Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Samsasi
26. Aug 2022, 12:01 #11941

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


26 Aug 2022, 09:53:47 @karro rakstīja:

26 Aug 2022, 09:07:33 @DM-101 rakstīja:

26 Aug 2022, 08:58:34 @GirtzB rakstīja:

26 Aug 2022, 08:50:49 @Samsasi rakstīja:
Kluči ir jāpienrauc?

Protams ka ir jāpiebrauc bet process ir +/- dažas minūtes pareizu darbību ar instesīvu bremzēšanu un pareizu atdzišanu.
Un tais ir pirmais ko darīt, ja parādās sajūta ka diski met/bremžu efektivitāte pazeminās un kluči/diski vel nav nodiluši.


nu, tik aatri/smuki sanaaks vien jauna komplekta [diski + kluchi] gadiijumaa. Ja bemzhu disks ir lietots, tad tas process buus ilgaaks da jaaizveic uzmaniigaak. Un jaarekjinaas, ka saakumaa bremzes nebuus tik asas.
Veel nianse - ja liek kluchus uz lietotiem diskiem, tad jaaskata, vai jaunie kluchi [ieshpusee/aarpusee] nesedz ''vairaak'' kaa vecie. Ja taa, tad kluchiem bisku jaanofreezee trauceejoshaa aarmalinja.


+kluču komplekts

Papildus - stāsts no dzīves.
Japonamat auto diskus mainīju 2x, klučus - biežāk (paeksperimentēju ar dažādiem ražotājiem un sastāviem, track days un tā). Abas reizes brembo diski, vienkāršie; daudzi servisa onkuļi teica, ka tie esot drausmīgi sūdi, metot momentā, un vispār nelaime; pats neko tādu nenovēroju, viss bija taisni, labi un strādājoši.

Tagad "stundentu variantam" uzliku ATE. Domāju, paklausīšu servisam - pirmos 100+ mierīgi, tālāk bez bēdu, un pēc laiciņa - jūt, ka auto vibrē, bremzējot straujāk no 120!

Noskumu, bet pirms braukšanas uz servisu padomāju - nav, ko zaudēt, pamēģināšu piebraukt kā parasti, nav tik liels nobraukums vēl, a nomainīt, ja vajadzēs, vienmēr paspēšu. Piebraucu (dabūju gan taisīt vingrinājumu 2x) un viss, kopš tās reizes ir nobraukti kādi 6k, gan ātri, gan mierīgi, un nekādu bremzēšanas vibrāciju vairāk.

Cik es esmu internātos un no onkuļiem saklausījies, un pats pārbaudījis, manis lietotā metode ir šāda:
vajag pēc iespējas tukšāku ceļu un kādas 20 min laika
Procesa sākumā mierīgi un stingri, bet ne strauji un agresīvi reizes 2-3 nobremzēju no 90 līdz kādiem 50-60, tas uzsilda diskus un klučus. Tālāk - atkal 2-3x nobremzēju 90-20, bet šoreiz strauji un spēcīgi, uz ABS strādāšanas robežas (ja logi vaļā, nupat jau būs smaciņa!). Tagad ir viltīgākais brīdis - pēc pēdējās "ātrās bremzēšanas" minūtes 15 braucu uz 90, maksimāli izvairoties no bremzēšanas vispār, lai bremzes mierīgi atdziest. Pēc tam var piestāt malā, novērtēt rezultātu. Diskiem būtu jāizskatās drusku matētiem un pelēcīgiem. Ja diski ir tumši un zilgani - būsiet pārcentušies, ja vizuālu izmaiņu nav - varbūt nebūsiet pietiekami pacentušies.

Kā vienmēr - jūsu rezultāti var atšķirties, ja izvēlaties šādi darīt, tad paši uz savu atbildību, kā arī neapgalvoju, ka manis lietotā metode ir vispareizākā.


nu ok un ko ar šo šamaņu metodi iegūstam? jeb tas ir vienkārši kautkas no sentēvu metožu krājumiem, bez reāla skaidrojuma. es NEKAD neesmu piebraucis bremžu klučus. kā arī neviens autorizētais serviss NEKAD nav teicis, ka kluči jāpiebrauc. un diski... pie tā, ka es mēdzu šad tad uzdot jautājumus.
Offline
GirtzB
26. Aug 2022, 12:16 #11942

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Mēs iegūstam, ka kluču un disku darba virmas pareizi piedilst viena pie otras un noraujam no kluča "stiklaino" virskārtu (variantā ar jau lietotiem un viegli parkarsētiem klučiem) un 20min laikā iegūstam pilnvērtīgi strādājošas bremzes kuru darba virsmas attīrītas no konervatiem un citiem piemaisījumiem, bremzes citādi piediltu daudz ilgāk.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 26 Aug 2022, 12:19:54 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karro
26. Aug 2022, 12:19 #11943

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

reku var palasīt, ja ir interese. tur gan cita šamaņu metōde tiek pielietota, bet princips ir tas pats.

ko iegūst? hz, neko daudz.. nav vibrācijas bremzējot, citādi nekādas starpības


es nesaku, ka tā noteikti vajag darīt, katrs brauc un darās, kā māk un kā patīk; man šī metode ir palīdzējusi tikt pie "nemetošiem diskiem" un novērst vibrāciju, kas bija ieviesusies reizē, kad es nebiju veicis šamaniskos pietupienus. varbūt šī informācija noder vēl kādam.

automātistiem šis var būt svarīgāk jaunu disku/kluču gadījumā: ja ar svaigiem diskiem ir dūšīgāk bremzēts, un pēc tam ir laiciņu stāvēts krustojumā "uz bremzītes", kluču materiāls var drusku piecept pie karsta diska vienā posmā, kurpretī "iebraukšanas laikā" tas tiktu uznests uz visa diska +- vienmērīgi, arī tas var būt cēlonis vibrācijai. lai justu vibrāciju, diskam nevajag obligāti leperēties ar +- milimetru, tur pietiek pavisam nedaudz.

[ Šo ziņu laboja karro, 26 Aug 2022, 12:28:47 ]

Offline
cipargalva
26. Aug 2022, 12:47 #11944

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pusasu un reikas maiņa arī jau pieteikta?
Offline
sys9291
26. Aug 2022, 12:53 #11945

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Aug 2022, 12:00:44 @DM-101 rakstīja:
iemetiishu arii te iiso monologu par sveceem.

Shim B48 sveces esot mainiitas pirms 20.000km. Tas ir daudz/maz?
Ja ieliktas sveces ar tikai centraalo daargmetala elektrodu - tas ir daudz. Razhotaajs noraada 15..20.000km resursu videejaa braukshanas profilaa.
Ja ieliktas krutaakaas - tas it kaa nav daudz. BET. Ir nianses.

Pirmaa. Auto lidz shim lietotaajam bezceriigi chunchinaajis. Kas uz to noraada?
Mazs videejais aatrums, liels pateerinjsh. Bet, galvenais - pilniigi tiirs viens izpuuteeja uzgalis. Taatad - klape vispaar nav veerta valjaa!
Chunchinot sho DI dzineeju sveces baigi aatri tiek aizmestas/neattiiraas.
Otraa - chunchinot 20.000km nav ''normaali'' 20.000km. Taas ir motorstundas, kas ekvivalentas 60..100.000km, maucot ar, piem., 50..60km/h videejo. Reekjinot motorstundaas, mieriigi var sanaakt, ka pat kruto svechu resurss ir beidzies. Savukaart, leetaakaas jau mauc 4.apli virs resursa!

Kur ir saals shai teemai?
Shie B seerijas dzineeji straadaa ar 11:1 kompresiju! Kas noziimee - lai nebuutu detonaacijas, degviela tiek smidzinaata vairaakaas porcijaas. Un peedeejaa porcija - uzreiz tiek aizdedzinaata. Nekaadas sajaukshanaas ar gaisu!
Shis, savukaart, noziimee - daudz augstaakas prasiibas sveceem un spoleem! Un jaa, arii sprauslaam - gan atomizaacijai, gan beam jaabuut preciiziem/pareiziem.

p.s. 400 naudas par 4 svechu mainju gan ir skarbs cipars.
Ok, sveces 100 naudas.
Vajag OEM atsleegu.
Bet nomainja.. pat tam plastmasas vaakam skruuvju nav!

nekultivē mītus - Iz personīgās pieredzes: B48 dzinējs oilservice + sveču maiņa (40K akope) nepilni 400EUR autorizētā BMW sevisā (šai gadījumā Wess Select)...ar ierakstu notīs (on line apkopju vēsturē) un kino dāvanā ...
Offline
Murphy
26. Aug 2022, 13:30 #11946

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

jau F30 OE m sportbrake visi 4 diski un kluči bija pāri 1k bez darba kur nu vēl G30. Bet kā čīkstēja nopērkot tā čīkstēja arī vēl pie 150k km iztestējot n-tās kluču/disku komplektācijas
Offline
sys9291
26. Aug 2022, 13:45 #11947

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Aug 2022, 13:30:34 @Murphy rakstīja:
jau F30 OE m sportbrake visi 4 diski un kluči bija pāri 1k bez darba kur nu vēl G30. Bet kā čīkstēja nopērkot tā čīkstēja arī vēl pie 150k km iztestējot n-tās kluču/disku komplektācijas

2 gadus atpakaļ OEM priekšējo bremžu komplekts uz F31 bija 320EUR cik tagad nemāku teikt
Offline
smudo
26. Aug 2022, 14:08 #11948

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Aug 2022, 11:20:46 @menegeris rakstīja:
Inchcape cenas bremzēm 1181,52€ + PVN, sveču maiņa 26,26€ + 75,18€ sveces + PVN. kopā ~1551 sanāk. šodien auto pabija pie riepu balansētājiem - diski ir taisni, riepas taisnas, kreisajā pusē atsvaru nebija vispār uzlika 5g, labajā pusē uzlika 15g. vibrācijas teju pazudušas, palicis tikai maigi bremzējot feedback uz pedāli, citādi šodien režīmā 100-150 neko nejutu. Auto tirdzniecībā tika ielikts ziemā, nopirku uz vasaras riepām Priekš kam izgriezt uz balansiera?


Man ir hobijauto, kas 5 mēneši stāv garāžā pa ziemu un ja rudeņi neiepūšu 3 bāri, tad pavasarī pirmajos braucienos pie 150+ kmh arī nedaudz vibrē, dēļ "flat spots" no stāvēšanas. Ar laiku pabaukājot, ja riepa nav veca, vibrācija pazūd. Ja Tavs jaunais auto ilgi nostāvēja placī pārdošanā nekustināts ar 2 bāri riepās, tad arī varēja izveidoties šādi flat spots
Offline
Samsasi
26. Aug 2022, 15:15 #11949

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


26 Aug 2022, 12:16:36 @GirtzB rakstīja:
Mēs iegūstam, ka kluču un disku darba virmas pareizi piedilst viena pie otras un noraujam no kluča "stiklaino" virskārtu (variantā ar jau lietotiem un viegli parkarsētiem klučiem) un 20min laikā iegūstam pilnvērtīgi strādājošas bremzes kuru darba virsmas attīrītas no konervatiem un citiem piemaisījumiem, bremzes citādi piediltu daudz ilgāk.

nu un ko es iegustu pa ielu braucot, pie atlautā ātruma 50/90 kmh?

Ā sorry, neizlasiju, ka tas i par lietotiem klučiem

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 26 Aug 2022, 15:15:31 ]

Offline
crime
26. Aug 2022, 15:22 #11950

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

f15 3.0d bremžu diski + kluči + rocenei kluči, 630 eur + darbs, viss oem, rocenes kluči Ate (nebiju pasūtījis oem), kur jums tur štukas saskrien
Offline
Murphy
26. Aug 2022, 15:29 #11951

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

tas ir tad ja ir spooorta bremzes ar zilajiem supportiem un rievām
Offline
kkas
26. Aug 2022, 15:50 #11952

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

es vēl saprotu, ka tauta, kurai nav naudas, bet vajag pontus. nopērk 20 gadīgu premium naudas bedri.
bet kādi argumenti liek šeit nopirkt ikdienas premium auto tikko pēc garantijas pa gandrīz 40 pakām, vnk fisties un gāzt naudu? tā vietā būtu iemnaksājis normālu pirmo iemaksu, nopircis jaunu klasi zemāku auto un vnk brauktu.
mantojums, vinēta loterija?
Offline
RR04
26. Aug 2022, 15:56 #11953

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


26 Aug 2022, 15:50:20 @kkas rakstīja:
es vēl saprotu, ka tauta, kurai nav naudas, bet vajag pontus. nopērk 20 gadīgu premium naudas bedri.
bet kādi argumenti liek šeit nopirkt ikdienas premium auto tikko pēc garantijas pa gandrīz 40 pakām, vnk fisties un gāzt naudu? tā vietā būtu iemnaksājis normālu pirmo iemaksu, nopircis jaunu klasi zemāku auto un vnk brauktu.
mantojums, vinēta loterija?

ir kam patīk mīlēties ar sievieti, ir kam ar bmw
Offline
crime
26. Aug 2022, 15:58 #11954

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


26 Aug 2022, 15:50:34 @DM-101 rakstīja:

26 Aug 2022, 15:22:14 @crime rakstīja:
f15 3.0d bremžu diski + kluči + rocenei kluči, 630 eur + darbs, viss oem, rocenes kluči Ate (nebiju pasūtījis oem), kur jums tur štukas saskrien


Nu redz, benziina dzineeju iipasnieki jau nedrikst pie diilera ierasties ar savaam oem detaljaam,pastumt vinju darbinieku malaa un pashi visu nomainiit... taada privileegjija tikai smazhiigo dirselju darbinaataajiem!


nu hz, mainīju visu, kas prasījās pēc nomaiņas, protams, var jau aizbraukt pie dīlera nomest to kasti un atnākt pakaļ tipa visam izdarītam pēc fenšui, bet kā jau pats redzi, dīlerim pat elementāras lietas nevar uzticēt darīt. es tā saliku kopā visu beigās, ja pat būtu pircis to visu šeit uz vietas, nevis sūtījis, tad jau tā "apkope" būtu izmaksājusi vēl +500-600 eur, nemaz nerunājot, cik dīleris būtu paņēmis par to visu. protams, powerā tā ir sīcene, jo te visi ar simtniekiem atslaukās
Offline
crime
26. Aug 2022, 16:05 #11955

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

atdzīšos - Adblue 10l kannu paņēmu VAG nevis BMW, 15eur lētāk bija
Offline
GirtzB
26. Aug 2022, 16:44 #11956

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


26 Aug 2022, 15:15:01 @Samsasi rakstīja:

26 Aug 2022, 12:16:36 @GirtzB rakstīja:
Mēs iegūstam, ka kluču un disku darba virmas pareizi piedilst viena pie otras un noraujam no kluča "stiklaino" virskārtu (variantā ar jau lietotiem un viegli parkarsētiem klučiem) un 20min laikā iegūstam pilnvērtīgi strādājošas bremzes kuru darba virsmas attīrītas no konervatiem un citiem piemaisījumiem, bremzes citādi piediltu daudz ilgāk.

nu un ko es iegustu pa ielu braucot, pie atlautā ātruma 50/90 kmh?

Ā sorry, neizlasiju, ka tas i par lietotiem klučiem

Lasi uzmanīgāk. Bet pēc attieksmes šķiet ka tevi sauc lietotu riepu tēma...



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Samsasi
26. Aug 2022, 17:02 #11957

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


26 Aug 2022, 16:44:37 @GirtzB rakstīja:

26 Aug 2022, 15:15:01 @Samsasi rakstīja:

26 Aug 2022, 12:16:36 @GirtzB rakstīja:
Mēs iegūstam, ka kluču un disku darba virmas pareizi piedilst viena pie otras un noraujam no kluča "stiklaino" virskārtu (variantā ar jau lietotiem un viegli parkarsētiem klučiem) un 20min laikā iegūstam pilnvērtīgi strādājošas bremzes kuru darba virsmas attīrītas no konervatiem un citiem piemaisījumiem, bremzes citādi piediltu daudz ilgāk.

nu un ko es iegustu pa ielu braucot, pie atlautā ātruma 50/90 kmh?

Ā sorry, neizlasiju, ka tas i par lietotiem klučiem

Lasi uzmanīgāk. Bet pēc attieksmes šķiet ka tevi sauc lietotu riepu tēma...




protams, lietotās mizas pašas labākās. reāli var ietaupīt
Offline
_Eddy_
26. Aug 2022, 23:02 #11958

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


26 Aug 2022, 08:58:34 @GirtzB rakstīja:

26 Aug 2022, 08:50:49 @Samsasi rakstīja:
Kluči ir jāpienrauc?

Protams ka ir jāpiebrauc bet process ir +/- dažas minūtes pareizu darbību ar instesīvu bremzēšanu un pareizu atdzišanu.
Un tais ir pirmais ko darīt, ja parādās sajūta ka diski met/bremžu efektivitāte pazeminās un kluči/diski vel nav nodiluši.

Muusdienaas auto ir programma - brake burnishing. Spied play un auto pasaka kur un ko cik daudz un ilgi spiest. Jaa, bremzespeec tam smird. Jaa arii peec vadiiklu tiiriishanas to ir jaadara.
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 11:33 #11959

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


28 Aug 2022, 11:14:54 @DM-101 rakstīja:

28 Aug 2022, 10:11:48 @ab1894 rakstīja:
protams. pavisam garos gabalus braucot, kur jāpaļaujas uz uzlādi ceļa malā parasti virs aptuveni 110kmh nav vērts braukt.

katram pielietojumam savs auto! pierīgas flexošanai ar ērtībām, cenu, izmaksām un dinamiku domāju, ka nekā labāka par EV nav


visam, ko saka EV lietotaaji, jaapiemeero kraana koeficients.

Kas ir kraana koeficients? Ljoti vienkaarshi - pasha eksemplaara defineetais garums/daliits ar iisto skaitli.

Taapat arii ar range, laadeeshanas aatrumu, eertiibaam, dinamiku, izveeleeto braukshanas aaturmu, u.t.t.

''braucu uz 110'' - uz 82 chunchina.
''range 370km'' - 230 var teoretiski nomociit.
''dinamika iespaidiiga'' - braucu aizmuguree un domaaju: kad gan vinjsh ar savu EV tos 55km/h izmociis...
''celjot var bez probleemaam'' - celjotaajs gada laikaa pat ne uz LT/EE nav aizbraucis.
''komforts izcils'' - bez AC, skanjas, pat telefonu nelaade mashiinaa, jo range tak kriitaas.


Zelta vārdi
Offline
GirtzB
28. Aug 2022, 17:02 #11960

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag vai šis ir meli?

Pēc ši tieši sanāk, pie konstantas griezes samazinot rpm samazinam enerģijas patēriņu.
Lai auto kustinātu uz priekšu vajag Nm.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4