstīja:

19 Jan 2014, 21:28:17 JDS rakstīja:
Jaa vinjam ir vairaak zirgu, bet tas pats CLK430 ar 279 ponijiem ir aatraaks uz taisnas striipas
Mizx, CLK, ML tak arii ir tas dzineejs.
Un par to ka kuzavs savaadaaks, Tu domaaji ka C36 ir savaadaaks vai arii C43? Tur liekas ka vis ir vienaads

Par ātrumu taisnē nezinu, domāju, ka AMG būtu jābūt ātrākam, ja viss OK. W202 virsbūves pirms un pēc feislifta atšķiras (kā jau tagad visiem MB tās mainās kopā ar feisliftiem). Bet arī AMG virsbūve atšķiras no sērijveida, sērijveida bez piestrādāšanas pie arkām nevar dabūt virsū tāda izmēra riteņus, kā arī minēju faktu, ka ir ar samazinātu svaru vispār. Nepateikšu tieši uz ko viņi ietaupījuši, ko kur izgriezuši, ko aizvietojuši ar vieglākiem materiāliem, bet jau norādīju, ka manējais ir svara kategorijā pie pirmajiem golfiem, kamēr parasto W202 īpašnieki maksā jau lielo nodokli.

CLK ir aatraaks tas pieraadiijies ir gan dziivee, gan visaados testos. Un clk ir kriiiietni atraaaks, tur ir bez variantiem.
Un orgjinaalie C43 diski ar riepaam easy dereeja uz parastaa C un viss tur bij 1pret 1 uz aci
Offline
wl
19. Jan 2014, 22:10 #11968

Kopš: 08. Mar 2009

Ziņojumi: 812

Braucu ar: bmw


19 Jan 2014, 21:44:56 artc rakstīja:
Kādas atsauksmes par CLK no 2003-2004g t.i., šāds -
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/clk270/aknpm.html


Foršs! Cēliens labs! Man ļoti patīk un bauda bija braukt. Bija salūzusi automātiskās kārbas viena plate, maksāja ap 300ls. Amortiņi tika mainīti. Nepatīk, ka salona vidējā konsolē neplūst karstais gaiss (varbūt kaut kāds āfrikas variants? ). Īsto navigācijas cd tā arī neatradu, tika mēģināti vairāki. Priekšējie sēdekļi ērti, aizmugurējie gariem gabaliem gan nav. Bagažnieks pietiekoši liels, var daudzko salikt . Vadāmība arī laba. Biju apmierināts ar šo auto! Bērniem esot neder, it sevišķi, ja pavisam mazi, jo ielikt/izņemt ir neērt, ja vien tas nav svētdienas auto, kur dodies viens vai ar otru pusi.
Offline
Mizx
19. Jan 2014, 22:27 #11969

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


19 Jan 2014, 22:05:22 JDS rakstīja:
CLK ir aatraaks tas pieraadiijies ir gan dziivee, gan visaados testos. Un clk ir kriiiietni atraaaks, tur ir bez variantiem.
Un orgjinaalie C43 diski ar riepaam easy dereeja uz parastaa C un viss tur bij 1pret 1 uz aci
Šitie stāsti par "diski der"… Jā, visiem arī uz W124 der R18, bet vēl neviens ar tādiem nav varējis parādīt neapstrīķētas arkas, jo pilna mašina + strauji pagriezieni tikai parāda to kas der un kas ne. Tāpēc es ticu ražotāja un vācu TA norādītajiem parametriem.
Pārējais par salīdzinājumu ir diskusiju temats, bet nekas "krietni ātrāks" nevar sanākt faktiski vienādas pašmasas automašīnām, te smuki pa punktiem sarakstīts:
The C 208.370 is running with an 2.87:1 differential, the W 202.033 is using a “shorter” 3.07:1 one.

The gearbox is fitted with the same rations, the points of gearchange have been changed. The reason is the wider band {3.250 rpm – 5.000 rpm} , the M 113.944 {“43 AMG”} engine have had it’s maximum torque level {410 Nm}. The M 113.943 {“430”} of the “CLK” produces the 400 Nm between 3.000 rpm – 4.400 rpm. The AMG engine reaches the 306 hp {430 = 279 hp} at an even 100 rpm higher level {5.850 rpm}.
Ja atšķirība ir liela par labu CLK, tad gribas jautāt, vai tas nav kāds pieminētajā LV stilā remontētais AMG.
Offline
mariigais
19. Jan 2014, 22:51 #11970

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Ir kādam, kas sakāms par šo eksemplāru?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cokgx.html
Offline
SmokeAndRide
19. Jan 2014, 23:15 #11971

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Kāds varbūt, kura īpašūmā ir bijis Land Cruiser 120 var padalīties ar iespaidiem
Interesē tieši dīzelis.
Offline
MartinsFR
20. Jan 2014, 11:48 #11972

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1387

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Kāds var k-ko pastāstīt par Tukuma auto plačiem? Esmu dzirdējis labas atsauksmes, domāju nedēļas nogalē aizbraukt.
Varbūt kādam ir kāda precīzāka info, kuri plači ir ok, kuri nē utt.
Offline
capone
20. Jan 2014, 11:56 #11973

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: f31

740 e38
kāds šo ir skatījis, vai varbūt kko zin?
Offline
Tune-L
20. Jan 2014, 11:58 #11974

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


20 Jan 2014, 11:56:07 capone rakstīja:
740 e38
kāds šo ir skatījis, vai varbūt kko zin?


Nobraukums patiess
Tas laikam ir nobraukums tikai ar gāzi

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Arturiks
20. Jan 2014, 11:59 #11975

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Interesē, ko varētu ieteikt sievietei cenā apmēram 6-7 eur, kas būtu ne pārāk liels, pieņemams uzturēšanā, nav ēdelīgs un ir normāla gada? Kā ir ar kkādām Jettām, 1er, s40, s60, a3?

Pagaidām domas krīt uz Golf 5. Kādas vēl ir pieejamās alternatīvas? Ja kādam ir kas labs piedāvājams, tad var sūtīt uz PM. Pavisam plikus nabagus negribas.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 20 Jan 2014, 12:04:04 ]

Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 12:10 #11976

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Jan 2014, 11:59:32 Arturiks rakstīja:
Interesē, ko varētu ieteikt sievietei cenā apmēram 6-7 eur, kas būtu ne pārāk liels, pieņemams uzturēšanā, nav ēdelīgs un ir normāla gada? Kā ir ar kkādām Jettām, 1er, s40, s60, a3?

Pagaidām domas krīt uz Golf 5. Kādas vēl ir pieejamās alternatīvas? Ja kādam ir kas labs piedāvājams, tad var sūtīt uz PM. Pavisam plikus nabagus negribas.


Iepriekšējās paaudzes SEATus paskaties, tur nevajadzēs maksāt brendu. Tikai viņus Latvijā ieved priekš riktīgiem kapeikpisējiem, reti kāds ar tomātu un ekstrām pārbāzts, bet gadās.
Offline
fleix
20. Jan 2014, 12:17 #11977

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


20 Jan 2014, 11:59:32 Arturiks rakstīja:
Pagaidām domas krīt uz Golf 5. Kādas vēl ir pieejamās alternatīvas? Ja kādam ir kas labs piedāvājams, tad var sūtīt uz PM. Pavisam plikus nabagus negribas.
Pirms paris gadiem draudzenei panjemam golf 5 2.0tdi. Bija feins auto
Vieniigi bija kautkaada jociiga vibraacija pie noteiktiem apgriezieniem. Vai nu turbiina gaaja uz beigaam vai DSG kaarba

[ Šo ziņu laboja fleix, 20 Jan 2014, 12:17:50 ]

Offline
karlsonss
20. Jan 2014, 12:41 #11978

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Jan 2014, 12:10:29 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 11:59:32 Arturiks rakstīja:
Interesē, ko varētu ieteikt sievietei cenā apmēram 6-7 eur, kas būtu ne pārāk liels, pieņemams uzturēšanā, nav ēdelīgs un ir normāla gada? Kā ir ar kkādām Jettām, 1er, s40, s60, a3?

Pagaidām domas krīt uz Golf 5. Kādas vēl ir pieejamās alternatīvas? Ja kādam ir kas labs piedāvājams, tad var sūtīt uz PM. Pavisam plikus nabagus negribas.


Iepriekšējās paaudzes SEATus paskaties, tur nevajadzēs maksāt brendu. Tikai viņus Latvijā ieved priekš riktīgiem kapeikpisējiem, reti kāds ar tomātu un ekstrām pārbāzts, bet gadās.


juuu, seat leon ir laaabs, parkaapeeju auto
un nezog.
Offline
divkosigais
20. Jan 2014, 12:50 #11979

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6489

Braucu ar:

Sveiki. Ko tauta var teikt par volvo v40 ?
tiem, kuri ražoti pēc 1998. gada...
Respektīvi no 99-04 ?
Interesē tikai benzīns
Uzturēšanā būtu stipri dārgāks nekā 4ais golfs?
bilde ieskatam

vienīgās +/- sakarīgās atsauksmes ,ko atradu netā ir tikai whatcar un volvoklubā. Pirmajā pavisam pieticīga info. Otrajā - tikai slavēšana un uz volvo.
Gribetos kadus trukumus dzirdēt. Kādus dzinējus neņemt? (no benzīna)
Izņemot to,ka aizmugurē vietas loti maz.
Offline
uldens1
20. Jan 2014, 12:52 #11980

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

taja volvo ir panems sliktakais no renaulta un mitsubiši,turies pa gabalu no tiem mesliem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo